نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

مشکلات زندگی ایتالیا

جمهوری ایتالیا به شکلی معروف شبیه چکمه ای است که به نظر می رسد سعی دارد آفریقا را از دریای مدیترانه دور کند. اما همچون هر کشور دیگر اروپایی که جذابیت های فراوانی برای زندگی دارد، مشکلات زندگی در ایتالیا نیز انکارناپذیر است. اما پیش از پرداختن به مشکلات، در یک طرح کلی باید گفت که ایتالیا با 4 کشور مختلف مرز مشترک دارد و پس از آن دو ایالت کوچک در داخل مرزهای آن وجود دارد، شهر واتیکان و سن مارینو که حتی بر جذابیت آن افزوده است. بیشتر مردم ایتالیا را به دلیل قدرت امپراتوری روم در دنیای باستان می شناسند. این نیرومندترین نیروی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عصر خود بود و تأثیرات وجودی آن حتی در برخی از کتب مقدس امروزی یافت می‌شود. همچنین یکی از بزرگترین امپراتوری های تاریخ جهان بود که در اوج خود بیش از 5 میلیون کیلومتر مربع را پوشش می داد.

لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا

 ایتالیا از بسیاری جهات به شکل گیری دنیای مدرن کمک کرد. نیمه شرقی امپراتوری روم برای بیش از 1000 سال به عنوان امپراتوری بیزانس باقی ماند تا اینکه ترکان عثمانی آن را در سال 1453 تسخیر کردند. بیشتر شهروندان آن هنوز خود را رومی می نامند. مزایا و معایب زندگی در ایتالیا به شما این امکان را می دهد که این تاریخ را در آغوش بگیرید و در عین حال از رویکردی مدرن و تساهل آمیز به زندگی لذت ببرید. برای آگاهی از جزئیات زندگی در این کشور با مقاله حاضر متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

مشکلات زندگی در ایتالیا
مشکلات زندگی در ایتالیا

زبان و شهر به عنوان مشکلات زندگی در ایتالیا

اگر در روستاهای ایتالیا زندگی می کنید، متوجه خواهید شد که افراد بسیار کمی به زبان شما مسلط هستند. به ‌طور شگفت ‌انگیزی در این کشور یافتن انگلیسی نادر است، اگرچه بیشتر در محیط‌ های شهری صحبت می‌ شود. ممکن است لازم باشد چندین کیلومتر (نه مایل) سفر کنید تا بتوانید کسی را پیدا کنید که بتواند نیازهای شما را درک کند. اگر به زبان ایتالیایی مسلط نیستید، ممکن است متوجه شوید که مردم در برخوردهای اجتماعی با شما کوتاه ‌تر یا بی ‌تفاوت ‌تر رفتار می ‌کنند. عدم استفاده از زبان شما را در دسته یک توریست قرار می دهد، حتی اگر به صورت تمام وقت در ایتالیا زندگی می کنید، و افرادی که دارای آن برچسب هستند اغلب به عنوان یک مزاحم تلقی می شوند.

مسئله دیگر ای است که وقتی تصاویری از ایتالیا را می بینید، احتمالاً سواحل زیبا در غروب آفتاب، مکان های دیدنی تاریخی درخشان و مناظر درخشان از تپه های توسکانی را مشاهده خواهید کرد. چیزی که در این تصاویر تبلیغاتی نمی بینید کثیفی است که در هر جامعه جمع می شود. شهرهایی که قرن ها قدمت دارند به هیچ وجه بی عیب و نقص نیستند، اما شلوغی بیش از حد به خیابان های کثیف منتهی می شود. برخی از مشکلات مربوط به جمع آوری زباله ها را اضافه کنید، و دستور العملی دارید که می تواند منجر به کثیفی شود.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا

مشکلات هزینه زندگی در ایتالیا

ممکن است در مورد جوامع روستایی شنیده باشید که در صورت تمایل به بازسازی ملک، خانه های ارزان قیمتی را به خانواده ها ارائه می دهند. با یک یورو، می‌توانید به ایتالیا نقل مکان کنید، مالکیت داشته باشید و خانه‌ای چند صد ساله را به شکوه قبلی خود بازگردانید. چیزی که در بدو ورود متوجه خواهید شد این است که بیشتر املاک مقرون به صرفه در مسیر اشتباه قرار دارند – و اگر حریم خصوصی می خواهید این خوب است. اگر ماهیت اجتماعی سبک زندگی ایتالیایی را ترجیح می‌ دهید، آپارتمان ‌های کوچکی که مبلمان مدرن کمی دارند، با قیمت ‌های شهر نیویورک خواهند بود. اگر از مراکز توریستی دوری کنید و زندگی در یک شهر کوچک را انتخاب کنید، ایتالیا می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. به علاوه، شهرهای کوچک مملو از فرهنگ، زیبایی طبیعی، غذاهای شگفت انگیز و سبک واقعی ایتالیایی هستند.

به عنوان یک مهاجر، معمولاً بهتر است یک شهر متوسط را انتخاب کنید که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.  برای مهاجرانی که سبک زندگی مجلل را ترجیح می دهند، گران ترین شهرها مانند رم و میلان اقامتگاه هایی را با قیمت قابل توجهی ارائه می دهند. یک آپارتمان کوچک یک خوابه در نزدیکی مرکز شهر در یک شهر بزرگ اجاره کنید، و احتمالاً حدود 1150 تا 1400$ (دلار) در ماه هزینه خواهید کرد. در جدول صورت سایر هزینه ها اشاره شده است.

مناطق جنوبی آپارتمان هایی با اجاره ماهانه 350 تا 430$ (دلار) در ماه ارائه می دهندبرای اجاره یک خوابه در شهری متوسط مانند فلورانس باید 690 تا 850$ (دلار) بپردازید
اینترنت خانگی تقریباً 25 تا 31$ (دلار) در ماههزینه های اولیه حدود 150 تا 190$ (دلار) در ماه

مشکلات انرژی و جاده برای زندگی در ایتالیاbe saved

ایتالیا به منابع محدودی دسترسی دارد. ممکن است با شروع زندگی در ایتالیا متوجه شوید که غذا مقرون به صرفه تر است، اما تقریباً همه چیز هزینه بیشتری دارد. واردات گاز، سایر اشکال سوخت و حتی برق هزینه های اساسی زندگی را بالاتر می برد. این بدان معناست که وقتی می خواهید در مکانی محبوب زندگی کنید، علاوه بر اجاره بیشتر، هزینه بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که مقداری سرمایه در ذخیره وجود دارد تا پس انداز شما آسیب نبیند. همچنین به یافتن شغل قبل از مهاجرت به کشور کمک می کند تا اخذ ویزا یا مجوزهای شما فرآیند آسان تری باشد. از سوی دیگر جاده های ایتالیا می توانند به طرز شگفت آوری خطرناک باشند.

 اگر زمانی که در ایتالیا زندگی می‌ کنید، خودتان را در حال رانندگی در امتداد جاده ‌ای باز با تپه ‌ها و تاکستان ‌ها تصور می‌ کنید، پس باید به واقعیت بازگردید. فرهنگ رانندگی در این کشور کاملاً تهاجمی است. در بیشتر جاده‌ های اصلی ازدحام در انتظار شماست و رانندگان وقتی در ترافیک ساعت شلوغ می ‌نشینند آنقدر صبور نیستند. وقتی قوانین گیج کننده ای را که باید در وسیله نقلیه خود رعایت کنید اضافه کنید، تجربه می تواند طاقت فرسا و استرس زا باشد. هنگامی که برای اولین بار زندگی در اینجا را شروع می کنید، ایده خوبی است که در هنگام رانندگی به محل کار یا رفتن به شهر برای انجام کارها، احساس کنید که چه انتظاراتی دارید. هنگامی که با آنچه در انتظار شماست آشنا شدید، پیمایش این موضوع آسان تر خواهد بود.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به ایتالیا

مزایایی کنار مشکلات زندگی در ایتالیا

1. در ایتالیا زندگی شبانه پر رونقی در انتظار شماست.

زندگی در ایتالیا حول محور برخوردهای اجتماعی که هر روز تجربه می کنید می چرخد. تنها چیزی که مردم را در خانه نگه می دارد، برف سنگین یا باران سیل آسا است – و حتی در آن زمان، همچنان روح های شجاعی را خواهید دید که برای قهوه بیرون می روند. شما افرادی را خواهید یافت که در تمام ساعات روز با دوستان خود چت می کنند. شام می تواند بسیار دیر باشد و به دنبال آن یک قدم زدن در خیابان اصلی یا زمانی در میدان باشد. هنگامی که در ایتالیا زندگی می کنید، بلافاصله غوغای زندگی شبانه را احساس خواهید کرد. میل به معاشرت در این کشور قوی است و کنسرت های خیابانی را خواهید دید که تا اعماق شب اجرا می شوند. بهترین زمان برای خوردن ژلاتو و لذت بردن از عصر است.

2. بیشتر مکان های مسکونی در ایتالیا به خوبی نگهداری می شوند.

وقتی از شهرهای ایتالیا دیدن می کنید، متوجه می شوید که تقریباً تمام بلوک های آپارتمانی در سراسر کشور در دهه 1960 یا 1970 ساخته شده اند. این فشار ساختمان در نتیجه سرمایه هایی بود که در نهایت پس از پایان جنگ جهانی دوم آزاد شد. علیرغم این واقعیت که این بلوک‌های خاکستری و بتنی هنوز هم مانند همیشه به نظر می‌رسند، جوامع از املاک مراقبت می‌کنند تا همچنان احساس نو بودن داشته باشند. دکور در ایتالیا ممکن است زمانی که شما شروع به زندگی در اینجا می کنید تا حدودی قدیمی باشد، اما اتاق های شما در شرایط کاری عالی خواهند بود. وقتی فهرستی از بهترین مناظر برای دیدن در کشور تهیه می ‌کنید، بهترین کارهایی که باید انجام دهید شامل مکان ‌های نمادینی مانند کولوسئوم، فواره تروی و برج کج پیزا می‌ شود.

مشکلات تحصیل برای زندگی در ایتالیا

دبیرستان های ایتالیا برنامه درسی جامع ارائه نمی کنند. وقتی فرزندان شما در یک دبیرستان در ایتالیا تحصیل می کنند، به جای دریافت آموزش عمومی شروع به یادگیری یک تخصص می کنند. انتخاب ‌هایی که در این مدت انجام می ‌شود می‌ تواند بر مدرک دانشگاهی آنها در آینده تأثیر بگذارد. بچه های 14 ساله تصمیم می گیرند که در بزرگسالی چه کاری می خواهند باشند، و سپس بلافاصله برای آن کار تمرین می کنند. این بدان معناست که شما باید در دبیرستانی شرکت کنید که آنچه را که می خواهید یاد بگیرید را آموزش می دهد. زمانی که در برخی از روستاهای روستایی کشور زندگی می کنید، یافتن چنین منبعی می تواند چالش برانگیز باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در ایتالیا

سایر مشکلات تحصیل در ایتالیا در شکل زیر اشاره شده است.

مشکلات زندگی در ایتالیا
مشکلات زندگی در ایتالیا

مشکلات عمده زندگی در ایتالیا

زمانی که در ایتالیا زندگی می کنید، پیدا کردن کار می تواند چالش برانگیز باشد. بهترین گزینه شما برای کار در زمان زندگی در ایتالیا، خوداشتغالی است. اگر به دنبال فرصت های شغلی رسمی هستید، متوجه خواهید شد که یافتن شغل در اینجا به آسانی یک دهه پیش نیست. این ضرر حتی برای شهروندان اتحادیه اروپا نیز صدق می کند. هزاران دانشجوی دانشگاه در حال فارغ التحصیل شدن در اقتصادی هستند که در آن موقعیت های باز کافی برای پوشش دادن همه وجود ندارد. نرخ بالای بیکاری به این معنی است که شما می توانید 12 تا 24 ماه قبل از تامین چیزی که می تواند به شما در پرداخت صورت حساب ها کمک کند، بروید. حتی موقعیت های مهمان نوازی نیز کم است. مشکل دیگر اینکه ایتالیا می تواند یک کابوس بوروکراتیک باشد. دولت و سازمان های نظارتی ایتالیا با سرعت حلزون حرکت می کنند.

وقتی وظایف اداری برای تکمیل دارید، بدون شک بوروکراسی سر راه شما قرار خواهد گرفت. تلاش برای به انجام رساندن هر کاری رسمی می تواند یک فرآیند طولانی باشد که منجر به سطوح بالایی از سرخوردگی و سردرگمی می شود. اگر نیاز به امضای اسناد مربوط به زندگی یا کار در این کشور دارید، استخدام یک وکیل معتبر که بتواند به زبان شما صحبت کند، بخش ضروری (و گران قیمت) زندگی است. در زمینه مسکل یک مشکل علی رغم هزینه وجود دارد. اکثر اجاره ها هنگام زندگی در ایتالیا نیاز به اجاره طولانی مدت دارند. اگر به زندگی در ایتالیا فکر می کنید، بهتر است برای مدتی اقامت داشته باشید. اگر به طور کامل ملکی را خریداری نمی کنید، انتظار داشته باشید که اجاره موقت آپارتمان یا آپارتمان شما تا 18 ماه ادامه یابد. وقتی به برخی شهرها نقل مکان می کنید، می توانید قراردادهای بلندمدتی پیدا کنید.

نتیجه گیری از مشکلات زندگی در ایتالیا

مزایا و معایب زندگی در ایتالیا به چیزی بستگی دارد که امیدوارید از تجربه به دست آورید. اگر هدف شما این است که روزی در اینجا بازنشسته شوید و از تاریخ منطقه لذت ببرید، می توانید تقریباً در هر جایی با هر بودجه ای زندگی کنید. وقتی رویای شما پیدا کردن شغل و اتخاذ شیوه زندگی ایتالیایی است، ممکن است موانعی در مسیر شما وجود داشته باشد. نرخ بیکاری در ایتالیا بالاست و اگر در رم، ونیز یا میلان زندگی می کنید، هزینه های زندگی می تواند افتضاح باشد. شما می توانید با انتخاب خانه در یک روستای کوچک و روستایی در پول خود صرفه جویی کنید، اما پس از آن گزینه های شغلی شما محدود می شود.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار را دارید، باید برای ویزای خوداشتغالی اقدام کنید. هیچ الزامات ثابتی برای واجد شرایط بودن وجود ندارد، بنابراین ممکن است با وجود صرف زمان و تلاش برای این فرآیند طولانی، تأییدیه دریافت نکنید. ایتالیا زیبا است و زندگی در اینجا خوب است، برای درک و قیاس نکات مثبت و منفی درباره زندگی در ایتالیا، با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا آنها جزئیات مختلف زندگی در ایتالیا رو راه حل های آن را به شما ارائه دهند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها