نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شغل پر درآمد در ایتالیا

شغل پر درآمد در ایتالیا
شغل پر درآمد در ایتالیا

متوسط حقوق ایتالیایی تقریباً 1700 تا 1800€ (یورو) در ماه (ناخالص) است. این ارزش خالص در حدود 1400-1500€ (یورو) در ماه دارد. البته سطح حقوق برای 10 شغل پر درآمد در ایتالیا متفات است و بسته به منطقه، شغل و سطح تجربه بسیار متفاوت است. هر چه درآمد شما بیشتر باشد، میزان مالیات بیشتری نیز پرداخت می کنید.  برای درک اینکه مشاغل مختلف در آستانه حقوق قرار می گیرند، معلمان به طور متوسط حدود 31000€ (یورو) به عنوان حقوق سالانه دریافت می کنند. پرستاران و معماران به ترتیب 25000 و 21000€ (یورو) درآمد کمتری دارند. در همین حال، مدیران بازاریابی با حقوق 45000€ (یورو) بسیار خوب عمل می کنند. توجه به این نکته مهم است که ایتالیا نمونه نادری از یک کشور اروپایی است که حداقل دستمزد ندارد. شرایط استثماری وجود دارد و برخی از کارگران حداقل 500€ (یورو)  در ماه حقوق می گیرند.

8 شغل پردرآمد در کانادا

با این حال بازار کار این کشور، بازاری در حال رشد است و بازاریابی، مهندسی و مدیریت فناوری اطلاعات زمینه های در حال رشد در ایتالیا هستند. همچنین، کار ماهرانه در کارخانه و کارهای سنتی سنتی، مانند نجاری و بافندگی، تقاضای زیادی دارد. صنعت گردشگری پر جنب و جوش ایتالیا به این معنی است که انگلیسی زبانان معمولاً می توانند شغلی به عنوان معلم زبان، مترجم و کارمند مهمان نوازی پیدا کنند. در واقع، مربی زبان بودن یکی از رایج ترین مشاغل برای شهروندان آمریکایی در ایتالیا است. کارشناسان موضوعی در زبان، ریاضیات و علوم اغلب نقش پاره وقت در تدریس خصوصی و آماده سازی آزمون را بر عهده می گیرند.  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نگارش این مقاله سعی نموده تا به بهترین مشاغل و شرایط آنها بپردازد.

وضعیت مدیران از 10 شغل پر درآمد در ایتالیا

مدیران عامل بالاترین رتبه در یک شرکت هستند و از بالاترین دستمزدها در ایتالیا دریافت می کنند. آنها تصمیمات شرکتی عمده می گیرند، منابع و عملیات کلی شرکت را مدیریت می کنند و با هیئت مدیره، تیم مدیریت و عملیات شرکت ارتباط برقرار می کنند. فردی که به عنوان مدیر اجرایی در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 8480€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3900€ (یورو) تا 13500€ (یورو) متغیر است. به عنوان یک مدیر اجرایی شما باید رهبری الهام گرفته شده را در سراسر شرکت ارائه دهید، تصمیمات سطح بالا در مورد سیاست و استراتژی بگیرید، نظارت بر فعالیت های مالی شرکت، از جمله بودجه، گزارش و حسابرسی، مشکلات و فرصت های شرکت را شناسایی و به آنها رسیدگی کنید، به هیئت مدیره گزارش دهید و آنها را در جریان بگذارید، تدوین و اجرای سیاست های عملیاتی و برنامه راهبردی.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

در جدول زیر به سایر وظایف مدیران عامل و مدیران اجرایی در ایتالیا اشاره شده است.

1به عنوان سخنگوی اصلی شرکت عمل کنید.
2فرهنگ شرکت و چشم انداز کلی شرکت را توسعه دهید.
3در صورت لزوم در استخدام کارکنان جدید کمک کنید.
4ایجاد اتحاد و مشارکت با سایر سازمان ها.
5همکاری نزدیک با بخش منابع انسانی برای اطمینان از استخدام عالی

علاوه بر این، مدیران کشوری شرکت خود را در یک کشور خارجی نمایندگی می کنند. مدیران کشوری در صنایع رو به رشدی که توسعه جهانی را تجربه می کنند، کار می کنند. آنها تمام عملیات در یک منطقه خاص از جمله استخدام، بودجه، برنامه ریزی و ارسال گزارش را مدیریت می کنند.

جایگاه مدیران مالی از 10 شغل پر درآمد ایتالیا

مدیران مالی از جمله افرادی هستند در ایتالیا که هم به لحاظ شغلی، اقبال زیادی به آنان وجود دارد و هم از سوی دیگر دستمزدهای بالایی دریافت می کنند. مدیران مالی گزارش های مالی، سرمایه گذاری های مستقیم و ایجاد برنامه ها و استراتژی هایی را برای منافع مالی بلندمدت یک کسب و کار یا سازمان ایجاد می کنند. آنها ممکن است در هتل ها، بانک ها و شرکت های بیمه کار کنند و از نزدیک با تیم مدیریت همکاری کنند. فردی که به عنوان مدیر مالی در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 7390 یورو در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3840€ (یورو) تا 11300€ (یورو) متغیر است. مسئولیت های مدیر اقتصادی یا مالی عبارت است از: انجام انواع تحلیل های مالی پیشرفته برای تعیین سلامت مالی فعلی و پیش بینی شده شرکت و مدل سازی مالی برای شبیه سازی سناریوهای مالی.

 از سوی دیگر این مدیران بایدسناریوها و نتایج بالقوه را به تیم مدیریت ارائه دهند و  مدیریت تهیه و انتشار اسناد مالی ادارات و سازمان و همکاری با مدیریت در توسعه و اجرای استراتژی های تامین مالی را بر عهده دارند. همچنین بررسی اسناد مالی و حقوقی برای تایید صحت و رعایت مقررات مالی و اصول قابل قبول مالی را باید دنبال کنند و  برای مشکلات یا موقعیت ‌ها، راه ‌حل‌ هایی ایجاد یا پیشنهاد کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در ایتالیا

شغل خلبانی از 10 شغل پر درآمد در ایتالیا

خلبانان که به آنها هوانورد نیز می گویند، هواپیما را در صنایع مختلف اداره می کنند. آنها از جمله مشاغل پر درآمد در ایتالیا محسوب می شوند و می توانند در بخش تجاری استخدام شوند، برای خطوط هوایی، ارتش یا مشاغل خصوصی کار کنند. خلبانان معمولاً بخشی از خدمه متشکل از کاپیتان و اولین افسر یا کمک خلبان هستند که با هم کار می کنند تا ایمن پرواز کنند و هواپیما را هدایت کنند. آنها همچنین بازرسی منظم هواپیما را انجام می دهند. فردی که به عنوان خلبان در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 6210 یورو در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3230€ (یورو) تا 9500 یورو€ (یورو) متغیر است. مسئولیت های شما در شغل یک خلبان در ایتالیا به شرح زیر است:

انجام بازرسی قبل و بعد از پرواز سوخت، تجهیزات و سیستم های ناوبری.

کار با هواپیما به طور ایمن و حفظ حرفه ای بودن.

علاوه بر این شما باید  نظارت بر شرایط جوی و برقراری ارتباط با کنترل ترافیک هوایی در طول پرواز، برقراری ارتباط با کمک خلبانان و خدمه پرواز در طول پرواز، به روز رسانی و اطمینان خاطر مسافران و خدمه در مواقع اضطراری، تعیین ایمن ترین مسیرها و تجزیه و تحلیل برنامه های پرواز قبل از برخاستن، پیش بینی مسائل و حفظ حرفه ای بودن در مواقع اضطراری، به روز نگه داشتن پیشرفت ها و تجهیزات هواپیما را انجام دهید.

سطح دستمزد از 10 شغل پر درآمد در ایتالیا

مدیران فناوری اطلاعات عملیات فنی یک سازمان را مدیریت و نظارت می کنند که شامل نظارت بر کارکنان بخش فناوری اطلاعات و اطمینان از پشتیبانی همه سیستم ها و برنامه های فناوری از اهداف و مقاصد سازمان است. فردی که به عنوان مدیر فناوری اطلاعات در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 6030€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2780 یورو (کمترین) تا 9590 یورو (بالاترین) متغیر است. مسئولیت های مدیر فناوری اطلاعات عبارتند از:

نظارت بر تمامی زیرساخت های عملیات IT.

توسعه، اجرا و ارزیابی پروژه های فناوری اطلاعات.

مدیریت و نظارت بر کارکنان بخش فناوری اطلاعات.

اطمینان از نگهداری پروژه های جاری و سیستم های فناوری.

پیشنهاد راه حل های استراتژیک و توصیه سیستم ها و نرم افزارهای جدید.

تهیه بودجه مالی و گزارش عملکرد.

ایجاد و حفظ روابط با مشاوران و فروشندگان خارجی.

حصول اطمینان از رفع به موقع مشکلات گزارش شده.

ارزش مدیر لیزینگ از 10 شغل پر درآمد ایتالیا

مدیر لیزینگ

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل بدون مدرک زبان درایتالیا

مدیران تسهیل کننده املاک اجاره ای موجود، مستاجران ایمن و تلاش های مستقیم تعمیر و نگهداری را فهرست می کنند. عناوینی مانند عامل لیزینگ، مجری لیزینگ، مشاور لیزینگ و صاحبخانه معمولاً به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. فردی که به عنوان مدیر اجاره یا همان لیزینگ در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 3900€ (یورو)  در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1790€ (یورو) تا 6200 € (یورو) متغیر است. مسئولیت های مدیر لیزینگ در ایتالیا عبارتند از:

واحدهای آپارتمان را به مستاجران احتمالی نشان دهید و اسناد نقل و انتقال را برای متقاضیان واجد شرایط پردازش کنید

نسبت بسته شدن قوی را حفظ کنید

مستاجران بالقوه را تشویق کنید تا با موقعیت یابی ملک خود از ما اجاره کنند.

آموزش نمایندگان لیزینگ در تکنیک های بسته بندی موثر

اطمینان حاصل کنید که تمام مناطق اجتماعی، از جمله خانه باشگاه و دفتر اجاره، در شرایط عالی هستند

رتبه 6 تا 10 مشاغل پر درآمد در ایتالیا

ارتودنتیست ها در صنعتی فعالیت می کنند که در آن افراد مایل به پرداخت هزینه های بالایی برای خدمات هستند که مستقیماً ارتودنتیست ها را در میان مشاغل پردرآمد قرار می دهد. محدوده حقوق آنان از 3590€ (یورو) تا 11400€ (یورو) متغیر می باشد.  اساتید کالج در رتبه بعدی قرار دارند که  محدوده حقوق آنان از 3190€ (یورو) تا 10200€ (یورو) است. اساتید کالج جزو پردرآمدترین و معتبرترین مشاغل هستند. استاد شدن کار آسانی نیست و نیاز به پشتکار دارد و به همین دلیل است که آنها درآمد بالایی دارند. مدیران بازاریابی از جمله افراد پر درآمد دیگر در ایتالیا هستند که محدوده حقوقی از 2390€ (یورو) تا 7620€ (یورو) دارند. مدیران بازاریابی مسئول افزایش درآمد سازمان خود هستند. آنها مستقیماً مسئول ایجاد تجارت هستند و به همین دلیل دستمزد خوبی دریافت می کنند.

رتبه1 از 10 شغل پر درآمد در ایتالیا

قضات در ایتالیا را می توان جزو صدر لیست درآمدها دانست. بر مبنای فرهنگ ایتالیا، قاضی فردی است که ریاست دادگاه را بر عهده دارد و این یکی از معتبرترین مشاغل در هر کشوری است، در نتیجه بدون شک در لیست مشاغل پردرآمد قرار دارد. فردی که به عنوان قاضی حقوق اداری در ایتالیا کار می کند معمولاً حدود 10600€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 5530€ (یورو) تا 16300€ (یورو) متغیر است. قضات وظایف مختلفی را در داخل و خارج از دادگاه انجام می دهند. در دادگاه، آنها وظایف فوق را انجام می دهند: استماع ادعاهای طرفین تعقیب و دفاع به شهادت شاهد. طرح قاعده قابل قبول بودن دلیل.

در شکل زیر به سایر وظایف نقش قاضی در ایتالیا پرداخته شده است.

برای آگاهی از درآمد سایر رشته ها و مشاغل در ایتالیا و حوزه مسئولیتی آن، از این امکان برخوردار هستید که درخواست خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در میان بگذارید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه ایتالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=17]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها