نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

مهاجرت پزشک متخصص به کانادا
مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

مهاجرت پزشک متخصص به کانادا موجب می­گردد تا بتوانند به درآمدهای بالایی دست یابند. مهاجرت پزشکی به کانادا مورد علاقه پزشکان خارجی است که از این فرصت استفاده نموده و سالانه بسیاری از این پزشکان به کانادا مهاجرت می­نمایند. پزشکی و مهندسی فناوری اطلاعات از جمله مشاغل بسیار مهمی هستند که کشور کانادا با کمبود نیروی شدیدی در این مشاغل روبرو می­باشد. دولت کانادا از افرادی که دارای مهارت ها و مشاغل فوق می­باشند، استقبال نموده و اقامت این کشور را اعطا می­نماید. کشور کانادا یکی از کشورهای بزرگ در قاره­ی آمریکا است که مردم این کشور از کیفیت های بسیار مناسبی در زندگی برخوردار هستند. کارشناسان ارشد و با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کسب تجربه های موفقیت آمیز در زمینه های مختلف مهاجرتی متقاضیان مهاجرت به کانادا را راهنمائی می­نمایند.

پرستاران در کانادا

شرایط مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

پزشکان خارجی برای انجام کار در کانادا نیازمند معادل سازی مدارک تحصیلی خود در این کشور هستند. علاوه بر این پزشکان می­باید در آزمون های MCCEE و MCCQE شرکت نموده و پس از آن با اخذ مجوز کار کانادا به انجام کار در این کشور بپردازند. دانشگاه های پزشکی کانادا جزء بهترین و با کیفیت ترین دانشگاه های پزشکی در جهان هستند و پزشکان در این دانشگاه ها آموزش های با کیفیتی را سپری می­نمایند. از همین رو زمانی که پزشکان خارجی برای استخدام در این کشور اقدام می­نمایند، شورای پزشکی کانادا ابتدا مدارک تحصیلی آنان را با مدارک تحصیلی پزشکی در کانادا معادل سازی می­نماید. در صورتیکه مدارک تحصیلی این پزشکان تأیید گردد، به آنان اجازه انجام کار در این کشور داده خواهد شد. در غیر اینصورت پزشکان می­باید دوره هایی را برای انجام کار در کانادا بگذرانند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری پزشکان به کانادا، فرصتی برای پیشرفت

برنامه مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

مهاجرت پزشک متخصص به کانادا بگونه ای است که این پزشکان در صورت کسب پروانه پزشکی می­توانند به انجام کار در مطب شخصی خود ویا در کلینیک ها و بیمارستان های این کشور بپردازند. پزشکان متخصص می­توانند در مراکز بهداشت عمومی- مربی دندانپزشکی- محقق- مدیر و یا نماینده فروش در کانادا ایفای نقش نمایند. از آنجائیکه کشور کانادا با کمبود شدید نیروی پزشک مواجه است، پزشکان می­توانند از طریق برنامه های تخصصی فدرال این کشور به کانادا مهاجرت و به انجام کار در این کشور بپردازند. همانطور که بیان نمودیم پزشکی از مشاغل مورد نیاز در کشور کانادا است و پزشکان می­توانند بدون دریافت پیشنهاد کاری و با ثبت نام در برنامه های تخصصی کانادا نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

شرایط درخواست مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

متخصصینی که دارای مهارت های ویژه و مورد نیاز کشور کانادا هستند، می­توانند در برنامه های فدرال دولت کانادا شرکت نموده و درخواست استخدام خود را بنمایند. برای شرکت در این برنامه ها مهارت در زبان های انگلیسی و فرانسوی الزامی است. افرادی که مشاغل آنها در لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا است، می­توانند بدون دریافت پیشنهاد کاری به این کشور مهاجرت نمایند.

مشاغل پزشکی مورد نیاز در کانادا

با توجه به حقوق و دستمزدهای بالایی که دولت کانادا به پزشکان پرداخت می­نمایند، مهاجرت پزشک متخصص به کانادا افزایش یافته است. این کشور به نیروی کار پزشک نیازمند بوده و افرادی که دارای تخصص های پزشکی در زمینه های دندانپزشکی – پزشکی خانواده و دیگر تخصص ها هستند، با فرصت های شغلی بسیاری روبرو خواهند بود. تمامی پزشکان متخصص که قصد مهاجرت و دریافت اقامت کانادا را دارند، می­باید علاوه بر مدرک لیسانس خود، دوره های تخصصی را نیز گذرانده باشند.

بیشتر بدانید <>>>>   راهنمای مهاجرت به کانادا

الزامات مهاجرت پزشک متخصص به کانادا

پزشکان متقاضی انجام کار در کانادا می­بایست دارای مدرک علمی از یکی از دانشگاه های معتبر در جهان باشند و آموزش ها و تخصص های مورد نیاز رشته خود را سپری نموده باشند. پس از آن می­بایست در آزمون های کالج سلطنتی پزشکان کانادا و جراحان این کشور جهت صدور گواهینامه و کسب پروانه پزشکی شرکت نمایند. پزشکانی که دارای تخصص های جراحی هستند، می­باید5-6 سال دوره های تخصصی جراحی را گذرانده باشند. همچنین متخصصین علوم آزمایشگاهی نیز علاوه بر 6 سال آموزش های عمومی می­باید 4-5 سال دیگر را جهت دوره های تخصصی گذرانده باشند. پزشکان عمومی و خانواده نیز که قصد انجام کار در کانادا را دارند، می­باید علاوه بر اخذ مدرک لیسانس خود 2-3 سال دیگر را جهت کسب تخصص در این زمینه سپری نموده باشند.

الزامات مهاجرت دندانپزشکان به کانادا

مهاجرت پزشک متخصص به کانادا برای دندانپزشکانی که علاقمند به مهاجرت به این کشور هستند، بدین گونه است که دندانپزشکان باید مدرک تحصیلات تکمیلی خود را اخذ و پروانه پزشکی خود را کسب نموده باشد. پس از آن می­توانند جهت مجوز کار کانادا درخواست نموده و پس از آن اقامت دائم و شهروندی کشور کانادا را دریافت نمایند. پذیرش دندانپزشکان در کانادا بر اساس6 فاکتور زیر صورت می­گیرد:

● مدارک تحصیلی متقاضی

● میزان مهارت زبان انگلیسی و فرانسوی پزشک متخصص دندانپزشکی

● میزان سابقه کاری پزشک مورد نظر

● سن متقاضی

حقوق و دستمزد پزشکان متخصص در کانادا

پزشکان در کانادا افرادی هستند که بالاترین دستمزدها را دریافت می­نمایند. میزان حقوق و دستمزدی که پزشکان در این کشور دریافت می­نمایند، در ایالت های مختلف کانادا متفاوت است. اما بطور متوسط حقوق پزشکان در این کشور 2800000-800000 دلار در سال می­باشد. با توجه به نیاز پزشک متخصص در این کشور، پزشکان با توجه به توانائی ها و مهارت هایشان می­توانند در مناطق مختلف این کشور به انجام کار بپردازند. ایالت های آلبرتا- ساسکاچوا و مانیتوبا از جمله ایالت های کانادا هستند که بالاترین دستمزدها را به پزشکان پرداخت می­نمایند.

بیشتر بدانید <>>>>   شغل نیمه وقت در کانادا مختص دانشجویان

راههای مهاجرت به کشور کانادا

افراد از راههای مختلفی می­توانند به کشور کانادا مهاجرت نمایند. اما یکی از سریعترین راههایی که افراد می­توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند، مهاجرت از طریق نیروی کار متخصص و ماهر می­باشد. برنامه های مهاجرتی کارگران حرفه ای کانادا یکی از بهترین فرصت های انجام کار و اخذ اقامت کانادا محسوب می­شود. متخصصین و افرادی که دارای مشاغل حرفه ای هستند، می­توانند از این طریق اقامت دائم این کشور را برای همسر و فرزندان خود نیز دریافت نمایند. دولت کانادا اکثر نیروهای مورد نیاز خود را از طریق کارکنان ایرلندی تأمین می­نماید. متخصصین و افرادی که دارای مشاغل حرفه ای و مورد نیاز کشور کانادا هستند، می­توانند با مشاوره با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت روشهای مختلف مهاجرت به این کشور را شناسایی و به این کشور مراجعت نمایند.

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری پزشکان به کانادا، فرصتی برای پیشرفت
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا