نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه
لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

فرانسه بدون شک یکی از زیباترین کشورهای جهان است. برای مهاجرانی که می خواهند حرفه خود را در این کشور اروپایی ایجاد کنند، خبرهای خوبی در انتظار آنها است. تعداد فرصت های شغلی لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه فرصت فوق العاده ای را برای مهاجران فراهم می کند. در حالی که بیشتر مشاغل به دانش اولیه زبان فرانسه نیاز دارند، یافتن شغل در این کشور در صنایع خاصی نسبتاً آسان به نظر می رسد که  منشی فروشگاه، دستیار مراقبت تایید شده، مشاور املاک، عامل تدارکات، پرستار، کارگر مهدکودک، مربی توسعه حرفه ای، مدیر تجاری، معلم مدرسه، عامل بیمه، معلم یوگا، مدیر رسانه های اجتماعی، کارشناس علوم داده و معاون اداری از نمونه های این مشاغل است.

حقوق ماهیانه کار در فرانسه

 تعجب خواهید کرد اگر بدانید که فرانسه رتبه 31 را در فهرست جهانی مهارت انگلیسی دارد.  این زبان تا حد زیادی در فرانسه به خصوص در تجارت و بازرگانی استفاده می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، گرفتن شغل به عنوان یک مهاجر ممکن است یکی از باورنکردنی ترین کارهایی باشد که می توانید برای پیشبرد شغل خود انجام دهید. در گزارشی که توسط سازمان ملی آمار فرانسه منتشر شد، تخمین زده شد که بین سال‌های 2019 تا 2030، در مجموع بیش از 8.4 میلیون شغل خالی در فرانسه باید پر شود. این مجموع معادل بیش از 760000 شغل در سال است که 89% از مشاغل به دلیل بازنشستگی کارکنان خالی هستند. با این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا آگاهی جامعی از بازار مشاغل در فرانسه پیدا کنید.

اکوسیستم مشاغل مورد نیاز در فرانسه

فرانسه، مشاغل در بخش های مراقبت های بهداشتی، املاک و مستغلات، تدارکات، خرده فروشی و آموزش تقاضا را افزایش داده است. این به این دلیل است که رفتارهای مصرف‌ کننده و نیازهای تجاری مدام در حال حرکت است. اما به هر روی بازار کاری این کشور مدام در حال بهبود است. رونق کسب و کار در فرانسه به این باز می گردد که همکاری های تجاری فرانسه به سمت دوستان زیادی است. از یک سو این کشور در صنعت نفتی کشورهای آسیایی و خاورمیانه درگیر است و از سوی دیگر بواسطه خودروسازی به کشورهای مختلف پا گذاشته است و از همین رو در خاک خود کارگران زیادی را به خدمت گرفته است. از سوی دیگر بخش توریستی موجب رونق قعالیت های خدماتی شده است و کارمندان مالی و مغازه های خصوصی فعالیت بسیاری پیدا کرده اند. هفته کاری رسمی در فرانسه 35 ساعت طول می کشد.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به فرانسه

کارمندان دارای 30 روز تعطیلات سالانه و مزایای اجتماعی زیادی هستند. نرخ بیکاری در این کشور در سطح 8 تا 10 درصد نگه داشته شده است که دو برابر بیشتر از سایر رهبران اروپایی – آلمان و بریتانیا است. خارجیان کشورهای مستقل مشترک المنافع باید هم با فرانسوی ها و هم با شهروندان اتحادیه اروپا برای پر کردن جای خالی رقابت کنند. این امر به ویژه در مورد جستجوی کار در نیس، بوردو و لیون اهمیت دارد. برای استخدام قانونی در فرانسه، اتباع خارجی از کشورهای ثالث باید از قبل کارفرما پیدا کنند و قرارداد امضا کنند، اجازه کار بگیرند و ویزای کار باز کنند. فعالیت حرفه ای ممکن است به صورت موقت یا طولانی مدت انجام شود. در صورت اشتغال بیش از 90 روز، اخذ اقامت فرانسه ضروری است. کار فصلی به شما امکان می دهد حداکثر 6 ماه در سال در فرانسه بمانید.

معرفی لیست مشاغل مورد نیاز در فرانسه

منشی فروشگاه یکی از مشاغل اصلی لیست تقاضا می باشد. از آنجایی که کسب ‌و کارها پس از بسته شدن به دلیل همه ‌گیری به آرامی شروع به باز شدن می‌ کنند، فروشگاه ‌های بیشتری برای ارائه کمک در فروشگاه به مشتریان نیاز به کارمندان دارند. منشی ها نیز وظیفه تهیه ی راهروها با محصولات ضروری را بر عهده دارند. برای کسانی که می خواهند در فرانسه کارمند شوند، انتظار فرصت های شغلی بیشتری در شهرهای بزرگ مانند پاریس، لیون و مارسی دارند. در مورد پرسش اینکه چگونه منشی فروشگاه شویم؟. باید کفت که بسیاری از فروشگاه ها در فرانسه برای کار به عنوان منشی فروشگاه حداقل به مدرک دیپلم دبیرستان نیاز دارند. بیش از دستاوردهای آموزشی، مهارت در ارتباطات، سازماندهی و خدمات به مشتریان مورد نیاز است. میانگین حقوق پایه این شغل 20840 €(یورو) در سال است.

 دستیار مراقبت گواهی شغلی دیگر است برای کسانی که می خواهند به سالمندان و کودکان کوچک کمک کنند. وظیفه یک دستیار مراقبت از افراد با نیازهای ویژه و کمک به آنها در انجام فعالیت های روزمره زندگی است. برای تبدیل شدن به یک دستیار مراقبت گواهی شده، باید یک برنامه 4 ساله را تکمیل کنید و در آزمون گواهینامه قبول شوید. میانگین حقوق پایه: 37300 €(یورو) در سال است. مشاور املاک از دیگر مشاغل است که با شروع مهاجرت بیشتر مردم به فرانسه، نیاز روزافزون به مشاوران املاک نیز وجود دارد. یک مشاور املاک مسئول یافتن خانه‌ ها و واحدهای مناسب برای زندگی خریداران بالقوه است. این افراد حرفه‌ای در مورد قیمت ملک نیز مذاکره می ‌کنند . کسانی که می‌خواهند یک مشاور املاک در فرانسه باشند باید یک کارت حرفه‌ای صادر شده توسط CCI داشته باشند. میانگین حقوق پایه: 43000 €(یورو) در سال است.

بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل در فرانسه

معرفی چند شغل پرتقاضا در لیست مشاغل فرانسه

با توجه به افزایش تقاضا برای تجارت الکترونیک و فروش آنلاین، تعداد بیشتری از شرکت ‌های پیک برای هماهنگی تحویل بسته ‌ها به عوامل لجستیکی نیاز دارند. عوامل لجستیک برنامه های تحویل را تنظیم می کنند و اطمینان می دهند که بسته ها در شرایط خوبی به مقصد می رسند. برای تبدیل شدن به یک نماینده لجستیک دارای مجوز، باید در آموزشگاه کارگزاری باربری شرکت کنید. شما بابت این شغل، حقوق پایه ای معادل با 53000 €(یورو) در سال دریافت می کنید.

در جدول زیر به سایر مشاغل پرتقاضا در فرانسه پرداخته شده است.

پرستار  تقاضا برای پرستاران در فرانسه رو به افزایش است. پرستاران از بیماران مجروح و بیمار مراقبت می کنند و از مراقبت با کیفیت آنها اطمینان می دهند. میانگین حقوق پایه این شغل برابر است با 30000 €(یورو) در سال
مربی توسعه حرفه ایکسانی که می خواهند به حرفه ای ها کمک کنند تا حرفه خود را توسعه دهند، می توانند مربیان توسعه حرفه ای شوند با حقوقی معادل 37000€ (یورو) در سال  
مدیر بازرگانیمدیران باید به خوبی با افراد دیگر کار کنند و مهارت های تجاری عالی داشته باشند. آنها همچنین باید مراقب نیروی انسانی کسب و کار باشند و مطمئن شوند که کارکنانشان همیشه سالم و با انگیزه هستند. میانگین حقوق پایه این افراد برابر است با40000€ (یورو) در سال  
معلم مدرسهمانند بسیاری از حرفه ها، اگر می خواهید معلم مدرسه شوید، گرفتن مدرک ضروری است. شما باید دارای مدرک لیسانس در موضوعی که می خواهید تدریس کنید، و همچنین گواهی یا مدرک تحصیلی، ترجیحاً مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید. میانگین حقوق پایه این شغل برابر است با 34800€ (یورو) در سال

معرفی مشاغل رسانه و داده در لیست مشاغل فرانسه is too long to be saved

رسانه های اجتماعی همه جا هستند. به همین دلیل، شرکت های بیشتری مدیران رسانه های اجتماعی را برای تبلیغ برندها و محصولات خود استخدام می کنند. مدیران رسانه های اجتماعی مسئول حفظ حساب های رسانه های اجتماعی و اطمینان از مرتبط بودن پست ها با برند هستند. این متخصصان همچنین وظیفه ساخت ویدیوها و سایر محتوای گرافیکی برای فیس بوک، اینستاگرام، تیکتوک، توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بر عهده دارند. به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، شما باید بسیار با تکنولوژی آشنا باشید و مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید. داشتن مدرک در بازاریابی نیز امتیاز بزرگی است. 36957€ (یورو) در سال برای این شغل پرداخت می شود. کارشناس علوم داده به عنوان یکی از مشاغل مهم در لیست مشاغل فرانسه می باشد. چراکه علم داده به عنوان یک رشته نوظهور در فرانسه در نظر گرفته می شود.

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل در فرانسه

متخصصان علم داده مسئول درک مجموعه داده های بزرگ و ارائه مشاوره در مورد نحوه استفاده از آنها به نفع سازمان هستند. مدرک یا مدرک خاصی برای این شغل مورد نیاز نیست. با این حال، متخصصان علوم داده باید دانشی از پایگاه های داده و روش های داده کاوی کسب کنند. کارشناسان علوم داده همچنین باید بتوانند مجموعه داده های بزرگ را تجزیه و تحلیل کنند و راه حل هایی برای مشکلات ارائه دهند. شاغلان این حوزه میانگین حقوق پایه: 69954€ (یورو) در سال دریافت می کنند. از دیگر مشاغل مرتبط با این بخش، دستیاران اداری است که وظیفه آنها ارائه پشتیبانی اداری به افرادی است که به آن نیاز دارند، به ویژه مدیران عامل و مدیران. این افراد میانگین حقوق پایه برابر با25500€ (یورو) در سال دریافت می کنند.

در شکل زیر به میانگین حقوق چند شغل دیگر اشاره شده است.

بهترین لیست مشاغل مورد نیاز  فرانسه برای مهاجران

خارجی هایی که در فرانسه اقامت دارند می توانند به راحتی امرار معاش کنند، اگرچه توجه به این نکته مهم است که فرصت ها برای کسانی که فرانسوی صحبت نمی کنند ممکن است محدود باشد. یکی از رایج ترین مشاغل در فرانسه برای خارجی ها Au Pair است که روشی نسبتاً ارزان برای زندگی در فرانسه و کسب تجربه فرهنگی است. با این حال، به خاطر داشته باشید که Au Pairs فقط حق داشتن حداقل 320€ (یورو) پول جیبی ماهانه را دارد، بنابراین ممکن است بهترین گزینه برای کسانی نباشد که به دنبال کسب درآمد زیاد هستند. برای کسانی که به دنبال ایفای نقش حرفه ای تر با حقوق بیشتر هستند، کار از راه دور ارزش توجه دارد. برخی از مشاغلی که می توانید امتحان کنید شامل نویسندگی و ویرایش آزاد و همچنین مدیریت رسانه های اجتماعی است.

اتباع خارجی همچنین می توانند به عنوان معلم زبان انگلیسی در مدارس خصوصی یا موسسات زبان کار کنند، اگرچه گواهینامه لازم است. معلمان انگلیسی می توانند در فرانسه از 19700 تا 57800€ (یورو) درآمد کسب کنند. علاوه بر این، خارجی ها همچنین می توانند به عنوان مربی اسکی در استراحتگاه های اسکی فرانسه، به ویژه در رشته کوه های آلپ، شغلی پیدا کنند. کسانی که قبلاً در زمینه هوش مصنوعی و علم داده پیشینه دارند، می توانند از مزایای اروپا به عنوان جامعه تحقیقاتی پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در جهان استفاده کنند. برایآشنایی بیشتر با مشاغل مرتبط با استعداد و علایق خود، می توانید از طریق صحبت با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه ‌های برتر فرانسه
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=16]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها