نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه
تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

SMAPSE از جمله موسساتی است که تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسوی را ارائه می دهد که دانش آموزان از سراسر جهان می توانند دوره های با کیفیت بالا، پیشرفته و متعادل را بگذرانند. علاوه بر این موسسه، بسیاری از مدارس شبانه روزی خصوصی فرانسه دارای فضای منحصر به فرد و دنج هستند که باعث می شود دانش آموزان احساس راحتی و آرامش کنند. محیط چند ملیتی نه تنها به ایجاد دوستان جدید و آشنایی با فرهنگ و سنت های جدید کمک می کند، بلکه بهترین راه برای بهبود مهارت های زبانی، گسترش دایره لغات فعال و غلبه بر موانع زبانی است. مدارس شبانه روزی فرانسه آموزش با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای اروپایی ارائه می دهند. فارغ التحصیلان مدارس فرانسه شانس بالایی برای ورود به دانشگاه های پیشرو جهان و ایجاد شغل بین المللی موفق دارند.

تحصیل زبان انگلیسی در فرانسه

شایان ذکر است که مدارس شبانه روزی در فرانسه فرصتی برای تحصیل 2 زبان انگلیسی و فرانسوی را فراهم می کنند. همچنین، بسیاری از مدارس امکان مطالعه زبان های خارجی اضافی را فراهم می کنند. هزینه تحصیل متوسطه در فرانسه در مدارس و خانه های شبانه روزی معتبر از 26000 تا 40000€ (یورو) در سال متغیر است که در حال حاضر، گران تر از مدارس متوسطه در لندن است. برای آگاهی از چگونگی پیوستن به پروسه تحصیل در این مدارس، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مدارک و فضای تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

بیش از 200000 دانش آموز به مدارس شبانه روزی در فرانسه می روند، اما تجربه به طور قابل توجهی با آنچه ممکن است بر اساس تلویزیون و فیلم های انگلیسی زبان انتظار داشته باشیم متفاوت است. این هدف یک دولت است که آنها را جذاب تر کند. با این حال، در حالی که این چیزی نیست که اکثر مردم آن را با فرانسه شناسایی کنند، بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید. با این حال، اکثر مدارس شبانه روزی در فرانسه به مقابله با چالش های جغرافیایی ادامه می دهند، عمدتاً زمانی که نوعی آموزش را ارائه می دهند که به راحتی در سایر نقاط کشور در دسترس نیست.

 بسیاری از نوجوانان فرانسوی تصمیم می گیرند در طول هفته در مدرسه خود اقامت کنند زیرا این امکان را به آنها می دهد تا در موضوعی که در مدرسه خانه آنها تدریس نمی شود، تخصص داشته باشند. به عنوان مثال، یک کالج کشاورزی یا مدرسه ای که برنامه درسی تخصصی زبان یا هوانوردی را ارائه می دهد، نمونه هایی از موسسات آموزشی هستند.

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل در فرانسه

 برای ورود به مدرسه شبانه روزی مدارکی نیاز است که در جدول زیر اشاره شده است.

1مصاحبه اسکایپ با دانش آموز یا بازدید شخصی از یک موسسه آموزشی
2فرم های ثبت نام و فرم های مدرسه
3انگیزه نامه (نه همیشه)
4گواهی زبان (ترجیحاً تا حد امکان جدید)
5نمرات مدرسه برای 2 سال تحصیلی آخر + نمرات سه ماهه / سه ماهه برای سال تحصیلی جاری
6کپی پاسپورت یا کارت شناسایی دانشجو
7توصیه نامه از معلمان زبان انگلیسی و ریاضیات  

دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

مدارس شبانه روزی در فرانسه بسیار محبوب هستند. با بهترین مدارس شبانه روزی در فرانسه آشنا شوید. دانش آموزان و والدین در ابتدا یک مدرسه شبانه روزی را برای چالش برانگیزتر بودن دانشگاهیان انتخاب می کنند. دانش‌آموزان به روش‌هایی که قبلاً در مدارسشان نبوده ‌اند، از نظر فکری تحریک می‌ شوند. یک مدرسه شبانه روزی تضمین می کند که دانش آموزان در دنیای آموزشی غوطه ور می شوند که در آن یادگیری برای همه فعالیت ها محور است. اندازه کلاس 12 میانگین در اکثر مدارس شبانه روزی است. دانش آموزان تشویق می شوند که فکر کنند و به اشتراک بگذارند. آنها فعالانه در یادگیری خود شرکت می کنند. معلمان در محوطه دانشگاه زندگی می کنند و پس از پایان روز مدرسه برای کمک بیشتر در دسترس هستند.

البته، شانس زندگی در فرانسه یکی از بزرگترین و بهترین دلایل برای شرکت در کالج در شهر مورد نظر شما است. این کشور از هر نظر قابل تصور کاملاً شیک است و چیزی که واقعاً باید خودتان آن را تجربه کنید. در هر منطقه ای از کشور چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. و همچنین برخی از بهترین رستوران ها، گالری های هنری و مکان های تفریحی جهان. اگر به یک کالج در پاریس بروید، می توانید شگفتی های برج ایفل و مجموعه ای از رستوران ها را با سرآشپزهای برتر تجربه کنید. فرانسه از نظر زیبایی و سرگرمی کاملاً نفس گیر است. چیزی برای پسران و دختران و همچنین افراد در هر سنی وجود دارد.

در شکل زیر به دلایل دیگر تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه اشاره شده است.

بهترین مدارس شبانه روزی فرانسه

مدرسه بین المللی Sainte Victoire در جنوب فرانسه، در نزدیکی Aix-en-Provence، یک مدرسه جهانی IB است که توسط سازمان بین المللی لیسانس تایید شده است. برنامه دیپلم بین المللی لیسانس و امتحانات IGCSE کمبریج نیز در این مدرسه ارائه می شود. SVIS از مهدکودک تا پایان دبیرستان و حتی فراتر از آن به دانش آموزان آموزش می دهد. هنگامی که کودکان در مدرسه ابتدایی هستند، شروع به دریافت آموزش دو زبانه می کنند که به آنها کمک می کند تا به پتانسیل تحصیلی کامل خود در زبان های فرانسوی و انگلیسی دست یابند. قرار گرفتن آن در قلب یک زمین گلف بین المللی با 18 سوراخ، با منظره ای از کوه Sainte Victoire در پس زمینه، تضمین می کند که کودکان در فضایی سالم و آرام مطالعه کنند. یک مرکز شبانه روزی برای دانش آموزان مقاطع بالاتر راهنمایی و دبیرستان در دسترس است.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل زبان انگلیسی در فرانسه

در مدرسه بین المللی ارمیتاژ دانش‌ آموزان می ‌توانند بین برنامه ‌های 2 زبانه فرانسوی و برنامه کارشناسی بین‌ المللی به زبان انگلیسی، که شامل فرصت کسب دیپلم دو زبانه است، انتخاب کنند. این برنامه ‌ها با ایده ‌آل‌ های مشترک، پردیس 2 زبانه و تمایل به یادگیری در مورد بقیه جهان به هم پیوند خورده‌اند. آنها به دنبال ایجاد برنامه های ما بر روی یک پایه آموزشی هستند که بر کنجکاوی، مهارت های تفکر انتقادی، خلاقیت و جاه طلبی تأکید دارد تا دانش پژوهان جوان برای رویارویی با چالش های جهانی که در آینده با آن مواجه خواهند شد، مطمئن و آمادگی خوبی داشته باشند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی پروونس در فرانسه

این مدرسه خصوصی و مختلط که در شهر اکس‌آن پروونس در جنوب فرانسه واقع شده است، ویژگی بین ‌المللی خود را مدیون جمعیت دانش‌آموزی متنوعی است که از دانش ‌آموزان طیف متنوعی از قومیت ‌ها و فرهنگ ‌ها تشکیل شده‌ اند. این مدرسه که از سال 1984 وجود داشته است، شامل دپارتمان ابتدایی و متوسطه است که سالانه 950 دانش آموز از بیش از 75 کشور مختلف در سراسر جهان ثبت نام می کنند. این مدرسه هم یک بخش ابتدایی و هم یک بخش متوسطه را فراهم می کند. موسسه تجارت و جامعه از دانشجویان هر پنج قاره، اعم از دانشجویان شبانه روزی و روزانه استقبال می کند. دانشجویان ممکن است علاوه بر تقریباً نیمی از جمعیت دانشجویی که فرانسوی هستند، تحصیلات خود را به انگلیسی یا فرانسوی یا هر دو زبان ادامه دهند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی مانوئل لیل در فرانسه

مدارس فرانسوی زبان École Jeannine مانوئل لیل، دو زبانه و بین ‌المللی در سال 1954 برای ارتقای درک بین‌ المللی از طریق آموزش 2 زبانه جامعه چندفرهنگی دانش‌ آموزان در محیطی فرانسوی‌ زبان ایجاد شدند. در میان یک جهان جهانی دائماً در حال تغییر، مدرسه به نوآوری آموزشی و مطالعه مستمر بهترین شیوه ها به عنوان یک امر مسلم اعتقاد دارد.École Jeannine Manuel Lille، یک مدرسه مرتبط با یونسکو، تقریباً 880 کودک را از مهدکودک تا کلاس دوازدهم ثبت نام می کند که نماینده بیش از پنجاه کشور مختلف هستند و 120 دانش آموز در محوطه دانشگاه زندگی می کنند. پانسیون تازه بازسازی شده از کیفیت هتلی برخوردار است و زمانی که مسافران خارج از خانه هستند، خانه ای گرم و دلپذیر را به دور از خانه ارائه می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه های تحصیلی فرانسه

جدا از امکانات ورزشی عالی، اکول ژانین مانوئل لیل دارای امکانات تفریحی عالی نیز می باشد، از جمله سالن بدنسازی 1500 متر مربعی با دیوار کوهنوردی داخلی و پیست مسابقه 300 متری، زمین بازی، و امکانات متعدد دیگر که به دانش آموزان اجازه می دهد در خارج از دانشگاه شکوفا شوند. کلاس درس نیازهای روزانه دانش آموزان توسط کارمندان مدرسه شبانه روزی برآورده می شود که مراقب رفاه کلی آنها نیز هستند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی نوتردام در فرانسه

دبیرستان بین المللی نوتردام یک مدرسه شبانه روزی خصوصی آمریکایی است که توسط رئیس دانشگاه نوتردام “Les Oiseaux”، یک مدرسه خصوصی فرانسوی واقع در Verneuil-sur-Seine، در ایولین، نزدیک به پاریس، اداره می شود. دبیرستان بین المللی نوتردام بخشی از شبکه دبیرستان بین المللی نوتردام (فرانسه) است. این مدرسه بین‌ المللی، متشکل از دانش‌ آموزان بین ‌المللی از سرتاسر جهان، یک برنامه درسی چندزبانه و آماده ‌سازی کالج را به بچه ‌های کلاس‌ های 9 تا 12 ارائه می ‌کند.

 این مدرسه فرصتی منحصر به فرد برای غیر فرانسوی زبان‌ ها فراهم می ‌کند تا زبان و فرهنگ فرانسوی را در حین شرکت در آن کسب کنند. یک برنامه درسی آمریکایی که امسال به زبان انگلیسی تدریس می شود. دبیرستان بین المللی نوتردام یک مدرسه شبانه روزی در پاریس است که برای دانش آموزانی که می خواهند فرهنگ خود را در زبان و فرهنگ فرانسوی بهبود بخشند، اقامتگاه فرانسوی فراهم می کند.

تحصیل در مدارس شبانه روزی Lisses در فرانسه

Liss یک حومه ساده و جالب در پاریس است که تقریباً 40 کیلومتر از مرکز منطقه تجاری پایتخت فرانسه فاصله دارد. دانش آموزان ممکن است در اوقات فراغت خود (تقریبا هر روز) از فرهنگ و هنر فرانسه لذت ببرند، در محیط فرانسوی زبان غوطه ور شوند و در اوقات فراغت خود از موزه ها، گالری های هنری و بناهای تاریخی هنری و معماری دیدن کنند. دانشجویان بین ‌المللی که در کنار جوانان فرانسوی تحصیل می‌ کنند، زبان فرانسه را سریع ‌تر یاد می‌ گیرند و به دلیل همکاری‌ هایی که دارند، نتایج تحصیلی برجسته ‌تری کسب می‌ کنند. کودکان یاد می گیرند که با هم همکاری کنند، زبان مشترکی را کشف کنند، ارتباط موثر برقرار کنند، از دیدگاه خود دفاع کنند و به دیدگاه دیگران احترام بگذارند.

مدرسه دولتی در روزهای تعطیل و تعطیلات رسمی و تعطیلات آخر هفته فعالیت نمی کند و خانواده های میزبان در این ایام دانش آموزان خود را پذیرا می شوند. ساعات کلاس در روزهای هفته از ساعت 8:00 صبح تا 18:00 با یک ساعت استراحت برای ناهار و وقفه های کوتاه در بین جلسات می باشد. برخی از کلاس ها در صبح های شنبه و چهارشنبه و برخی از دوره ها در یکشنبه برگزار می شود. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانید مطالب مرتبط با چگونگی اخذ ویزای دانش آموزی را مطالعه نمایید یا با مراجعه حضوری با کارشناسان ما گفتگو کنید.

[instagram-feed feed=16]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا