نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شغل پر درآمد در فرانسه

می ‌توانید مطمئن باشید که فرانسه فرصت ‌های شغلی پرسود زیادی دارد، از خدمات عمومی گرفته تا مشاغل ماهر. در این مقاله قصد داریم به 10 شغل پر درآمد در فرانسه بپردازیم. به عنوان مقدمه باید گفت که هنگامی که سایر کشورهای اروپایی را مقایسه می کنید، فرانسه از نظر درآمد ملی، مقرون به صرفه بودن و اشتغال دقیقاً پس از آلمان قرار دارد. این کشور خانه بسیاری از شرکت های Fortune 500 است که مجموعه متنوعی از مشاغل خوب را به افرادی که واجد شرایط هستند ارائه می دهند. علاوه بر این، اکثر کارمندان اتحادیه هستند و کارکنان از حقوق بسیار و امنیت شغلی عالی برخوردار هستند. با این حال، یکی از الزامات اجباری برای یک شغل با درآمد عالی در فرانسه این است که شما باید بتوانید به زبان فرانسوی صحبت کنید و بنویسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این مقاله شما را جنبه های مختلف پیدا کردن کار پر درآمد در فرانسه آشنا کند.

ثبت شرکت در فرانسه

پزشکی به عنوان شغل پر درآمد در فرانسه

شغل پر درآمد در فرانسه
شغل پر درآمد در فرانسه

صنعت مراقبت های پزشکی کشور فرانسه با وجود داشتن یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی در جهان، با کمبود نیروی کار مواجه است. از همین رو دندانپزشکان در طول سال ها تقاضای فزاینده ای پیدا کرده اند. دندانپزشکان فرانسوی ممکن است مطب خصوصی خود را داشته باشند یا برای دولت کار کنند. میانگین حقوق این گروه شغلی برابر است با 117000€ (یورو) در سال که البته، بسته به محل، نوع عمل و تجربه است. برای این شغل شما ابتدا باید دانشکده دندانپزشکی را بگذرانید و پس از آن یک دوره کارآموزی و گواهینامه دریافت کنید. تحقیقات بازار نشان داده است که بسیاری از دندانپزشکان تخصص خود را در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی صورت آغاز کرده اند. بنابراین، اگر می‌ خواهید مهارت ‌های خود را بر روی رشته‌ های دندانپزشکی خاصی متمرکز کنید، این بخش ‌ها ظاهراً بخش‌ های پررونق این بخش هستند.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی فرانسه

اما پیش از دندانپزشکان این پزشکان هستند که جزو پردرآمدترین متخصصان در فرانسه هستند. به طور متوسط، پزشکان جوان حدود 7000$ (دلار) در ماه به خانه می برند. مانند سایر کشورها، پزشکان در فرانسه باید دانشکده پزشکی را تکمیل کنند. اگر می خواهید متخصص باشید، باید 4 تا 8 سال آموزش و تحصیلات تکمیلی را نیز بگذرانید. آیا ارزش تلاش را دارد؟ بدون شک، زیرا هر چه صلاحیت بیشتری داشته باشید، حقوق سالانه شما نیز بالاتر خواهد بود.

رتبه 3 تا 5 مشاغل پر درآمد در فرانسه

 وکالت پس از پزشکی و دندانپزشکی از نظر درآمدی در رتبه سوم قرار دارد و میانگین حقوق: 107960€ (یورو) است. در این مورد باید گفت که فرانسه به متخصصان حقوقی خود احترام می گذارد زیرا وکلای دادگستری حرفه ای حقوقی بسیار محترم و با دستمزدی هستند، از سطح پایین تر تا کهنه سربازان باتجربه. پس از دریافت مدرک حقوق و آموزش های لازم و مجوز، می توانید حرفه حقوقی خود را به عنوان یک وکیل در سطح پایین شروع کنید و حقوق اولیه 5000$ (دلار) در ماه دریافت کنید. لازم به ذکر است که تسلط به زبان فرانسه برای اشتغال در حرفه وکالت الزامی است. بعد از این شغل، خلبانی قرار دارد که میانگین حقوق 80300€ (یورو) است و  تخمین زده می شود که خلبانان از 7000 تا 12000$ (دلار) در ماه درآمد دارند. چون فرانسه احتمالا قوی ترین صنعت هواپیمایی در جهان را دارد.

همچنین محل استقرار ایرباس، یک شرکت هوافضای چندملیتی اروپایی و بزرگترین سازنده هواپیماهای مسافربری در جهان است. اما به آسانی گرفتن گواهینامه خلبانی و درخواست شغل نیست. برای خلبان شدن در یک شرکت هواپیمایی ملی، شما موظف به داشتن گواهینامه خلبانی، درخواست گواهینامه خلبانی و ایجاد هزاران ساعت تجربه پرواز هستید. پس از این رده، متخصصان مراقبت بهداشتی قرار دارند که میانگین حقوق آنان 74000€ (یورو) است.

بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه های تحصیلی فرانسه

در جدول زیر به برخی از موقعیت های مراقبت بهداشتی با تقاضای بالا در فرانسه اشاره شده است.

تکنسین آزمایشگاهمشاور سلامت روان
ارائه دهنده خدمات فوریت های پزشکیروان درمانگر
داروسازدرمانگر رادیولوژی

دستمزد کارکنان مراقبت های بهداشتی وابسته از 3000 تا 7000$ (دلار) در ماه بسته به تجربه و صلاحیت متفاوت است. در حالی که درمانگران، داروسازان و مشاوران به مدرک مناسب نیاز دارند، سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی وابسته فقط به 2 تا 3 سال آموزش فنی نیاز دارند.

رتبه 6 و 7 مشاغل پر درآمد در فرانسه

تحلیلگران مالی از نظر حقوقی در رتبه ششم مشاغل پر درآمد در فرانسه قرار دارند و  میانگین حقوقی آنان 47,350€ (یورو) می باشد. این وضعیت خوب بدین جهت است که در اروپا، فرانسه یکی از قوی ‌ترین بخش‌ های بانکی و مالی را دارد. این صنعت همیشه در حال رشد است و بنابراین فرصت های شغلی زیادی در هر سطحی دارد. برای دریافت موقعیت پردرآمد به عنوان یک تحلیلگر مالی، باید چندین سال تجربه در این صنعت و مدرک کسب و کار، اقتصاد یا امور مالی داشته باشید. بعد از این گروه، متخصص علوم کامپیوتر و IT با میانگین حقوق: 45700€ (یورو) قرار دارند. در این زمینه فرانسه یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که پذیرش گسترده آن از فناوری را ارزیابی می کنید و حتی یک ذره از  سرعت آن کاسته نشده است و انواع فناوری ها، ابزارها و برنامه ها را در بر می گیرد.

 در نتیجه، مشاغل فناوری از برنامه نویسی کامپیوتر گرفته تا فناوری اطلاعات و علوم داده بسیار مورد تقاضا هستند. متخصصان فناوری می توانند انتظار داشته باشند که از 5000 تا 9000€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشند. علاوه بر این، کارگران فرانسوی می گویند که همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، که به گفته آنها در فرانسه بسیار رایج تر از آمریکای شمالی است. اما برای دسترسی به بهترین فرصت های شغلی همچنان به مدرک در رشته علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا مهندسی نیاز دارید.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه فرانسه

3 رتبه آخر لیست 10 شغل پر درآمد در فرانسه

دانشمندان و محققان در رده هشتم مشاغل پر درآمد در فرانسه هستند و حقوقی با میانگین 44750€ (یورو) دارند. فرانسه به دلیل داشتن برخی از مشهورترین و نخبه ‌ترین مراکز تحقیقاتی در جهان که به زمینه‌ های زیست‌ شناسی، پزشکی، مهندسی، اقیانوس‌ شناسی و سایر تخصص‌ های علم و فناوری اختصاص دارند، مشهور است. این سطح باورنکردنی از تحقیقات انجام شده در طول قرن ها، نوآوری هایی را به وجود آورده است که در هیچ جای دیگر جهان بی نظیر است. از آنجایی که دولت در تلاش‌های تحقیقاتی کشور سرمایه‌گذاری می‌کند، محققان دانشگاهی به تجهیزات و امکانات پیشرفته – و یک چک حقوقی عالی دسترسی دارند. از آنجایی که تسهیلات می ‌خواهند بهترین و باهوش‌ ترین ‌ها را جذب کنند، مقیاس دستمزد از 4000€ (یورو) سخاوتمندانه شروع می ‌شود و می ‌تواند تا 10000€ (یورو) در ماه بالا رود که پیش نیاز اغلب مدرک پیشرفته است، مانند دکترا.

معلمان در رتبه بعدی قرار دارند و میانگین حقوقی 42350€ (یورو) را دریافت می کنند. تقاضا برای معلمان انگلیسی در فرانسه زیاد است. در واقع، می تواند در حال حاضر به رکورد بالایی برسد. اخیراً موقعیت های تدریس در مؤسسات آموزشی خصوصی و دولتی باز شده است. در نگاه اول، مقیاس دستمزد ممکن است خیلی بزرگ نباشد اما به محض اینکه شروع به فاکتورگیری ساعات کوتاه کنید و برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی مرخصی با حقوق دریافت کنید، حقوق اضافه می شود. الزامات خاصی که باید برآورده شوند. برای تبدیل شدن به یک معلم باید دو زبانه باشد و به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط باشد. در نهایت  افراد فنی با میانگین حقوق: 41160€ (یورو) قرار دارند.

در شکل زیر به مشاغل رده فنی درآمد بالا اشاره شده است.

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانید اطلعات دیگری پیرامون درآمد مشاغل مختلف پیدا کنید.

[instagram-feed feed=16]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل در فرانسه
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا