تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

دوره ها و رشته های تحصیلی مختلفی برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. 2 نوع دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه معمولی در این کشور موجود است، که ارائه کننده دوره ها و رشته های تحصیلی مختلفی به دانشجویان خارجی می باشد. هر کدام از این دانشگاه ها با توجه به مدت تحصیل و نوع رشته، شرایطی را برای متقاضیان در نظر می گیرند که دانشجو باید برای واجد شرایط بودن آن ها را مهیا کند. بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر، دانشجو می تواند اقدام به اخذ ویزای دانشجویی جهت تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند کند. در مقاله پیش رو، الزامات و شرایط تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند توضیح داده شده است. لازم به ذکر است، این مقاله تحت نظر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان تحصیل در فنلاند ارائه می شود.

ثبت شرکت در فنلاند

واجدین شرایط برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند
تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند، هنگام درخواست برای برنامه های لیسانس، معمولاً باید چند گواهی پایان تحصیلی داشته باشید که شما را واجد شرایط درخواست برای تحصیلات عالی در کشور خود می کند. شما به گواهینامه دبیرستان خود نیاز دارید، حتی اگر پس از آن تحصیلات عالی را به پایان رسانده باشید. برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد، باید مدرک لیسانس در سطح دانشگاه یا معادل آن را تکمیل کرده باشید. برای کارشناسی ارشد در دانشگاه های علمی کاربردی فنلاند (UAS)، حداقل 2 سال تجربه کاری در این زمینه پس از تکمیل مدرک لیسانس لازم است.

بیشتر بدانید >>>   دانشگاه های برتر فنلاند

شرایط دقیق ممکن است از یک برنامه تحصیلی به برنامه دیگر متفاوت باشد، بنابراین همیشه جزئیات را با دانشگاه و برنامه مدرک مورد علاقه خود بررسی کنید. برای مثال، اگر متقاضی واجد شرایط تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند هستید، ممکن است علاوه بر این از شما خواسته شود که یک آزمون ورودی SAT را تکمیل کنید. (آزمون یا مصاحبه)

اگر انگلیسی زبان اول شما نیست، ممکن است لازم باشد سطح مهارت انگلیسی خود را نشان دهید. آیلتس و تافل رایج ترین گزینه های پذیرفته شده هستند، اما بسیاری از موسسات موارد دیگری را نیز ارائه می دهند. شرایط آزمون مهارت انگلیسی و قوانین معافیت احتمالی را با دانشگاهی که برای آن درخواست می دهید، بررسی کنید.

پس از اتمام دوره درخواست و هر آزمون ورودی، دانشگاه هایی که برای آن ها درخواست داده اید، درخواست شما را بررسی می کنند و تصمیم نهایی را برای پذیرش می گیرند. پس از پذیرش دانشجو، نامه رسمی پذیرش را از موسسه مورد نظر دریافت خواهید کرد. در اسرع وقت پس از پذیرش، فرآیند درخواست مجوز اقامت دانشجویی خود را آغاز کنید.

نمودار پایین متوسط هزینه زندگی دانشجویی را در هر ماه نشان می دهد:

الزامات ویزای دانشجویی برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا هستید، برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند به ویزا یا اجازه اقامت دانشجویی نیاز خواهید داشت. برای درخواست ویزای دانشجویی فنلاند یا اجازه اقامت باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • ارائه نامه رسمی پذیرش توسط دانشگاه فنلاند میزبان
  • گذرنامه باید دارای اعتباری باشد که حداقل 3 ماه از مدت زمان ویزا یا اجازه اقامتی که درخواست می کنید بیشتر باشد.
  • کپی از فرم درخواست تکمیل و امضاء شده خود
  • توانایی مالی (حداقل €560 یورو در ماه، حداقل €6720 یورو در سال)
  • شما باید وضعیت مالی خود را اخیراً از بانک خود ارائه دهید که نشان دهد حداقل €6720 (یورو) در حساب بانکی خود دارید.
  • شما باید مدرکی دال بر دریافت بیمه درمانی و پزشکی معتبر ارائه دهید که کل مدت اقامت شما در فنلاند را پوشش می دهد.
  • شما باید از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید و از هر نوع بیماری واگیرداری عاری باشید.
  • شما نباید سابقه کیفری داشته باشید.
  • شما نباید قبلاً از ورود به فنلاند امتناع کرده باشید.
بیشتر بدانید >>>   تحصیل بدون مدرک زبان فنلاند

توجه داشته باشید که دانشجویانی که دوره های تحصیلی را در فنلاند می گذرانند باید هر بار 1 سال بودجه داشته باشند. دانشجویان مبادله ای باید برای کل مدت اقامت خود در فنلاند بودجه داشته باشند. در صورتی که مبلغ فوق را در حساب خود ندارید، باید مدرک کتبی مبنی بر دریافت کمک هزینه یا بورس تحصیلی یا انتخاب شدن برای مزایایی که توسط موسسه آموزشی خود ارائه می شود ارائه دهید. توجه داشته باشید که صورتحساب بانکی والدین متقاضی یا یک حساب مشترک برای ویزای دانشجویی فنلاند یا اجازه اقامت پذیرفته نخواهد شد.

انواع بورسیه برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

بورسیه کارشناسی: دانشگاه های فنلاند طیف گسترده ای از انواع بورسیه تحصیلی را برای گروهی از دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ارائه می دهند که ملزم به پرداخت شهریه هستند. هر دانشگاه عادی یا دانشگاه علمی کاربردی (UAS) سیستم بورسیه مخصوص به خود را دارد. معمولاً همزمان با درخواست پذیرش، برای بورسیه از دانشگاه اقدام می کنند. اولین قدم شما برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند توسط بورسیه، جستجوی برنامه تحصیلی است که می خواهید برای آن درخواست دهید. سپس، می توانید گزینه ها و روش های بورسیه را با دانشگاه عادی یا دانشگاه علمی کاربردی ارائه دهنده آن برنامه، بررسی کنید.

بورسیه کارشناسی ارشد:  بورسیه تحصیلی فنلاند به دانشجویان بین ‌المللی خارج از اتحادیه اروپا کمک می‌کند تا هزینه تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند و هم چنین مدارک دیگر را تأمین کنند، و تضمین می‌کند که بهترین پشتیبانی را برای انجام بیشتر تحصیلات، پرورش استعدادهای خود و راه‌ اندازی مشاغل موفق پس از فارغ‌ التحصیلی دریافت می‌ کنند. این بورسیه ها برای دانشجویان مستعد غیر اتحادیه اروپا هستند که مشمول هزینه تحصیل هستند و برای برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی در دانشگاه های فنلاند، درخواست می دهند.

بیشتر بدانید >>>   کار پس از تحصیل در فنلاند

این بورسیه هزینه تحصیل در سال اول و کمک هزینه جابجایی حداقل €5000 (یورو) را پوشش می دهد. بسیاری از دانشگاه ‌ها گزینه ‌های بورسیه تحصیلی بیشتری را برای سال دوم تحصیلات کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند. هنگام درخواست پذیرش می توانید جهت استفاده از بورسیه برای تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند از دانشگاه اقدام کنید.

جهت تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند و سایر کشورهای اروپایی، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اقدام کنید.

منابع: https://www.academiccourses.com/Finland/

https://www.studyinfinland.fi/admissions/bachelors-and-masters-admissions

https://www.studyinfinland.fi/scholarships/finland-scholarships

https://www.studyinfinland.fi/scholarships/bachelors-and-masters-scholarships

https://www.studyinfinland.fi/admissions/fees-and-costs

[instagram-feed feed=13]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید >>>   دانشگاه های برتر فنلاند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد.
پذيرش تحصيلى
مهاجرت كارى
پروژه هاى سرمايه گذارى
شماره تماس
☎️ 02191003232






‫0/5


‫(0 نظر)

بیشتر بدانید >>>   مشکلات زندگی در فنلاند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها