نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس

بررسی ادامه تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس + تحصیل پزشکی در کانادا

اگر دنبال اطلاعات کامل و دقیقی از ادامه تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس هستید این مقاله برای همین منظور نوشته شده است.

مطالعه این مقاله برای کسانی که لیسانس دارند وقصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی و غیرپزشکی در کانادا را دارند مفید خواهد بود.

تحصیل در کانادا با معدل پایین

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس پلی برای مهاجرت کانادا

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس
تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   چرا کشور کانادا برای تحصیل مناسب است؟
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس سالانه آمار قابل توجهی در خصوص مهاجرت به خود اختصاص داده است. ادامه تحصیلات در این کشور در سال های آتی رشد چشم گیری داشته است.  رهبری دانشگاه های کانادا در باب ادامه تحصیلات عالی، باعث ایجاد محیطی بی همتا در جهان شده است. کشور کانادا در سال های متوالی جزء کشورهای مهاجرپذیر جهان به شمار می آید. ناگفته نماند که هر ساله دردصد بالایی از دانشجویان خارجی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام می نمایند. این کشور پس از روسیه دومین کشور پهناور جهان محسوب میگردد.

بیشتر بدانید <>>>>   چرا کشور کانادا برای تحصیل مناسب است؟

شرایط تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

متقاضی تحصیل پزشکی در کانادا در ابتدا به مدت ۳ تا ۴ سال در یکی از رشته های  علوم پایه لیسانس اخذ می نماید .
برای تحصیل پزشکی در کاناد ا این دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در ازمون ورودی پزشکی کانادا   شرکت می کنند
و در صورت قبولی در ازمون ورودیپزشکی وارد دانشکده پزشکی ودندانپزشکی یا داروسازی می شوند .
متقاضیان تحصیل پزشکی کانادا بعد از قبولی در ازمون ورودی بعد ازطی کردن ۵ سال تحصیلی مدرک پزشکی خود را دریافت می کنند .

ازمون ورودی پزشکی کانادا mcat   megeedical college admission : l

ازمون ورودی پزشکی در کانادا که ازمونی است کامپیوتری برای ورود به پزشکی و ازمون ورودی پزشکی در کانادا ۲۵ بار در سال برگزار شده و مدت زمان ازمون ورودی پزشکی  5 ساعت است . ازمون ورودی پزشکی در کانادا شامل علوم طبیعی  درک مفاهیم  انشا  و علوم زیستی و علوم طبیعی به صورت تستی می باشد و قسمت انشا ازمون ورودی پزشکی کانادادر کامپیوتر نوشته می شود . در ازمون ورودی پزشکی کانادا علوم طبیعی شامل حل مساله شیمی و فیزیک .علوم زیستی شامل زیست شناسی و شیمی الی می باشد و ازمون نثر شامل توانایی فهم و ارزیابی اطلاعات است . متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا که در ازمون ورودی پزشکی کانادا قبول می شوند می توانند در بهترین دانشگاه های  پزشکی جهان تحصیل کنند  . دانشگاه پزشکی تورنتو رتبه ۱۱ را در رنک جهانی دانشگاههای دنیا دارد .

برای درخواست پزشکی در کانادا فرد در صورت نداشتن مدرک ایلتس مورد نیاز ابتدا در دوره های زبان دانشگاه به مدت ۱ یا ۲ ترم شرکت کند . برای شرکت در ازمون ورودی پزشکی کانادا داشتن معدل بالای ۱۶ در تمای سالهای تحصیل و رزومه قوی و معرفی نامه استاد تاثیر گذار است .

اهمیت ادامه تحصیل در کانادا

کشور کانادا به یکی از جایگاه های فرآینده ای برتر برای دانشجویان خارجی است. کشور کانادا در خصوص رتبه برتر جهان در کشورهای انگلیسی زبان می باشد. هزینه تحصیل در کانادا از دیگر برجستگی های کانادا در باب مهاجرت شده است. کشوری ارزان با طیف گسترده ای از رشته ها به زبان انگلیسی از مقطع پایه ارائه می گردد. در حال حاضر میزان بیش از 1500 کالج حرفه ای و فنی در کانادا وجود دارد. دوره اخیر سرمایه گذاری در کانادا به منظور طرح خاص برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است. برنامه ها در باب کسب و کار، تکنولوژی، پزشکی و حقوق ارائه می گردد.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با 5 روش استثنایی

تحصیل در کانادا برای تمام سنین

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیلات از جمله موارد برتر مهاجرتی به این کشور است. تحصیلات برای زیر 18 ساله ها یکی از راه های مهاجرتی محسوب می گردد. این طرق توانسته است مورد استقابل درصد بالایی از والدین در خصوص مهاجرت قرار گیرد. تحصیلات برای فرزندان زیر 18 سال در محیطی کاملا فوق العاده با شرایط بی نظیر تحصیل از جذابیت های این طرق است.   تحصیل در مدارس شبانه روزی برای دانشجویان خارجی با نظارت مستمر والدین صورت می گیرد. پرداخت میزان هزینه های تحصیل در کانادا از موارد قابل ذکر در این باب است. هدف ازنگارش این مقاله اطلاعاتی در باب تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس است. اما بر خود می دانیم اشاره ای به میزان هزینه های تحصیل در کانادا نمائیم. هزینه های تحصیل در این سن با توجه به سبک انتخابی زندگی دانشجویی متغیر است. این هزینه های از 26 الی 45 هزار دلار کانادا می باشد.

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس 4 سال یا 5 سال؟

متقاضیان خارجی که قصد سپیری کردن دوره بیش از یک سال در کانادا را دارند، می بایست نسبت به دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدامات لازم را به عمل آورند. مجوز تحصیل درکانادا با نامه ای به عنوان Study Permit صادر می گردد.

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس از جمله دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کانادا است. دوره های لیسانس درکانادا یا Bachelor شامل دوره های تمام وقت تحصیلی می باشند. طول دوره های لیسانس در کانادا 4 سال تمام وقت می انجامد. ناگفته نماند که در برخی از رشته های تحصیلی مدت زمان آموزش متغیر است. تحصیل در شاخه معماری در مقطع لیسانس 5 ساله است.

پذیرش فوق لیسانس در کانادا

اخذ پذیرش در دوره های فوق لیسانس (Master) یا Pre-master از جمله راه های مهاجرت به کانادا می باشد. دوره های فوق لیسانس درکانادا دوره های 1 الی 2 ساله می باشند. در اتمام این دوره دانشجویان می بایست پایان نامه ای را با تحقیقات و بررسی توسط استاد راهنما ارائه دهند. درصد بالایی از دانشجویان از مزیت استاد راهنما در خصوص پذیرش دکتری در کانادا و بورسیه در کانادا استفاده می نمایند. اخذ پذیرش در مقطع فوق لیسانس در کانادا با ارائه مدرک لیسانس انجام پذیر میباشد. علاوه بر مدرک لیسانس متقاضیان می بایست از مدرکی دال بر زبان برخوردار باشند. IELTS:6-6.5 از جمله موارد قابل ذکر در همین باب است.

بیشتر بدانید <>>>>   شرایط ویزای تحصیلی کانادا (check)

Pre-master کانادا

پذیرش در دوره های Pre-master به منظور ورود به دوره های فوق لیسانس صدور می گردد. پذیرش دوره های Pre-master برای متقاضیان تحصیل فوق لیسانس در کانادا ارائه می گردد. هدف از برگزاری این دوره ها تقویت سطج زبان می باشد. ناگفته نماند که در یکسری از رشته های تحصیلی نظیر حقوق، حسابداری و سایر رشته های تخصصی حائز اهیمت است. مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش فوق لیسانس ازموارد حائز قابل توجه است. متقاضیانی که قصد اخذ پذیرش درPre-master  را دارند می بایست با بررسی شرایط و مدارک قدم دراین راه گذارند. در این باب می توان به موضوع این مقاله یعنی تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس اشاره داشت. افرادی که از مدرک لیسانس برخوردار میباشند، می توانند با ارائه مدرک و معدل بالای 14 برای اخذ پذیرش اقدام نمایند. IELTS:5.5  از مدارک مورد توجه در خصوص ویزای تحصیلی برای مقطع Pre-master  می باشد.

کالج در کانادا

یکی از راه های مهاجرت سریع به کانادا دوره های کالج میباشد. هدف از برگزاری این دوره های پرورش نیروی انسانی و آموزش مهارت کاری است. اخذ پذیرش در این دوره ها از راه های رایج مهاجرت تحصیلی به کانادا است. پروسه های پذیرش و ویزا در این مقاطع زودتر از سایر پروسه های تحصیلی صورت می پذیرد. همین مورد باعث درخواست های بالا در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد. در اتمام این دوره ها دو نوع مدرک به دانشجویان ارائه می گردد. ارائه مدرک دیپلم و مدرک  Certificates  از مدارک اتمام دوره های کالج می باشد. اخذ پذیرش در این مقاطع برای تمامی متقاضیان انجام پذیر است. متقاضیانی که از حداقل مدرک پیش دانشگاهی، لیسانس، فوق لیسانس برخوردار می باشندو از شرایط سنی مناسبی برخوردار می باشند.

دانشگاه های خوب و مراکز آموزش عالی برتر کانادا:

  • The University of British Columbia
  • The University of Calgary
  • Carleton University
  • Concordia University
  • Dalhousie University (Technical University of Nova Scotia)
  • Ecole Polytechnic (University of Montreal)
  • University of Guelph
  • Laval University
  • McGill University
  • McMaster University
  • The University of Manitoba
  • Memorial University of Newfoundland
  • Montreal School of Higher Commercial Studies
  • University of Montreal
  • University of New Brunswick
  • The Ontario Institute for Studies in Education
  • University of Ottawa
  • Institute Armand Frappier, University of Quebec
  • National Institute of Scientific Research, University of Quebec

تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس نوعی از مهاجرت های تحصیلی می باشد، که از قوانین خاصی برخوردار است. ما درموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بررسی کیس های مهاجرتی توسط وکیل مهاجرت و کارشناسان حقوقی شرایط مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت را برای شما بررسی خواهیم کرد.

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد.
پذيرش تحصيلى
مهاجرت كارى
پروژه هاى سرمايه گذارى
شماره تماس
☎️ 02191003232

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا