نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

کار ضمن تحصیل استرالیا

کار در حین تحصیل می تواند از بسیاری جهات مفید باشد و همه دانشجویان بین المللی، واجد شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا هستند. این برای اطمینان از این است که دانشجویان در مواقعی که مجبورند بر روی تحصیلات خود تمرکز کنند، اما در غیر این صورت می‌توانند درآمد خود را به حداکثر برسانند. صنایعی که فرصت های شغلی پاره وقت را فراهم می کنند عبارتند از: خرده فروشی، مهمان نوازی، گردشگری، کشاورزی، فروش و بازاریابی تلفنی، نقش های اداری یا دفتری، خصوصی. انجام یک کار پاره وقت در حین تحصیل در استرالیا بسیار ارزشمند است. اولاً می تواند به هزینه های زندگی کمک کند. ثانیاً، کار پاره وقت فرصتی را برای تمرین مهارت های زبان انگلیسی با افراد بومی در محیطی خارج از یک موسسه فراهم می کند.

از سوی دیگر این موضوع، به ایجاد روانی و مهمتر از همه اعتماد به نفس کمک می کند. ثالثاً، کار پاره وقت در استرالیا تجربه تحصیلی شما را گسترش می دهد. مهاجرت به تنهایی از خانه به کشوری دیگر برای ادامه تحصیل، چالش های زیادی را به همراه دارد. با این حال، مهارت های آموخته شده، در حالی که مستقل زندگی می کنید، مسئولیت تحصیل و رفاه خود را مادام العمر خواهد بود. مشاغل پاره وقت به توسعه مهارت های ارزشمندی مانند ارتباط، کار تیمی، حل مسئله، مدیریت زمان و مسئولیت کمک می کند که برای موفقیت شغلی طولانی مدت بسیار مهم هستند. حتی اگر یک شغل پاره وقت ممکن است به رشته تحصیلی شما مرتبط نباشد، از بسیاری جهات دیگر به رشد شما کمک می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا دغدغه های شما را برای یافتن شغل و درآمد در حین تحصیل فراهم کنند.

کار ضمن تحصیل در استرالیا
کار ضمن تحصیل در استرالیا

شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا

دارندگان ویزای دانشجویی استرالیا، می توانند 40 ساعت در هر 2 هفته در حالی که برنامه آنها در جلسه است و ساعات نامحدودی در زمان استراحت برنامه ریزی شده، کار کنند. برای جزئیات در مورد نحوه محاسبه 40 ساعت، لطفاً به وب سایت وزارت امور داخله مراجعه کنید. فرصت کار پاره وقت به شما امکان می دهد پول خرج کنید و با افراد بیشتری ملاقات کنید. با این حال، برای پرداخت هزینه ها یا سایر هزینه های زندگی نباید به این درآمدها اعتماد کنید. وزارت امور داخله به طور تصادفی محل های کار را بررسی می کند تا مطمئن شود که دانشجویان از ساعات مجاز تجاوز نمی کنند و کارفرمایان از نظر قانونی ملزم به ارائه اطلاعات به وزارت امور داخلی هستند. برای کار در استرالیا باید یک شماره پرونده مالیاتی دریافت کنید. برای اطلاع از حقوق کاری خود، لطفاً به وب سایت وزارت امور داخله مراجعه کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به استرالیا

دارندگان ویزای دانشجویی تحقیقات تکمیلی پس از شروع برنامه می توانند ساعت های نامحدودی کار کنند. با این حال، کمیته مدارک تحقیقاتی دانشگاه توصیه می کند که دانشجویان تمام وقت مدرک تحقیقاتی حداکثر 8 ساعت در هفته یا در مجموع معادل 8 ساعت در هفته در یک دوره دوازده ماهه استخدام شوند. ساعات کار شامل علامت گذاری و آماده سازی مرتبط با وظایف تدریس پاره وقت است. اگر قصد دارید در حین تحصیل کار کنید، لطفا به نکات زیر توجه کنید: دانشجویان مدرک تحقیقاتی نیاز به تایید دانشگاه از طریق استاد راهنما خود دارند و در مواردی که ساعات کاری بیش از 8 ساعت توصیه شده باشد، باید توسط ریاست پژوهش مربوطه نیز تایید شود. دانشجویان HDR باید مرکز تحقیقات فارغ التحصیلان را از هر کار انجام شده و هرگونه تغییر در جزئیات استخدام مطلع کنند. اشتغال نمی تواند زمینه ای برای تمدید بورس تحصیلی یا اضافه کاری باشد.

بیمه کار ضمن تحصیل در استرالیا

بسیاری از دانشگاه ها ممکن است دانشجویان HDR را برای استخدام در دانشگاه ملزم نکنند. اما پوشش سلامت دانشجویان در استرالیا یک بیمه درمانی است که به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا هزینه های مراقبت های پزشکی و بیمارستانی را که ممکن است در هنگام اقامت در استرالیا به آنها نیاز داشته باشند، تامین کنند. وزارت امور داخله از دارندگان ویزای دانشجویی و وابستگان آنها می خواهد که در طول مدت اقامت خود در استرالیا بیمه درمانی داشته باشند (پوشش سلامت طول ویزا). برخی استثناها اعمال می شود، به وب سایت وزارت امور داخلی مراجعه کنید. دانشگاه می تواند OSHC شما را از طرف شما سازماندهی کند یا شما می توانید خودتان OSHC را انتخاب و ترتیب دهید. اگر نیاز به تمدید اقامت خود دارید، قبل از درخواست برای ویزای دانشجویی جدید، به پوشش اضافی نیاز خواهید داشت.

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل دراسترالیا

ممکن است بخواهید علاوه بر OSHC، بیمه درمانی خصوصی نیز ترتیب دهید زیرا همه خدمات بهداشتی تحت پوشش نیستند (مانند دندانپزشکی یا فیزیوتراپی). توصیه می شود برای پوشش مواردی مانند تصادفات، گم شدن چمدان یا لغو سفر از بیمه مسافرتی استفاده کنید زیرا OSHC سفر به استرالیا و بازگشت از آن را پوشش نمی دهد. ارزش این بیمه از این جهت است که ممکن است در حین تحصیل اتفاقی را تجربه کنید که مانع از مطالعه شما برای مدتی شود و حتی شرایط کاری شما متوقف شود و از این طریق می توانید بخشی از بودجه خود را به دست بیاورید. در شرایط محدود دلسوزانه یا اجباری (مانند بیماری یا جراحت جدی، سوگواری اعضای نزدیک خانواده یا یک تجربه آسیب‌زا)، ممکن است بتوانید تحصیلات خود را به حالت تعلیق درآورید (مثلاً مرخصی بگیرید) تا 6 ماه.

یافتن کار ضمن تحصیل در استرالیا

فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بین المللی در استرالیا وجود دارد. در نظر داشته باشید، این سوال که قرار است در استرالیا چه شغلی پیدا کنید، بیشتر به انتخاب ها و نقاط قوت شخصی شما بستگی دارد تا مشاغل موجود. یکی از منابع اطلاعاتی خوب در مورد مشاغل خالی دانشجویی در استرالیا مجلات محلی و سایت های شغلی آنلاین هستند.

در حالی که همه چیز به انتخاب شخصی شما بستگی دارد، مشاغل اشاره شده در جدول زیر محبوب ترین مشاغل برای دانشجویان بین المللی هستند تا به شما ایده دهند که چه چیزی برای شما مناسب است.

دستیار خرده فروشیمعلم خصوصیراهنمای تور پردیس
پیشخدمتمسئول پذیرشطراح گرافیک
مشاور مشتریتحویل غذادستیار کتابخانه
پاک کنندهدستیار اداری در دانشگاهعکاس
نگهداری از حیوانات خانگیپرستار بچهخدمات شرکتی

یافتن شغل دانشجویی در استرالیا بدون کمک می تواند دشوار باشد. اگر تصمیم دارید به شهر برسید و وارد هر مکان شوید و بپرسید که آیا یک شغل خالی وجود دارد، ممکن است ویرانگر باشد. در عوض، باید به منابع مفیدی تکیه کنید. دانشگاه شما در استرالیا باید اولین بندری باشد که در مورد این موضوع تماس می گیرید. دانشگاه‌ های استرالیا به مزایای کار دانشجویی اهمیت می‌ دهند، بنابراین، مطمئن می‌ شوند که دانشجویان برای رسیدن به آن از حمایت مناسب برخوردار می‌ شوند. دفکتر دانشجویان بین المللی یا هر دفتر دیگری برای مشاوره شغلی همیشه آماده است تا گزینه های شغلی خود را به شما اطلاع دهد. آنها با بسیاری از کارفرمایان محلی همکاری نزدیکی دارند تا فرصت های شغلی مختلفی را برای دانشجویان خود فراهم کنند. علاوه بر این، آنها چندین شغل دیگر را در محوطه دانشگاه ارائه می دهند مانند افسر دستیار پذیرش.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

درآمد کار ضمن تحصیل دراسترالیا

همیشه به خاطر داشته باشید که شغل پاره وقت دانشجویی به شما کمک می کند تا مقداری سکه اضافی به بودجه خود اضافه کنید و منبع مالی اصلی شما نباشد. به این ترتیب، انتظار نداشته باشید که با کار به عنوان دانشجو در استرالیا، درآمد بالایی کسب کنید. با این حال، هزینه های زیادی را که هنگام تحصیل در خارج از کشور دارید را کاهش می دهد. کمیسیون کار منصفانه حداقل دستمزد پایه در استرالیا را 3.5% افزایش داده و این بدان معناست که حداقل دستمزد ملی 18.93$ (دلار) در ساعت و 23.66$ (دلار) برای هر کارگر معمولی تعیین شده است. البته این حقوق می تواند تا حد زیادی بسته به نوع شغل، شرکت و محل تغییر کند. در شهرهای بزرگ مانند سیدنی و ملبورن، می توانید انتظار کسب درآمد بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر داشته باشید. پست ‌های پیشرو معمولاً دستمزد بالاتری دریافت می ‌کنند.

 اما بعید است که یک کارمند پاره وقت دستمزد دریافت کند. به عنوان مثال، اگر به عنوان پیشخدمت در استرالیا کار می کنید، به طور متوسط ساعتی 15$ (دلار استرالیا) درآمد خواهید داشت. اگر به عنوان مسئول پذیرش کار می کنید، به طور متوسط حدود 17$ (دلار استرالیا) در هر ساعت حقوق دریافت خواهید کرد. با این حال، مشاغل دیگری وجود دارند که دستمزد کمتری دریافت می کنند، به عنوان مثال، اگر به عنوان یک پیتزا کار می کنید، می توانید در عرض دو هفته حدود 200$ (دلار استرالیا) درآمد کسب کنید. در شکل زیر به شغل های پردرآمد در حین تدریس در استرالیا اشاره شده است.

کار ضمن تحصیل در استرالیا
کار ضمن تحصیل در استرالیا

جزئیات بیشتر در مورد میزان درآمد مشاغل حین تحصیل در استرالیا را از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری کنید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها