نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

فرآیند تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا برای متقاضیان بدین ترتیب است که مرحله 1: فرآیند درخواست برای تحصیل در استرالیا بدون آیلتس را شامل می شود. در این مرحله شما باید درباره دانشگاه‌ های استرالیا تحقیق کنید و دوره‌ هایی را که می ‌خواهید درخواست کنید، فهرست کنید. شما باید رتبه بندی دانشگاه و شرایط واجد شرایط بودن را در وب سایت دانشگاه مرور کنید. شما باید برای کالج های استرالیا بدون آیلتس که انتخاب کرده اید به صورت آنلاین درخواست دهید. برای درخواست شما به مدارکی از رونوشت تحصیلی قبلی، SOP، LOR، پاسپورت، مدرک سابقه کار و غیره نیاز دارید. مرحله 2 شامل اسکایپ،  مصاحبه های ویدئویی می باشد.  هنگامی که نمایه شما در فهرست نهایی قرار گرفت، مصاحبه های ویدیویی شما برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی شما گرفته می شود. همچنین دانستن اشتیاق شما برای پذیرش در دانشگاه است.

تحصیل با مدرک دیپلم دراسترالیا

تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا
تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

 برای تایید پذیرش خود در دانشگاه های استرالیا بدون آیلتس، باید این مصاحبه را با موفقیت به بهترین شکل ممکن پاک کنید. مرحله 3 شامل هزینه های تحصیل و سایر هزینه های تحصیل در استرالیا است. اگر مصاحبه شخصی خود را با موفقیت شکست دهید، نامه پذیرش از دانشگاه استرالیایی که برای آن درخواست داده اید دریافت خواهید کرد. این تاییدیه ای است که شما برای برنامه ای که به آن علاقه مند بودید قبول شده اید. اکنون زمان پرداخت شهریه سال اول برنامه است. قبل از پرداخت شهریه همچنین بررسی کنید که آیا بورسیه تحصیلی برای شما در دسترس است یا خیر. در مرحله 4: برای ویزای تحصیلی استرالیا بدون آیلتس اقدام کنید. برای ویزای دانشجویی می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را در کلیه این مراحل همراهی نماید.

نحوه تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

پذیرش در دانشگاه های استرالیا آنطور که به نظر می رسد آسان نیست و بدون ارائه آیلتس دشوارتر می شود. همچنین، برای کسانی که نمی توانند حداقل نمره آیلتس مورد نیاز دانشگاه در استرالیا را کسب کنند، می تواند ناامید کننده باشد. با این حال، گزینه های مختلفی برای نمرات آیلتس وجود دارد که داوطلبان ممکن است هنگام برنامه ریزی برای درخواست در استرالیا در نظر بگیرند. بسیاری از دانشگاه ‌های استرالیا دوره زبان انگلیسی ویژه‌ ای را برای دانشجویان بین ‌المللی ارائه می ‌دهند که به آنها امکان می ‌دهد بدون نمره آیلتس درخواست دهند. همه دانشجویان بین المللی ممکن است چنین دوره هایی را برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود انتخاب کنند و در برنامه مورد نظر خود پذیرفته شوند. همچنین گزینه های دیگری مانند برنامه مدرک بین المللی وجود دارد که دانشجویان بین المللی را از ارسال نمره آیلتس معاف می کند.

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه های برتر استرالیا

 این شیوه در واقع یک دوره دیپلم است که تا 2 سال طول می کشد و در چندین دانشگاه در استرالیا موجود است. همچنین می توان با ارائه و مدرکی مبنی بر تجربه کاری در سازمانی که زبان انگلیسی آن زبان انگلیسی بود، دانشجویان را برای پذیرش بدون آیلتس در دانشگاه کوئینزلند در نظر گرفت. حداقل تجربه کاری 5 سال الزامی است. برخی از دانشگاه های برتر استرالیا نیز یک برنامه مسیر متمایز را برای دانشجویان کشورهای غیر انگلیسی زبان ارائه می دهند. این برنامه نه تنها مهارت های زبان انگلیسی داوطلب را بهبود می بخشد، بلکه مسیر مستقیمی را برای برنامه ای که متقاضی درخواست کرده است، می دهد. به عنوان جایگزینی برای آیلتس، بسیاری از دانشگاه های استرالیا نیز آزمون های دیگری مانند تافل را درخواست می کنند.

آزمون های جایگزین مدرک زبان انگلیسی در استرایا در شکل زیر اشاره  PTE. OET. CAE، CPE به عنوان مدرکی برای مهارت زبان انگلیسی.

آزمون های جایگزین مدرک زبان انگلیسی در استرایا

الزامات تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

هر دانشگاه در استرالیا مجموعه ای از الزامات خاص خود را برای مهارت زبان انگلیسی دارد. برخی از دانشگاه ها ممکن است دوره ویژه ای را برای واجد شرایط بودن برای پذیرش ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شرایط جایگزین تجربه کاری یا سایر مدارک که مهارت های زبان انگلیسی آنها را اثبات می کند درخواست کنند.

در جدول زیر شرایط عمومی پذیرش برای پذیرش بدون آیلتس در استرالیا آورده شده است.

ریز نمرات دانشگاهی قبلی ترجمه شده به زبان انگلیسیبیانیه هدف
تایید ثبت نامرزومه
نمرات آزمون استانداردتوصیه نامه
بیمه سلامتمدارک مالی

پس از دریافت تاییدیه ثبت نام در یکی از دانشگاه های استرالیا، دانشجویان بین المللی می توانند برای ویزای دانشجویی استرالیا اقدام کنند. شرایط کلی ویزا شامل موارد فوق می باشد. تاییدیه ثبت نامی را ارسال کنید که واجد شرایط بودن متقاضی برای تحصیل در استرالیا را ثابت کند.

باید دارای پوشش بهداشتی دانشجویان خارج از کشور باشد. با ارائه نمرات آزمون انگلیسی یا مدارکی که معافیت از ارائه نمره آزمون را اثبات می کند، مدرک مهارت زبان انگلیسی را ارائه دهید. اشاره شده است که بسیاری از دانشگاه های برتر استرالیا یک دوره ویژه زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی به عنوان معافیت از آزمون آیلتس یا سایر آزمون های انگلیسی ارائه می دهند. به همه داوطلبانی که مایل به درخواست در استرالیا بدون آیلتس هستند، توصیه می ‌شود دانشگاهی را که نیاز به جایگزینی برای نمره آیلتس دارد، یا ارائه آزمون دیگری، مدرک جایگزین یا نیاز به تکمیل هر دوره پایه یا مسیری را انتخاب کنند. موردی را انتخاب کنید که با شرایط شما مطابقت داشته باشد و بر اساس آن درخواست دهید.

بیشتر بدانید <>>>>   مشکلات زندگی در استرالیا

دانشگاه های تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

دانشگاه کوئینزلند

دانشگاه کوئینزلند متعهد است که به همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن مهارت های انگلیسی آنها فرصت پذیرش بدهد. اگرچه نمره آیلتس معمولاً برای پذیرش در دانشگاه کوئینزلند مورد نیاز است، اما گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که چگونه می‌ توانید شرایط زبان انگلیسی دانشگاه را برآورده کنید. اگر در تحصیلات گذشته شما زبان انگلیسی زبان آموزشی بوده است، پس می توانید شواهد خاصی ارائه دهید که می تواند دانشگاه را تشویق کند تا شما را در میان نامزدهای مناسب برای دوره ای که برای آن درخواست می دهید، فهرست کند. اگر آیلتس را انجام نداده اید، همچنان می توانید با ارائه هر یک از مدارک زیر مهارت زبان انگلیسی خود را ثابت کنید: تحصیلات قبلی شما به زبان انگلیسی تدریس شده است. شما گواهینامه انگلیسی مرتبط دیگری را دریافت کرده اید یا نمرات انگلیسی شما در تحصیلات قبلی شما بالا بوده است.

شما مدرک لیسانس یا فوق لیسانس را از یک موسسه معتبر که توسط دانشگاه کوئینزلند برای این منظور به رسمیت شناخته شده است، گرفته اید. شما برای این منظور در یک برنامه تحصیلی تمام وقت یک ساله در یک دانشگاه معتبر از دانشگاه کوئینزلند شرکت کرده اید. تجربه کاری طولانی مدت در محیط حرفه ای انگلیسی زبان.

دانشگاه آدلاید

اگر درخواست شما جدا از دانش انگلیسی جذاب است، دانشگاه آدلاید در ابتدا از شما می خواهد که در یک دوره مقدماتی زبان بنشینید که معمولاً یک سال تحصیلی کامل یا دو ترم طول می کشد. در پایان هر ترم، آزمونی برای سنجش میزان پیشرفت زبان انگلیسی شما وجود دارد. اگر تا پایان ترم اول مهارت های عالی را نشان دهید، می توانید ترم دوم را رها کنید. با این حال، توجه داشته باشید که اگر امتحانات نهایی را قبول نکنید، مجاز به تحصیل در دوره معمولی خود نخواهید بود.

بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه تحصیلی استرالیا

چند دانشگاه دیگر تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

دانشگاه باند

در صورت درخواست در دانشگاه باند، نمرات آیلتس و تافل تنها گزینه هایی نیستند که شما برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی خود دارید. متقاضیانی که قادر به ارائه مدارک قوی و مرتبط دال بر دانش انگلیسی خود باشند نیز واجد شرایط پذیرش خواهند بود. به جز آیلتس، دانشگاه باند گواهینامه های انگلیسی زیر را می پذیرد:

C1 پیشرفته

آزمون پیرسون PTE آکادمیک انگلیسی

همچنین اگر بتوانید مدارکی دال بر تحصیل متوسطه خود در مدارس انگلیسی در برخی از کشورهای خاص از جمله کانادا، انگلستان، نیوزلند، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز نشان دهید، شانس پذیرش دارید.

دانشگاه صنعتی سوئینبرن

به جز نمرات آیلتس و تافل، دانشگاه صنعتی سوئینبرن برای دانشجویانی که در سایر مدارک معتبر انگلیسی مانند PTE Academic، Common European Framework و VCE English امتیاز نسبتاً بالایی کسب کرده اند، آزاد است. علاوه بر این، اگر در زمان درخواست نمی توانید مهارت انگلیسی خود را ثابت کنید، می توانید یک دوره مقدماتی انگلیسی را که به عنوان بخشی از دوره زبان انگلیسی دانشگاهELICOS  ارائه می شود، ثبت نام کنید. دو نوع دوره مقدماتی انگلیسی در دانشگاه صنعتی سوئینبرن وجود دارد: انگلیسی عمومی و انگلیسی برای اهداف آکادمیک. طول دوره بین پنج تا 50 هفته متغیر است. این امکان انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند تا بتوانید دقیقاً آن را با نیازهای آکادمیک بعدی خود در دوره معمولی تطبیق دهید.

سوالات متداول درباره تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

آیا می توانم بدون آیلتس برای تحصیل به استرالیا بروم؟

پاسخ بله، شما می توانید برای تحصیل در استرالیا بدون آیلتس اما با شرایط اقدام کنید. دانشجویانی که به دنبال پذیرش در دانشگاه های برتر استرالیا هستند، در صورتی که در کشورهایی تحصیل کرده باشند که گواهینامه ها توسط سیستم آموزشی استرالیا پذیرفته شده است، می توانند بدون نمره آیلتس اقدام کنند.

سوالات آیا می توانم بدون آیلتس ویزای استرالیا بگیرم؟

پاسخ آره. دانشجویان می توانند بدون شرکت در آزمون آیلتس برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدام کنند. با این حال، دانش آموزان باید مدرکی دال بر مهارت های زبان انگلیسی خود ارائه دهند. دانشجویان بین المللی همچنین باید در یک دانشگاه استرالیا ثبت نام کرده و تأییدیه ثبت نام را ارائه کنند که نشان دهد آنها توسط یک دانشگاه استرالیا پذیرفته شده اند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا تجارب خود پیرامون اعزام افراد فاقد مدرک زبان به استرالیا را به شما منتقل نمایند و به سوالات شما در ارتباط با این زمینه پاسخ دهند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه تحصیلی استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها