نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

10 شغل پردرآمد در استرالیا

در این مقاله به 10 شغل پر درآمد در استرالیا پرداخته می شود و در این زمینه باید گفت که متخصصان معدن برخی از بالاترین دستمزدها را در کشور استرالیا دریافت می کنند. البته کارشناسان کامپیوتر نیز حقوق خوبی دریافت می کنند، با حقوق تمام وقت 109,309$ (دلار استرالیا).  مشاغل مالی و بیمه با میانگین حقوق تمام وقت 107401$ (دلار استرالیا).  در رتبه بعدی لیست مشاغل پردرآمد قرار گرفتند. مشاغل در خدمات حرفه ای، علمی و فنی دارای سطوح دستمزد 105856$ (دلار استرالیا).  هستند. کارمندان دولتی همچنین درآمد بالایی در استرالیا دارند، با میانگین دستمزد 95904$ (دلار استرالیا).  اگر بخواهیم سطح حقوقی را بر حسب شهر نگاه کنیم باید گفت که در شهرهای بزرگی مانند سیدنی، می ‌توانید با دستمزدی بین ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار استرالیا با سطح راحتی زندگی کنید. بیشتر از میانگین است. اما حقوق 150000$ (دلار استرالیا).  درآمد بسیار خوبی محسوب می شود.

شغل پردرآمد در استرالیا
شغل پردرآمد در استرالیا

شغل نیمه وقت در کانادا مختص دانشجویان

این به طور قابل توجهی بالاتر از حد متوسط است و حقوقی از طبقه متوسط بالا تا ثروتمند است.  علاوه بر این، درآمد خانوار 150000$ (دلار استرالیا).  ، شما را در زمره 10 درصد درآمدهای برتر در استرالیا قرار می دهد. یک زن و شوهر نیز با این درآمد می توانند یک سبک زندگی راحت اما نه ولخرجی داشته باشند. برای خانواده ای که بچه دارد، هنوز هم درآمد قابل قبولی است، اما فضای زیادی برای پس انداز و اوقات فراغت برای شما باقی نمی گذارد. اما توجه داشته باشید که دستمزدها بسیار کندتر از هزینه مسکن و برخی دیگر از هزینه ها در شهرهای بزرگ استرالیا رشد می کنند. بر اساس ارقام جدید منتشر شده توسط اداره آمار استرالیا، متوسط حقوق به بالای 90000$ (دلار استرالیا) شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا از نگارش این مقاله شما را بهترین مشاغل در استرالیا آشنا سازد.

متغیرهای اثرگذار بر مشاغل پر درآمد در استرالیا

 در شهرهای متوسط استرالیا، حقوق سالانه معمولی برای یک کارگر طبقه متوسط با مدرک لیسانس حدود 90000$ (دلار استرالیا) بدون مالیات است. درآمد افراد بسته به موقعیت شغلی، تمام وقت یا پاره وقت کار، سوابق تحصیلی و حداکثر در محل کار بسیار متفاوت است. درآمد در استرالیا نیز بر اساس سن، نژاد و جنسیت متفاوت است. بر این اساس، متوسط ​​فردی که با میانگین دستمزد کار می کند حدود 45$ (دلار استرالیا) در ساعت درآمد دارد. برای زندگی راحت در استرالیا، درآمد یک خانواده باید 50000$ (دلار استرالیا) یا بیشتر باشد. با این حال، کارگران با کمترین دستمزد در استرالیا حدود 20$ (دلار استرالیا) در ساعت درآمد دارند، در حالی که کارگران پردرآمد می توانند تا 136$ (دلار استرالیا) در ساعت درآمد داشته باشند. این به این معنی است که طیف قابل توجهی از حقوق در استرالیا وجود دارد و دستمزد شما به شغل و سطح تجربه شما بستگی دارد.

بیشتر بدانید <>>>>   خرید ملک دراسترالیا(راهنمای کامل)

حقوق شما در استرالیا نیز ممکن است بسته به تجربه و موقعیت مکانی شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، متوسط حقوق یک مدیر عامل یا مدیر عامل در سیدنی حدود 308000$ (دلار استرالیا) است، در حالی که متوسط حقوق برای همان موقعیت در ملبورن حدود 235000$ (دلار استرالیا) است. به همین ترتیب، کارگران حرفه ای با تجربه می توانند تا 83$ (دلار استرالیا) در ساعت در پرث درآمد داشته باشند، در حالی که کارگران می توانند تا 68$ (دلار استرالیا) در ساعت درآمد کسب کنند. سه ایالت استرالیا حقوق کمتر از میانگین دارند.

در جدول زیر به 3 ایالت کم درآمد استرالیا اشاره شده است.

1کوئینزلند85628$ (دلار استرالیا)
2استرالیای جنوبی81635$ (دلار استرالیا)
3تاسمانی79076$ (دلار استرالیا)

رتبه 1 و 2 مشاغل پر درآمد در استرالیا

1. مشاور عمومی

بر کسی پوشیده نیست که قانون یک صنعت فوق العاده پردرآمد است. مشاوران عمومی در میان متخصصان حقوقی، به ویژه کسانی که در یک شرکت ASX 100 در فهرست کار می کنند، در صدر قرار می گیرند. این بدان معناست که شما به جای کار در یک شرکت حقوقی که خدمات حقوقی را به شرکت ها ارائه می دهد، برای کار در آن شرکت خاص استخدام شده اید. یک وکیل عمومی، وکیل ارشد یک بخش حقوقی است، معمولاً در یک شرکت یا بخش دولتی. به طور کلی حداقل هفت سال تجربه برای رسیدن به این موقعیت سطح بالا لازم است. با بسته حقوقی متوسط 400000$ (دلار)، مشاوران عمومی داخلی 249333$ (دلار) در سال یا 4795$ (دلار) در هفته دریافت می کنند. برای داشتن یک موقعیت پردرآمد به عنوان وکیل داخلی، باید: مدرک لیسانس حقوق یا مدرک فوق لیسانس دکتر حقوقی را تکمیل کنید.

از سوی دیگر آموزش کامل حقوقی عملی ببینید  و ظرف 5 سال پس از فارغ التحصیلی، از اداره پذیرش ایالت یا قلمرو مربوطه خود پذیرش بگیرید. برای یک گواهی تمرین از انجمن حقوقی محلی خود درخواست دهید. 18 تا 24 ماه کار تحت نظارت را در یک شرکت حقوقی کامل کنید.

2.متخصص بیهوشی

با توجه به ریسک و پیچیدگی موجود، جای تعجب نیست که متخصصان بیهوشی به طور باورنکردنی درآمد بالایی دارند. متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که در کنار جراحان برای تجویز بیهوشی عمومی یا موضعی به بیماران کار می کنند. اعداد ما نشان می دهد که متخصصین بیهوشی 386065$ (دلار)درآمد دارند که پس از کسر مالیات 4647$ (دلار) در هفته است. برای کار در این زمینه پرمخاطب، باید:

یک دوره کارآموزی را در یک بیمارستان معتبر بگذرانید.

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل دراسترالیا

ظرف 5 سال پس از فارغ التحصیلی، از اداره پذیرش ایالت یا قلمرو مربوطه خود پذیرش بگیرید.

رتبه 3 و 4 مشاغل پر درآمد در استرالیا

3. متخصص قلب و عروق

یکی دیگر از مشاغل پزشکی پردرآمد، متخصصان قلب در تشخیص و درمان بیماری های مربوط به قلب و عروق خونی هستند. از انجام آزمایش‌ها گرفته تا انجام عمل‌های جراحی، این نقش پرمخاطره نیز هزینه بالایی دارد. متخصصان قلب استرالیا به طور متوسط 351827 یا 222838$ (دلار) پس از کسر مالیات درآمد دارند. یعنی 4285$ (دلار) در هفته!

برای ورود به این رشته تخصصی باید:

لیسانس پزشکی یا مطالعات پزشکی را تکمیل کنید.

ارتقاء درجه دکتری پزشکی.

برای تکمیل دوره کارآموزی و رزیدنتی خود به مدت دو سال در سیستم بیمارستان دولتی کار کنید.

با گذراندن دوره های آموزشی بیشتر و دریافت کمک هزینه تحصیلی، برای کالج رویال استرالیایی پزشکان عمومی درخواست دهید. این به طور کلی به شش سال مطالعه نیاز دارد و در عین حال به عنوان پزشک نیز کار می کند.

دنبال آموزش پیشرفته در قلب و عروق، که شامل سه سال آموزش معادل تمام وقت است.

4. مدیر کل / مدیر پروژه

آیا استخوان پزشکی در بدن خود ندارید؟ از شنیدن این موضوع که مشاغل پردرآمد زیادی در صنعت ساخت و ساز پررونق استرالیا وجود دارد، خوشحال خواهید شد. همانطور که از نام آن پیداست، مدیران کل بر تمامی عملیات شرکت، از جمله تخصیص منابع بودجه، تدوین خط مشی ها، نظارت بر کارکنان، بهبود فرآیندهای اداری و تعامل با فروشندگان نظارت می کنند. مدیران کل یا مدیران پروژه 350,000$ (دلار) دستمزد دریافت می کنند که به منزله 4266$ (دلار) در هفته است.

برای شروع به عنوان یک مدیر کل، باید:

لیسانس مدیریت بازرگانی یا موارد مشابه را بگذرانید. حتی ممکن است بخواهید یک مدرک پیشرفته مانند کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی  را تکمیل کنید تا قابلیت استخدام خود را افزایش دهید.

در شکل زیر به مدارک مورد نیاز این شغل پرداخته شده است.

مدارک مورد نیاز

رتبه 5 تا 7 مشاغل پر درآمد در استرالیا

5. منشی شرکت

احتمالاً تعجبی نخواهد داشت که مشاغل حقوقی می تواند بسیار سودآور باشد. با این حال، شاید تعجب آور باشد که نقش منشی شرکت بر وکلای دادگستری یا وکلا غلبه کند! منشی شرکت پشتیبانی حقوقی، اداری و دفتری را ارائه می دهد و شرکت را در مسیر درست نگه می دارد. منشی های شرکت 342500$ (دلار) یا 217708$ (دلار) بعد از کسر مالیات یا 4187$ (دلار) در هفته مستقیماً در جیب شما درآمد دارند! منشی های شرکت معمولاً دارای صلاحیت حرفه ای در تجارت، حقوق، حسابداری یا مدیریت دولتی هستند.

مسیرها:

دیپلم مدیریت بازرگانی

گواهی پیشرفته مدیریت بازرگانی

مسیر مدیریت

6. رئیس عملیات

رئیس عملیات در یک شرکت معدنی بر عملیات نظارت می‌کند و اطمینان می‌دهد که از منابع به طور موثر استفاده می‌شود و سود کسب‌وکار به حداکثر می‌رسد. به عنوان رئیس عملیات، می توانید سالانه 325000 یا 208083$ (دلار) پس از کسر مالیات انتظار داشته باشید. به نظر می رسد که این مبلغ 4002$ (دلار) در هفته است. افراد حرفه‌ای در این نقش معمولاً حداقل 5 سال تجربه دارند و در رتبه‌ های بالاتر و کسب مدارک حرفه‌ای تلاش کرده ‌اند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به استرالیا

مسیرها:

مدرک کارشناسی مدیریت ساخت و ساز

دیپلم مدیریت پروژه

برنامه ایجاد رهبری

7. جراح

جراحان تشخیص قبل از عمل، عملیات و درمان های بعد از عمل را برای شرایط مختلف انجام می دهند. همه جراحان باید قبل از ورود به یک تخصص در صورت تمایل به عنوان یک جراح عمومی شروع کنند. جراحان عمومی به طور متوسط 305276$ (دلار) حقوق دارند که بعد از کسر مالیات 197235 یا 3793$ (دلار) در هفته مستقیم به جیب شما می رسد.

برای رفتن به سالن عمل، باید:

یک مدرک پزشکی را تکمیل کنید و به دنبال آن آموزش در یک محیط بالینی به مدت 2-3 سال انجام دهید.

رتبه 8 تا 10 مشاغل پر درآمد در استرالیا

8. متخصص داخلی

متخصصان داخلی یا پزشکان عمومی، داروها، ایمن‌ سازی‌ ها و سایر درمان ‌های غیرجراحی را انجام می ‌دهند. شما معمولاً اولین نقطه تماس با بیماران هستید و در صورت لزوم آنها را به متخصصان ارجاع می دهید. متخصصان داخلی 304752$ (دلار) درآمد دارند که بعد از کسر مالیات 196947 یا 3787$ (دلار) در هفته است. برای اینکه پزشک عمومی شوید، باید: قبل از شروع دکترای پزشکی، لیسانس مطالعات پزشکی را تکمیل کنید. گذراندن دوره کارآموزی در یک بیمارستان معتبر. در هیئت پزشکی استرالیا ثبت نام کنید. فلوشیپ GP را دریافت کنید.

9. افسر ارشد فناوری

افسران ارشد فناوری که به عنوان یک “نقش نوظهور” در نظر گرفته می شوند، اکنون بسیار مورد توجه هستند. بخش فناوری به دلیل رشد داده های بزرگ، ظهور هوش مصنوعی و چالش های ناشی از COVID-19 به رشد خود ادامه می دهد. CTO ها وظیفه دارند جنبه های فنی و منابع یک سازمان را مدیریت کنند، در راستای توسعه فناوری و اطمینان از آمادگی دیجیتالی کار کنند. اعداد ما نشان می دهد که CTO ها سالانه 300000$ (دلار) ، 194333$ (دلار) پس از کسر مالیات یا 3737$ (دلار) در هفته مستقیماً وارد حساب شما می شوند. برای تبدیل شدن به یک CTO، باید: مدرک لیسانس یا بالاتر را در یک رشته مرتبط با علوم کامپیوتر با تمرکز بر امنیت سایبری، کلان داده و هوش مصنوعی تکمیل کنید.

10. رئیس فناوری

مانند مدیران ارشد فناوری، رئیس فناوری جنبه های فنی یک شرکت را برای دستیابی به اهداف رشد مدیریت می کند. ارقام ما نشان می دهد که یک رئیس فناوری می تواند انتظار داشته باشد که پس از کسر مالیات 300000  یا 194333$ (دلار) درآمد داشته باشد.

برای آگاهی از جزئیات پذیرش در هر یک از این رده های شغلی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، همراه شوید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   خرید ملک دراسترالیا(راهنمای کامل)
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها