لیست مشاغل مورد نیاز هلند

آیا به دنبال کار در هلند هستید؟ در لیست مشاغل مورد نیاز هلند، مشاغل با تقاضای بالا بهترین شانس را برای استخدام به خصوص برای خارجی ها ارائه می دهند زیرا آنها معمولاً نمی توانند با متقاضیان داخلی و اتحادیه اروپا رقابت کنند. از این رو، مشاغل کمتر مورد نیاز بسیار رقابتی هستند. هلند به مکانی جذاب برای مهاجران به ویژه از بریتانیا و ایالات متحده تبدیل شده است. مهارت زبان انگلیسی یکی از بالاترین سطح در اروپا است. از این رو، یافتن شغل مناسب نباید چالش برانگیز باشد. با این حال، برخی از مشاغل ممکن است به سادگی بیش از حد رقابتی باشند، و شما شانسی برای گرفتن یک موقعیت خالی نخواهید داشت. درخواست برای یکی از مشاغل مورد علاقه به طور قابل توجهی شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند
لیست مشاغل مورد نیاز هلند

 به عنوان یک راهنمایی کلی، اگر به دنبال شغل در این کشور اروپایی هستید، بهتر است ابتدا مشاغلی را در نظر بگیرید که تقاضای بالایی دارند. فرصت های شغلی خوبی را فراهم می کنند. این لیست از مشاغل بهترین شانس را برای استخدام در هلند به شما می دهد. در زیر سی شغلی را مشاهده می کنید که در حال حاضر شانس استخدام برای آنها زیاد است. مشاغل بر اساس میزان تحصیلاتی که برای اینکه بتوانید شغلی پیدا کنید، گروه بندی می شوند. کنجکاو هستید که حقوق شما در هلند چگونه خواهد بود؟  این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند راهنمای خوبی برای آشنایی شما با شرایط کار در هلند باشد.

اکوسیستم اقتصادی برای مشاغل مورد نیاز در هلند

هلند یکی از بهترین مکان ها برای کار در اروپا است. بسیاری از مهاجران، به ویژه از بریتانیا و ایالات متحده، به دنبال پیشرفت حرفه ای با کار به عنوان کارشناسان بین المللی در بزرگترین شهرهای هلند هستند. حقوق ها در هلند کمی کمتر از کشورهای ذکر شده در بالا است، اما شما می توانید بدون توجه به شغلی بسازید و استاندارد زندگی بالایی داشته باشید. در هلند، بیشترین تعداد مشاغل خالی در میان این مشاغل دیده شده است: مهندسی، بهداشت و خدمات عمومی، خدمات مالی، آی تی، مدیریت پروژه، پژوهش، مهمان نوازی، ساخت و ساز، تحصیلات.

بیشتر بدانید >>>   مشکلات زندگی هلند

در جدول زیر به سایر مشاغل موردنیاز در هلند اشاره شده است.

مشاغل دولتی  مشاغل نظافتیمشاغل در حمل و نقل و تدارکات  
مشاغل مهمانداری  مشاغل صنعتی  مشاغل در نصب  
مشاغل در خدمات خودرو  مشاغل در مراقبت های بهداشتی  مشاغل مشاوره ای و ارتباطی
مشاغل در بخش سبز – کشاورزی  مشاغل در خرده فروشی  مشاغل مالی و حقوقی  

 لیست مشاغل مورد نیاز بدون مدرک در هلند

منشی 1. مشاغل پر تقاضا بدون تحصیلات خاص

کار در این مشاغل در هلند، به سطح تحصیلات خاصی نیاز ندارید، اما ممکن است برخی از گواهی ها مورد نیاز باشد. معمولاً افراد بعد از دبستان یا دبیرستان در چنین مشاغلی مشغول به کار می شوند. در هلند، این سطح تحصیلات تا سطح 2 MBO در نظر گرفته می شود.

مشاغل نظافتی

رانندگان کامیون

لودر و تخلیه کننده

مربیان و مربیان ورزشی

بسته بندی کنندگان

مشاغل با سطح تحصیلات متوسط – تجارت

این مشاغل مستلزم این است که متقاضیان حداقل دوره های آموزشی حرفه ای را طی کنند. تحصیلات باید برابر با یکی از مدارک هلندی مانند HAVO/VWO، MBO-2، MBO-3 یا MBO-4 باشد.

مکانیک ماشین های صنعتی یا ماشین های کشاورزی

مرد فروشنده

نجاران

نقاشان

لوله کش

همکاران فروش

نصاب تجهیزات الکتریکی

نمایندگان فروش

مشاغل پرتقاضای با مدرک در لیست مشاغل هلند

داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالا در IT بهترین شانس را در هلند دارند. اکثر مهاجران و خارجیانی که در هلند زندگی می کنند معمولاً دارای مدرک دانشگاهی هستند زیرا نیاز اصلی دریافت مجوز اقامت هلند برای کار نیز می باشد.

توسعه دهندگان نرم افزار

متخصصان تبلیغات و بازاریابی

تحلیلگران تجاری و سازمانی

نمایندگان

موقعیت های رهبری در فناوری اطلاعات و ارتباطات

لیست مشاغل سبز مورد نیاز هلند is too long to be saved

مشاغل بخش سبز بخشی از مشاغل پر تقاضا در جامعه هلند می باشند که کشاورزی مشاغل با مدارک حرفه ای، کارآموزی یا صنعتگر تخصصی: رانندگان تراکتور / کارگران قراردادی / ماشین آلات کشاورزی پرورش دهندگان خوک (سرکارگر) باغبان / نگهداری فضای سبز، مراقب درختان، سبزه بانان (کارگران ماهر نهالستان درخت کارمندان زراعت ماهر/خوداشتغال، متخصصان کشت و فناوری سبز سرکارگر تعاونی / رهبران تیم / (دستیار) را شامل می شود. از سوی دیگر این مشاغل نیازمند مدیران در کشت کارکنان بذرکاری و اصلاح نباتات بازرسان میوه، سبزیجات و گیاهان زینتی هستند. پرسنل این دسته باید از لحاظ فنی آموزش دیده باشند و نحوه کار با ماشین آلات مختلف را بدانند. تقاضا بالا است، به ویژه برای رانندگان تراکتور و ماشین آلات کشاورزی. توجه داشته باشید که اکثر شرکت های کشاورزی در هلند اغلب در حومه شهر قرار دارند.

بیشتر بدانید >>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند

لیست مشاغل مورد نیاز ساختمانی هلند

مدتی است که در هلند مشاغل در ساخت و ساز تقاضای زیادی داشته است. این کشور پرجمعیت ترین کشور در اروپا است، بنابراین افراد بیشتری نیاز بیشتری به مسکن دارند. در حال حاضر، کمبود مسکن وجود دارد و بسیاری از ساختمان ها نیاز به نوسازی دارند. بنابراین، تقاضای زیادی برای متخصصان آموزش دیده فنی، پرسنل فنی، اداری و رهبران/سازندگان پروژه با تحصیلات عالی در این صنعت وجود دارد. این مشاغل شامل تعمیر و نگهداری راه ها و ساختمان ها نیز می شود.

مشاغل با مدارک حرفه ای، کارآموزی یا صنعتگر تخصصی:

نجاران / کارگران کمکی در مهندسی عمران

سطح حرفه ای متوسط / کاردستی تخصصی

اپراتور ماشین‌های زمین‌بر (بیل/لودر چرخ، بیل هیدرولیک)

اپراتور جرثقیل (جرثقیل موبایل)

سنگفرش، کارگران فاضلاب، متخصصان مهندسی عمران

اپراتورهای حفاری (حفاری چاه)

شمع گردان

داربست ها

آجرکاری

بام ها

نقاشان

شیشه بر

مشاغل ساختمانی با مدرک دانشگاهی یا سطح حرفه ای بالاتر عبارتند از: نقشه برداران، مدیران پروژه، نقشه برداری زمین.

در شکل زیر به سایر مشاغل نیازمند مدارک این بخش اشاره شده است.

مشاغل سبز مورد نیاز هلند

لیست مشاغل مورد نیاز خرده فروشی و حقوقی هلند

در هلند همیشه غذا و سایر چیزهای مورد نیاز را می خرند. از این رو، سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی نیز در هلند بالا هستند. نه تنها خرده فروشان مواد غذایی به پرسنل نیاز دارند، بلکه به لوازم الکترونیکی، آشپزخانه/حمام، و مغازه های ساختمانی نیز نیاز دارند.

مشاغل با مدارک حرفه ای، کارآموزی یا صنعتگر تخصصی:

کارکنان فروش

نانوایان نان (از جمله نانوایان صنعتی)

دستیاران فروش در خرده فروشان مواد غذایی

بیشتر بدانید >>>   کار ضمن تحصیل در هلند

بینایی شناس، دستیار فروش نوری

فروشندگان لوازم الکترونیک، آشپزخانه/حمام

دستیاران فروش در بازارهای ساختمانی

Translation is too long to be saved

مشاغل مالی و حقوقی اکثر مشاغل با تقاضای بالا در امور مالی و حقوق حداقل به مدرک لیسانس نیاز دارند. عمدتاً تقاضا برای حسابداران زیاد است. کارفرمایان هلندی نیز با کمبود مشاور مالیاتی مواجه هستند. شرکت ها همچنین به افرادی با دانش گزارش و داده برای هوش تجاری نیاز دارند. علاوه بر این، یافتن متخصصان بررسی دقیق مشتری دشوار است. مدیران مالی، مدیران حقوق و دستمزد مشاوران بیمه، رسیدگی کنندگان خسارت، شرکت بیمه پذیره نویسان افسران وام، مشاوران وام مسکن AA و دستیار حسابداران، حسابداران رسمی مشاوران مالیاتی افسران انطباق، بررسی دقیق مشتری وکلا، مشاوران حقوقی، سردفتران حقوق مدنی از جمله مشاغل در لیست مشاغل حقوقی هستند که همواره در هلند نیاز هستند.

لیست مشاغل مورد مهمانداری و فنی هلند

ممکن است فکر کنید که مشاغل مهمان ‌نوازی با این همه آشفتگی همه‌گیر تقاضای نسبتاً کمی دارند، اما واقعاً اینطور نیست. از بحران آسیب دید، اما کسب و کارها هنوز کار می کنند و به کارگر نیاز دارند. عمدتاً آشپزها و خدمات در رستوران ها تقاضای زیادی دارند. مشاغل بدون تحصیلات یا صلاحیت های حرفه ای خاص، کارآموزی یا صنعتگر تخصصی در این زیمنه، عبارتند از:

کارگران در خدمات سریع (به عنوان مثال، بارهای میان وعده، بستنی، اتاق ناهار)

پیشخدمت ها، کارکنان بار

آشپز رستوران

مسئول پذیرش هتل

مشاغل هتلداری با مدرک دانشگاهی یا سطح حرفه ای بالاتر: مدیران و کارآفرینان در صنعت هتلداری

در زمینه مشاغل در IT باید گفت که چندین سال است که تقاضای زیادی برای کارمندان فناوری اطلاعات در شرکت های هلندی وجود دارد. با چنین شغلی این فرصت را دارید که در خانه کار کنید. در میان سایرین، دانشمندان داده، برنامه نویسان و توسعه دهندگان بهترین شانس شغلی را دارند. مشاغل در فناوری اطلاعات با مدارک حرفه ای یا کارآموزی عبارتند از:

مدیر میز خدمات فناوری اطلاعات

مشاغل فناوری اطلاعات با مدرک دانشگاهی یا سطح حرفه ای بالاتر:

متخصصان فناوری اطلاعات، تحلیلگران داده، دانشمندان داده

مشاوران نرم افزار ERP / CRM

مدیران پایگاه داده

مدیران شبکه

معماران فناوری اطلاعات، توسعه دهندگان سیستم

برنامه نویسان و توسعه دهندگان زبان های خاص (مانند دات نت، جاوا، سی شارپ، پی اچ پی، جاوا اسکریپت)

متخصصان امنیتی

توسعه دهندگان وب (پشتیبان / فنی)

آزمایش کنندگان نرم افزار، مدیران آزمون

متخصصان زیرساخت فنی و مهندسین شبکه

آشنایی با جزئیات بیشتر شاخه های شغلی هر حرفه را می توانید از طریق گفتگو با مشاوران کاری موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیری نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها