نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شغل عکاسی در کانادا- میانگین دستمزد 2022

عکاسی در کانادا
عکاسی در کانادا

اگر عکاس هستید و یا آتلیه عروس و داماد دارید و قصد مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و شغلی را دارید می توانید در این مقاله با عکاسی در کانادا بیشتر اشنا شوید.

در این مقله علاوه بر توضیحات کامل عکاسی در کانادا با سایر شراط آن نیز مانند میزان درامد ، کار عکاسی در کانادا ، رشته و ….آشنا خواهید شد.

اقامت کانادا از طریق کار

پیمایشی دقیق بر عکاسی در کانادا

شغل ” عکاسی در کانادا ” با کد دسته بندی شغلی کانادا (NOC) 5221 جزو مشاغل خاص برای متقاضیان مهاجرت خویش کارفرما محسوب می شود. عکاسی در کانادا بازار کارخوبی دارد و همچنین این شغل در کانادا جزو مشاغل پردرآمد به حساب می آید.

لیستی از موارد موضوعی این مقاله که با هم تا انتها بررسی خواهیم کرد.

  • درآمد عکسی در کانادا
  • شرایط مهاجرت عکاس به کانادا
  • معرفی شغل و رشته عکاسی در کانادا و انواع آن
  • شرایط و مدارک عکاس شدن در کانادا
  • نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان عکاس
  • شرایط مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر خود-اشتغال

درآمد عکاسی در کانادا

میانگین دستمزد سالانه یک عکاس در کانادا $36,400 در سال و به تعبیری $18.67 در ساعت می باشد.

شما برای اینکه بتوانید به عنوان عکاس به کانادا مهاجرت کنید، بایستی واجد شرایط شخص برنامه خویش کارفرمای فدرال باشید.

شرایط مهاجرت عکاسان به کانادا

به منظور واجد شرایطی به عنوان یک شخص خویش کارفرما، شما بایستی حداقل 2 سال سابقه کار داشته باشید. علاوه بر سابقه کار، برنامه خویش کارفرمای فدرال به شاخص های سطح تحصیلات، سن، مهارت های زبانی، سازگاری هم امتیاز می دهد. پس، شما همچنین بایستی در شاخص های گزینش طراحی شده برای اطمینان از توانایی تان در جهت اثربخشی مثبت در اقتصاد کانادا، حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز کل را کسب نمائید.

با توجه به خویش کارفرمایی عکاسی در کانادا، نیازی به پیشنهاد کار نیست و تنها پس از کسب حدنصاب امتیازی لازم است، که شما صلاحیت اخذ ویزای استارت آپ کانادا را کسب می کنید. ما در این مقاله که با آخرین اطلاعات و داده های مهاجرتی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاشته شده است، به بررسی کامل شرایط عکاسی در کانادا می پردازیم.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای بازنشستگی کانادا

معرفی شغل و رشته عکاسی در کانادا

عکاسی در کانادا با کد شغلی 5221 جزو رشته هنر محسوب می شود و عکاس ها با دوربین های شان از مردم، رویدادها، صحنه ها، سوژه ها، محصولات و سایر موضوعات عکس می گیرند. عکاس ها توسط استودیوهای عکاسی، روزنامه ها، مجلات، موزه ها و خود دولت کانادا جذب بازار کار می شوند، و یا عکاس هایی هم هستند که به صورت خویش کارفرما عمل می کنند. مثال های عینی از گرایشات شغلی عکاسی عبارتند از :

  • ⦁ عکاسی هوایی؛
  • ⦁ عکاسی تجاری؛
  • ⦁ عکاسی پزشکی قانونی؛
  • ⦁ عکاسی صنعتی؛
  • ⦁ فوتوژورنالیست؛
  • ⦁ عکاس پورتره؛
  • ⦁ عکاس علمی؛

شما برای عکاس شدن در کانادا بایستی شرایط و مدارک زیر را تهیه نمائید:

⦁ مدرک لیسانس در هنرهای بصری با تخصص در گرایش عکاسی یا اتمام دوره تخصص در رشته عکاسی در دبیرستان یا هنرستان و یا کارآموزی تحت نظر یک عکاس حرفه ای با مدرک معتبر.
⦁ سابقه کار، یا دانش درمورد عکاسی کامپیوتری یا تصویربرداری دیجیتال.
⦁ توانایی فنی و خلاقیت، به صورت نشان داده شده در مجموعه کاری.

دستمزد عکاسان در کانادا

متوسط حقوق عکاس در کانادا چیزی در حدود $36400 دلار در سال و یا $18.67 در ساعت می باشد. عکاسان مبتندی در سال های ابتدائی شروع کارشان حقوق $21,000 در سال و عکاسان حرفه ای و باسابقه حقوقی معادل $61,880 را در سال دریافت می کنند. همچنین، بالاترین میزان حقوق دریافتی مربوط به استان نوآ اسکوتیا با $46069 و پایین ترین میزان حقوق دریافتی مربوط به مانیتوبا با $37,700 می باشد.

نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان عکاس

خیلی از افراد آرزوی مهاجرت به کانادا به عنوان عکاس را دارند اما، اکثر این افراد اطلاع دقیقی از نحوه مهاجرت به کانادا را ندارند و در این راه دچار سردرگمی هستند و اغلب توسط افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار می گیرند. اما کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به طور کاملی شما را درجریان ریز جزئیات مهاجرت به کانادا از طریق حرفه عکاسی در کانادا قرار می دهند.

شما جهت مهاجرت به کانادا به عنوان عکاس تحت برنامه خویش کارفرمای فدرال Federal Self-Employed Program قرار خواهید گرفت. برنامه خویش کارفرمای فدرال در واقع برنامه جامعی است که متقاضیان دارای صلاحیت مهاجرت به کانادا و سابقه کار در زمینه های شغلی فرهنگی/ هنری، ورزشی ( در سطح بین المللی) یا زمینه های حرفه ای کشاورزی را شامل می شود.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کاری

پس از آنجایی که آنها به عنوان کارگران خویش- کارفرما به کانادا مهاجرت می کنند، نیازی به پیشنهاد کار هم ندارند. اما از میان شرایط دیگر، متقاضیان بایستی دارای حداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه عکاسی باشند. لازم به ذکر است که عکاسی در کانادا با کد شغلی 5221 معروف است.جدول زیر را با توجه به دسته بندی شغلی ملی (NOC) چک کنید.

مهاجرت خود اشتغالی کانادا را بیشتر بشناسیم.

کد NOC مشاغل حرفه ای در زمینه هنر و فرهنگ
5111 کتابدار
5112 موزه دار و متصدی کتابخانه
5113 کارمند بایگانی
5121 مولفین و نویسندگان
5122 ویراستارها
5123 ژورنالیست ها
5124 مشاغل حرفه ای در روابط عمومی و ارتباطات
5125 مترجمان، مفسران
5131 تولیدکنندگان، کارگردانان و مشاغل مرتبط
5132 مجریان، مصنفان و غیره
5133 موسیقی دان ها و خوانندگان
5134 رقاص ها
5135 بازیگران و کمدین ها
5136 نقاشان، مجسمه سازانم و سایر هنرمندان هنرهای بصری
NOC مشاغل فنی و مهارتی در هنر، فرهنگ، تفریح و ورزش
5211 متخصصان و دستیاران کتابخانه و بایگانی ها
5212 مشاغل فنی مرتبط با موزه ها و گالری های هنری
5221 عکاس ها
5222 فیلمبردارها
5223 متخصصان هنرهای گرافیکی
5224 کارشناسان پخش
5225 کارشناسان ضبط صدا و سیما
5226 سایر کارشناسان در مشاغل هماهنگ در تصاویر متحرک، پخش و اجرای هنرهای نمایشی
5227 مشاغل پشتیبان در هماهنگ در تصاویر متحرک، پخش و اجرای هنرهای نمایشی
5231 تبلیغگران
5232 مجریان دیگر
5241 طراحان و نمایش دهندگان گرافیکی
5242 طراحان داخلی
5243 تئاتر، مد و نمایش و دیگر مشاغل مربوطه
5244 هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی
5245 الگوسازان- بر روی پارچه، چرم و …
5251 ورزشکاران
5252 مربیان ورزشی
5253 کارکنان و داوران ورزشی
5254 لیدرهای ورزشی و مدیران برنامه ورزشی و تفریحی

شرایط مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر خود-اشتغال

اگرچه برای مهاجرتتان به عنوان عکاس، پیش نیازهای زیادی وجود ندارد اما فقط مهاجرت به کانادا نیست. متقاضیان این بانک مهاجرتی بایستی شرایط فدرال دیگری را هم تامین کنند. همچنین، یادآوری می شود که استان کبک دارای برنامه مهاجرتی خاص خود برای اشتغال خویش کارفرماست. اما شرایط برنامه فدرال به این شرح می باشد:

بیشتر بدانید <>>>>   چطور در کانادا یک وکیل شوم ؟

فعالیت تان بخشی از فعالیت های فرهنگی یا ورزشی در سطح جهانی یا؛ کار به صورت خویش کارفرما در فعالیت های فرهنگی یا ورزشی یا؛ سابقه کار در مدیریت مزرعه باشد. همچنین، متقاضیان بایستی معیارهای خویش کارفرمایی و نیز معیارهای پزشکی و امنیتی را هم بایستی تهیه کنند. بعلاوه، متقاضیان حرفه کشاورزی بایستی حداقل 2 سال سابقه کار در مدیریت زراعتی داشته باشند.

درکنار سابقه کار، همانطوریکه جدول زیر هم نشان می دهد، ملاحظات دیگری همچون سطح تحصیلات، سن و سال، مهارت های زبانی، انطباق پذیری و سایر اطلاعات درباره متقاضی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. شما بایستی از 100 امتیاز کل حداقل 35 امتیاز کسب کنید تا صلاحیت اخذ اقامت دائم و نیز ویزای استارت آپ کانادا را کسب نمائید.

شاخص های گزینش حداکثر امتیازات امتیاز شما
تحصیلات 25
سابقه کار 35
سن و سال 10
مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی 24
انطباق پذیری 6
کل امتیازات 100 حداقل امتیاز شما# 35

مرحله آخر فرایند مهاجرت به کانادا تحت عنوان عکاسی در کانادا

 نهایتا، شما و خانواده تان بایستی تحت برنامه خویش کارفرمای فدرال، گواهی های تست پزشکی و سوسابقه کیفری تان را اخذ نمائید. همچنین شما بایستی تمکن مالی تان را برای تامین مخارج زندگی تان به اثبات برسانید. به عنوان بخشی از فرآیند مهاجرت، متقاضیان ممکن است که به مصاحبه هم نیاز داشته باشند. در طی مصاحبه، کارمند ویزا ممکن است که از شما درباره اطلاعات مبهم یا نواقص مدارکی و غیره سوال کند.

در مرحله آخر از فرآیند مهاجرت با عنوان عکاسی در کانادا، به متقاضیان مهاجرت به کانادا ویزای استارت آپ اعطاء می شود. این ویزا جزو برنامه های مهاجرتی منحصر به فرد مخصوص متقاضیان خویش کارفرماست. این ویزا در حقیقت نوعی ویزای مخصوص کارآفرینان می باشد که مایل به راه اندازی کسب و کار در کانادا می باشند.

کارشناسان و وکلای مهاجرتی حرفه ای و باسابقه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تخصص و تعهد کاری شان از ابتداء تا انتهای فرآیند مهاجرتی تان به کانادا، یاریگر و راهنمای مطمئن شما می باشند. این مشاوره های تخصصی و دقیق کارشناسان این موسسه از انتخاب دسته مهاجرتی برای تهیه شرایط و مدارک تان، تکمیل فرم درخواست تان، آماده سازی شما برای انجام مصاحبه تا تکمیل فرم های تقاضای ویزا در ” برنامه خویش کارفرمای فدرال ” را شامل میشود.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا pr
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها