نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شغل آرایشگری در کانادا – متوسط حقوق

در این مقاله، ما قصد داریم حرفه ” آرایشگری در کانادا ” را مورد ارزیابی قرار داده و شرایط بازار کار آرایشگری در کانادا، میزان دستمزد این حرفه، شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر و موشارد دیگر را به صورت کاملی بررسی کنیم.

شغل پردرآمد در آمریکا

آرایشگری در کانادا
آرایشگری در کانادا

لیستی مباحثی که در این زمینه مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • کار و شغل آرایشـگـــــــری در کانــــادا
  • رشته آرایشگری در کانادا
  • درامد آرایشـگـــــــری در کانــــادا
  • مراحل آرایشگر شدن در کانادا
  • آرایشگری مردانه و زنانه در کانادا و بازار کار
  • کالج آرایشـگـــــــری در کانــــادا
  • دوره های آرایشگری در کانادا
  • پروسه مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر

شغل آرایشگری در کانادا

رشته آرایشگری زنانه و مردانه در بسیار گسترده است . خدمات ناخن , هیرکات , کراتینه و ریباندینگ , میکروپیگمنتیشن وهاشور , تاتو , رنگ و مش , لیفت مژه و اکستنشن مو و …. همه و همه وسعت بازار کار فراوانی را ایجاد می کنند .آرایشگران معمولا از طریق سایت تبلیغات سالن زیبایی به معرفی و توسعه کسب و کار خود می پردازند

اصولا، آرایشگری در کانادا از جمله حرفه هایی است که مستلزم آموزش رسمی کمتری است. آرایشگرهای حرفه ای در زمینه سبک مو می باشند که به منظور یافتن سبک مناسب با مشتریان مشاوره کرده و آن سبک مو را وارد زندگی می کنند.

متوسط حقوق آرایشگری در کانادا

آرایشگری در کانادا به دلیل تقاضای بالا در این کشور در لیست کد مشاغل ملی (NOC) با کد 6341 قرار می گیرد. حرفه آرایشگری در کانادا هم جزو حرفه های پول ساز محسوب می شود. متوسط حقوق آرایشگری در کانادا $31200 در سال یا $16 در ساعت می باشد. اما آرایشگرهای تازه کار با $25350 در سال شروع می کنند در حالی که آرایشگرهای بسیار مجرب و حرفه ای در کانادا میانگین حقوق حول و حوش $50408 دلار درسال کسب می کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با 5 روش استثنایی

مراحل آرایشگر شدن در کانادا

در کانادا، هر استانی دارای هیئت نظارتی است که مجوز آرایشگری را تایید می کند. شما برای آرایشگر شدن در کانادا بایستی قبل از اخذ مجوز کار، آموزش و سابقه کار مناسبی دریافت کنید. اما این به معنای داشتن مدرک دانشگاهی خاص در این حرفه نمی باشد. شما برای مهاجرت به کانادا بایستی قبل از هر اقدامی با وکلای مهاجرتی حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا آنها مهاجرت شما را از طریق ارائه مشاوره های تخصصی در برنامه مهاجرتی اکسپرس انترای کانادا هدایت کنند.

کالج آرایشـگـــــــری در کانــــادا

در کانادا، لازم نیست که شما برنامه یا دوره دانشگاهی خاصی را برای آرایشگر شدن طی کنید. با این همه، اکثر سالن ها و مغازه های آرایشگری در کانادا به دنبال افرادی هستند که برنامه مرتبطی را در یک هنرستان یا مدرسه معتبر گذرانده باشند. در همین راستا، برخی استان ها در کانادا فرصت های کارورزی برای آرایشگر شدن را پیشنهاد می کنند.در کانادا به جز استان اونتاریو، هیچ هیئت نظارت ملی آرایشگری وجود ندارد. در اونتاریو، انجمن آرایشگری استانی به آرایشگرها مجوز کار می دهد.

کسب مجوز به عنوان یک آرایشگر در کانادا لازم نیست، اما داشتن مجوز هم به شما در جستجوی کارتان و اثبات توانایی های تان به مشتریان و کارفرماها کمک می کند.شما می توانید درخواست تان را به انجمن آرایشگری مناسب همراه با هزینه ثبت نام و مدارک تحصیلی ارسال کنید تا مجوز کار دریافت کنید.

بازار کار آرایشگری در کانادا

در کانادا، فرصت های بسیار زیادی برای آرایشگرها جهت کار وجود دارد. اکثر آرایشگرها کارشان را در سالن شروع می کنند. برخی دیگر کارشان را در مغازه خودشان شروع می کنند. اگر چنانچه شما مایل به افتتاح کسب و کار خودتان هستید، شما حتما بایستی مجوزهای کار مناسب را اخذ نمائید. اما اگر شما مایل به کار به صورت سالن کار هستید، بایستی رزومه کاری به روزی را برای نمایش مهارت های تان به عنوان یک آرایشگر به کارفرمای تان ارسال کنید.

کار به عنوان یک آرایشگر در کانادا

آرایشگرها در کانادا با نام Hairstylists با کد مشاغل ملی (NOC) 6341 شناخته می شوند. آرایشگرها موهای مشتریان را اصلاح و سبک می دهند و خدمات زیر را برای مشتریانشان انجام می دهند:
⦁ بحث از سبک های مو با مشتریان و ارائه توصیه ها؛
⦁ شامپو، اصلاح، فر، رنگ و سبک مو؛
⦁ تهیه درمان ضروری یا ارائه توصیه درباره مراقبت از زیبایی دربرابر شوره سر؛
⦁ تمیز کردن و شستشوی موها؛
⦁ درخواست رشد مو؛
⦁ انجام وظایف پذیرشگری و سفارش اقلام؛
⦁ آموزش سایر آرایشگرها و دستیارها و نظارت بر کارشان.

بیشتر بدانید <>>>>   نجاری در کانادا

پروسه مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر

شغل آرایشگری در کانادا از جمله مشاغل پر متقاضی و دارای بازار کار خوبی می باشد. شما از طریق آرایشگری در کانادا به راحتی می توانید ویزای اقامت دائمی کانادا را اخذ نمائید. بی تردید، آرایشگرهای ماهر و صلاحیت دار جهت مهاجرت به کانادا می توانند از طریق برنامه مهاجرتی دولت کانادا در سیستم اکسپرس انترای درخواست داده و ویزای اقامت دائم و نیز ویزای مشاغل مهارتی فدرال را از این طریق کسب نمایند.
آرایشگری در کانادا از جمله مشاغل فهرست شده در لیست مشاغل ملی NOC با کد 6341 می باشد که برای مهاجرت به کانادا به عنوان آرایشگر شما بایستی ابتداء در برنامه ورود سریع به کانادا ثبت نام کنید. در واقع برنامه اکسپرس انترای هرگز یک دسته ویزا نمی باشد بلکه آن به طور ساده ای روش ( یا پایگاه داده) می باشد که اداره مهاجرت کانادا (CI) برای انتخاب متقاضیان واقعی ویزای اقامت دایم و در این مورد، آرایشگر جویای مهاجرت به کانادا استفاده میکند.

نحوه درخواست شغل

در کانادا، کارفرماها معمولا انتظار دارند که رزومه (CV) و نامه همراه متقاضی را دریافت کنند تا شغلی را که شما متقاضی آن می باشید و سابقه کاری تان برای آنها معلوم شود. برای نوشتن رزومه و نامه همراه مخصوص شغل تان حتما با کارشناسان مهاجرتی مان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. همچنین، جهت یادگیری درخواست مشاغل در کانادا، لینک های زیر را انتخاب کنید:
⦁ Writing Resumes and Cover Letters
⦁ Getting Canadian Work Experience
⦁ Networking for Employment
⦁ Learn More About Working in BC and Canada

عناوین شغلی آرایشگری در کانادا

آرایشگرها از سرتاسر دنیا صلاحیت ثبت نام در اکسپرس انترای برای اقامت کانادا را دارند به شرط آنکه آنها از قبل مهارت های صحیح، سابقه کار واقعی در کشور خودشان داشته باشند. آرایشگرانی که به دنبال کار در کانادا تحت NOC 6341 هستند، ممکن است که تحت یکی از عناوین زیر کار کنند:
⦁ آرایشگر؛
⦁ کارآموز آرایشگری؛
⦁ اپراتور سالن زیبایی؛
⦁ تکنسین رنگ مو؛
⦁ خشک کن مو؛
⦁ متخصص مراقبت از مو؛
⦁ آرایشگر موی زنان؛
⦁ کارآموز آرایشگر موی زنان؛
⦁ سبک کار مو؛
⦁ کارآموز سبک کار مو؛
⦁ سبک کار موی مصنوعی.
همگی این مشاغل که توسط آرایشگرها انجام می شود صلاحیت درخواست مهاجرت به کانادا را تحت دسته 6341 NOC دارند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

بررسی صنعت آرایشگری؛ نمونه موردی BC

در اینجا ما برای نمونه از شغل آرایشگری در کانادا به آرایشگری در استان بریتیش کلمبیا (BC) مراجعه می کنیم. بسیاری از فرصت های شغلی در این استان کانادا بواسطه بازنشستگی در سال 2027 پیش بینی می شود. بالاترین تقاضا برای آرایشگرها در نواحی شهری بزرگ همانند مادرشهر ونکور و ویکتوریاست.

WorkBC  بررسی اشتغال به عنوان آرایشگری را در استان بریتیش کلمبیا 2027-2017 به صورت جدول زیر تهیه می کند:
منطقه استخدام در سال
2017 میانگین رشد استخدام سالانه تعداد مورد انتظار فرصت های شغلی
ونکور 2,460 1.7% 1,050
مین لند سفلی/ساوت وست 7,910 1.2% 2,830
تامپسون/ اوکاناگان 1,780 1.0% 560
کوتنای 510 1.4% 190
کاریبو 450 0.8% 130
نورث کوست و نچاکو 300 0.8% 90
نورث است 520 0.9% 160

دستمزد آرایشگرها در کانادا

متوسط دستمزد آرایشگر در کانادا $31200 در سال یا $16 در ساعت می باشد. اما آرایشگرهای تازه کار با $25350 در سال شروع می کنند در حالی که آرایشگرهای بسیار مجرب و حرفه ای در کانادا میانگین حقوق حول و حوش $50408 دلار درسال دریافت می کنند.

اگر حقوق آرایشگرها در کانادا را به لحاظ استانی بررسی کنیم، همانطوریکه نمودار زیر هم نشان می دهد بالاترین حقوق متوسط سالانه توسط آرایشگرها در استان آلبرتا با $33345 دریافت می شود.

نتیجه گیری و کلام آخر

آرایشگری در کانادا از جمله مشاغلی است که از طرفی نیازمند تخصص و مدرک آکادمیکی و مجوز خاصی نمی باشد، و از طرف دیگر جزو مشاغل پرمتقاضی لیست شده با کد 6341 در لیست مشاغل ملی کانادا NOC می باشد. متوسط حقوق دریافتی یک آرایشگر در سال $31200 در سال یا $16 در ساعت می باشد که جزو دستمزدهای تاپ مشاغل کانادا محسوب می شود.
با توجه به پیچیدگی و حساسیت امور پذیرش مهاجران از طریق برنامه اکسپرس انترای کانادا، شما جهت درخواست مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای مشاغل مهارتی فدرال، به راحتی می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب و متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، موفقیت مهاجرتی خود را تضمین نمائید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق تخصص
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=7]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

50 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه بیگدلی
4 سال قبل

سلام وقت بخیر به عنوان یه آرایشگر زنانه و دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ایی و ۵ مدرک تخصصی جدا مربوط به آرایشگری و دارای ۸ سال سابقه کار آیا میتوانم ویزا کار کانادا را بگیرم ؟ممنون

Naser
4 سال قبل

سلام. میشه با مدرک درجه ۲ فنی حرفه یی رشته باطری سازی خودرو به کانادا مهاجرت کرد و حقوق شون چقدر میشه چقدر هزینه ش میشه و آیا کمکی به مکانیک و باطری ساز میشه برلی موندنشون توی کانادا!

الهام موسوی
الهام موسوی
4 سال قبل

با سلام ، در صورتی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کانادا شده و در کانادا مشغول به تحصیل شوم، بهتر است که مدرک آرایشگری یا آشپزی هم از ایران بگیرم تا برای هزینه تحصیل، آنجا مشغول بکار شوم یا نیاری به دریافت مدرک از ایران نیست؟

فرجی
فرجی
4 سال قبل

سلام من مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری را دارم و الان حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم ولی مدرک دانشگاهیم کتابداری است.میتونم برای مهاجرت اقدام کنم

زهرا
زهرا
4 سال قبل

سلام من حدودا 5 ساله ارایشگری میکنم ودیپلم فنی حرفه ای دارم البته دانشگاه نرفتم دیپلم ادبیات دارم میتونم اقدام کنم واسه مهاجرت ازطریق حرفه ام یا نه خیلی دوست دارم که مهاجرت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سارا
سارا
4 سال قبل

با سلام بنده مدرک کارشناسی تربیت معلم دارم و از طرفی مدرک دیپلم آرایشگری از فنی و حرفه ای دارم آیا میتونم برای شغل آرایشگری درخواست کار به کشور کانادا بدم؟

متینا
متینا
1 سال قبل

سلام من و همسرم متولد ۱۳۶۸ هستیم
و هردو مدرک فنی حرفه ای آرایشگری داریم،من زنانه و همسرم مردانه‌. و رشته دانشگاهی من مهندسی سخت افزار کامپیوتر و همسرم مهندسی تاسیسات هست.ایا میتوانیم از طریق ارایشگری اقدام ب مهاجرت کنیم؟

Farzad
Farzad
4 سال قبل

سلام پسر من 25 سالشه مدرک دانشگاهی نداره دیپلم نقشه کشی داره و آرایشگر ماهریه آیا میتونه ویزای کاری به کانادا رو بگیره مدرک زبان هم نداره

بهناز بهارانی
بهناز بهارانی
4 سال قبل

سلام روزتون بخیر من ۲۷سالمه و فوق لیسانس ژنتیک دارم و حرفه میکاپ آرتیست و دارم میتونم اقدام کنم؟لطفا ج منو بدین

ghazal
ghazal
4 سال قبل

سلام وقت بخیر .بصورت تخصصی و چند مدرک کار کراتینه و ریباندینگ با 10 سال سابقه کار .برای مهاجرت امکان اقدام دارم ؟

محمد
4 سال قبل

سلام خسته نباشید من آرایشگرم ۵سال سابقه کار دارم و مدرک درجه۱و۲رو گرفتم از استان تهران الانم ۲۳سالمه .مدرک هم زیر دیپلمم .تقریبا50تومنم پول دارم .با این شرایط میتونم واسه ویزای کار و اقامت دائم اقدام کنم؟؟؟

طيبه
4 سال قبل

٣٤ سال سنم هست و حدود ١٧ سال سابقه ي كاري دارم و تحصيلاتم ديپلم هنر هست

vahid
vahid
4 سال قبل

سلام وقتتون بخیر،وحید هستم،۳۲ سال سن دارم ،۱۵سال سابقه کار در پیرایش مردانه دارم وهمچنین دارای مدرک فوق دیپلم میباشم،آیا میتونم برای اقامت کاری اقدام کنم و اینکه چقدر هزینه میبره؟

Behnaz. Kalan
Behnaz. Kalan
4 سال قبل

سلام و خسته نباشید، 29 سالمه، مدرک کارشناسی معماری دارم، دوتا مدرک تخصصی آرایشگری از فنی و حرفه ای دارم، به صورت حرفه ای میکاپ کار میکنم، و کار ناخن هم به صورت عالی میتونم کار کنم. چند تا مدرک شرکت در سمینار و اینا هم دارم. گردش مالی حسابم هم بد نیست تا حدودی. ممنون میشم راهنماییم کنین برا مهاجرت به صورت حتمی میخواستم اقدام کنم.

رضااا
رضااا
3 سال قبل

سلام
من ۲۹ سالمه لیسانس حسابداری،۶ ساله مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری دارم،ولی بیمه تامین اجتماعی فقط ۵ ماه،واسه مدرک زبان هم مشکل ندارم،میتونم اقدام کنم؟

لیلا جعفری
لیلا جعفری
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من ۵ سال سابقه کار در شرکت هواپیمایی (ترک) به عنوان کارمند ترافیک هوایی در فرودگاه امام دارم. مدرک تحصیلی ام دیپلم هست ولی سابقه و رزومه کاری ام درترکیه وزیر نظر اونها هست، متولد ۱۳۵۷ هستم و یه دختر ۱۶ ساله دارم ، ازاین طریق میتوانم جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنم؟

Mahsa
Mahsa
3 سال قبل

سلام ۳۷ سال سن دارم ۱۰ سال سابقه آرایشگری و در حال گذراندن زبان برای آیتلس ۷ هستم مدرک دیپلم نقشه کشی ساختمان برای مهاجرت از چه روشی می تونم اقدام کنم

Eliham
Eliham
3 سال قبل

سلام وقت بخیر.. 24 سالمه و لیسانس مدیریت صنعتی دارم و یک ساله کاشت ناخن کار میکنم آیا کاشت ناخن در کانادا درآمد داره؟؟ و من میتونم ویزا کار بگیرم؟؟

Nil
Nil
3 سال قبل

سلام ۳۲ سال سن دارم و مدرک فوق ایسانس حقوق. یا مدرک فنی حرفه ای مراقبت از پوست می تونم وایه اکسپری اینتری اقدام کنم؟

فرناز
فرناز
3 سال قبل

سلام وقت زیباتون بخیر باشه
من یه دختر ۲۳ساله هستم که مدرک دیپلم تجربی رو دارم و نزدیک به ۱۳سال مشغول به فعالیت در زمینه ناخن هستم و چندین مدرک بین المللی و مدرک مدرسی رو دارم
آیا میتونم اقدام کنم
یا اینکه امتحان آیتلس بدم و ازطریق دانشجویی اقدام کنم
ممنون میشم از راهنماییتون

آیدا
آیدا
3 سال قبل

سلام من ۳۷ سال سن دارم و لیسانس علوم سیاسی دارم و ۸سال سابقه ی آرایشگری وخدا بخواد تا آخر تابستون آیلتسمومیگیرم و همسرم ۴۲سالشونه معلم هستن یک دختر ۸ ساله هم دارم به نظر شما ما از چه طریقی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم بهتره؟

نرگس
نرگس
3 سال قبل

سلام
من‌و همسرم قراره بزودی مهاجرت کنیم ب کانادا، من میخوام ی رشته‌ای رو اینجا حرفه‌ای آموزش ببینم ک اونجا بیکار نباشم، میتونید پیشنهاد بدید چی یاد بگیرم بهتره؟

ارشدی
ارشدی
3 سال قبل

سلام من مدرک کارشناسی مدیریت دارم و دیپلم فنی حرفه ای آرایشگری با ده سال سابقه میتونم با استفاده از مدرک آرایشگریم برای اقامت کانادا اقدام کنم ۳۵ ساله هستم

ارشدی
ارشدی
3 سال قبل

سلام و عرض ادب .من ۳۵ سالمه رشته تحصیلیم کارشناسی مدیریت دارم و دیپلم فتی حرفه ای آرایشگری .چه طوری میتونم اقدام کنم برای اقامت کانادا .آیاراهی هست .ممنون میشم راهنماییم کنین

مهسا
3 سال قبل

سلام، من 23 سالمه، کار ناخن بطور حرفه ای بلدم، و 3 ساله کار میکنم اما سالن از خودم نبود، دانشجوی ترم آخر روانشناسی با معدل 16 هستم، و سرمایه ی خیلی زیادی ندارم، از چه طریقی میتونم اقدام کنم به مهاجرت؟ به کدوم کشور ها میتونم مهاجرت کنم و باید چه اقداماتی انجام بدم؟

مهشید
مهشید
1 سال قبل

سلام وقت بخیر، برای “تزریق ژل و بوتاکس” در کانادا چه شرایطی مهاجرتی لازمه؟ من 3 سال سابقه دارم و مدرک زبان هم دارم

ایرج
ایرج
1 سال قبل

درود بر شما
من تو کارهای بنایی فنی هستم گچ کار و سنگ کار وکاشی کار و سیم کش 3دختر دارم 10و7و1ساله 2میلیارد هم سرمایه دارم میتونم مهاجرت کنم و میشه با حقوق اونجا زندگی رو راه برد یا نه لطفا راهنمایی کنید

مینا
مینا
1 سال قبل

سلام من 36 سالم هست دیپلم تجربی دارم مدرک make up فنی حرفه ای دارم و آرایش دائم هم بلدم میتونم برای کانادا اقدام بکنم مدرک ایران رو تو کانادا قبول میکنن؟ مدرک ترکیه چی اگه تو ترکیه مدرک بگیرم گرفتن اقامت راحتتر میشه؟ ممنون میشم جواب بدین

علی اکبر سالارجاوید
علی اکبر سالارجاوید
9 ماه قبل

من۴۸سالمه وارایشگ درجه یکم و مدرک تحصیلیم کارشناس ایمنی و بهداشتم شرایطشو برای کار آرایشگری در خارج دارم یا خیر