نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در کانادا با معدل پایین

اگر می خواهید بدانید که تحصیل در کانادا با معدل پایین امکان پذیر است یا خیر. لذا موضوع این مقاله ارتباط به این عنوان دارد تا بدانیم که آیا فردی با معدل پایین نیز از شرایط بهره مندی از تحصیل در کشور کانادا برخوردار است یا خیر

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   سیستم آموزشی در کانادا- کالج و دانشگاه
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

تحصیل در کانادا یکی از بزرگترین آرزوهای هر فردی است که قصد تحصیل در یک کشور خارجی را دارد. ممکن است برای عده ای نیز این سوال پیش آید که تحصیل در کانادا با معدل پایین امکان پذیر است یا خیر؟

بیشتر بدانید <>>>>   سیستم آموزشی در کانادا- کالج و دانشگاه

تحصیل به زبان انگلیسی در آمریکا

با خواندن این مقاله به پاسخ کامل و دقیق سوالات زیر خواهیم رسید :

تحصیل در کانادا با معدل پایین
تحصیل در کانادا با معدل پایین
  • من با معدل پایین امکان ادامه تحصیل در کانادا را دارم؟
  • آیا با معدل پایین تاثیری در پذیرش دانشگاههای کانادا دارد؟
  • من میخوام برای ارشد عمران اقدام کنم میخواستم راهنمایی کنید
    اونایی که معدل دیپلمشون کمه ، تاثیری بر ویزای تحصیلی و یا دانشگاه ها براییییییی مقطع ارشد داره؟ بنظرم برای دانشگاه ملاک معدل لیسانس باید باشه با نمره ایلتس درسته؟اگه تاثیری نداره، چرا سفارت دیپلم رو میخواد ّ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
  • معدل دانشگاهیم زیر 15 هست . یعنی معدل زیر 15 شامل ویزای تحصیلی نمیشه ؟ یا پروسه ی کار سخت تره ؟
  • معدل لیسانس اگ ۱۵/۵ باشه چطور؟
    شرط معدله؟?

من با معدل پایین امکان ادامه تحصیل در کانادا را دارم؟

بالطبع این کشور  به عنوان کشوری پیشرفته و تراز اول دنیا امکانات رفاهی و تسهیلات فراوانی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

با توجه به این که تحصیل در این کشور می تواند هدف خیلی از محصلین و دانشجویان باشد به عنوان یک موضوع پر اهمیت می خواهیم بدان بپردازیم.

رویای تحصیل در کشور کانادا با معدل کم

به عنوان اولین قدم خوب است بدانیم که تحصیل و آموزش در این کشور در چه جایگاهی قرار دارد و سیستم آموزشی این کشور به چه نحو است.

کانادا مهد برخی از موسسات آموزش عالی دنیا است. کانادا سیستم قوی و خوبی از آموزش عمومی را دارد که عمدتا به صورت استانی اداره می شود. در نتیجه برخی از جنبه های نظام آموزش و پرورش می تواند بین استان ها متفاوت باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   هزینه های تحصیل در کانادا

با این حال، به عنوان آموزش و پرورش تحت نظارت دولت فدرال، استاندارد آموزش و پرورش در سراسر کشور همواره بالا است.

در کانادا سیستم آموزشی عمومی و خصوصی وجود دارد. دولت کانادا با اهمیت زیادی تحصیلات را از مهدکودک تا دبیرستان دنبال می کند. و تقریبا 6 درصد تولید ناخالص ملی را صرف آموزش و پرورش می کند.

تحصیل در کانادا با معدل پایین

تحصیل در کانادا با معدل پایین نیز امکان پذیر است. نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که معدل می تواند در انتخاب دانشگاه های این کشور تاثیرگذار باشد. به این نحو که دانشگاه های تراز اول این کشور بالطبع برای ثبت نام شهروندان این کشور با معدل بالا شانس بالاتری برای تحصیل قائل هستند.

اما صرف داشتن معدل پایین مانع از آن نیست که شخصی به عنوان دانشجوی بین المللی نتواند تحصیل در کانادا با معدل پایین داشته باشد.

تاثیر معدل در ویزای تحصیلی کانادا و پذیرش دانشگاههای کانادا

1.بله در هر دو تاثیر دارد.
٢. هر دو بسيار مهم هستند ولي معدل اولويت داره نمره آيلتس در رشته ها متغيره

برخی (اکثریت)دانشگاه ها شرط معدل دارن که بالای 15 هست.

اما تنها نکته ای که در این مورد قابل ذکر است این است که دانشگاه های این کشور به فردی که قصد تحصیل در کانادا با معدل پایین را دارند سخت پذیرش می دهند.

یعنی احتمال دریافت پذیرش تحصیلی برای این دانشجویان به نسبت دانشجویانی با معدل بالا به مراتب پایین تر است.


معدل لیسانس اگر ۱۵/۵ باشه چطور؟

شرط معدل دریافت ویزای تحصیلی کانادا 16 می باشد .
اغلب دانشگاه های کانادا و همین طور آمریکا حداقل معدل 3 از 4 یا به عبارتی B رو به عنوان ملزومات اولیه پذیرش در نظر می گیرند که تقریبا معادل معدل 15-14 ایران میشه. از این منظر دست کم مشکلی برای حداقل ها ندارین. با این حال چون نزدیک مرز هست طبیعتا شانس تون در مقایسه با کسانی که معدل 18-17 دارند کمتره. برای رتبه های جهانی حدود 500-300 اپلای کنید شانس بیشتری دارین. تلاش کنید در آزمون ها و بقیه موارد پرونده قوی تر باشین که شانس تون بیشتر بشه.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل PHD در کانادا

معدل شرطی لازم اما نه کافی برای ویزای تحصیلی کانادا

لازم است به این نکته توجه شود که اگر کسی معدل 18 داشت این بدان معنی نیست حتما پذیرش خواهد شد. و بر عکس اگر کسی معدل 12 داشته باشد بطور یقین از پذیرش تحصیلی در کانادا نباید ناامید شود.
شرط معدل بعنوان یک شرط تلقی می شود .و بقیه شرایط هم در پرونده ویزای تحصیلی کانادا موثر و مفید هستند و می توانند این شرط معدل را به چالش می کشند.
مثلا کسی ممکن است باشد که 5 سال در رشته تحصیلی که درس خوانده تجربه کاری هم داشته باشد . و بخواهد برای ادامه تحصیل در کانادا اقدام کند و معدلش هم پایین باشد ولی بواسطه همین تجربه و مهارت کاری که دارد می تواند به نوعی امتیاز معدل پایین را کاور و پوشش دهد.

البته همه این موارد جزیی بهتر است که با وکیل مهاجرت به کانادا مورد بررسی دقیقی قرار بگیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

با این امید مفتخریم عنوان نماییم که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است تا همواره آخرین مطالب مربوط به مهاجرت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.  ضمن ابراز این نکته خرسندیم اذعان نماییم که مشاورین مجرب در امور مهاجرتی که در این موسسه حضور بهم رسانده اند همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

در انتها ضمن سپاس و قدردانی از مطالعه مقاله تحصیل در کانادا با معدل پایین امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد.
پذيرش تحصيلى
مهاجرت كارى
پروژه هاى سرمايه گذارى
شماره تماس
☎️ 02191003232

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل PHD در کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

1 دیدگاه دربارهٔ «تحصیل در کانادا با معدل پایین»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا