نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

اقامت 5 ساله کانادا

درامد شغلی در کانادا
درامد شغلی در کانادا

بررسی شرایط اخذ ویزای اقامت 5 ساله کانادا

اگر به دنبال اخرین و بروزترین اطلاعات راجب اقامت 5 ساله کانادا هستید این مقاله برای همین نوشته شده است.

همچنین در این مقاله به بررسی شرایط اخذ ویزای 5 ساله کانادا ، مدارک ، مزایا و محدودیتهای آن نیز خواهیم پرداخت. بعلاوه به سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهیم داد که در زیر لیستی از این سوالات را می توانید مشاهده کنید.

اقامت کانادا از طریق ازدواج

  1. اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است ؟
  2. ماهیت ویزای مولتی کانادا چیست؟
  3. ویزای مولتی 5 ساله کانادا کدام نوع ویزاست؟
  4. ویزای ترانزیت کانادا چیست؟
  5. ویزای سینگل کانادا کدام است؟
  6. ویزای مولتیپل کانادا کدام است؟
  7. مدارک لازم برای اخد ویزای اقامت 5 ساله کانادا کدامند؟

اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است؟

اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است؟ این جزء آن دسته از سوالاتی می باشد که مدنظر خیلی از متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار گرفته است. اخذ اقامت 5 ساله کانادا از جمله اقامت های حائز اهمیت در خصوص مهاجرت می باشد که مورد توجه درصد بالایی از افراد قرار گرفته است. ویزای مولتی کانادا(Multiple-entry visa) که به ویزای های 5 سال معروف در کانادا است، از جمله روادیدهایی می باشد که به دارندگان اجازه میدهد در مدت زمان اعتبار ویزا به شخص اجازه می دهد به تعداد دفعات در کانادا تردد داشته باشد. این مقاله توسط وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

بیشتر بدانید <>>>>   حقایق خواندنی و جالب درباره کانادا

ماهیت ویزای مولتی کانادا(Multiple-entry visa)

از جمله پاسخ هایی که در باب سوال اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است؟ پرسیده میشود ماهیت ویزای مولتی چیست؟ ویزای مولتی کانادا گزینه ای سریع و مناسب برای متقاضیانی می باشد که قصد بازدید از کشور کانادا را دارند. که به متقاضیان واجد شرایط اجازه میدهد که حداقل برای مدت 6 ماه و حداکثر به میزان 10 سال از کانادا روادید در خصوص ورود و خروج داشته باشد.

مولتی 5 ساله

اما متقاضیانی که از ایران درخواست می دهند به دلیل حداکثر اعتبار گذرنامه به میزان 5 سال، این ویزا را مولتی 5 ساله نامیده اند. بازدید کنندگان کشورهای چین، هند و مکزیک به دلیل این که دارای گذرنامه ای 10 ساله می باشند، واجد شرایط درخواست ویزای مولتی کانادا به میزان 10 سال اعتبار می باشند. ارائه درخواست برای صدور این روادید به نحوی بالا بوده است که وزیر شهروندی و مهاجرت به کانادا طی بیانه ای اعلام کرده است که تاکنون بیش از 95 درصد از این ویزاهای بازدید کننده، ویزای چندگانه بوده است.

تنها در ماه گذشته بیش از تعداد 95.000 MEV  برای افرادی که در خصوص تعطیلات به کانادا می آیند، صادر شده است. کانادا همچنان یک مقصد ترجیحی برای بازدید کنندگان و مسافران تجاری است. در سال 2013، کانادا 975.181 ویزای بازدید کننده صادر کرده است.

صدور ویزا کانادا در خصوص تردد

ویزای ترانزیت کانادا:

 این نوع ویزا برای اشخاصی می باشد که قصد ورود به کانادا به منظور سفر به کشور دیگری را دارند، صادر می گردد. ارائه درخواست ویزا برای مهاجرت خارجی به کانادا در کمتر از 48 ساعت نیز الزامی می باشد. در برنامه ی حمل و نقل بدون ویزا و برنامه حمل و نقل چین اجازه داده می شود که برخی از اتباع خارجی از طریق کانادا و بدون ویزا حمل و نقل از طریق کانادا عبور و مرور داشته باشند.

ویزای تک ورودی(Single-Entry Visa)- ویزای سینگل کانادا

همان طور که از اسم این ویزا مشخص می باشد به اتباع خارجی اجازه یک بار ورود را می دهد. احتمال دارد که تا 6 ماه قبل از تاریخ مورد سفر صادر گردد. از پارامترهای حائز اهمیت این است که گذرنامه می بایست حداقل یک ماه، پس از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   اقامت کانادا از طریق خرید ملک و خانه

ویزای چندگانه(Multiple-entry visa) – ویزای مولتیپل کانادا

دارندگان این ویزا اجازه ورود به کانادا از هر کشوری را دارند. مدت اعتبار این ویزا طولانی مدت می باشد که برای ورود راحت به کانادا برای مسافران صادر می گردد.

طبق بیانه اداره مهاجرت در کانادا، ویزای چندگانه یا مولتی برای دو دسته از افراد صادر می گردد:

  1. اشخاصی که به دلایل مورد قبول سفارت به صورت مداوم به کانادا سفر می نمایند.
  2. والدینی که فرزندان آنها برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده اند.

 از دیگرسوالاتی که در این باب پرسیده میشود این است که اخذ اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است و اینکه چه شرایطی حائز اهیمت است. سیاست دولت کانادا در خصوص ویزای مولتی بدین نجو میباشد که این این ویزا را به والدینی که برای دیدار فرزند درخواست می دهند ارائه دهند. به ویژه والدین بازنشسته ای که هیچ گونه انگیزه ای برای کار و زندگی در کانادا را ندارند. تمامی افراد نمی توانند از مزیت روادید چندجانبه برخوردار شوند. در این باب تصمیم در اختیار یک افسر IRCC قراردارد. در ویزای تک ورودی  (Single-Entry Visa)ممکن است. دستورالعمل ها مربوط به کشور مشخص شده و توسط ستاد مرکزی IRCC تایید میشود. در صورتی که افسر ویزا تصمیم به صدور ویزای تک ورودی نماید، می بایست دلایل را در این باره یادداشت نماید.

مدارک لازمه برای اخذ اقامت 5 ساله کانادا

اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است و چه مدارکی نیاز دارد؟ این جزء آن دسته از سوالاتی می باشد که ذهن بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای مولتی کانادا را درگیر کرده است.

  • مدارک زیادی در خصوص اخذ روادید 5 ساله در کانادا حائز اهمیت است اما یکی از اصلی ترین موارد قابل ذکر ارائه دعوت نامه ای از یک اقوام درجه یک در کانادا، که به طور قانونی اقامت کانادا را اخذ کرده است. در صورتی که افراد از این پهن برخوردار نباشند می توانند با ارائه مدارکی دال بر سفرهای توریستی شینگن، این معتبر سازی پاسپورت را برای خود انجام دهند و قدم در این راه گذارند.
  • ارائه مدارکی دال بر عدم سوپیشینه و جرایم قانونی که درنامه می بایست ذکر شود که مهاجرت شما، منع قانونی ندارد.
  • شخص اقدام کنند می بایست با مدارک مالی اثبات نماید که قصد بازگشت به کشور مبدا را دارد و هزینه های فرد در حین سفر تامین شده است و در انتها می بایست اثبات نماید که هدف از اخذ این روادید صرفا برای بازدید از کانادا میباشد. در این بخش می توان گفت که بسته به شرایط فرد اقدام کننده ارائه مدارک مالی متغیر می باشد.
  • بیمه درمانی از یک شرکت بیمه کانادایی
  • حداقل دارای اعتبار یک ساله از زمان تاریخ ورود ویزا باشد و به میزان حداقل 100.000 دلار را پوشش دهد.(برای والدینی که فرزندانشان به کانادا مهاجرت کرده اند)
  • ارائه اسناد ملکی از دیگر مدارک حائز اهمیت در خصوص اخذ رواید 5 ساله از کانادا می باشد که با ارائه اسناد مالی و اسناد ملکی اشخاص می توانند علقه و وابستگی خود به کشور مبدا در خصوص بازگشت به ایران اثبات نمایند و شانس ویزا را بیشتر نمایند.
بیشتر بدانید <>>>>   تولد فرزند در کانادا ومزایای آن برای والدین

سخن آخر

ما در این مقاله بیشتر سعی و تلاش خود را بر این گذاشته ایم که پاسخ سوال اقامت 5 ساله کانادا دارای چه شرایطی است را در اختیار شما قرار دهیم. همانگونه که طالعه فرمودید در باب اخذ این ویزا بیشتر نظر افسر ویزا حائز اهمیت است که نباید از این مورد چشم پوشی گردد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از جمله موسسه حقوقی برتر درباب اخذ اقامت و تابعیت می باشد که در سال های متوالی درصد قابل توجهی ویزا را به خود اختصاص داده است.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   حقایق خواندنی و جالب درباره کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا