نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

وثیقه در مهاجرت به کانادا

وثیقه در مهاجرت به کانادا
وثیقه در مهاجرت به کانادا

وثیقه در مهاجرت به کانادا بیشتر  شامل کسانی است که مشمول خدمت سربازی هستند و عزم مهاجرت کاری یا تحصیلی را دارند که بعد از مدتها زندگی در کانادا می خواهند به ایران سفر کنند و ممکن است در این حوزه سوالاتی داشته باشند که ما در این بخش برخی از این سوالات وثیقه ای را جم کردیم که امیدوارم بدردتان بخوزد.

تحصیل بدون مدرک زبان در آمریکا

پرسش و پاسخ وثیقه در مهاجرت به کانادا

وثیقه در مهاجرت به کانادا
وثیقه در مهاجرت به کانادا

  ?من در حال تحصیل در رشته ی پزشکی در تورنتو ی کانادا هستم. با سپردن وثیقه به سازمان وظیفه عمومی ناجااز کشور خارج شده ام و دیگر به کشور باز نگشته ام . میخواستم بدانم با چه شرایطی میتوانم به ایران سفر کنم؟ ⭕️پاسخ: اگر بیشتر از سه سال هست که از کشور خارج شده و مقیم کانادا هستید، میتونید سالی دو بار و مجموعا سه ماه بیاید ایران و برید. بدون هیچ مشکل یا وثیقه ای. برید کنسولگری ایران در کانادا و مهر سبز رو روی پاسپورتتون بزنید.   ?پرسش: اینجانب ۲۳ ساله هستم، تیر ۹۶ مدرک لیسانس رو می گیرم، و قراره از دانشگاهی خارج از کشور برای ترم زمستان ۹۶ پذیرش بگیرم، لطفاً راهنمایی کنید چه زمانی من مشمول میشم و برای گرفتن پاسپورت کی به نظام وظیفه مراجعه کنم؟! ⭕️پاسخ: تا یگ سال بعد از زمان فراغ التحصیلیتون فرصت ارسال دفترچه دارید. پذیرشتون رو که گرفتید، وزارت علوم تایید کنید و بدید پلیس +۱۰ تا ثبتش کنن. بعدش هم با واریز مبلغ وثیقه از کشور خارج میشید.   ?پرسش: ببخشيد ميخواستم بدونم هيچ جوره نميشه سند گذاشت براي وثيقه؟ ⭕️پاسخ: پول نقد یا ضمانت نامه بانکی ?   ?پرسش: من ترک تحصیل کردم و الان ۲۱ سالمه میتونم وثیقه بزارم خارج شم از کشور یا فقط محصلین میتونن وثیقه بزارن؟ ⭕️پاسخ: فقط محصلین میتونن وثیقه بذارن.   ?پرسش: من الان ٥ماه خارج از ايرانم و وديعه گذاشتم از ايران امدم بيرون !! و در ايران دانشجو هستم ميخواسم ببينم اگه برگردم ايران ميتونم ادامه تحصيل بدم؟ ⭕️پاسخ: برگردید ودیعه تون ضبط میشه و اکر از دانشگاه اخراج نشده باشید میتونید ادامه تحصیل بدید. اخراج شده باشید باید برید خدمت.   ?پرسش: وثیقه برای سفر های زیارتی در سال 97چقدر هست؟ ⭕️پاسخ: سه میلیون تومان   ?پرسش: میزان وثیقه سفر های مورد استفاده مشمولان چقدر می باشد؟   ⭕️پاسخ: سفرهای علمی : ۵ میلیون تومان   سفرهای غیر علمی: ۱۵ میلیون تومان   سفرهای نیمه علمی :۸ میلیون تومان   سفرهای مطالعاتی : ۵ میلیون تومان     ?پرسش:

بیشتر بدانید <>>>>   نکاتی برای دانشجوی مهاجر کانادا

شرایط کلی مشمولان برای خروج از کشور کدام است؟

  ⭕️پاسخ: الف : مشمول فاقد غیبت باشد.   ب : وضعیت تحصیلی مشخصی داشته باشد(دانش آموز- دانشجو – طلبه فارغ التحصیل)   پ : وثیقه مورد نیاز را به سازمان وظیفه عمومی پرداخته باشند.   ت : گواهی اشتغال به تحصیل  یادرخواست مجوز خروج از کشور را ارایه نمایند.   ث : مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل به پایان نرسیده باشد یا دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.   ?پرسش: مدت اعطایی جهت سفرهای مطالعاتی حداکثر چه بازده زمانی را در بر میگیرد؟    برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۶ ماه ودانشجویان مقطع دکتری ۱ سال می باشد.    

?صدور مجوز خروج از کشوربرای سربازان وظیفه چگونه است ؟

  ⭕️ صدور مجوز خروج از کشور برای سربازان از سوی وظیفه عمومی ممنوع می باشد وامور مربوط به خروج از کشور آنان از سوی یگان خدمتی قابل پیگیری وانجام است.   ? آیا صدور مجوز خروج برای دانشجویان از سوی وظیفه عمومی محدودیت دارد؟    ⭕️خیر صدور مجوز خروج در هر ترم تحصیلی از نظر وظیفه عمومی هیچ محدودیتی ندارد.    ?دربازگشت از سفر و استرداد ودیعه ،آیا حضور مشمول در وظیفه عمومی الزامی است؟   ⭕️ درحال حاضر بله – صرفا باحضور مشمول ورویت گذرنامه وی ودیعه استرداد می گردد.   ?دربازگشت از سفر های خارج از کشور با مشمولانی که به موقع به کشور وارد شده لیکن با تاخیر خود را به وظیفه عمومی معرفی نموده اند چگونه رفتار خواهد شد؟   ⭕️ از شش ماه تا یکسال از خروج مجدد ایشان جلوگیری خواهد شد .   ? با مشمولی که با صدور مجوز به خارج از کشور سفر نموده ودر موعد مقرر به کشور بازنگشته است چگونه رفتار خواهد شد؟     ⭕️ودیعه وی به نفع دولت ضبط خواهد شد ودرصورت ورود به غیبت همانند سایر غایبین با آنان رفتار می شود .   ? فرآیند رسیدگی به درخواست خروج از کشور مشمول چیست؟   ⭕️ الف : ارائه اشتغال به تحصیل (دانشجویی و دانش آموزی ) به همراه وثیقه سفر مربوطه به وظیفه عمومی محل استقرار دانشگاه یا سکونت مشمول .   ب : صدور وارسال مجوز خروج از کشور توسط سامانه  وظیفه عمومی به پلیس گذرنامه ناجا.   پ : صدور گذرنامه یا تمدید آن توسط گذرنامه ناجا.   ? آیا خروج از کشور دانشجویان در سنوات ارفاقی امکان پذیر می باشد؟   ⭕️بله صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویانی که با موافقت کمسیون موارد خاص دانشگاه و وظیفه عمومی در حال تحصیل در سنوات ارفاقی می باشند بلامانع می باشد.   ?در چه مقطع تحصیلی  می توانیم برای ادامه تحصیل  در خارج از کشور مجوز بگیریم؟   ⭕️صدور مجوز خروج به منظور ادامه تحصیل در خارج از کشور صرفا برای فارغ التحصیلان لیسانس و بالاتر و با سپردن وثیقه لازم امکان پذیر می باشد.    

بیشتر بدانید <>>>>   شهریه رشته پزشکی در کانادا
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   شرایط سیتیزن شیپی کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا