نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند
تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند به زبان های مختلفی امکان پذیر است. هم چنین مدارس متنوعی در فنلاند وجود دارد که آموزش بین المللی را در محیطی بین المللی رواج می دهند. مدارس شبانه روزی در فنلاند شامل مدارس بین المللی و مدارس خصوصی در هلسینکی و شهرهای دیگر از جمله، اسپو، وانتا، اولو، پوری، تامپره، تورکو و غیره، هستند که برای مهاجران خارجی با آموزش به زبان های متفاوت در دسترس می باشند. در مقاله پیش رو، که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می شود، به بررسی تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند در شهرهای مختلف آن می پردازیم.

کار پس از تحصیل در فنلاند

بررسی تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند

به منظور بررسی نحوه تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند، برخی از این مدارس برنامه درسی مدرک بین المللی (IB) یا امتحانات بین المللی کمبریج را اتخاذ می کنند. برخی از برنامه درسی ملی از کشوری غیر از فنلاند و برخی از برنامه درسی ملی فنلاند اصلاح شده، پیروی می کنند.

دانش آموزان مدارس شبانه روزی از سراسر جهان از جمله اتباع فنلاند هستند. پذیرش دانش آموزان در مدارس دولتی محدود است و معمولاً امتحانات ورودی لازم است. برخی از مدارس پذیرش را از سنین پایین ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر فقط به دانش آموزان دبیرستان آموزش می دهند. تدریس در درجه اول به زبان مدرسه است، اما در برخی مدارس زبان و فرهنگ فنلاندی نیز به عنوان بخشی از برنامه درسی عمومی مورد مطالعه قرار می گیرد.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به فنلاند

نمودار زیر هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی فنلاند را نشان می دهد:

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند شهر هلسینکی

برای تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند 2 مدرسه در شهر هلسینکی معرفی کردیم:

مدرسه بین المللی هلسینکی (ISH): زبان انگلیسی

این مدرسه در سال 1963 تأسیس شد و در نزدیکی مرکز هلسینکی قرار دارد، یک مدرسه خصوصی IB جهانی است که به 2 بخش تقسیم می‌شود:

  • مدرسه پایین (پیش-K-5)
  • مدرسه عالی (6-12)

این مدرسه برنامه های بین المللی، برنامه سال های ابتدایی، میانی و دیپلم را ارائه می دهد. این مدرسه توسط انجمن مدارس و کالج های نیوانگلند و شورای مدارس بین المللی تایید شده است. هم چنین غیرانتخابی است و نیازی به آزمون ورودی نیست. برنامه آموزشی به زبان انگلیسی، محصل محور است و شامل طیف وسیعی از فعالیت ها و ورزش های پس از مدرسه می شود. فارغ التحصیلان در دانشگاه های سراسر جهان پذیرفته می شوند.

مدرسه بین المللی کیلو: زبان اصلی انگلیسی

کیلو یک مدرسه ابتدایی بین المللی خصوصی برای دانش آموزان کلاس های 1 تا 4 است که در مالمی، هلسینکی واقع شده است. با پیروی از برنامه درسی ملی فنلاند با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش، کیلو رویکردی کودک محور برای یادگیری دارد که بر رفاه و پیشرفت دانش آموزان همراه با پیشرفت تحصیلی تمرکز دارد. معلمان متعهد و واجد شرایط دانش آموزان را قادر می سازند تا به افرادی با اعتماد به نفس، مسئولیت پذیر و همچنین یادگیرندگان موفق تبدیل شوند و به آن ها کمک می کنند تا برای زندگی فراتر از مدرسه آماده شوند. کیلو از 15 کشور دانش آموز دارد و محیطی پرسشگر و حمایتگر را پرورش می‌دهد. ماموریت کیلو، شناسایی و توسعه پتانسیل منحصر به فرد هر کودک است. طیف گسترده ای از فعالیت ها، دانش آموزان را در طول سال پویا، موثر و هدفمند نگه می دارد.

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در فنلاند

شهر وانتا برای تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند، در شهر وانتا مدرسه بین المللی وانتا: زبان اصلی انگلیسی

کلاس های 1 تا 9، برای کودکانی که زبان اصلی آن ها انگلیسی است یا تسلط کافی به زبان انگلیسی برای کنار آمدن با کلاس درس دارند. این مدرسه حدود 480 دانش آموز دارد و هدف آن ایجاد شایستگی، خودانگیختگی و توانایی عملکرد در یک محیط بین المللی است. چارچوب کلی توسط شورای ملی آموزش و با مدرسه در حال توسعه، برنامه درسی متناسب با این پارامترها تعیین می شود. بسیاری از حوزه ‌های موضوعی در واحدهای موضوعی گنجانده شده ‌اند و به دانش ‌آموزان این امکان را می ‌دهند تا با نقاط قوت و سبک‌ های یادگیری خود عمل کنند. زبان های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی از کلاس 4 ارائه می شوند. آموزش اجباری سوئدی از کلاس 6 شروع می شود. انتخاب دانش آموز بر اساس ارزیابی شفاهی و یا کتبی به زبان انگلیسی است. این مدرسه عمدتاً کودکان ساکن در وانتا را می پذیرد.

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند سایر شهرها

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند را در 2 شهر پوری و اسپو نیز بررسی می کنیم:

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند در شهر پوری مدرسه سیگناوس: زبان اصلی انگلیسی

سیگناوس یک مدرسه شبانه روزی در فنلاند است که دارای یک مهدکودک انگلیسی و کلاس های 1 تا 6 است. دانش ‌آموزان همان برنامه درسی مدارس فنلاند را دنبال می ‌کنند، اما کلاس‌ ها به زبان انگلیسی تدریس می ‌شوند. فرانسه و آلمانی به عنوان زبان های انتخابی ارائه می شوند. متقاضیان باید یک آزمون پذیرش را پشت سر بگذارند که توانایی آن ها را برای دریافت تمام آموزش ها به زبان انگلیسی نشان دهد. تحصیل در دبیرستان به زبان انگلیسی در کلاس های 7 تا 9 در مدرسه همسایه (پورین) ادامه می یابد.

بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه تحصیلی فنلاند

تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند، در شهر اسپو مدرسه بین المللی اسپو: زبان انگلیسی

کلاس 1 تا 9 و برنامه طبق لیسانس بین المللی سال های میانی برای پایه های 7 تا 9 ارائه می شود. پذیرش برای کودکانی که زبان اصلی آن ها انگلیسی است یا تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند، برای کنار آمدن با کلاس درس آزاد است. همه دانش آموزان طبق برنامه درسی مدرسه جامع فنلاند و برنامه سال های میانی مطالعه می کنند.

برای تحصیل در کشورهای اروپایی و سایر قاره ها می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام کنید.

منابع: https://www.expat-finland.com/moving_to_finland/study_in_finland.html

[instagram-feed feed=13]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   10 شغل پردرآمد در فنلاند - شغل های پولساز
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها