نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند
تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

رشته های و دوره های مختلفی به منظور تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. هم چنین هر 2 نوع دانشگاه عادی و علمی کاربردی موجود در فنلاند، ارائه کننده این دوره ها و رشته های مختلف تحصیلی به دانشجویان می باشند. هم چنین سیستم آموزش عالی فنلاند، سعی در گسترده تر کردن برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند دارد. در ادامه می توانید با مطالعه مقاله زیر، که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آن را مورد پردازش قرار داده، اطلاعات مفید و بیشتری در زمینه تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند به دست آورید.

بورسیه تحصیلی فنلاند

بررسی تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

سیستم آموزش عالی فنلاند بیش از 500 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی را در 13 دانشگاه و 22 دانشگاه علوم کاربردی (UAS) عرضه می کند. دانشگاه‌ ها همچنین مدرک دکترای رشته های مختلف تحصیلی را به زبان انگلیسی آموزش می‌دهند. دانشگاه های فنلاند بیش از 20000 دانشجوی بین المللی دارند که در مکان های مختلف در سراسر فنلاند آموزش می بینند. همه دانشگاه ها و دانشگاه های علمی کاربردی فرصت های بورسیه برای دانشجویان بین المللی را دارند.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل با مدرک دیپلم در فنلاند

شما می توانید تقریباً هر رشته دانشگاهی را که مد نظر دارید، در فنلاند بخوانید. دانشگاه های فنلاند تعداد برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی را برای جذب دانشجویان بین المللی وسعت بیشتری داده اند. در حال حاضر بیش از 600 برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد و تعداد آن ها هر سال در حال افزایش است. بازرگانی، مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، پزشکی و حقوق، می توانید برای هر موضوعی یک گزینه تحصیلی به زبان انگلیسی پیدا کنید.

نمودار زیر میانگین شهریه سالانه تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند را در دانشگاه های این کشور نشان می دهد:

مهارت زبان برای تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

برای پذیرش در یک برنامه تحصیلی آموزش زبان انگلیسی در فنلاند، باید مدرکی دال بر مهارت خود در زبان انگلیسی نشان دهید. حتما لازم نیست در آزمونی مانند آیلتس یا تافل شرکت کنید. معیارهای زیر معمولاً برای نشان دادن اینکه شما به اندازه کافی انگلیسی صحبت می کنید، کافی است:

  • زبان مادری شما انگلیسی است.
  • مدرک تحصیلی قبلی شما به زبان انگلیسی در دانشگاهی در اتحادیه اروپا، استرالیا، کانادا، نیوزیلند یا ایالات متحده آمریکا تدریس شده است.

تعدادی از دانشگاه های فنلاند نیز قبول می کنند که فقط قسمتی از مدرک تحصیلی قبلی شما به زبان انگلیسی تدریس شده باشد، اگر آن مدرک در یک دانشگاه فنلاند یا دانشگاه علمی کاربردی کسب شده باشد. اگر این معیارها را ندارید، احتمالاً باید برای اثبات مهارت های زبان خود در آزمون انگلیسی شرکت کنید. مطمئن شوید که مدت ها قبل از درخواست دانشگاه خود در آزمون شرکت کنید تا زمان کافی برای دریافت نتایج وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در فنلاند

شرایط پذیرش برای تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

هر دانشگاه در فنلاند آیلتس آکادمیک و همچنین تافل iBT یا PBT را می‌پذیرد، و تقریباً همه آن ها آزمون انگلیسی پیرسون (PTE Academic)، گواهی تسلط به زبان انگلیسی کمبریج ESOL (CPE)، یا گواهینامه ESOL کمبریج در زبان انگلیسی پیشرفته را نیز می‌پذیرند. (CAE). اگر هنوز نیاز به شرکت در آزمون دارید، آیلتس و تافل مطمئن ترین شرط هستند. در غیر این صورت، توصیه می شود با دفتر بین المللی یا اداره پذیرش دانشگاه هایی که می خواهید برای آن ها درخواست دهید، بررسی کنید. ملاک پذیرش بیشتر دانشگاه های فنلاند، برای آیلتس آکادمیک نمره 6.0 یا 6.5 و برای تافل iBT از 79 تا 92 می باشد.

برای تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند، اگر قصد دارید برای مدرک لیسانس در فنلاند درخواست دهید، ممکن است از شما خواسته شود که در آزمون SAT شرکت کنید، به ویژه زمانی که برای یک دانشگاه علوم کاربردی (UAS) درخواست می دهید. آزمون SAT (آزمون ارزیابی تحصیلی) در ابتدا یک آزمون آمریکایی بود، اما اکنون در سراسر جهان ارائه می شود. نمره قبولی آزمون SAT برای پذیرش بستگی به دانشگاه و رشته تحصیلی شما دارد.

برخی از رشته های تحصیلی ممکن است دارای شرایط پذیرش اضافی نیز باشند. برنامه های کارشناسی ارشد ممکن است به شما نیاز داشته باشد که تعداد معینی امتیاز اعتبار (ECTS) در موضوعات آکادمیک مرتبط، تجربه کاری قبلی در این زمینه، یا نمره GMAT یا نمره GRE خاص داشته باشید.

الزامات دانشگاه ها برای تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند

جدول زیر الزامات مهارت انگلیسی محبوب ترین دانشگاه ها را برای تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند، نشان می دهد:

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل در فنلاند
نام دانشگاهنمره مورد نیاز آیلتسنمره مورد نیاز تافل IBT
دانشگاه آلتوبه طور کلی 6.5 حداقل 5.5 در رایتینگبه طور کلی 92 با حداقل نمره 22 در بخش رلیتینگ
دانشگاه علمی کاربردی آرکاداحداقل نمره 6در مجموع 79
دانشگاه علمی کاربردی لاپلندبه طور کلی 6.5در مجموع 92
دانشگاه لاپیرانتا لاتیبه طور کلی 6 با حداقل نمره 5.5 در رایتینگدر مجموع 80
دانشگاه علمی کاربردی اولوحداقل نمره 6در مجموع 79 یا 80
دانشگاه فنلاند شرقیکارشناسی به طور کلی 6 کارشناسی ارشد به طور کلی 6.5 حداقل 5.5 در رایتینگکارشناسی در مجموع 78 کارشناسی ارشد در مجموع 90 تا 92 حداقل 22 در رایتینگ
دانشگاه هلسینکیحداقل نمره 6.5 حداقل نمره در رایتینگ 6در مجموع 92 با نمره حداقل 22 در رایتینگ
دانشگاه جایواسکیلاحداقل نمره 6.5در مجموع 92
دانشگاه تامپره6.592

به منظور تحصیل به زبان انگلیسی فنلاند و تحصیل به زبان انگلیسی در سایر کشورها، می توانید از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و استفاده از راهنمایی های مشاورین مجرب و کارشناسان متخصص این مجموعه، برای اهداف تحصیلی خود اقدام کنید.

منابع: https://www.study.eu/article/guide-how-to-study-in-finland-in-english

https://www.studyinfinland.fi/

[instagram-feed feed=13]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی در فنلاند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا