نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

مجارستان در اروپای مرکزی – شرقی واقع شده است  که 3 میلیون نفر از جمعیت این کشور در  بوداپست، زندگی می کنند. سایر شهرهای مهم دانشجویی Szeged، Pécs و Debrecen هستند که بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان وارد آن می شوند. البته ده ها دانشگاه در سراسر کشور برنامه هایی را ارائه می دهند که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در تمام رشته های دانشگاهی، صدها برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی موجود است. این مدارک از طرح بولونیای اروپا پیروی می کنند و در سراسر اروپا و سایر نقاط جهان به رسمیت شناخته می شوند. اگر به دنبال آموزش با کیفیت هستید، مجارستان انتخاب درستی می باشد، چراکه دانشگاه ‌های مجارستان ذهن‌ های باهوش بسیاری را پرورش داده‌ اند.

تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان
تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

 از جمله دانشمندان مشهوری مانند ریاضی‌دان جان فون نویمان و برنده جایزه نوبل آلبرت اسنت-گیورگی که ویتامین C را کشف کردند. اگر قصد تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی را دارید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه مجارستان و معمولاً در بین 500 دانشگاه برتر جهان، دانشگاه Szeged است. این دانشگاه با بیش از 20000 دانشجو، یکی از بزرگترین موسسات در کشور است. از دیگر دانشگاه ‌های برجسته می‌ توان به دانشگاه Semmelweis  در بوداپست، Eötvös Loránd  در بوداپست و دانشگاه Pécs اشاره کرد. برای اطلاع از سایر موسسات تحصیلی به زبان انگلیسی و بهترین شهرهای تحصیلی مجارستان با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا از میان بهترین ها، انتخاب خود را رقم بزنید.

تحصیل بدون مدرک زبان مجارستان

مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

یکی از مزایای مهم تحصیل در این کشور، وجود تنوع در رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی است، به عنوان مثال در رشته مهندسی، انواع زیرمجموعه ها و گرایش ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. مجارستان همچنین به دلیل دانشکده های پزشکی و دانشکده های دندانپزشکی خود مورد توجه قرار گرفته است، که بسیاری از آنها برنامه های مناسبی را برای دانشجویان خارجی ارائه می دهند. نکته دیگر این است که اگرچه دانشگاه های مجارستان شهریه دریافت می کنند، اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه هستند. بسته به دانشگاه و برنامه، شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 2500 تا 3000 € (یورو) در سال بپردازید. برنامه های مهندسی ممکن است کمی گران تر و تا حدود 5000 € (یورو) در سال باشد. تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی معمولاً شامل شهریه حدود 6000 تا 8000 € (یورو) در سال است.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل با مدرک دیپلم مجارستان

در عین حال، زندگی دانشجویی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. با در نظر گرفتن اقامت، غذا، حمل و نقل و موارد دیگر، می توانید با کمتر از 600 € (یورو) در ماه در بوداپست (پایتخت) و با کمتر از 500 € (یورو) در ماه در شهرهای کوچکتر زندگی کنید. نکته دیگر وجود بورسیه تحصیلی در مجارستان است و اینکه مجارستان در حال تبدیل شدن به یک کشور میزبان محبوب برای دانشجویان بین المللی است. یکی از دلایل آن Stipendium Hungaricum است که به لاتین “بورسیه مجارستانی” است. بورسیه تحصیلی بسیار سخاوتمندانه است: شامل هزینه های تحصیل، بیمه درمانی، کمک هزینه مسکن و کمک هزینه ماهانه است. هر سال، Stipendium Hungaricum به حدود 5000 دانش آموز از بیش از 70 کشور شریک اعطا می شود.

در شکل زیر به سایر دلایل تحصیل در مجارستان اشاره شده است.

دلایل تحصیل در مجارستان
دلایل تحصیل در مجارستان

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه سگد مجارستان

دانشگاه Szeged یکی از برجسته ترین دانشگاه های اروپای مرکزی و یک مدرسه برتر انگلیسی در مجارستان است. این شهر که در سومین شهر بزرگ مجارستان، Szeged واقع شده است، یکی از امن ترین و پرطرفدارترین مکان ها برای زندگی و تحصیل در میان دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف در سراسر جهان است. علاوه بر این داشنگاه سگد به دلیل داشتن گسترده ترین همکاری در بسیاری از صنایع در سراسر جهان و برای برگزاری تحقیقات مختلف نوآورانه شناخته شده است. این موسسه خانه یکی از پیشرفته ترین مراکز تحقیقات لیزری اروپا است و بزرگترین کتابخانه دانشگاهی در اروپای مرکزی را اداره می کند. از آنجایی که این دانشگاه یکی از بین المللی ترین دانشگاه ها می باشد، این موسسه مدرک لیسانس، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد و برنامه های آموزشی تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تدریس می شود.

از نظر انتخاب رشته، دانشجویان این دانشگاه، رشته ‌های تحصیلی متنوعی برای انتخاب دارند، از هنر و علوم انسانی گرفته تا علوم و پزشکی. هر برنامه و دوره های ارائه شده توسط دانشگاه Szeged در سطح بین المللی و معتبر اتحادیه اروپا هستند. دانشکده ها همچنین اطمینان حاصل می کنند که هر دانشجو اساسی ترین دانش را در زمینه های دانشگاهی خود به دست آورده و آن را از طریق کلاس های شبیه سازی زندگی واقعی و کار میدانی پیاده سازی می کند. شهر میزبان دانشگاه، سبک زندگی شهری پر جنب و جوش و پر جنب و جوش با بسیاری از فعالیت های فرهنگی را ارائه می دهد که دانشجویان بین المللی ممکن است در تمام طول سال از آن لذت ببرند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به مجارستان، یک انتخاب هوشمندانه

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه سملویز مجارستان

دانشگاه Semmelweis یکی از برترین موسسات دانشگاهی و تحقیقاتی زیست پزشکی در اروپای مرکزی برای بیش از 250 سال بوده است. این دانشگاه که در بوداپست مجارستان واقع شده است، بزرگترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در این کشور است، با بیمارستان ها و کلینیک های بسیاری که بیشترین نیازها و خدمات بهداشتی را برای بیمارانی که نیاز به درمان های پیچیده دارند، ارائه می دهند. این دانشگاه آموزش با کیفیت، برنامه های تحقیقاتی عالی، پیشرفت های توسعه و نوآوری درجه یک را ارائه می دهد. دانشگاه Semmelweis یک موسسه عالی آموزش انگلیسی در مجارستان است که ابزارها و راهنمایی های ضروری را برای دانشجویان فراهم می کند تا دانش نظری گسترده و محکمی کسب کنند و به آنها کمک می کند تا مهارت های عملی رقابتی لازم را در تمام جنبه های حوزه های تخصصی انتخابی خود ایجاد کنند.

در 2 سال اول تحصیل در Semmelweis، دانشجویان برنامه های تحصیلی خود را به طور کامل به زبان انگلیسی مطالعه خواهند کرد. در طول سال سوم، آنها باید دانش مجارستانی را برای برقراری ارتباط با بیماران در طول سالهای مدول بالینی خود ادامه دهند. برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، برنامه های موجود توسط دانشکده علوم بهداشت ارائه می شود.

در جدول زیر، رشته های ارائه شده در این دانشگاه اشاره شده است.

رشتهمقطع
فیزیوتراپیکارشناسی و کارشناسی ارشد
پرستاریکارشناسی و کارشناسی ارشد
ماماییلیسانس
پزشکی، دندانپزشکی و علوم داروییدکتری

 تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه Eötvös Loránd مجارستان

دانشگاه Eötvös Loránd یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی دولتی در اروپای مرکزی است که در بوداپست، مجارستان واقع شده است. این مؤسسه تعهدی قوی به پرورش دانش علمی و گذراندن دانش آکادمیک برای پاسخگویی به نیازهای بلندمدت جامعه با حفظ و پرورش ارزش‌های فرهنگی خود در سطح ملی و جهانی دارد. این یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مجارستانی است که پیشینه آن به سال 1635 برمی گردد. امروزه این دانشگاه یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش عالی است که برنامه های علمی و پژوهشی درجه یک را تقریباً در هر زمینه علمی ارائه می دهد. همچنین به دلیل روابط بین المللی گسترده اش برای برنامه های مبادله در حدود 600 موسسه دانشگاهی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. همچنین در بسیاری از شبکه های معتبر دانشگاهی جهانی شرکت می کند و برنامه های تحصیلی مشترک مختلفی را ارائه می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مجارستان، بدون نگرانی از مدرک زبان

دانشگاه Eötvös Loránd یکی از بهترین دانشگاه های انگلیسی در مجارستان است که طیف گسترده ای از برنامه های دانشگاهی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد. دوره ها به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه دبرسن مجارستان

دانشگاه دبرسن یکی از معتبرترین و قدیمی ترین موسسات آموزش عالی مجارستان است که برنامه هایی را ارائه می دهد که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. این شهر که در دبرسن، مجارستان شرقی واقع شده است، به عنوان مرکز فرهنگی، اقتصادی و علمی منطقه شناخته می شود و به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشگاهی مجارستان شناخته می شود. این دانشگاه تضمین می‌کند که دانشکده‌هایش آموزش با کیفیت بالا و برنامه‌های تحقیقاتی درجه یک را ارائه می‌کنند که الزامات جهانی را برآورده می‌کنند. این یکی از مؤسسات آموزش عالی مجارستان است که بالاترین درجه جایزه صلاحیت آموزش عالی را به دلیل رویکرد تدریس چند رشته ای خود در هر زمینه تحصیلی و برتری در تحقیقات دریافت می کند.

این مؤسسه که به خاطر محیط دانشجویی دوستانه و پذیرای بین المللی خود شناخته شده است، با افتخار بیش از 80 برنامه تحصیلی را ارائه می دهد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. این برنامه ها در مقاطع مقدماتی یا پایه، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دسترس هستند. سطوح مطالعات این دانشگاه بر روی ارائه یادگیری مبتنی بر تمرین در بین دانشجویان خود تمرکز می کند و در عین حال پیشرفت های دانش و مهارت را در کلاس های درس و امکانات آموزشی خود حفظ می کند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را با جزئیات نحوه پذیرش هر دانشگاه و روند اخذ ویزا برای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان آشنا نمایند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در مجارستان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا