نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان

از آنجایی که مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن قرار دارد، مزایای کار و زندگی در مجارستان می تواند فراوان باشد. مجارستان اقتصاد قوی و متنوعی دارد که بر سطح تولید بالا در بخش‌های مختلف تمرکز دارد. این بدان معنی است که فرصت های شغلی در صنعت فناوری اطلاعات، مهندسی و گردشگری برای مهاجران فراوان است. اگرچه اکثر مشاغل مجارستان در داخل و اطراف پایتخت بوداپست قرار دارند، اما هنوز هم می توانید فرصت های باورنکردنی را با شرکت های بین المللی مستقر در مکان های کمتر شناخته شده مانند Kecskemet و Gyor بیابید. اینکه برای کدام مجوزها و ویزاها باید درخواست دهید بسته به ملیت شما، روند درخواست و شروع کار در مجارستان می تواند متفاوت باشد. اتباع اروپایی می توانند مانند اتباع مجارستان برای کار درخواست دهند.

شغل پردرآمد در مجارستان

لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان

داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا نیز تضمین می کند که شما به مجوز کار در مجارستان نیاز ندارید. شهروندان غیر اتحادیه اروپا باید برای کار با کارفرمایانی که مایل به حمایت از مجوز کار آنها هستند، درخواست دهند. روند درخواست مجوز کار می تواند تا 9 ماه طول بکشد و معمولاً باید با سایر اسناد مرتبط مانند گواهی اقامت و گواهی بیمه سلامت همراه شود که معمولاً توسط کارفرمای حامی مجوز سازماندهی می شود. قبل از درخواست برای مجوز خود، به یک پیشنهاد شغلی معتبر از سوی کارفرما پس از آگهی این موقعیت به مدت 15 روز نیاز دارید تا به شهروندان مجارستانی فرصت درخواست بدهید. این بخشی از درخواستی است که مهاجران باید برای اجازه اقامت ترکیبی مبتنی بر کار انجام دهند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را به صورت تلفنی پیرامون سایر جنبه ها راهنمایی کنند.

لیست  شماره 1 مشاغل مورد نیاز مجارستان

دستیار فناوری اطلاعات در نوآوری و پشتیبانی کسب و کار برای مرکز خدمات مشترک جهانی

یونیسف GSSC به دنبال متخصص IT با استعداد (Helpdesk محلی) برای ارائه پشتیبانی فنی، عملیاتی و رویه ای و خدمات کاربر نهایی در پیاده سازی، نگهداری و بهبود سیستم های فناوری اطلاعات، رویه ها و فعالیت های دفتر GSSC می باشد. این نقش برای متخصصان با تجربه ای ایده آل است که مایلند در معرض دید بین المللی در یک مرکز تعالی در حال توسعه قرار گیرند.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

متخصصICT Associate   در مرکز خدمات مشترک جهانی

یونیسف GSSC به دنبال همکاران اطلاعات و فناوری. برای انجام رویه ای و برخی فعالیت های تخصصی مربوط به سیستم های ICT یونیسف است که شامل مدیریت دسکتاپ و عملیات سرور می شود. فعالیت های تخصصی معمولاً به نصب و پیکربندی معمول اجزای سیستم ICT و جهت گیری کاربر مربوط می شود.

همکار برنامه.  قرار موقت، بوداپست، مجارستان

ECARO با اوکراین CO و کشورهای همسایه برای کمک به پاسخگویی به جمعیت های آواره همکاری می کند. در کشورهای بدون برنامه – لهستان، اسلواکی و مجارستان، و در درجه دوم سایر کشورهای بدون مرز – تیم های ECAR در حال انجام ماموریت های درون کشوری برای شناسایی بهترین راه ها برای یونیسف برای حمایت از ادامه یادگیری برای کودکان اوکراینی هستند.

افسر برنامه ریزی برای مرکز قرارداد خدمات، بخش تامین، بوداپست، مجارستان (فقط برای اتباع مجارستانی آزاد است)

این آگهی در حال جذب یک افسر برنامه ریزی برای پشتیبانی از برنامه ریزی و نظارت بر قرارداد برای کالاها/خدمات از جمله تجزیه و تحلیل عملکرد و سایر عملکردهای مقطعی برای مرکز پیمانکاری خدمات، بخش تامین می باشد.

مشاور مدیریت پروژه

این شغل یک محیط مشارکتی ایجاد می ‌کند و صاحبان فرآیند، تیم‌ های فنی و تجاری و ذینفعان را راهنمایی می‌  کند تا نیازمندی ‌های کسب ‌و کار را پیدا کنند.

لیست شماره 2 مشاغل مورد نیاز مجارستان

مشاور کارکنان

مشاور کارکنان از کارکنان پشتیبانی می کند و با تیم های مدیریت کشور، هماهنگ کننده های اورژانس، منابع انسانی، انجمن کارکنان، داوطلبان پشتیبانی همتا، کلینیک پزشکی سازمان ملل متحد همکاری خواهد کرد. و مشاوران کارکنان سازمان ملل. این پست بخشی از دفتر منطقه ای است، اما دارای مسئولیت منطقه ای است و بنابراین پشتیبانی مکرر از راه دور با ماموریت های میدانی احتمالی به کشورهای تحت پوشش تعیین شده مورد نیاز است.

افسر مالی در بخش مالی مرکز خدمات مشترک جهانی، بوداپست، مجارستان

افسر مالی ملی (پردازش صورتحساب) مسئول رهبری و مدیریت تیم های معاملاتی تحت نظارت مستقیم جریان است. این نقش رهبری تیم حیاتی است که مستقیماً بر ارائه خدمات GSSC، مشارکت کارکنان و رفاه و اجرای طرح‌های بهبود تأثیر می‌گذارد. جریان های تراکنش به تغییر خود ادامه می دهند، تمرکز به سمت انطباق و کیفیت تراکنش، کارایی از طریق اتوماسیون، ارائه افزایش بهره وری، نظارت بر تراکنش های مشکوک و ایجاد ارزش افزوده در ارائه خدمات به دفاتری ، ادامه می یابد.

دستیاران منابع انسانی برای مرکز خدمات مشترک جهانی، بوداپست، مجارستان

یونیسف به دنبال نامزدهایی برای حمایت از بخش مدیریت منابع انسانی به عنوان دستیاران منابع انسانی در سطح GS-5 در مرکز خدمات مشترک جهانی در بوداپست، مجارستان است. این یک فرصت عالی برای توسعه شغلی در یک زمینه سریع و چند فرهنگی و برای برداشتن اولین گام به سمت یک حرفه بین المللی به عنوان بخشی از خانواده سازمان ملل است.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه مجارستان

متخصص پزشکی برای مرکز خدمات مشترک جهانی یونیسف، بوداپست، مجارستان (فقط برای اتباع مجارستان)

متصدی این نقش خدمات بهداشت حرفه ای با کیفیت بالا را در مرکز خدمات مشترک جهانی یونیسف در تیم Onboarding ارائه می کند و از اجرای به موقع معاینات قبل از قرارگیری در سطح جهانی اطمینان حاصل می کند.

بازار مشاغل مورد نیاز مجارستان

مجارستان بخشی از اتحادیه اروپا است و همچنین در منطقه شنگن قرار دارد. این بدان معناست که با زندگی در مجارستان می توان از چندین امتیاز مانند سفر رایگان در اتحادیه اروپا و زندگی در یکی از توسعه یافته ترین مناطق جهان برخوردار شد. اقتصاد مجارستان قوی و بسیار متنوع است و سطح تولید بالایی در بخش‌های مختلف دارد. مشاغل برای مهاجران به طور گسترده در فناوری اطلاعات، مهندسی و گردشگری در دسترس هستند. بیشتر مشاغل موجود برای مهاجران در بوداپست، پایتخت این کشور است. با این حال برخی استثناها وجود دارد، به عنوان مثال، شرکت هایی مانند مرسدس بنز یک کارخانه در شهر Kecskemet دارند و آئودی در Gyor حضور دارد.

روش شروع کار در مجارستان بسته به شهروندی شما بسیار متفاوت است. اگر شما یک شهروند اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا هستید، می توانید برای مشاغلی مانند شهروندان مجارستانی اقدام کنید و نیازی به مجوز کار ندارید. اگر شهروند اتحادیه اروپا / EEA نیستید، باید کارفرمایی پیدا کنید که مایل به حمایت از مجوز کار شما باشد. این روند معمولاً حدود یک ماه طول می کشد و شما همچنین باید چند سند را سازماندهی کنید. در میان آنها، یک قرارداد مسکونی (قرارداد اجاره، یا گواهی مالکیت) و یک بیمه درمانی معتبر (معمولاً توسط کارفرما تنظیم می شود). در جدول زیر به بهترین وب سایت های جست و جوی کار در مجارستان اشاره شده است.

Monsterوب سایت محلی معروف برای یافتن شغل
cvonline.huیکی از پربازدیدترین پورتال های شغلی در مجارستان که به زبان های انگلیسی و مجارستانی موجود است
jobline.huگزینه دیگری برای یافتن شغل در مجارستان. این وب سایت به زبان مجارستانی است، با این حال، بسیاری از پیشنهادات به زبان انگلیسی هستند

شرایط استخدام از لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان

قانون کار مجارستان با در نظر گرفتن منافع مردم محلی و شهروندان اتحادیه اروپا ساخته شده است. به عبارت دیگر این دو مقوله در وهله اول حق کار دارند. اگر یک کارفرمای مجارستانی بخواهد یک متخصص از کشوری خارج از اتحادیه اروپا استخدام کند، مجوز ویژه لازم است. برای این منظور، اطلاعات مربوط به شغل خالی باید به اداره کار محلی ارسال شود. برای تایید درخواست، سه پیش نیاز اساسی باید رعایت شود: هیچ شهروند مجارستانی یا اتحادیه اروپا برای حداقل 15 روز درخواست این موقعیت را نداده است. تجربه، تحصیلات و صلاحیت های خارجی برای کار مناسب است. وضعیت سلامت رضایت بخش متخصص خارجی تایید می شود (گواهی پزشکی). از این موارد می توان نتیجه گرفت که یافتن شغل در مجارستان بسیار دشوار است، اما شرایط در سایر کشورهای توسعه یافته یکسان است.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مجارستان، بدون نگرانی از مدرک زبان

اگر سطح رقابت را مقایسه کنید و دستمزدهای نسبتاً پایین را اضافه کنید، که برای شهروندان اتحادیه اروپا چندان جذاب نیست، بازار کار مجارستان کاملاً در دسترس است. حداقل افراد حرفه ای، به خصوص کسانی که دانش مجارستانی، گاهی اوقات فقط انگلیسی را دارند، شانس خوبی برای استخدام دارند. برای برخی از کارگران خارج از کشور مجوز اداره کار اصلاً مورد نیاز نیست، بنابراین روند مهاجرت به مجارستان بسیار ساده شده است، به عنوان مثال:

محققان و هنرمندانی که به دعوت یکی از دانشگاه ها یا مؤسسات فرهنگی معتبر در مجارستان کار می کنند. کارکنان شرکت هایی که سهم قابل توجهی از سرمایه گذاری خارجی دارند، مشروط بر اینکه تعداد متخصصان خارجی از 2 درصد کل کارکنان تجاوز نکند. کارکنان کلیدی که بر اساس توافقات بین المللی در شرکت های مجارستانی پست دارند.

در شکل زیر به سایر کارمندانی که نیاز به مجوز ندارند، اشاره شده است.

سطح دستمزد لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان

متأسفانه حقوق مجارستان امروز از پایین ترین حقوق در اتحادیه اروپا است. اگر هدف اصلی شما از مهاجرت کاری به مجارستان افزایش چند برابری سطح درآمد شماست، آن را فراموش کنید. از طرفی این ارقام کاملا قابل قبولی هستند. طبق گزارش اداره آمار محلی، متوسط دستمزد در مجارستان در سال 2022 – 1205 €(یورو) در ماه است و پس از کسر مالیات حدود 800 €(یورو) باقی می ماند. این بیشتر از رومانی یا بلغارستان است، اما کمتر از لتونی یا لیتوانی است. به هر حال، در سال 2021 رشد متوسط دستمزد در مجارستان حدود 10 درصد بود. حداقل دستمزد در مجارستان از اول ژانویه 2022، 560 €(یورو) در ماه برای کارگران غیر ماهر و 725 €(یورو) برای کارگران ماهر است. برنامه نویسان و مهندسان با تجربه شانس خوبی برای یافتن شغل در مجارستان دارند

 جای خالی در زمینه بانکداری، حسابداری، مدیریت وجود دارد. رانندگان بین المللی (رانندگان کامیون) با تجربه اغلب مورد تقاضا هستند. همچنین تقاضا برای نیروی کار غیر ماهر وجود دارد، گاهی اوقات بدون الزامات سخت زبان مجارستانی. معمولاً اینها مشاغل کشاورزی یا پرسنل خدماتی در تجارت گردشگری، هتل و رستوران هستند. به طور کلی، خارجی ها در مجارستان می توانند روی حقوق 500-700 €(یورو) در ماه حساب کنند و کارگران ماهر حدود 100 €(یورو). جهت آگهی دقیق تر از مزایای مشاغل مختلف در مجارستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   خرید ملک در مجارستان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا