نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل بدون مدرک زبان درایتالیا

تحصیل بدون مدرک زبان درایتالیا
تحصیل بدون مدرک زبان درایتالیا

زمانی که برای تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا اقدام می کنید، برخی از کنسولگری ها برای رزرو وقت از شما می خواهند که نامه پذیرش و شناسه ارائه دهید. لطفاً توجه داشته باشید که API تا زمانی که در موسسه میزبان ثبت نام نکرده باشید و آنها نامه را از طریق پست ارسال نکرده باشند نمی تواند نامه پذیرش ارائه دهد. برخی از کنسولگری‌ ها به شما اجازه می‌دهند 180 روز قبل از تاریخ شروع برنامه خود در یک قرار ملاقات شرکت کنید، در حالی که برخی دیگر از شما می‌خواهند که در 90 روز از تاریخ شروع برنامه خود در یک قرار ملاقات شرکت کنید. اطلاعات بیشتر را می توان در وب سایت هر کنسولی یافت. اگر در بازه زمانی مناسب درخواست نکنید، ممکن است مدارک شما بدون پردازش به شما بازگردانده شود یا ممکن است به موقع برای تاریخ شروع برنامه به شما بازگردانده نشود.

تحصیل با مدرک دیپلم در ایتالیا

هر کنسولگری نیازمندی های خاص خود را در وب سایت خود ذکر کرده است. بسیار مهم است که قبل از ارسال درخواست خود، مدارک مورد نیاز را با کنسولگری محلی خود تأیید کنید. شما باید در مورد زیر تحقیق کنید: الزامات درخواست، زمان های پردازش استاندارد و دستورالعمل های جدول زمانی توصیه شده، شرایط ارسال (ظاهر شخصی یا ارسال از طریق پست)؛ مراحل انتصاب، روز / ساعت باز (در صورت پذیرش قرار ملاقات)، هزینه های ویزا و روش های پرداخت پذیرفته شده؛ شرایط بازگشت (آیا پس از صدور ویزا برای دریافت ویزا ظاهر شخصی لازم است؟). برای هر یک از این موارد، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی هستند

اخذ ویزای تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا باید توسط شهروندان غیر اتحادیه اروپا که با هدف ثبت نام در دوره های مختلف یا پذیرفته شده در دانشگاه های ایتالیا آمده اند، اخذ شود. دو نوع ویزا برای ورود دانشجو به ایتالیا وجود دارد: ویزای کوتاه مدت یا نوع C که حداکثر ۹۰ روز اعتبار دارد و ویزای طولانی مدت یا نوع D برای تحصیل. برای درخواست ویزای دانشجویی نوع D ایتالیا، متقاضی باید در دانشگاه یا کالجی پذیرفته شده باشد که حداقل 20 ساعت دوره در هفته یا 80 ساعت در ماه ارائه می دهد. برای همین به دانشجویان خارجی توصیه می شود که نوع ویزای مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنند. اگر بخواهند بر اساس ویزای دانشجویی به ایتالیا مهاجرت کنند، می توانند به خدمات پشتیبانی مهاجرت ما اعتماد کنند. ویزای دانشجویی با اجازه اقامت موقت ایتالیا نیز همراه است.

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در ایتالیا

شرایط اصلی ویزای تحصیلی ایتالیا در جدول زیر اشاره شده است.

1متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و باید از یک کشور غیر اتحادیه اروپا باشد
2متقاضی باید دارای سابقه کیفری تمیز باشد (تأییدات از این نظر انجام می شود)
3متقاضی باید پاسپورت معتبر داشته باشد (معمولاً دو صفحه خالی مورد نیاز است)
4متقاضی همچنین هنگام درخواست ویزای دانشجویی باید یک بلیط پرواز معتبر داشته باشد
5متقاضی نباید قبل از درخواست برای ورود به ایتالیا رد شده باشد

مراحل ویزای تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا

مرحله 1: اگر در حال حاضر پاسپورتی ندارید که حداقل 6 ماه پس از پایان برنامه شما معتبر باشد، بلافاصله فرآیند تمدید/ثبت گذرنامه را آغاز کنید. این مرحله به تنهایی می تواند چندین ماه طول بکشد و برای دریافت ویزا باید پاسپورت خود را داشته باشید.

مرحله 2: شما باید مستقیماً از طریق کنسولگری ایتالیایی مربوطه برای ویزای دانشجویی خود درخواست دهید، بنابراین باید کنسولگری را برای حوزه قضایی خود تعیین کنید.

مرحله 3: زمان و نحوه جمع‌آوری تمام مدارک لازم را تنظیم کنید، یک قرار ملاقات با کنسولگری خود تعیین کنید، و برنامه ‌های سفر را برای بازدید از کنسولگری قبل از تاریخ شروع برنامه خود تنظیم کنید. حتماً در اسرع وقت وقت خود را برای ویزای دانشجویی نوع ملی یا D  رزرو کنید.  تعداد کپی های هر سندی را که باید ارسال کنید بررسی کنید. درخواست های ناقص توسط کنسولگری ها رسیدگی نمی شود. یکی از فرم هایی که باید تکمیل کنید فرم درخواست ویزا است. شما می توانید یک نمونه برنامه را در اینجا پیدا کنید.

اسناد اصلی اغلب توسط کنسولگری مورد نیاز است. برخی از اسناد توسط API ارائه شده است. API اسناد زیر را توسط USPS  به آدرس دائمی شما ارسال می کند، مگر اینکه خلاف آن را ذکر کنید: لطفاً توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرم‌های ورود به سامانه، ارسال نامه پذیرش شما ممکن است 3 تا 4 هفته طول بکشد، همچنین 1 تا 2 هفته دیگر برای API برای تهیه و ارسال تمام نامه‌های ویزا شما طول می‌کشد. لطفاً هنگام تعیین وقت ویزا به این نکته توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به ایتالیا

مرحله 4: مدارک لازم را جمع آوری کنید و طبق قوانین خاص کنسولگری به کنسولگری مربوطه تحویل دهید.

وضعیت تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا

ایتالیا دارای طیف گسترده ای از مدارس عالی با کیفیت آموزشی بالا است. یکی از دلایل اصلی انتخاب برای بسیاری از دانشجویان بین المللی، قرار گرفتن در معرض و فرصت های عالی آن است. معماری فوق العاده است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. هزینه های تحصیل ناچیز است و بسیاری از دانشگاه ها نیازی به آزمون زبان (IELTS/TOEFL) ندارند. بنابراین، شما می توانید بدون آیلتس در ایتالیا تحصیل کنید. اما اینکهتحصیل در ایتالیا چقدر سخت است؟  به چند چیز بستگی دارد.

61 دانشگاه دولتی و 30 دانشگاه خصوصی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی بدون آیلتس وجود دارد. اما قبل از اینکه به لیست دانشگاه های ایتالیا بدون آیلتس نگاه کنید، باید بدانید که برای حضور در دانشگاه ایتالیایی نیازی به آیلتس یا آزمون زبان ایتالیایی ندارید. اما در کل دانشگاه های ایتالیا فرصت های بسیار متنوعی را برای دانشجویان ارائه می دهند. دانشجویان می توانند تقریباً در هر دانشگاهی در ایتالیا تحصیل کنند. هنر و تاریخ در اکثر آنها بسیار محبوب است. هزینه های تحصیل در ایتالیا نیز بسیار پایین است، به خصوص برای دانشجویان بین المللی.

نحوه تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا

می توانید با تحقیق و تهیه لیستی از دانشگاه های ایتالیا برای دانشجویان بین المللی بدون آیلتس شروع کنید. شما همچنین باید در مورد دوره های ارائه شده در این مدارس و شرایط واجد شرایط بودن آنها تحقیق کنید. دانش آموزانی که تحصیلات قبلی خود را به زبان انگلیسی تدریس کرده اند می توانند شرایط تحصیل بدون تافل یا آیلتس را برآورده کنند. اگر آموزش به زبان انگلیسی متوسط ​​تدریس شده باشد، نیازی به تافل و آیلتس نیست. دانشجو باید یک سند رسمی چاپ شده بر روی کاغذ با کیفیت بالا، سربرگ و مهر شده به عنوان مدرک تحصیلات قبلی خود به زبان انگلیسی ارائه دهد. برخی از دانشگاه ها ممکن است در آزمون آنلاین یا مصاحبه تصویری شرکت کنند. پس از انتخاب درخواست شما، باید طبق برنامه دانشگاه برای مصاحبه حاضر شوید. این مهم است که اشتیاق و توانایی خود را برای ورود به دانشگاه نشان دهید.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه ایتالیا

 اگر می خواهید بدون آیلتس در دانشگاه ایتالیا پذیرش بگیرید، باید این مصاحبه را انجام دهید. اگر نمره آیلتس ندارید، دانشگاه های زیادی در ایتالیا وجود دارند که شما را می پذیرند. بنابراین، در اینجا لیست دانشگاه هایی برای تحصیل در ایتالیا برای دانشجویان ایرانی بدون آیلتس آمده است:

دانشگاه بولونیا

دانشگاه میلان

دانشگاه فلورانس

دانشگاه پیزا

دانشگاه پادوآ

دانشگاه ناپل فدریکو دوم

در شکل زیر نام 4 دانشگاه دیگر برای تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا اشاره شده است.

دانشگاه ایتالیا
دانشگاه ایتالیا

اگر فرآیند مصاحبه را پاک کنید، دانشگاه با یک نامه پذیرش یا تاییدیه به شما اطلاع می دهد. این یک نامه رسمی است که تأیید می کند که شما برای برنامه در دانشگاه پذیرفته شده اید.

سوالات متداول درباره تحصیل بدون مدرک زبان در ایتالیا

آیا می توان بدون آیلتس در ایتالیا تحصیل کرد؟

پاسخ اگر در کالج یا دانشگاه خود انگلیسی خوانده اید، ممکن است بتوانید بدون شرکت در آزمون مهارت زبان در این آزمون موفق شوید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گواهی چاپ شده در یک اظهارنامه یا گواهی رسمی است که نشان می دهد شما تحصیلات قبلی خود را به زبان انگلیسی گذرانده اید.

بهترین دانشگاه ایتالیا که به آیلتس نیاز ندارد کدام است؟

پاسخ دانشگاه بولونیا برترین دانشگاه ایتالیا است که نیازی به آیلتس ندارد.

سوالات چرا ویزای ایتالیا ریجکت می شود؟

پاسخ وجوه یک عامل اصلی در رد درخواست ویزای ایتالیا شما است. سفارت می خواهد ببیند که شما بودجه کافی برای پوشش روزهایی که سفر خواهید کرد، از جمله محل اقامت و پرواز، دارید.

آیا می توانم بدون شرکت در آزمون آیلتس ویزای دانشجویی دریافت کنم؟

بدون آیلتس اخذ ویزای دانشجویی امکان پذیر است. اگر مدارک تحصیلی قوی دارید و همه شرایط دیگر را برآورده می کنید، چندین کشور ممکن است بدون آیلتس به شما ویزای تحصیلی بدهند. اگر می‌خواهید وارد یک دانشگاه عالی شوید، به چیزی بیش از نمرات خوب نیاز دارید. شما همچنین به برنامه بی عیب و نقص نیاز دارید زیرا رقابت شدید است.

مشاوران همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای راهنمایی شما و پاسخ به پرسش های دیگری که در زمینه چگونگی ورود به ایتالیا برای آغاز تحصیل بدون مدرک زبان دارید، آماده هستند.

[instagram-feed feed=17]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به ایتالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها