نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

بورس تحصیلی دانشگاه هامبر

بورس تحصیلی دانشگاه هامبر
بورس تحصیلی دانشگاه هامبر

کالج هامبر (Humber Collsege)

بورسیه تحصیلی کانادا یکی از راههای ورود به کانادا برای دانشچویان است که با اگاهی کامل اگر انجام شود مهاجرت کانادا را امری دلپذیر و به یاد ماندی برای آنها خواهد کرد و  اگر این امر بدون دانستن شرایط دانشگاها انجام شود ممکن است تلخی مهاجرت برای همیشه در ذهن و روح دانشجو اثرات منفی بگذارد.

کالج هامبر (Humber College) کانادا از بزرگترین و فراگیرترین کالج های کانادا است که پیشتاز در زمینه ی ارائه ی آموزش های عالی بیشتر در زمینه ی ارائه ی آموزش های کاربردی متمرکز بر حرفه  می باشد تا دانشجویان را برای بازار شغلی آینده شان آماده کند. کالج هامبر در سال 1967 در شهر تورنتو و استان انتاریو تاسیس شد. دارای سه پردیس North ، Lakeshore و Orangevillage می باشد. بیش از 29,000 دانشجوی تمام وقت دارد که 3,800 نفر از آنها دانشجوی بین المللی از 100 کشور جهان هستند. این کالج بیش از 180 دوره را در مقاطع لیسانس، دیپلم و یا فوق لیسانس ارائه می کند. و در حال حاضر بیش از 23,000 دانشجوی پاره وقت دارد که در حال تحصیل در برنامه های ESL، سرتیفیکیت های کوتاه مدت، آموزش های آنلاین و … هستند. این موسسه در سطح ملی و بین المللی نیز با بسیاری از موسسات همکاری دارد.  این کالج عضو پلی تکنیک کانادا نیز می باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   مجوز کار برای همسر دانشجو در کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا 2022

بورس تحصیلی دانشگاه هامبر تورنتو کانادا 

?بورس تحصیلی دانشگاه هامبر تورنتو کانادا – دانشگاه همابر تورنتو کانادا از اعطای تعدادی بورس تحصیلی کانادا برای علاقمندان به تحصیل رایگان در کانادا خبر داده است که به شرح ذیل است .

?نام بورسیه : Humber International Entrance Scholarships

?کشور ارایه دهنده : کانادا

?دانشگاه محل تحصیل : دانشگاه هامبر تورنتو

?مقطع تحصیلی: لیسانس

?رشته های تحصیلی :

http://humber.ca/search/full-time.html

?مهلت ثبت نام :

نوبت اول :  1397/02/29

نوبت دوم : 1397/07/06

?ارزش بورس : 5000 دلار

 بورس تحصیلی دانشگاه هامبر 

?Scholarship value/duration:

Two full tuition scholarships and one $5,000 scholarship are available in September 2018 while one full tuition scholarship and one $5,000 scholarship are available in January 2019. The scholarships will be applied toward the successful students’ tuition fees.

The scholarships are renewable but the student must maintain a minimum average of 75% in order to be eligible for renewal.

?Eligibility:

Applications will be considered based on academics, community involvement, referee/reference letters and statement of interest.

?Application instructions:

You must first apply for admissions before you can apply for the scholarship. The scholarship application form will be included in your acceptance package. Deadline is 19 May 2018 for the September 2018 intake or 28 September 2018 for January 2019.

It is important to visit the official website (link found below) for detailed information on how to apply for this scholarship.

توجه کنید :

جهت استفاده از بورسیه تحصیلی کانادا متقاضیان عزیز باید این نکته را واقف باشند که بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه های فاند و کمکتحصیلی و بورس متنوعی برای دانشجویان خارجی دارند و شناخت این بورسیه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. Scholarships, grants, bursaries مدل های مختلف بورسیه تحصیل در کانادا.

بیشتر بدانید <>>>>   بیمه بازنشستگی در کشور کانادا

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   قانون تولد فرزند در کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها