نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ویزای همراه استرالیا

برای دریافت ویزای همراه استرالیا اگر در خود این کشور درخواست می دهید، شرایط فعلی ویزای شما باید به شما اجازه دهد تا برای ویزای همکار در خشکی درخواست دهید. ازدواج شما باید طبق قوانین استرالیا قانونی باشد. اگر در کشوری غیر از استرالیا ازدواج کرده اید و آن ازدواج در آن کشور معتبر است، به طور کلی، طبق قوانین استرالیا معتبر شناخته می شود. شما و شریک زندگی تان باید تعهد متقابلی را نسبت به یک زندگی مشترک به عنوان زن و شوهر به استثنای دیگران نشان دهید. شما و شریک زندگی تان باید با هم زندگی کنید یا اگر نه، هر گونه جدایی باید موقتی باشد. هنگامی که افسر ارزیابی از اینکه شما در یک رابطه واقعی هستید و تمام معیارهای دیگر را برآورده می‌کنید، یک ویزای شریک موقت برای شما صادر می ‌شود که به شما اجازه می ‌دهد در استرالیا بیایید و بمانید.

ویزای همراه استرالیا
ویزای همراه استرالیا

این مدت زمان موقت تا زمانی به شما داده می شود که تصمیمی در مورد ویزای دائم شما گرفته شود. شما می توانید مدارک ویزای دائم را 2 سال پس از ثبت درخواست اولیه ارسال کنید. به شرطی که بتوانید ثابت کنید که رابطه مستمر و واقعی است، ویزای اقامت دائم به شما اعطا می شود. در شرایط خاص، مانند اگر در زمان ارائه درخواست ویزای شریک، شما ازدواج کرده اید یا 3 سال یا بیشتر در یک رابطه واقعی زندگی می کنید، یا فرزندی از این رابطه دارید، ممکن است ویزای موقت و دائمی دریافت کنید. همزمان.موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در نگارش این مقاله تمام جزئیات مرتبط با دریافت ویزای همراه استرالیا و شرایط اخذ آن را به شما ارائه دهد.

شرایط ویزای همراه استرالیا

برای واجد شرایط شدن جهت دریافت ویزای همراه استرالیا یا باید متاهل، نامزد و قصد ازدواج داشته باشید یا در یک رابطه واقعی با هم زندگی کنید. در تمام درخواست های ویزای شریک، باید مدارکی ارائه دهید که نشان دهد در یک رابطه واقعی و متعهد هستید. زمانی که متقاضی در استرالیا باشد (820/801) یا اگر متقاضی خارج از کشور باشد (309/100) می توان درخواست ها را در استرالیا تسلیم کرد. اگر در استرالیا ثبت نام کنید، متقاضی می تواند با ویزای بریجینگ برود و برای مدت زمانی که برای ارزیابی درخواست نیاز است در استرالیا بماند. ویزای شریک احتمالی، که به عنوان ویزای نامزد (300) نیز شناخته می شود، باید زمانی ارائه شود که متقاضی در خارج از کشور باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   بورسیه تحصیلی استرالیا

ویزای شریک 2 مرحله ای است. مرحله اول درخواست ویزای موقت و مرحله دوم درخواست ویزای دائم است. شما می توانید حداکثر دو شریک خارج از کشور را در زندگی خود اسپانسر کنید و هر برنامه باید حداقل 5 سال از هم فاصله داشته باشد. شریک زندگی شما باید شهروند استرالیا یا مقیم دائم یا شهروند نیوزلند واجد شرایط باشد تا بتواند از شما حمایت مالی کند. شرایط خاصی وجود دارد که ممکن است شریک شما نتواند از شما حمایت مالی کند، به عنوان مثال، اگر قبلاً در 5 سال گذشته از شریک دیگری حمایت کرده باشد. در کل لازم است شما یا متاهل، نامزد، در یک رابطه ثبت شده یا یک رابطه واقعی باشید.

ویزای همراه استرالیا برای متقاضیان خارجی

طبق قوانین استرالیا باید بتوانید به طور قانونی ازدواج کنید و در زمان درخواست و تصمیم گیری باید خارج از استرالیا باشید. نامزد شما باید شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط باشد. شما باید بتوانید نشان دهید که رابطه شما واقعی است و نشان دهید که واقعاً قصد دارید ظرف 9 ماه از تاریخ دریافت ویزا با نامزد خود ازدواج کنید و قصد دارید سپس با شریک زندگی خود به عنوان همسر او زندگی کنید. شما باید مدارکی مبنی بر تاریخ ازدواج تایید شده ارائه شده توسط یک مرجع رسمی ازدواج، چه در استرالیا یا خارج از کشور ارائه دهید، و اینکه شما و نامزدتان به طور فیزیکی ملاقات کرده اید و شخصاً با یکدیگر آشنا هستید. هنگامی که افسر ارزیابی کننده اطمینان حاصل کرد که شما در یک رابطه واقعی هستید، ویزای ازدواج آینده (زیر کلاس 300) برای شما صادر می شود.

شما باید ظرف 9 ماه از تاریخ اعطای ویزا با اسپانسر خود ازدواج کنید. پس از ازدواج، ظرف 9 ماه از تاریخ اعطای ویزای زیر کلاس 300، شما مجاز خواهید بود برای ویزای شریک خشکی (820/801) درخواست دهید. شما باید در زمان ارسال درخواست و تصمیم گیری در مورد درخواست شما در استرالیا باشید.

در جدول زیر سایر شرایط ویزای همراه برای متقاضیان خارج از استرالیا، شرح داده شده است.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا
1ویزای شریک موقت تا زمانی که تصمیم گیری در مورد ویزای دائمی طول می کشد ادامه دارد
2دو سال از تاریخ تسلیم ویزای شریک موقت، می توانید مدارکی را برای مرحله اقامت دائم ارسال کنید
3به شرطی که بتوانید ثابت کنید که رابطه مستمر و واقعی است، ویزای اقامت دائم به شما اعطا می شود
4در شرایط خاص، مانند اینکه فرزندی از رابطه دارید، می توانید ویزای موقت و دائمی دریافت کنید

ویزای همراه استرالیا برای رابطه کمتر 12 ماه

اگر شما و شریکتان به مدت 12 ماه بلافاصله قبل از ارائه درخواست خود در یک رابطه واقعی با یکدیگر نبوده اید، همچنان می توانید درخواست ویزای شریک استرالیا را ارائه دهید. دوره 12 ماهه قابل چشم پوشی است، در صورتی که رابطه خود را بر اساس قانون یک ایالت یا قلمروی که در مقررات تفسیر اعمال (رابطه ثبت شده) 2008 مقرر شده است، ثبت کرده باشید. در حال حاضر، همه ایالت ها و سرزمین ها، به جز استرالیای غربی و قلمرو شمالی، دارای مقررات مقرر واجد شرایط بودن برای ثبت نام نیز بسته به ایالت یا قلمرو متفاوت است. شما و شریک زندگیتان باید تعهد متقابل خود را به یک زندگی مشترک به استثنای دیگران نشان دهید.

 این شامل نشان دادن طیف وسیعی از شواهد در مورد رابطه شما است، مانند تجمیع مالی، شناخته شدن به عنوان یک زوج توسط دیگران و ماهیت خانواده شما. شما و شریک زندگی تان باید زیر یک سقف با هم زندگی کنید یا قصد قوی برای زندگی مشترک دارید. اگر 12 ماه یا بیشتر در یک رابطه واقعی بوده اید: شرایط فعلی ویزای شما باید به شما اجازه دهد تا برای ویزای همکار در خشکی درخواست دهید. شما و شریک زندگیتان باید در تمام 12 ماه بلافاصله قبل از ارائه درخواست خود در یک رابطه واقعی، یعنی زیر یک سقف زندگی کرده باشید. شما و شریک زندگیتان باید تعهد متقابل خود را به یک زندگی مشترک به استثنای دیگران نشان دهید. اگر جدایی وجود داشته باشد، فقط باید موقت باشد، مانند سفر کاری یا تعهدات خانوادگی خارج از کشور برای متقاضی ویزا.

شرایط اسپانسر ویزای همراه استرالیا

بسیاری از استرالیایی ها شرکای خارج از کشوری پیدا می کنند که می خواهند بقیه عمر خود را با آنها بگذرانند، و راهی برای دریافت ویزای دائمی بر اساس رابطه واقعی با یک شهروند استرالیایی، مقیم دائم استرالیا یا شهروند NZ واجد شرایط وجود دارد. اکثر ویزاهای شریک را می توان در داخل یا خارج از استرالیا ارائه کرد، به جز ویزاهای شریک آینده، که باید در زمانی که شریک خارج از کشور در خارج از کشور است، ارائه شود. برای تسلیم ویزای شریک، متقاضیان باید نشان دهند که رابطه آنها واقعی و منحصر به فرد است. این ویزا می تواند بر اساس ازدواج، یک رابطه واقعی برای زندگی مشترک به مدت 12 ماه زیر یک سقف، یا عملاً کمتر از 12 ماه زندگی مشترک و ثبت رابطه آنها با اداره ثبت نام در ایالت/منطقه خود در این کشور باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

لطفاً توجه داشته باشید که همه ایالت‌ها و سرزمین‌ها امکاناتی برای ثبت رابطه ندارند. به عنوان مثال، WA و NT اجازه ثبت رابطه را نمی دهند. در مورد این دو ایالت، شما و شریک زندگیتان باید یا به مدت 12 ماه زیر یک سقف با هم زندگی کنید یا قبل از اخذ ویزای شریک زندگی خود ازدواج کنید. لطفاً همچنین توجه داشته باشید که اگر می‌ خواهید بر اساس متاهل بودن به اسکان مراجعه کنید، لازم است ازدواج قبل از اسکان داده شده باشد. مهم است که بررسی کنید که آیا شریک خارج از کشور شما شرط 8503 (بدون اقامت بیشتر) در ویزای خود ندارد که می‌خواهد ویزای شریک را از آن دریافت کند، زیرا این شرایط مانع از اخذ ویزای دیگر در خشکی می‌شود. شرط عدم اقامت بیشتر این است که (8503) معمولاً، در برخی از ویزاهای بازدیدکننده با حمایت خانواده قرار می گیرد.

مدارک دریافت ویزای همراه استرالیا

زمانی که شما برای دریافت ویزای همراه استرالیا اقدام می کنید، مدارکی برای اثبات هویت شما لازم است که عبارتند از: شناسنامه ای که نام هر دو والدین را نشان می دهد، صفحات شناسایی یک کتاب خانوادگی که نام هر دو والدین را نشان می دهد، صفحات شناسایی یک سند شناسایی صادر شده توسط دولت، صفحات شناسایی یک سند صادر شده توسط دادگاه که هویت شما را ثابت می کند، صفحات شناسایی ثبت سرشماری خانواده، صفحه گذرنامه فعلی شما که عکس، مشخصات شخصی و صدور گذرنامه و تاریخ انقضای شما را نشان می دهد. 2 عکس گذرنامه اخیر (45 میلی متر در 35 میلی متر): عکس باید فقط از سر و شانه ها در یک پس زمینه ساده باشد و نام متقاضیان باید در پشت عکس چاپ شود، اثبات تغییر نام، در صورت وجود.

در شکل زیر به مدارکی که از سوی شریک خود نیاز دارید، اشاره شده است.

مدارک دریافت ویزای همراه استرالیا

کارشناسان تخصصی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه پاسخ به هرگونه پرسش ما در زمینه اخذ ویزای همراه استرالیا هستند و از سوی دیگر، آمادگی خود را جهت انجام امور مربوط به اخذ ویزای شما اعلام می دارند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل دراسترالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها