نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

مشکلات زندگی در فنلاند

متقاضیان مهاجرت به فنلاند باید قبل از رفتن به این کشور، مزایا و مشکلات زندگی در فنلاند را مورد بررسی قرار دهند تا سازگاری خویش را با محیط فنلاند بسنجند. هر کشوری برای زندگی مهاجران، مزایا و مشکلاتی را در پی دارد که کشور فنلاند هم از این قاعده مستثنی نیست. در مقاله پیش رو، به بررسی مشکلات زندگی در فنلاند پرداخته شده تا بدین صورت اطلاعات مفیدی به متقاضیان مهاجرت به فنلاند منتقل شود. لازم به یادآوری است، که مقاله زیر توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می گردد.

ثبت شرکت در فنلاند

وضعیت آب و هوا از مشکلات زندگی در فنلاند

مشکلات زندگی در فنلاند
مشکلات زندگی در فنلاند

از مشکلات زندگی در فنلاند وجود زمستان های بی رحمانه است. آب و هوا در فصل زمستان در فنلاند در بخش شمالی کشور می تواند به 50- درجه سانتیگراد (58-درجه فارنهایت) کاهش یابد، بنابراین اگر قصد مهاجرت به فنلاند را دارید، به این مورد توجه داشته باشید. دمای هلسینکی معمولاً از 30- درجه سانتی گراد (22- درجه فارنهایت) پایین نمی آید. بارش برف می تواند بسیار سنگین باشد و طوفان های برف خشمگین نیز رایج هستند. برف در داخل کشور معمولاً از نوامبر تا آوریل، توده زمین را به طور کامل می پوشاند، و حتی در هلسینکی در ساحل نسبتاً گرمتر، برف زمین را از دسامبر تا اواخر مارس می پوشاند.

بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل در فنلاند

جنبه دیگری که اگر به عنوان یک خارجی در فنلاند زندگی می کنید، نیاز به عادت کردن دارد این است که طرف دیگر آن روزهای طولانی تابستان، شب های طولانی زمستان است. در حالی که در شمالی ترین نقطه فنلاند خورشید به مدت 73 روز متوالی غروب نمی کند، در زمستان به مدت 51 روز اصلاً طلوع نمی کند. در جنوب، در مکان هایی مانند پایتخت، زندگی در فنلاند به معنای شب سیاه در تمام زمستان نیست. نور کامل و روشن خورشید در زمستان هر کجا که می‌روید کمیاب است و شب ‌ها بسیار طولانی است.

هزینه زندگی از مشکلات زندگی در فنلاند

یکی دیگر از مشکلات زندگی در فنلاند به عنوان یک مهاجر که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هزینه های زندگی در فنلاند است. در حالی که حقوق ها واقعاً بالا هستند، بسیار بیشتر از حقوق معمولاً در بریتانیا یا ایالات متحده، پول اضافی که به دست می آورید تا حد زیادی در میزان هزینه ای که هر روز صرف زندگی در فنلاند می کنید، متعادل می شود. در واقع، زندگی در فنلاند گران تر از تقریباً %80 کشورهای سراسر جهان است. اگرچه یکی از نکاتی که افراد شهری باید به آن توجه داشته باشند هزینه زندگی در فنلاند، به ویژه در هلسینکی است، که %33 کمتر از نیویورک و %25 ارزان تر از لندن است.

هزینه ماهانه تخمین زده شده برای 1 نفر که در فنلاند زندگی می کند حدود £1845 (پوند) است. اگر با یک خانواده 4 نفره در فنلاند زندگی می کنید، این رقم به £3436 (پوند) می رسد. اجاره یک آپارتمان 900 فوت مربعی در یک محله ساده برای شما 963£ (پوند) هزینه دارد، و حتی اگر به یک آپارتمان استودیویی با مساحت 480 فوت مربع در یک محله ساده راضی شوید، اجاره همچنان به طور متوسط ​​£642 (پوند) می باشد. یک شام اولیه برای 2 نفر حدود £40 (پوند) برای شما هزینه دارد.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل بدون مدرک زبان فنلاند

توزیع هزینه زندگی در فنلاند روی نمودار زیر مشخص شده است:

زبان یکی دیگر از مشکلات زندگی در فنلاند برای مهاجران

جهت بررسی مشکلات زندگی در فنلاند، یکی از شکایت ‌های رایج افرادی که زندگی در فنلاند را امتحان کرده ‌اند این است که یادگیری زبان در فنلاند دشوار است. این زبان با سایر زبان‌ های نوردیک ارتباطی ندارد و به سختی یادگیری، شهرت دارد. برخلاف زمانی که یک انگلیسی زبان برای یادگیری اسپانیایی یا فرانسوی یا ایتالیایی می رود، هیچ زبان ریشه مشترکی، برای زبان آموزان جدید وجود ندارد. اکثریت افرادی که در فنلاند زندگی می کنند انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین ممکن است بتوانید بدون یادگیری زبان فنلاندی اوقات خود را بگذرانید، حتی اگر به عنوان یک مهاجر در فنلاند زندگی و کار می کنید.

نرخ مالیات بالا از مشکلات زندگی در فنلاند

از مشکلات زندگی در فنلاند، نرخ مالیات بالا برای افرادی است که در این کشور زندگی می کنند. همانطور که در همه کشورهای شمال اروپا وجود دارد، نرخ مالیات در فنلاند بالاتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم جهان انگلیسی زبان به آن عادت دارند، یعنی حدود %31 بر درآمد. اما موضوع قابل توجهی که در این مورد نیز وجود دارد، این است که، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. مراقبت ‌های بهداشتی کامل، برنامه‌ های حمایت اجتماعی عالی، زمان زیادی از تعطیلات همراه با مرخصی زایمان، خیابان ‌های بکر، دولتی پاسخگو و غیرفاسد، حمل‌ و نقل عمومی با عملکرد بالا و تمیز، با توجه به همه اینها و موارد دیگر، به نظر می‌رسد ممکن است فقط یک معامله منصفانه باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه فنلاند

افسردگی و اعتیاد به الکل فنلاندی ها

با خواندن اعداد و ارقام در مورد هزینه زندگی در فنلاند، و همچنین شنیدن در مورد زمستان های طولانی، تاریک و بی رحمانه، شاید تعجبی نداشته باشید که افسردگی و اعتیاد به الکل در فنلاند مسائلی همیشگی هستند. به طور جدی، تاریکی زمستانی با نرخ بالاتر افسردگی در جمعیت های سراسر جهان مرتبط است، بنابراین منحصر به افرادی که در فنلاند زندگی می کنند نیست. واقعیت دمای بسیار سرد همچنین به این معنی است که مردم تمایل دارند در زمستان در خانه بمانند و زیاد معاشرت نکنند که تصور می‌شود این مشکل را تشدید می‌کند.

در مورد مصرف الکل، سرانه نوشیدن سالانه برای افرادی که در فنلاند زندگی می کنند حدود 12.3 لیتر یا 3.24 گالن الکل خالص تخمین زده می شود. این پانزدهمین و بالاترین میزان در جهان است و از 8.5 لیتر یا 2.24 گالن 10 سال پیش افزایش یافته است. نگرانی های زیادی در رابطه با این مسائل وجود دارد و درمان و مشاوره به طور گسترده ای در دسترس است و تشویق می شود. همچنین، فنلاندی‌ ها و دولت فنلاند به سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که علیرغم میزان اعتیاد به الکل، جنایت و خشونت از آن نوع که اغلب با مصرف الکل مرتبط است، هنوز بسیار نادر است.

به منظور کسب اطلاعات برای مهاجرت به اقصی نقاط جهان، می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و برخورداری از تجارب و تخصص کارشناسان و مشاورین این مجموعه، در جهت اهداف مهاجرتی خود قدم بردارید.

منابع: https://scandification.com/the-pros-and-cons-of-living-in-finland/

https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Finland

[instagram-feed feed=13]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در فنلاند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا