نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

هزینه وکیل مهاجرت

هزینه وکیل مهاجرت
هزینه وکیل مهاجرت

هزینه وکیل مهاجرت یکی دیگر از هزینه های قبل از مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری است که در این نوشته به تفصیل درباره این هزینه صحبت خواهیم کرد.

هزینه زندگی من در سال اول چقدر میشه

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است؟

افرادی که تمایل به مهاجرت به کانادا دارند علاوه بر انتخاب مناسب ترین روش باید تمامی هزینه های مهاجرت به کانادا نظیر هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا را در نظر بگیرند.
به طور معمول امکان ورود به کشور کانادا از روش هایی نظیر اخذ ویزای تحصیل، ویزای کاری، ویزای ثبت شرکت و سرمایه گذاری، ویزای توریستی و …. وجود دارد که
اقدام از هر یک از این روش ها متناسب با شرایط هر فرد متفاوت می باشد.

وکیل خوب برای مهاجرت به کانادا

به طور معمول یکی از مسائلی که متقاضیان اخذ ویزای کانادا از طریق هر یک از روش ها با آن مواجه می باشند بحث هزینه است. هزینه هایی که متقاضیان پیش از سفر به کشور کانادا
و پس از ورود به این کشور خواهند داشت، بررسی تمامی هزینه ها و برآورد کلی آن، از ریسک ها و مشکلات آتی متقاضیان جلوگیری نموده و دید افراد را برای ورود به این کشور باز می کند.

با خواندن این مقاله تا انتها شما علاوه بر هزینه وکیل مهاجرت با دلایل لزوم گرفتن وکیل مهاجرت به کانادا به بینش کافی دراین باره خواهید رسید و می توانید انتخاب اگاهانه ای در زمینه مهاجرت به کانادا داشته باشید.

البته علاوه بر خواندن این مقاله این امکان را دارید هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری پاسخ سوالات خود را در این زمینه دریافت نمائید، سوالاتی که گلچین آن را در زیر میتوانید مشاهده کنید :


هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا چقدر می شود؟

چرا باید وکیل مهاجـرت به کانادا بگیرم؟

هزینه وکیـل برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا چقدر می شود؟

هزیـنه وکیـل مهـاجـــرت به کـانـادا در اخذ ویزای کاری کانادا چقدر می شود؟

هزیـنه وکیل مهـاجـــرت به کانادا در سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا چقدر می شود؟

هزـینه وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر می شود؟

هزـینه وکیل مهـاجـــرت به آلمان چقدر می شود؟

هزـینه وکیـل مهـاجـــرت به سوئد چقدر می شود؟

هزیـنه وکیل مهاجرت به آمریکا چقدر می شود؟

هزینه وکیل مهاجرت به نیوزلند چقدر می شود؟

قبل از پرداختن به هزینه های وکیل به لزوم گرفتن وکیل خوب مهاجرتی اشاره می کنیم.

چرا باید وکیل مهـاجـــرت به کانادا بگیرم؟

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای صرفه جویی در هزینه های خود برای اخذ پذیرش و ویزا اقدام نموده
و بدون پرداخت هزینه و بدون وکیل، خود انجام پروسه را بر عهده بگیرند. عدم آشنایی متقاضیان
با مدارک لازم برای اخذ پذیرش و ویزا، عدم آگاهی لازم نسبت به ارائه مدارک و صحت آن، ارائه تمکن مالی نادرست، نقص مدارک و عدم ارائه مدرک زبان لازم، عدم اطلاع از شرایط سفارت و قوانین مربوط به ویزای متقاضی، متقاعد نشدن افسر ویزا در خصوص قصد و هدف از سفر و…. می تواند سبب ردی ویزای کشور کانادا شود. (  دلایل ریجکت شدن ویزا )

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق بازنشستگی کانادا

نداشتن وکیل مهاجرت

بر همین اساس نداشتن وکیل آشنا به شرایط مربوط به پذیرش و ویزا، شانس افراد برای دریافت ویزای کشور کانادا را کاهش می دهد و ممکن است به دلایل مختلف سبب رد شدن ویزای متقاضی گردد که این امر سابقه سفر متقاضی را خراب نموده و اعطای ویزا برای سفرهای آینده وی را با ریسک همراه می نماید. وکیل مهـاجـــرت به کانادا با آشنایی به قوانین و شرایط کشور کانادا شانس افراد را برای اخذ ویزای این کشور افزایش داده و ریسک های موجود در این مسیر را به حداقل می رساند.

در نتیجه ما به شما توصیه می نماییم پیش از هر گونه اقدام در خصوص پذیرش و ویزا، از وکیل آشنا به قوانین این کشور کمک بگیرید و با خیالی آسوده پرونده و پروسه خود را به دست وکیل معتبر و مجرب در این امر بسپارید.

هزینه وکیل مهـاجـــرت به در اخذ ویزای تحصیلی کانادا

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا در بخش تحصیل نیز یکی از هزینه های مربوط به این نوع ویزا پیش از سفر به کشور کانادا می باشد که هر موسسه هزینه مخصوص به خود را داراست. به صورت حدودی هزینه وکیل مهـاجـــرت به در بخش تحصیل بین ۲ تا ۳ هزار یورو عنوان می شود که ضمانت و شرایط آن در هر یک از موسسات متغیر است.

سایر هزینه های تحصیل در کانادا

متقاضیانی که تمایل به تحصیل در کشور کانادا دارند باید هزینه های مربوط به تحصیل در این کشور را مورد بررسی قرار دهند. هزینه های تحصیل بسته به رشته، مقطع تحصیلی و دانشگاه متفاوت می باشد، علاوه برهزینه تحصیل، هزینه خوابگاه، خورد و خوراک، پوشاک، حمل و نقل، اینتزنت و قبوض، بیمه و …. از هزینه های موجود پس از سفر به کشور کانادا می باشد.


هزینه های تحصیل در کانادا را حتما مطالعه بفرمایید.

افراد برای اقدام باید هزینه های یک سال تحصیل و زندگی خود را در کشور کانادا محاسبه نمایند، هزینه تحصیل که مستقیما به کالج یا دانشگاه پرداخت می شود اما هزینه های مربوط به زندگی باید پیش بینی گردد و همراه متقاضی باشد. متقاضیان تحصیل در کانادا پیش از سفر به این کشور نیز هزینه هایی در کشور مبدا خواهند داشت. هزینه های مربوط به پاسپورت یا تمدید آن، واکسیناسیون، درخواست ویزا، ترجمه مدارک و تاییدات لازم برای آن، DHL مدارک، تمکن مالی (هزینه یک سال تحصیل و زندگی فرد)، هزینه سفر برای انگشت نگاری و سفارت، بلیط، بیمه مسافرتی و … از هزینه هایی می باشد که باید پیش از سفر به کشور کانادا در کشور مبدا در نظر گرفته شود.

بیشتر بدانید <>>>>   مدت زمان اعتبار اطلاعات بیومتریک برای ویزا

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا در اخذ ویزای کاری کانادا

افرادی که برای اخذ ویزای کاری کشور کانادا اقدام می کنند باید هزینه های مربوط به زندگی خود را در کشور کانادا مورد نظر قرار دهند. هزینه های مربوط به سفارت در خصوص اجرایی نمودن پرونده متقاضی از هزینه های پیش از سفر به کشور کانادا محسوب می شود، هم چنین هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا در پروسه های کاری بین ۳ تا ۵ هزار یورو محاسبه می شود که همان طور که بیان شد بسته به هر موسسه و شرایط آن متفاوت خواهد بود. 

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا در سرمایه گذاری

ویزای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور کانادا با توجه به دشواری فرایند و عدم آشنایی متقاضیان با قوانین کشور کانادا، شرایط اخذ ویزا یا تمدید آن، نسبت به سایر ویزاها تقاضای کمتری دارد. با توجه به ارائه طرح تجاری مورد تایید در این فرایند، داشتن سرمایه لازم برای ثبت شرکت یا سرمایه گذاری، استخدام نیرو و پرداخت حقوق، بیمه، مالیات، اجاره یا خرید ملک و در کل هزینه های بالای این نوع ویزا، باعث می شود، ما به شما اقدام از روش های کم هزینه و کم ریسک تر را توصیه می کنیم تا با آسیب ها و ضررهای موجود در این نوع ویزا مواجه نشوید.

هزینه وکیل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برای افرادی که تمایل به اقدام از این روش را دارند هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا به صورت حدودی از ۱۰ هزار یورو تخمین زده می شود. دیدار از کشور کانادا پیش از ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در این کشور در آشنایی متقاضیان با شرایط و قوانین کشور کانادا تاثیر گذار خواهد بود، متقاضیان با هزینه حدودی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ یورو می توانند برای اخذ ویزای توریستی این کشور اقدام نموده و شرایط موجود را مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   هزینه زندگی من در سال اول چقدر میشه

هزینه وکیــل مهاجـرت به استرالیا ، نیوزلند، آلمان ، سوئد و آمریکا

در مورد هزینه وکیـل مهاجرت کشورهای دیگر ، باید نوع روش مهاجرت کامل روشن شود تا هزینه های مربوط به آنها مشخص شود.

سخن پایانی در باب هزینه وکیــل مهاجرت به کانادا

همان طور که بیان شد هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا، هزینه های مربوط به ترجمه مدارک و تایید آن، هزینه های سفارت، بیمه و … در کشور مبدا و هزینه های مربوط به زندگی، تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و موارد دیگر پس از ورود به کشور کانادا باید بررسی شده و پیش از اقدام محاسبه گردد. پیش از هر گونه تصمیم و اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا در خصوص بهترین راه ورود به کشور کانادا متناسب با شرایط خود تحقیق نموده و از وکلای زبده در این خصوص راهنمایی لازم را دریافت نمایید. کارشناسان مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در خصوص انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه راهنمایی می نمایند.

1.34456

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا