نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شغل پردرآمد در مجارستان

10 شغل پر درآمد در مجارستان
10 شغل پر درآمد در مجارستان

در مجارستان ضعیت بازار کار نسبتاً سریع تغییر می کند، با این حال، نگاهی به موقعیت ها و مشاغلی که شرکت های مختلف به طور مداوم و دائمی برای آنها به دنبال افراد هستند، ارزش دارد تا متوجه شدیم 10 شغل پر درآمد در مجارستان، شامل چه مشاغلی می باشد. بر اساس داده های پورتال شغلی رهبر بازار عبارتند از:

فروشنده، صندوقدار

کار آموزش دیده

برنامه نویس، توسعه دهنده

حمل و نقل مواد، بارگیری

حسابداری

مدیریت پروژه (در درجه اول فناوری اطلاعات، صنعت ساختمان، تولید، مهندسی)

اپراتور دستگاه

مدیر، مدیر اسناد

سایر مشاغل ماهر

نماینده فروش

در حالی که اطلاعات دقیقی در مورد صلاحیت های مورد انتظار شرکت ها برای مشاغل مختلف وجود ندارد، اما مرکز Profession.hu گزارش می دهد که برنامه های کاربردی برای دفترداری، مدیریت مواد و تدارکات، کنترل، مشاغل منابع انسانی، تحلیلگر و مشاور، مدرک اقتصاد کاملا مفید هستند.

یک نکته مهم در مجارستان این است که با مدرک اقتصاد به راحتی می توان کار پیدا کرد. چنانکه فارغ التحصیلان دوره لیسانس اقتصاد و تکمیل پرسشنامه در سال 2018 گزارش دادند که 46.92% از آنها در زمان تکمیل شرایط تحصیلی خود مشغول به کار بوده اند و 23.70% از آنها پس از فارغ التحصیلی در محل کارآموزی خود استخدام شده اند. و 27.47% از طریق آگهی های شغلی شغل پیدا کردند. در مورد افرادی که برنامه های کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اند، نسبت کسانی که قبلاً در طول تحصیل خود مشغول به کار بودند، حتی بیشتر، 58.69٪ است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در این مقاله، وضعیت بازار مشاغل را در سال 2022 در مجارستان دنبال کند.

شغل پر درآمد طراح محصول در مجارستان

طراح محصول دیجیتال یک حرفه ای چند رشته ای است که در ایجاد محصولات دیجیتال نقش دارد. یک طراح محصول دیجیتال مسئول کل فرآیند از مفهوم اولیه تا راه اندازی یک محصول است. بسیاری از طراحان در مجارستان به دنبال این هستند که چگونه با طراحی های خود امرار معاش کنند. آنها می خواهند وب سایت بسازند، محصولات را به صورت آنلاین بفروشند و تا حد امکان سازنده باشند. این روزها سخت است زیرا تعداد طراحان بیش از هر زمان دیگری روی پروژه های مشابه کار می کنند. اما با برخی از تکنیک های عملی اولیه، شما به راحتی در ایجاد یک تجارت طراحی محصول دیجیتال پایدار موفق خواهید شد. راه اندازی یک کسب و کار طراح محصولات دیجیتال یک چالش جانبی عالی برای طراحان گرافیک است که به دنبال جایگزینی برای فریلنسینگ هستند.

بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل در مجارستان

ایده ساده است: مجموعه‌ای از قالب ‌های PSD طراحی رابط کاربری ایجاد کنید و آنها را به مشاغل جدید بفروشید. در مور این پرسش که در این شغل چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟ باید گفت که 4000 تا 300000$ (دلار) در ماه نصیب شما می شود.

حقوق شغل پر درآمد مدیر فنی در مجارستان

فردی که به عنوان مدیر فنی در مجارستان کار می کند معمولاً حدود 495000HUF (فورینت) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 267000 HUF (فورینت) تا 747000 HUF (فورینت) متغیر است.  مدیران فنی موفقیت کلی سیستم های کامپیوتری یک شرکت را در میان وظایف مختلف خود مدیریت می کنند.

برخی از مسئولیت های آنها معمولاً می تواند شامل موارد اشاره شده در جدول زیر باشد.

نصب نرم افزار و آموزش کارکنان برای استفاده از برنامه های جدید  نگهداری و توسعه سیستم های کامپیوتری
هماهنگی با سایر مدیراننظارت بر امنیت سیستم های کامپیوتری
ایجاد و هدایت پروژه های سیستم کامپیوتریاستخدام و رهبری تیم فناوری اطلاعات
اجرای بررسی عملکرد در سیستم های فعلیواگذاری وظایف و انجام بررسی عملکرد
ایجاد رویه های استاندارد و تهیه گزارشایجاد و پیگیری برنامه ها و بودجه ها

حقوق شغل پر درآمد تستر نرم افزار در مجارستان

یک تستر نرم افزار مسئول طراحی سناریوهای تست برای قابلیت استفاده نرم افزار، اجرای این تست ها و تهیه گزارش در مورد اثربخشی و نقص به تیم تولید است. تستر نرم افزار به عنوان مهندس تست نرم افزار یا تستر تضمین کیفیت  نیز شناخته می شود. فردی که به عنوان تستر در مجارستان کار می کند معمولاً حدود 392000 HUF (فورینت) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 192000 HUF (فورینت) تا 612000 HUF (فورینت) متغیر است. وظایف تستر نرم افزار شامل مواردی همچون موارد فوق می باشد: بررسی نیازمندی های نرم افزار و تهیه سناریوهای تست، اجرای تست های کاربردی بودن نرم افزار، تجزیه و تحلیل نتایج آزمون در مورد تأثیرات پایگاه داده، خطاها یا اشکالات و قابلیت استفاده، تهیه گزارش از کلیه جنبه های مربوط به تست نرم افزار انجام شده و گزارش به تیم طراحی، تعامل با مشتریان برای درک نیازهای محصول.

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در مجارستان

همچنین به عنوان معماران شبکه، معماران فناوری اطلاعات، طراحی، استقرار و نگهداری سیستم های کامپیوتری برای شرکت ها، سازمان ها و کاربران فردی شناخته می شود. وظیفه آنها ارزیابی سیستم مورد نیاز شرکت یا فرد و طراحی شبکه های کامپیوتری مقیاس پذیر برای مطابقت با مشخصات آنها است.

حقوق شغل پر درآمد معمار فناوری در مجارستان

فردی که در زمینه معمار فناوری در مجارستان کار می کند، معمولاً حدود 458000 HUF (فورینت) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 220000 HUF (فورینت) تا 880000 HUF (فورینت) متغیر است. مسئولیت های معمار فناوری اطلاعات عبارت است از ملاقات با مشتریان برای بحث در مورد نیازهای سیستم و شبکه آنها، ارزیابی کیفیت و انعطاف پذیری سیستم های فعلی آنها، ارزیابی پروتکل های امنیتی فعلی، استفاده از نرم افزار طراحی کامپیوتری برای توسعه شبکه و مدل های سیستم، تهیه پیش نویس بودجه سیستم و برگه های تحلیل هزینه شبکه، ایجاد و ارائه گزارش های سیستم کامپیوتری با تجسم و مدل های نرم افزاری، نظارت بر اجرای ساختارهای شبکه و ویژگی های امنیتی، تست عملکرد سیستم های ارتقا یافته یا تازه نصب شده برای عملکرد، مقیاس پذیری و امنیت، آموزش کارکنان فناوری اطلاعات و پاسخگویی به موقع به درخواست های مشتریان.

شغل پر درآمد توسعه دهنده نرم افزار در مجارستان

یکی از مشاغل پر درآمدی که در مجارستان می توانید انتخاب کنیدف این است که  توسعه دهنده نرم افزار شوید. توسعه دهنده نرم افزار شخصی است که برنامه های کامپیوتری ایجاد می کند. آنها طراحی، آزمایش و نظارت بر ایجاد نرم افزار را برای اهداف مختلف از جمله مشاغل، استفاده شخصی یا شبکه های اجتماعی انجام می دهند. اگر مهارت های فنی و تجربه قوی در برنامه نویسی دارید، می توانید یک تجارت توسعه نرم افزار راه اندازی کنید. همچنین باید درک خوبی از نحوه عملکرد نرم افزار داشته باشید. میانگین حقوق برای توسعه دهندگان نرم افزار 11014$ (دلار) در سال است. 25% پردرآمدترین افراد درآمد سالانه تا 140 هزار دلار دارند، بدین جهت که روندهای اخیر در توسعه نرم افزار به سمت برنامه های موبایل و راه حل های مبتنی بر ابر حرکت می کند.

از سوی دیگر کسب‌ و کارها، زبان ‌های برنامه ‌نویسی و ابزارهای مختلفی را برای ایجاد نرم ‌افزاری که نیازهای مشتری را برآورده می‌ کند، ارائه می ‌کنند. راه اندازی یک شرکت توسعه نرم افزار بهترین راه برای کشف در این صنعت هیجان انگیز است. محبوبیت این نوع کسب و کار در حال افزایش است زیرا مشاغل به دنبال راه هایی هستند تا به مشتریان خود راهی مناسب برای دسترسی به داده ها و برنامه های خود ارائه دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مجارستان، بدون نگرانی از مدرک زبان

شغل پر درآمد تولید محتوا در مجارستان

نوشتن محتوا شامل نوشتن، ویرایش و انتشار محتوا در قالب دیجیتال است. نمونه هایی از محتوا عبارتند از یک پست وبلاگ، توضیحات محصول، و اسکریپت پادکست – کتاب های الکترونیکی، انتشارات مطبوعاتی، یا محتوای صفحه فرود. تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا به شما این امکان را می دهد که به عنوان رئیس خود کار کنید. بنابراین، شما هر برنامه کاری مناسب خود را انتخاب می کنید و حجم کاری قابل مدیریت را بر عهده می گیرید. علاوه بر این، نوشتن محتوا به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ضروری را که ممکن است از نوشتن معمولی به دست نیاورید، توسعه دهید. نوشتن محتوا یک سرویس بسیار درخواستی است، زیرا شرکت ها برای مخاطبان آنلاین که اغلب سفر خرید خود را با جستجوی محتوای مرتبط و آموزشی آنلاین آغاز می کنند، رقابت می کنند. بنابراین، یک شرکت تولید محتوا منبع عالی درآمد غیرفعال است.

برای راه اندازی یک شرکت تولید محتوا در مجارستان، در مورد بازار تحقیق کنید و جایگاه مناسبی را انتخاب کنید. یک طرح تجاری مناسب ترسیم کنید و یک وب سایت ایجاد کنید. مجموعه ای از نویسندگان با استعداد را استخدام کنید و از فناوری مدرن برای ساده سازی عملیات استفاده کنید. شما از طریق تامین محتوا در مجارستان می توانید،1600-250000 $ (دلار) در ماه درآند داشته باشید که یک درآمد عالی محسوب می شود.

راه اندازی شغل پر درآمد تصحیح کننده در مجارستان

تصحیح کردن یک کسب و کار خدماتی است که به مشتریان کمک می کند آثار مکتوب خود را بررسی کنند و از آماده بودن آن برای انتشار اطمینان حاصل کنند. به طور معمول، یک تصحیح کننده اشتباهات گرامری را تصحیح می کند و قطعه نوشته شده را مطابق با هر راهنمای سبک مرتبط ارائه می دهد. به عنوان یک مصحح، می توانید به صورت آنلاین کار کنید و به شما امکان می دهد زمان کار را انتخاب کنید. اگر قصد دارید یک تجارت تصحیح حرفه ای در مجارستان راه اندازی کنید، مطمئن شوید که مهارت های زیر را دارید: تسلط عالی به گرامر داشته باشید امکان تصحیح کلمات با حروف بزرگ اشتباها آشنایی با استفاده صحیح از حروف بزرگ از غلط‌گیر املا برای علامت‌گذاری کلمات غلط املایی استفاده کنید تصحیح یک راه عالی برای افزایش کیفیت محتوا است.

 با افزایش استفاده از بازاریابی محتوای نوشتاری برای دستیابی به یک بازار گسترده تر، تقاضا برای تصحیح کننده های حرفه ای به شدت افزایش یافته است. تصحیح کنندگان حرفه ای به طور متوسط 12$ (دلار) تا 30$ (دلار) در ساعت درآمد دارند. بنابراین، اگر به ‌دنبال ایده‌ ای عالی هستید یا صرفاً به دنبال راه ‌هایی برای افزایش درآمد خود هستید، تصحیح را به عنوان یک تجارت در نظر بگیرید.

در شکل زیر سایر مشاغل پردرآمد در مجارستان اشاره شده است.

اگر می خواهید از مشاغل پر درآمد دیگری در مجارستان به اطلاعات جزئی دست پیدا کنید و به نحوه چگونگی اخذ ویزای ورود به فضای شغلی مجارستان آگاه شوید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در ارتباط باشید.

.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   خرید ملک در مجارستان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا