نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

مهاجرت به کانادا با باورهای غلط

ایا تمام مهاجرینی که به کانادا می روند راضی هستند ؟

در این مقاله به مقوله مهاجرت به کانادا از منظر دیگر پرداخته می شود. اگر دنبال اگاهی بیشتر درباره کار و زندگی در کانادا هستید این مقاله را دنبال کنید.

مهاجرت به کانادا با 5 روش استثناییاز مهاجران ایرانی ساکن در کانادا ممکن است از شرایط زندگی خود و سیستم کاری که در کانادا دارند راضی نباشند و این بر می گردد به انتظارات انها ، عدم اگاهی آنها به سیستم کار وزندگی در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

مهاجرت به کانادا با تصورات غلط و اهداف پوچ

مهاجرت به کانادا با باورهای غلط
مهاجرت به کانادا با باورهای غلط
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه مک گیل کانادا (University of McGill)
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

چه کسانی می توانند خود را سیستم کاری کانادا وفق دهند؟از مهاجرت به کانادا چه انتظاراتی دارید ؟آیا بهشت گمشده شما کاناداست؟تاسیس شرکت در کانادا برای دریافت پروژه های میلیون دلاری همه آمال شماست؟

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با روشهای استثنایی

اغلب این افرادی که در کانادا به نوعی ناراضی هستند بخاطر عدم اشنایی با سیستم کار و زندگی در کاناداست با انتظاارات بالایی که دارند. که توصیه می کنیم که به هر کشوری که میخ واهید مهاجرت کنید کاملا اگاهانه باشد.

من در ایران شرکت ساختمانی داشتم و در کار و ساخت ساز بودم الان حدود چند ماهی است که در کانادا هستم اما از بودن در این کشور راضی نیستم زیرا که فکر می کردم با تجربه ای که من دارم می توانستم در سریعترین زمان چنین شرکتی را در کانادا داشته باشم و ………

اینکه کسی در ایران کار و درامد خوبی داشته باشد و بخواهد در بدو ورود در کانادا همین موقعیت را داشته باشد به همین راحتی ایران نیست. بلکه در شما باید در سیستم کاری کانادا غربال شوید .

در واقع برای رسیدن به اهدافتان باید برنامه ریزی مدونی داشته باشید و برای آن زحمت و تلاش بکشید تا به ارزوهای خود در کانادا برسید . کانادا دارای قوانین زیاد کاری است .

اگر به کانادا مهاجرت می کنید اگاهانه مهاجرت کنید. یعنی خود را با سیستم و کار و زندگی در کانادا وفق بدهید. باید در کانادا برای خواسته هایتان تلاش کنید .

من با مالیات دادن در کانادا مخالفم!

بخش دیگری از ناراضایان زندگی در کانادا سیستم مالیات در کشور کاناداست .
دولت کانادا ، به کودکان سیتی زن کانادایی ، به بیکاران کانادیی و … همیشه کمک مالی می کند که حداقل زندگی در کانادا را داشته باشند (مفهوم تور امنیت اجتماعی در کانادا) و این درامدها از گرفتن مالیات از سایر شهروندان کانادیی است .

بیشتر بدانید <>>>>   مجوز کار برای همسر دانشجو در کانادا

بله دولت کانادا ، از کسانی که درامد خوبی در کانادا دارند ، به نوعی مالیات خوبی هم می گیرد تا این توازن دارا و ندار را در کانادا به حداقل ممکن برساند. ما در این مورد از کانادا حمایت و تعریف نمی کنیم این سیستم مالی کاناداست که باید شما برای مهاجرت به کانادا اگاهانه تصمیم بگیرید.

موفقیت در کار و زندگی در کانادا

بارها و بارها به همه متقاضیان مهاجرت به کانادا گوشزد کرده ایم که در برای موفقیت در کانادا باید همت عالی داشت باید تلاش کرد در کارآموزی ها شرکت کند و تحصیل کند و کار و گاهی هم لازم است صبر پیشه کنند. و همه اینها در یک سیستم برنامه ریزی هدفمند به بار خواهد نشست.

کم نبودن از ایرانی هایی که به کانادا مهاجرت کرده اند و تصمیم گیری و برنامه ریزی درستی کرده اند و خیلی موفق شده اند .

مهاجرت به کانادا با دید درست

با دید و اگاهی درست مهاجرت به کانادا داشته باشیم.
قدمها و گام های درست برای زندگی در کانادا بردارید.
سطح و انتظارات خود را تعیین کنید و برای آن در سطح آن تلاش کنید.

[instagram-feed feed=5]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد.
پذيرش تحصيلى
مهاجرت كارى
پروژه هاى سرمايه گذارى
شماره تماس
☎️ 02191003232






‫0/5


‫(0 نظر)

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با روشهای استثنایی
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا