نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

بهترین شهرهای کانادا برای کار

بهترین شهرهای کانادا برای کار
بهترین شهرهای کانادا برای کار

داشتن اطلاعات کافی از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی به متقاضیان و مهاجران خارجی کمک می کند تا بهترین شهر این کشور را برای اقامت بلند مدت یا کوتاه مدت انتخاب کنند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این نوشتار قصد دارند تا شما عزیزان را از شرایط کار و زندگی در بهترین شهرها و مناطق مختلف کشور کانادا آگاه

سازند و اطلاعات کاملی در زمینه بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی ارائه دهند.

مهاجرت به کانادا با روشهای استثنایی

درباره بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی

به طور کلی زندگی کردن در کشور کانادا و اشتغال در کمپانی ها و سازمان های مختلف در این کشور برای متقاضیان و مهاجران خارجی شرایط خاصی را به همراه دارد. مهاجرت به کشور کانادا و کار کردن در این کشور ممکن است نیاز به کسب مجوز کار و ویزای کاری داشته باشد. مجوز کار کانادا یا ویزای کار برای افراد واجد شرایط خارج از کشور صادر می شود تا برای یک دوره زمانی خاص در آن کشور کار کنند. افراد فقط باید پس از دریافت پیشنهاد شغلی یا قرارداد کاری از کارفرمای کانادایی، برای ویزای کار اقدام کنند. کارفرما متقاضی خارجی باید از سازمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا نامه ارزیابی تأثیر بازار کار بدست آورد، که به آنها اجازه می دهد کارگران ماهر خارجی را برای مشاغلی که امکان پذیر نیست توسط شهروندان یا ساکنان دائم کانادا استخدام کنند، جذب کنند.

 به عنوان یکی از اقتصادهای برجسته جهان، کانادا برای افرادی که به دنبال کار در خارج از کشور هستند، یک مقصد عالی است. ویزا و اجازه کار کانادا اجازه می دهد تا تاجران، کارگران دائم، کارگران موقت، دانشجویان و سایر افراد متقاضی در کانادا کار کنند. به طور معمول متقاضیان برای درخواست ویزای اجازه کار باید یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای کمپانی معتبر داشته باشند. هر ساله به بیش از 300000 نفر اجازه کار در کانادا داده می شود. این یک فرصت بزرگ برای کارگران خارجی است که به دنبال ساختن زندگی بهتر در کانادا هستند. متقاضیان باید اثبات کنند که واجد شرایط دریافت پیشنهاد کار هستند. برای درخواست اجازه کار در کانادا، متقاضیا باید شرایط خاصی را رعایت کنند. ویزای مجاز کار کانادا برای کارگران موقت، فارغ التحصیلان خارجی از دانشگاه های کانادا، بازرگانان و سایر افرادی که نیاز به کار در کانادا دارند ایده آل است.

بیشتر بدانید <>>>>   لوله بازکنی در کانادا را بهتر بشناسیم

ادمونتون در لیست بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی

ادمونتون مرکز استان استان آلبرتا کانادا است. ادمونتون که به عنوان دروازه کانادا به بخش شمالی شناخته می شود، از دورترین شهرهای بزرگ در شمال کانادا است و دارای پیوندهای مهم حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی است. اکثر جمعیت ادمونتون در صنایع خدماتی و تجاری و همچنین در دولت های شهری، استانی و فدرال فعالیت می کنند. ادمونتون در رودخانه ساسکاچوان شمالی، در نزدیکی مرکز استان آلبرتا واقع شده است. انتخابات شهرداری ادمونتون هر سه سال یکبار در سومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می شود. ادمونتون قطبی برای صنعت نفت و گاز است است. همچنین این شهر در صنایع تحقیقاتی و فناوری از شهرهای اصلی کانادا به شمار می رود.

اقتصاد ادمونتون و مناطق اطراف آن عمدتاً مبتنی بر منابع طبیعی و به ویژه ذخایر بزرگ نفت و گاز طبیعی است که آلبرتا از آن بهره می برد. با این وجود، بازار مشاغل کاملاً متکی به نفت و گاز نیست و فرصت های قابل توجهی برای کار در ادمونتون در طیف گسترده ای از سایر بخش ها از جمله خدمات مالی، فناوری اطلاعات و بیوتکنولوژی وجود دارد. این شهر همچنین مرکز فعالیت های علمی و پژوهشی است و محل برگزاری شورای تحقیقاتی آلبرتا، پارک تحقیقاتی ادمونتون و انستیتوی ملی فناوری نانو در دانشگاه آلبرتا است. میانگین حقوق در شهر ادمینتون مبلغ 46000$ (دلار) در سال است و متقاضیان باید مالیات بر درآمد پرداخت کنند. این شهر معمولاً به عنوان استان با مالیات کم کانادا شناخته می شود و ساکنان آن نسبت به بقیه کشور مالیات کمتری پرداخت می کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با 5 روش استثنایی

مونترال در لیست بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی

مونترال با داشتن جمعیت شهری بیش از 4 میلیون نفر، بعد از تورنتو دومین شهر بزرگ کانادا است. این شهر یکی از مراکز برجسته تجارت، هنر، فرهنگ و معماری در کشور کانادا است. استان مونترال از نظر فرهنگی با سایر مناطق کانادا متفاوت است زیرا زبان رسمی آن فرانسوی است. در حقیقت مونترال پس از پاریس دومین شهر بزرگ فرانسوی در جهان است و آب و هوا در این شهر در فصل های مختلف متفاوت است. مونترال مرکز تجاری کبک است و با در نظر گرفتن منطقه شهری آن، دومین شهر بزرگ کانادا است. در نتیجه این شهر از نظر فرهنگی بسیار متنوع است. مونترال همچنان نقش مهمی در صنایع از جمله هوافضا، نرم افزار، الکترونیک، داروسازی، ساخت و حمل و نقل دارد. سه صنعت بزرگ مونترال خدمات تجاری، تولیدی و خرده فروشی است.

تقریبا نیمی از کل افراد شاغل در مونترال در آخرین سرشماری اعلام کردند که شغل آنها در صنعت فروش و خدمات بوده است. طبق آخرین سرشماری، میانگین درآمد خانوار در مونترال به صورت سالانه مبلغ 82.589$ (دلار) است که 10.9% پایین تر از میانگین کانادا است. بزرگترین بندر داخلی جهان بندر مونترال است و سالانه بیش از 26 میلیون تن بار از این بندر شلوغ عبور می کند. این مرکز برای حمل و نقل شکر، غلات و فرآورده های نفتی که برای بازارهای جهانی تهیه شده اند یک مرکز اصلی به شمار می رود.

اوتاوا در لیست بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی

شهر اوتاوا بعد از تورنتو دومین شهر بزرگ در انتاریو است و بیش از یک میلیون نفر در آن زندگی می کنند. افرادی که در اوتاوا زندگی می کنند بدون در نظر گرفتن محل زندگی و سکونت خود می توانند از کیفیت زندگی بالا در این شهر بهره مند شوند. این شهر یکی از امن ترین شهرهای کانادا است و با داشتن فرصت های شغلی بی شمار، یک صنعت ساخت و ساز قوی و یک فرهنگ پویا، زندگی در اوتاوا می تواند یک تجربه جالب و هیجان انگیز باشد. اوتاوا مکانی است که خانواده ها در آن رونق می یابند و مشاغل رشد می کنند. بیشتر افرادی که به اوتاوا نقل مکان می کنند در نهایت به صورت دائمی در این شهر می مانند.

بیشتر بدانید <>>>>   درآمد مشاغل مورد نیاز کانادا

اوتاوا تحصیل کرده ترین جمعیت را در بین شهرهای کانادا دارد و دارای تعداد بسیاری از مؤسسات فرهنگی بعد از دوره متوسطه، پژوهشی و فرهنگی از جمله مرکز ملی هنرها، گالری ملی و موزه های متعدد ملی است. اوتاوا بالاترین سطح زندگی در کشور و درصد پایین در بخش بیکاری را دارد. شهر اوتاوا مملو از فرهنگ هایی از سراسر جهان است و همچنین در حفظ فرهنگ و میراث فرهنگی کانادا سابقه بسیار خوبی دارد. اتاوا مانند بسیاری از پایتخت های جهان، جاذبه های ملی زیادی دارد. اقتصاد اوتاوا به طور مداوم در حال گسترش است و بازار کار در آن مملو از چشم اندازها و فرصت های بسیاری است که مهاجران بین المللی به دنبال اسکان در این شهر هستند.

سادبری در لیست بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی

شهر سادبری در شمال شرقی انتاریو واقع شده است. این شهر در حوضه دریاچه های بزرگ واقع شده است و از ترکیبی غنی از محیط های شهری، حومه، روستایی و بیابان تشکیل شده است. سادبری بزرگ 3،627 کیلومتر مربع وسعت دارد و به عنوان بزرگترین شهرداری در انتاریو از نظر جغرافیایی و دومین شهر بزرگ شناخته شده است. سادبری بزرگ به عنوان شهری با تعداد دریاچه های زیاد در نظر گرفته شده است که حاوی 330 دریاچه و بزرگترین دریاچه ای که در این شهر قرار دارد دریاچه واناپیتی است. در سال 2018، سادبری بزرگ در حدود 166000 نفر جمعیت داشت. جامعه چند فرهنگی و دو زبانه این شهر باعث جذابیت شهر سادبری در بین شهرهای مختلف کشور کانادا شده است. سادبری بزرگ سومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در خارج از کبک است. ایتالیایی، فنلاندی، آلمانی، اوکراینی و لهستانی پنج زبان غیر رسمی هستند که در این شهر صحبت می شوند. 

اگر قصد دارید برای اشتغال و زندگی به کشورهای پیشرفته خارجی مهاجرت کنید می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از شرایط مهاجرت و کسب ویزای کشورهای مختلف دنیا آگاه شوید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با 5 روش استثنایی
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها