نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

سفر به کانادا برای زایمان – تولد در کانادا

زایمان در کانادا
زایمان در کانادا

سفر به کانادا برای زایمان این روزها در بین سلبریتی ها بسیار دیده می شود که دلیل شد ما در این پست بصورت اختصاصی به این امر اختصاص بدهیم. البته در مقاله به هزینه زایمان در کانادا پرداخته ایم اما در این مقاله به مزایا و دلایل این کار بیشتر می پردازیم.

اقامت کانادا از طریق خویشاوندی و ازدواج

سفر به کانادا برای زایمان چرا ؟

کانادا کشوری مهاجر پذیر در شمال قاره­ی اروپا است که اعطای تابعیت در این کشور بر اصل خاک می­باشد. بدین ترتیب نوزادانی که در خاک این کشور متولد می­گردند، دارای تابعیت کانادایی خواهند بود. با توجه به شرایط و امکانات بسیار مناسب زندگی در کانادا اکثر والدین با سفر به کانادا برای زایمان سعی در اخذ شهروندی کشور کانادا را برای نوزاد خویش دارند. از طرفی دولت کانادا با تابعیت مضاعف یا دوگانه مخالفتی نداشته و نوزاد می­تواند در عین زمان دارای تابعیتی دوگانه باشد. از طرفی سیستم بهداشتی درمانی بیمارستان های کانادا بسیار مناسب و با کیفیت هستند و پزشکان به والدینی که از کشورهای دور قصد سفر به کانادا برای زایمان را دارند، توصیه می­نمایند که حداقل 5 ماه قبل از زایمان به این کشور مراجعت نمایند تا بعد مسافتی میان کشورها باعث ایجاد مشکل و سلامت نوزاد نگردد. همچنین بهتر است پس از تولد نوزاد حداقل بعد از گذشت 5 ماه به کشور مبدأ خود بازگردند.

بیشتر بدانید <>>>>   سفر به کانادا با دعوتنامه

افراد می­توانند با اخذ ویزای توریستی کانادا به این کشور سفر نموده و پس از تولد نوزاد به کشور خویش بازگردند. البته ویزای توریستی کوتاه مدت کانادا تنها دارای 4 ماه اعتبار است و با توجه به توصیه های پزشکان کانادایی بهتر است افراد ویزای مولتی کانادا که از 5 سال اعتبار برخوردار است را دریافت نمایند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این مقاله سعی بر این دارند تا دوستان و متقاضیان مهاجرت به دیگر کشورها را راهنمائی نمایند.

عدم مخالفت دولت کانادا برای سفر به کانادا جهت زایمان

دولت کانادا با افرادی که که با اخذ ویزای توریستی این کشور جهت زایمان در کانادا سفر می­نمایند، مخالفتی ندارد. اما با توجه به اینکه والدینی که بدین طریق به کانادا سفر می­نمایند، از هیچگونه حقوق و مزایایی در این کشور برخوردار نمی­باشند، به همین دلیل خود موظف به پرداخت هزینه های بیمارستان های کانادا می­باشند. هزینه های بهداشتی و درمانی بیمارستان های کانادا نیز با توجه به کیفیت های ارائه شده به بیماران گران است و والدین می­باید هزینه های تولد فرزند در کانادا را نیز در نظر داشته باشند. البته امکان دریافت بیمه موسوم به بیمه بازدید کننده برای افراد وجود دارد، که این خود با هزینه های زیادی همراه می­باشد.

قوانین تولد نوزاد در کانادا و مزایای آن

با توجه به امتیازات تولد نوزاد در کانادا امروزه افراد زیادی از طریق سفر به کانادا برای زایمان به این کشور مراجعت می­نمایند. نوزادان از همان ابتدا با تولد در کشور کانادا شهروندی این کشور را اخذ خواهند نمود. اگرچه والدین پس از تولد نوزاد به کشور مبدأ خود باز می­گردند، اما نوزادان دارای تابعیت کانادا بوده و پس از رسیدن به سن قانونی در هر زمانی اجازه ورود به کشور کانادا را خواهند داشت. همچنین از تمامی حقوق و مزایای شهروندی کانادا همچون تحصیل رایگان- انجام کار و ایجاد کسب و کار برخوردار خواهند بود. لازم به ذکر است سفر به کانادا برای زایمان تنها موجب اخذ تابعیت کانادا برای نوزاد خواهد شد و والدین از حقوقی برخوردار نخواهند گردید. در صورتیکه والدین قصد دریافت اقامت این کشور را داشته باشند، می­توانند از دیگر راههای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

بیشتر بدانید <>>>>   هزینه های درمانی در کانادا

هزینه های تولد نوزاد در کانادا

سیستم مراقبت های بهداشتی و عمومی بیمارستان های کانادا توسط سیستم Medicare دولتی کانادا تأمین می­گردد. از همین رو هزینه های تولد نوزاد در کانادا برای افرادی که دارای اقامت دائم و یا شهروندی این کشور هستند، بصورت رایگان است. البته امکان استفاده از اتاق های خصوصی و مراقبت های ویژه از مادر و نوزاد در بیمارستان های کانادا وجود دارد که افراد خود با پرداخت هزینه هایی چند صد دلاری اقدام به رزرو می­نمایند. اما افرادی که تنها با هدف سفر به کانادا برای زایمان به این کشور مراجعه نموده اند، خود می­باید تمامی صورت حساب های بیمارستان را پرداخت نمایند. زیرا ارائه خدمات رایگان بیمارستان های کانادا تنها شامل شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا هستند، می­گردد.

هزینه های تولد نوزاد برای افرادی که با اخذ ویزای توریستی کانادا سفر نموده اند بطور متوسط 5000-8000 دلار کانادا برآورد شده است. البته در صورتیکه نوزادان احتیاج به بستری شدن در بیمارستان را داشته باشند، نیز می­بایست هزینه های جداگانه ای برابر با 10000-12000 دلار پرداخت نمایند. مادران با زایمان طبیعی بمدت 2-3 روز و مادران با زایمان سزارین می­بایست به مدت حداقل 4 روز در بیمارستان بستری بمانند.

مدارک لازم جهت زایمان در کشور کانادا

متقاضیان سفر به کانادا برای زایمان توجه داشته باشند، مدارک زیر برای پذیرش در بیمارستان های کانادا لازم و ضروری می­باشد:

  • ● پرونده های پزشکی مادر نورازد در طول بارداری
  • ● مراقبت های بهداشتی و یا کارت سلامت
  • ● پاسپورت
  • ● افرادی که دارای بیمه نامه های خصوصی بازدید کننده هستند، ارائه شماره بیمه نامه نیز ضروری است.
بیشتر بدانید <>>>>   سفر به کانادا بدون ویزا، فرصتی برای تجربه یک دنیای جدید

اقامت والدین در کانادا

همانطور که بیان گردید تولد نوزاد در کانادا موجب اخذ اقامت و یا شهروندی کانادا برای والدین نمی­گردد و والدین پس از پایان اعتبار اقامت توریستی خود می­بایست به کشور مبدأ خود بازگردند. والدین می­توانند از طریق تحصیل و یا اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا که امروزه افراد زیادی از این طریق به کانادا مهاجرت می­نمایند، نسبت به دریافت اقامت کانادا اقدام نمایند. بسیاری از والدین که از طریق تحصیل به کانادا سفر نموده اند، در حین دوره تحصیل فرزندشان در این کشور متولد گردیده است. این دسته از افراد علاوه بر اینکه شهروندی کانادا را برای نوزاد خود دریافت نموده اند، پس از پایان تحصیلاتشان با یافتن شغل مورد نظر خود در کانادا امکان تبدیل اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری این کشور خواهند داشت. بدین ترتیب می­توانند با حداقل 3 سال انجام کار در این کشور شهروندی کانادا را برای خودشان نیز دریافت بنمایند.

مهاجرت کاری به کانادا

امروزه دریافت اسکیل ورکر کانادا به جهت دریافت اقامت دائم این کشور از همان ابتدا طرفداران زیادی دارد. دولت کانادا هر ساله با انتشار لیست مشاغل مورد نیاز خود از متخصصین حرف های مختلف به کشور خود دعوت می­نماید. متخصصین و افراد دارای مهارت های مورد نیاز کشور کانادا می­توانند با اخذ این ویزا با اعضای خانواده خود به این کشور سفر نمایند و از مزایای اقامت دائم کانادا از همان ابتدا برخوردار خواهند بود. همچنین فرزندان و همسران آنها اجازه تحصیل و انجام کار در کانادا را خواهند داشت. مشاورین با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این امر راهنمائی های جامع و کاملتری را در اختیار عزیزان قرار خواهند داد.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   بهترین شهرهای کانادا به ترتیب
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=5]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها