نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است؟ این عنوان مقاله ای است که بصورت تشریحی و کامل به آن خواهیم پرداخت. البته ما در مقاله هایی تحت عناوین اقامت کانادا از طریق تولد و تولد فرزند در کانادا به بررسی کلی این موضوع پرداختیم اما در این مقاله به این مسئله با نگاه ریزبینانه تری به بررسی شرایط خواهیم پرداخت.

اقامت 5 ساله کانادا

اقامت کانادا با تولد فرزند

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند
شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است؟ یکی از دغدغه های مهم ایرانیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و می خواهند به این کشور سفر نمایند برای اقامت خود و فرزندانی است که هنوز به دنیا نیامده اند. 

با خواندن این نوشته با تمام زوایای شرایط اخد اقامت کانادا از طریق تولد فرزند در سال 2019 آشنا خواهید شد و در مورد کسب اقامت این کشور برای نوزادانی که در خاک کانادا متولد شوند اطلاعاتی را بدست آوریم. لذا برای پاسخ پرسش شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد در ادامه این مقاله ما را همراهی نمایید.

اما جواب سوالاتی که در این زمینه باید بدانید :

  • قوانین مربوط به اخذ تابعیت از  طریق تولد فرزند در کانادا چه می گوید؟
  • اطلاع رسانی قانونی از  تولد فرزند مامورین بین المللی و سازمان های بین المللی چگونه انجام می شود؟
  • چرا مهم است که تولد فرزند خود را سریع اعلام نمایید؟
  • شرایط اخذ اقامت کانادا برای اطفال تازه متولد شده چگونه است؟
  • پاسپورت کانادایی برای کودک متولد شده در کانادا چه حکمی دارد؟
  • شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است؟
  • راههای اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند کدامند؟
  • هزینه های تولد فرزند در کانادا چقدر است؟
  • تولد فرزند در کانادا با ویزای توریستی به چه شکلی است؟
بیشتر بدانید <>>>>   بهترین شهرهای کانادا به ترتیب

قوانین مربوط به اخذ تابعیت از  طریق تولد :

از گذشته تا به امروز برای اخذ تابعیت به اطفال شرایط گوناگونی بین کشورهای مختلف دنیا وجود داشته است. این روش های گوناگون برای اخذ تابعیت به طفل تازه متولد شده به دو شکل بروز پیدا می کند.

اولین روشی که وجود دارد به سیستم خون معروف است که بیان می کند فردی که به دنیا می آید بدون توجه به کشوری که در آن به دنیا آمده تابعیت والدین خود را بدست می آورد

روش دوم که به سیستم خاک معروف است بیان کننده این مطلب است که فرزند متولد شده در خاک کشوری تابعیت آن کشور را بدون توجه به تابعیت والدین خود به دست خواهد آورد.

کشور کانادا و امریکا این روش یعنی روش خاک را برای اعطای تابعیت طفل تازه متولد شده برگزیده اند.

اطلاع رسانی قانونی از  تولد فرزند مامورین بین المللی و سازمان های بین المللی:

وقتی یک کودک نماینده خارجی در کانادا متولد می شود، مامور بین المللی یا سازمان بین المللی مربوطه باید نام خود را به صورت کتبی همراه با نسخه ای از  گواهی تولد فرزند و سایر مدارک مربوطه به دفتر پروتکل ارسال نماید.

این مراحل باید ظرف 30 روز از زمان تولد انجام شود. مامورین و سازمان های بین المللی باید در اسرع وقت درخواست مجوز رسمی نوزاد را نیز همراه با نسخه ای از گواهی فرزند ارائه دهند.

چرا مهم است که تولد فرزند خود را سریع اعلام نمایید؟

اطلاعیه تولد در دفتر پروتکل ضروری است تا از عواقب و نگرانی های عملی در مورد شروع وضعیت حقوقی ماموریت های خارجی و سازمان های بین المللی جلوگیری شود.

درخواست گذرنامه این کشور برای کودک متولد شده در کانادا که شهروندی کانادا را دریافت نکرده است: نقش سران ماموریت و سازمان های بین الملل:

بیشتر بدانید <>>>>   مالیات بر ارث در کانادا

در مورد مامورین سازمان های بین المللی نکته حائز اهمیت این است که فرزندان این افراد که در خاک کشور کانادا به دنیا می آیند نمی توانند شهروندی و تابعیت این کشور را بدست آورند.

باید به دفتر پروتکل مراجعه نمایید و از آن کمک بخواهید. چنین اداره جاتی به طور واضح مطالب مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا را در اختیارتان خواهند گذاشت.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است؟

شاید برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت  به کانادا را دارند اخذ اقامت برای اطفال تازه متولد شده بسیار مهم باشد.

کانادا یکی از معدود کشورهایی است که اگر فرزند شما در آنجا متولد شود، شهروندی آن را به طور خودکار به دست می آورد حتی اگر والدین آن طفل شهروند این کشور نباشند.

اما به این دلیل که کودکتان در کانادا متولد شده است به این معنی نخواهد بود که بتوانید به طور خودکار اقامت خود را کسب نمایید و به شهروند این کشور بدل شوید.

در اکثر موارد حتی در صورتی که طفلی در کانادا متولد شود والدینش در صورتی که شهروند این کشور نباشند یا حتی در صورتی که اقامت دائم آن را نداشته باشند بایستی همراه با فرزند خود به کشور مبدا برگردند.

اگر فردی مایل به اخذ تابعیت کانادا را از طریق تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی داشته باشد، به عنوان فردی که فرزندش در این کشور متولد شده است سوال اینجاست که شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است؟

راههای اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

راه های قانونی برای رسیدن به اقامت وجود دارد که شامل:

  • درخواست اقامت دائم
  • کودک شما اسپانسر و حامی شما شود.

درخواست اقامت دائم کشور کانادا:

یکی از شرایطی که برای اخذ اقامت دائم این کشور باید رعایت  شود این است که برای رعایت تعهدات مربوط به اقامت فرد باید حداقل در یک دوره 5 ساله به مدت 2 سال یا به عبارتی 730 روز در این کشور حضور داشته باشد.

البته این بدان معناست که می توانید در کل به مدت 3 سال در این دوره 5 سال در خارج از کانادا حضور داشته باشید.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت پزشکی به کانادا

اگر اقامت دائم این کشور را نداشته باشید یا نتوانید بدست آورید امکان دارد بتوانید برا مدتی به همراه فرزند خود در کانادا باقی بمانید:

  • به عنوان یک مهاجر موقت
  • به عنوان یک بازدید کننده
  • به عنوان یک دانش آموز یا کارگر در صورتی که واجد شرایط باشید

زمانی که فرزند شما  به اندازه کافی بزرگ شود قادر خواهد بود تا در کانادا تحصیل، کار و زندگی کند. این ممکن است پدر و مادر  را محدود کند زیرا رده حمایت از والدین دارای الزامات زیادی است که باید رعایت شود.

حمایت فرزند از والدین:

شاید به قسمت اصلی پاسخ به پرسش ” شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است ” رسیده باشیم

فرزند شما تحت شرایطی می تواند از شما و همسرتان به همراه پدربزرگ و مادربزرگتان بعد از سن 18 سالگی حمایت کنید:

برای حمایت از خانواده باید در کانادا زندگی کنید و شرایط ذیل را فراهم کنید:

  • شهروندی کانادا
  • اطمینان حاصل نمایید که آنها نیازی به حمایت از طرف دولت نخواهند داشت
  • بتوانید نیازهای اساسی خود و والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را بر طرف نمایید

مزایای تولد فرزند در کانادا کدامند؟

مزایای تولد فرزند در کانادا بیشترین اثرش برای خود کودک و فرزند محسوب می شود تا والدین آنها. البته یک سری امتیازاتی هم برای والدین به ارمغان دارد که امتیازی بزرگ برای ورود به کاناداست اما سوای این همه این مباحث مطرح شده باید شرایط روحی و روانی بچه را هم در نظر گرفت و آنرا در کنار سایر شرایط خود والدین بصورت دقیق بررسی کرد تا دچار خسران معنوی و مادی در این عرصه از زندگی نشود.

هزینه های تولد فرزند در کانادا چقدر است؟

تولد فرزند در کانادا با ویزای توریستی به چه شکلی است؟

بله این امر هم امکان پذیر است. اما قبل از هر گونه اقدامی در این زمینه بهتر است که تمام جوانب و زوایای تولد فرزند در کانادا را در نظر بگیرید.

در انتها ضمن تشکر از مطالعه این مقاله، امیدواریم این مطالب پاسخ پرسش ” شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند چگونه است ” را به شما ارائه کرده باشد.

 صمیمانه از شما درخواست می نماییم تا در صورت نیاز به اخذ اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید تا مشاورین مجرب ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   اقامت کانادا با کمترین هزینه
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا