بورسیه تحصیلی هلند

بیش از 800 بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه های برتراین کشور برای دانشجویان بین المللی برای سال تحصیلی 2023-2024 در دسترس است. این بورسیه ها به طور متوسط ​​2500$ (دلار) کمک هزینه ماهانه به همراه هزینه های تحصیل، هزینه های اقامت، بیمه درمانی و کمک هزینه سفر ارائه می کنند. بنابراین اینقدر اوضاع خوب است که جاه طلب باشید و  برای بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل درخواست دهید و رویای خود را برای تحصیل در دانشگاه های برتر جهان مانند دانشگاه صنعتی دلفت، دانشگاه RSM اراسموس، دانشگاه گرونینگن، دانشگاه اوترخت، دانشگاه رادبود، دانشگاه ماستریخت، دانشگاه آمستردام، دانشگاه توئنته، دانشگاه لیدن و بسیاری برآورده کنید.  به عنوان مثال برنامه دانش نارنجی تحت بورسیه دولت هلند هزینه زندگی رایگان، شهریه، ویزا، بلیط رفت و برگشت و بیمه درمانی را ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی هلند
بورسیه تحصیلی هلند

این بورسیه به دنبال ارتقای توانایی، اطلاعات و رشد عملکرد افراد و سازمان ها در زمینه آموزش عالی و آموزش حرفه ای و همچنین در سایر زمینه های مرتبط با موضوعات کلیدی در کشورهای برنامه است. به عنوان یک برنامه جدید تحت نام برنامه دانش نارنجی، برنامه های کمک هزینه تحصیلی هلند در 1 ژوئیه 2017 وارد مرحله جدیدی شد. OKP توسط وزارت امور خارجه هلند آغاز شده و به طور کامل تأمین مالی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از طریق محتوای این مقاله سعی داشته تا شما را با بهترین بورسیه های تحصیلی هلند و شرایط اخذ پذیرش آشنا کند، پس همراه متن شوید تا با دانشگاه های مختلف آشنا شوید.

دلایل انتحاب بورسیه تحصیلی هلند

هلند یکی از کشورهایی است که بسیاری از برنامه های بورسیه تحصیلی با ارزش را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. با شهریه های پایین و سیستم آموزشی 10 کشور برتر جهان، هلند امروزه به یک مقصد تحصیلی داغ در اروپا تبدیل شده است. نکته دیگر کیفیت عالی آموزش  در هلند است که پیش زمینه ای برای توسعه دانش فراهم می کند. چراکه هلد نه تنها به عنوان کشوری با اقتصاد بسیار توسعه یافته، جامعه ایمن و متمدن در اروپا شناخته می شود. بلکه همچنین به دلیل کیفیت عالی آموزش با روش های آموزشی مدرن، هزینه مقرون به صرفه، سیاست ویزای آزاد و بسیاری از برنامه های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی، مکانی ایده آل برای تحصیل است. در هلند، بیش از 10 دانشگاه در رتبه های برتر جهان وجود دارد.

بیشتر بدانید >>>   مهاجرت کاری به هلند

این دانشگاه ها بیش از 2100 برنامه با کیفیت بالا را به زبان انگلیسی، از تحقیقات تا علوم کاربردی، ارائه می دهند. از سوی دیگر برنامه های بورسیه تحصیلی در هلند بسیار متنوع و بسیار ارزشمند است که هم توسط دولت و هم توسط دانشگاه ها ارائه می شود. این نیز یکی از دلایلی است که تحصیل در هلند در چند سال گذشته همیشه داغ بوده است. بر اساس آخرین آمار، نزدیک به 95000 دانشجو از حدود 160 کشور جهان در موسسات آموزشی هلند به ویژه آمستردام مشغول به تحصیل هستند. نکته دیگر مرتبط با فرصت های شغلی جذاب و فرصت های مهاجرت در هلند است که در طول جلسه 16 ساعت در هفته و در تعطیلات به صورت تمام وقت مجاز به کار هستند. فارغ التحصیلان بین المللی می توانند در هلند بمانند تا در مدت 1 سال شغلی پیدا کنند.

معرفی چند بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه تحصیلی تعالی Justus & Louise van Effen از بورسیه های تحصیلی محبوب هلند می باشد که کاملاً برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه ها برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فناوری دلفت هلند در دسترس هستند. این بورسیه ها 30000€ (یورو) در سال به گیرنده ارائه می کنند. برنامه دانش نارنجی از دیگر بورسیه ها می باشد که یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه برای دوره های کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه مدت در موسسات مختلف هلند ارائه می شود. بورسیه های دولتی هلند، برنامه های دیگری هستند که این برنامه ها، بورسیه های کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه مدت برای دانشجویان بین المللی است. برنامه دانش نارنجی تحت بورسیه دولت هلند هزینه زندگی رایگان، شهریه، ویزا، بلیط رفت و برگشت و بیمه درمانی را ارائه می دهد.

بورسیه تحصیلی MBA دانشگاه اراسموس یک بورسیه تحصیلی تا حدی برای دانشجویان بین المللی است. ارزش بورسیه تحصیلی متفاوت است، اما تا 50% از شهریه MBA در دسترس است. موسسه: RSM Erasmus University و سطح تحصیل: MBA این بورسیه تمام وقت می باشد. بورسیه تحصیلی اریک بلومینک در دانشگاه گرونینگن بورسیه های تحصیلی کاملاً برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه ها فقط برای کارشناسی ارشد ارائه می شود. بورسیه دانشگاه گرونینگن هزینه تحصیل، هزینه های سفر بین المللی، هزینه های زندگی، کتاب و بیمه درمانی را پوشش می دهد.

در جدول زیر چند بورسیه تحصیلی دیگر توصیف شده است.

بورسیه تحصیلی اوترخت  یک بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد  که هزینه تحصیل کامل را پوشش می دهد
بورسیه تحصیلی رادبودیک بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی است
بورسیه تحصیلی ماستریختبرای تحصیلات کارشناسی ارشد که هزینه های زندگی تا 23750 یورو را می پردازد

چند بورسیه تحصیلی کارشناسی و ارشد هلند

بورسیه شایستگی دانشگاه آمستردام برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باز است. بسته به دانشکده، بورس تحصیلی دانشگاه آمستردام می تواند بین 2000 تا 25000€ (یورو) متغیر باشد. بورسیه دانشگاه توئنته یک بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی است. تقریباً 50 بورسیه تحصیلی با ارزش 3000 تا 22000€ (یورو) برای یک سال در دسترس است. با این حال، دانشجویان می توانند UTS اضافی برای پوشش هزینه های سال دوم دریافت کنند. بورسیه تحصیلی هلند از برنامه های معروف می باشد که دولت هلند بورسیه هلند را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. این بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است و 5000€ (یورو) در اختیار گیرنده قرار می دهد که می تواند برای پوشش شهریه استفاده شود. بورسیه تحصیلی عالی دانشگاه لیدن یک بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است.

بیشتر بدانید >>>   تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

 این بورسیه تحصیلی به طور متوسط سالانه 15000€ (یورو) ارائه می کند.  MEL Scholarship Trust Fund هلند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در هلند تحصیل کنند، باز است. این بورسیه 10 تا 20% کاهش شهریه را پوشش می دهد. صندوق بورس تحصیلی ISS برای دانشجویان عالی برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان که علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه اراسموس روتردام، هلند هستند، باز است. صندوق بورس تحصیلی ISS برای دانشجویان ممتاز 40% از شهریه را پوشش می دهد.

معرفی کامل بورسیه تحصیلی هلند

بورسیه دولتی هلند شامل دوره های مختلفی است که به در دوره های کوتاه مدت (مدت 2 هفته تا 12 ماه) است و در رشته هایی همچون برنامه نویسی کارشناسی ارشد (مدت 12 تا 24 ماه) طول می کشد. پذیرش درخواست ها برای این بورسیه بین 2 فوریه تا 22 مارس 16:00 است و هم دوره های کارشناسی ارشد و هم دوره های کوتاه باید بین 25 جولای و 21 نوامبر 2023 شروع شود. دور دوم درخواست برای دوره های کوتاه مدت، بین 11 مه تا 28 ژوئن 16:00 شروع می شود و  دوره ها باید بین 21 نوامبر 2022 تا 20 فوریه 2023 شروع شود. تمام دوره هایی که واجد شرایط بورسیه برنامه دانش نارنجی برای این مرحله درخواست هستند در Studyfinder فهرست شده اند. لطفاً توجه داشته باشید که برای هر کشور مناطق تمرکز وجود دارد که هنگام ارزیابی درخواست ها در نظر گرفته می شود.

در شکل زیر به پوشش های بورسیه دولتی هلند اشاره شده است.

 بورسیه دولتی هلند

معیارهای بورسیه تحصیلی هلند

برای واجد شرایط بودن برای بورسیه دولت هلند، این نکات باید در نظر گرفته شود:

بیشتر بدانید >>>   تحصیل با مدرک دیپلم در هلند

زبان های مورد نیاز: انگلیسی

کشورهای واجد شرایط: متقاضی بورسیه دارای تابعیت و مقیم و کار در یکی از کشورهای موجود در لیست کشور OKP است.

متقاضی بورسیه برای یکی از انواع سازمان های ملی یا محلی زیر کار می کند: وزارتخانه ها، موسسات آموزش متوسطه یا عالی حرفه ای یا دانشگاهی، دانشگاه ها، بخش خصوصی، کمیسیون ها یا سازمان های غیردولتی.

متقاضی بورسیه ممکن است برای: یک سازمان دوجانبه یا چندجانبه، یک سازمان غیردولتی که در سطح بین المللی فعال است و بر نمایندگی منافع اجتماعی، مانند همکاری توسعه، طبیعت و حفاظت از محیط زیست، بهداشت یا حقوق بشر متمرکز است، کار نکند.

متقاضی بورسیه تحصیلی حرفه ای است که با توجه به نقش، چندین سال تجربه کاری مرتبط و شبکه در یک موضوع مرتبط با توسعه محلی، در یک موقعیت یا از طریق خود است. کارفرما می تواند در موقعیتی قرار گیرد که آنچه را که آموخته است در عمل به کار گیرد.

متقاضی بورسیه دارای مدرک هویتی معتبر می باشد.

متقاضی بورسیه در دوره یا برنامه ای پذیرفته شده است که برای آن مایل به بورسیه تحصیلی OKP است.

در صورتی که دولت محلی به آن نیاز داشته باشد، متقاضی بورسیه یک بیانیه دولتی همراه با درخواست بورسیه ارائه کرده است.

متقاضی بورسیه نشان می دهد که درصد کمک مالی درخواستی برای تأمین مالی مطالعه در دسترس است.

کارفرمای متقاضی بورسیه از طریق یک مرجع مثبت از درخواست بورسیه حمایت می کند، اعلام می کند که حقوق دریافت کننده بورسیه را در طول برنامه پرداخت می کند و پس از بازگشت به دریافت کننده بورسیه فرصتی می دهد تا آنچه را که دارد اعمال کند.

نحوه اقدام برای بورسیه تحصیلی هلند

برای ورود به فرآیند پذیرش بورسیه تحصیلی، باید مراحل درخواست گام به گام زیر را برای استفاده از بورس تحصیلی دولت هلند دنبال کنید:

(1) دوره یا برنامه کارشناسی ارشد را پیدا کنید که واجد شرایط بورسیه باشد. شما می توانید دوره های واجد شرایط را در پایگاه داده برنامه مطالعاتی www.studyfinder.nl پیدا کنید و در معیارهای جستجو مشخص کنید: “OKP واجد شرایط: بله”.

(2) کسب اطلاعات در مورد:

محتوای دوره.

مهلت درخواست بورس تحصیلی (مهلت ها می تواند در هر موسسه هلندی متفاوت باشد).

درخواست بورسیه و مراحل انتخاب.

فرم درخواست آنلاین و مدارک درخواست مورد نیاز.

 (3) درخواست خود و مدارک پشتیبان را آماده کنید.

(4) درخواست آنلاین خود را از طریق موسسه هلندی ارائه دهنده دوره ارسال کنید.

برای تسریع در روند پذیرش بورسیه تحصیلی خود می توانید از حمایت های مشاوره ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، استفاده نمایید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید >>>   مهاجرت تحصیلی به هلند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها