نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

بورسیه تحصیلی استرالیا

آیا می خواهید ماجراجویی تحصیلی خود را در استرالیا شروع کنید؟ خبر خوب  اینکه تعدادی بورسیه تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. در این مقاله به تفصیل در مورد بورسیه های ارائه شده در دانشگاه های برتر استرالیا، مزایا و مراحل درخواست گام به گام توضیح خواهیم داد. بیش از 1000 بورسیه تحصیلی استرالیا برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های برتر استرالیا برای سال تحصیلی 2023-2024 در دسترس است. این بورسیه ها به طور متوسط کمک هزینه ماهیانه 20000$ (دلار استرالیا) را همراه با شهریه، هزینه های اقامت، بیمه درمانی و کمک هزینه سفر ارائه می کنند.

10 شغل پردرآمد در استرالیا

برای بورسیه های تحصیلی با بودجه کامل درخواست دهید و رویای خود را برای تحصیل در دانشگاه های برتر جهان مانند دانشگاه کارنگی ملون، دانشگاه دیکین، دانشگاه چارلز داروین، دانشگاه ملبورن، دانشگاه گریفیث، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه سیدنی و بسیاری دیگر برآورده کنید.  موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این آمادگی برخوردار است که ضمن معرفی بورسیه های مختلف تحصیلی استرالیا، شرایط پذیرش هر بورسیه را از طریق مشاوران خود برای شما توضیح دهد.

بورسیه تحصیلی استرالیا
بورسیه تحصیلی استرالیا

توصیفی درباره بورسیه تحصیلی استرالیا

بورسیه های جوایز استرالیا جوایز بلند مدتی هستند که توسط وزارت امور خارجه و تجارت اداره می شود و هدف آنها کمک به نیازهای توسعه کشورهای شریک استرالیا در راستای توافقات دوجانبه و منطقه ای است. این بورسیه ها همچنین فرصت هایی را برای افراد کشورهای در حال توسعه، به ویژه کشورهایی که در منطقه هند و اقیانوس آرام واقع شده اند، فراهم می کنند تا در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تمام وقت در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش فنی و تکمیلی استرالیا شرکت کنند. از سوی دیگر، فرصت های مطالعه و تحقیق ارائه شده توسط بورسیه های جوایز استرالیا، مهارت ها و دانش افراد را برای ایجاد تغییر و کمک به توسعه در کشورهای خود توسعه می دهد. بورسیه های جوایز استرالیا برای حداقل دوره لازم برای تکمیل برنامه آکادمیک مشخص شده توسط موسسه آموزش عالی استرالیا، از جمله هرگونه آموزش مقدماتی، ارائه می شود.

مزایای بورسیه های های استرالیا در جدول زیر طرح شده است.

بیشتر بدانید <>>>>   10 شغل پردرآمد در استرالیا
1شهریه کامل
2سفر هوایی رفت و برگشت – پرداخت یکبار رفت و برگشت، بلیط هواپیما کلاس اقتصادی به و از استرالیا، از مستقیم ترین مسیر
3کمک هزینه تاسیس – یک بار پرداخت به عنوان کمک به هزینه های اقامت، کتاب های درسی، مواد آموزشی
4کمک به هزینه های زندگی- کمک هر دو هفته به هزینه های اساسی زندگی که با نرخ تعیین شده توسط بخش پرداخت می شود.
5برنامه آکادمیک مقدماتی – یک برنامه اجباری قبل از شروع تحصیلات آکادمیک رسمی که اطلاعات مربوط به زندگی و تحصیل در استرالیا را پوشش می دهد.
6پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور – برای مدت زمان جایزه (فقط برای دارنده جایزه) – ارائه شده برای پوشش هزینه های پزشکی اولیه محقق (به استثنای شرایط از قبل موجود)  

معرفی چند بورسیه تحصیلی استرالیا

بورسیه های دانشگاه کارنگی ملون

بورسیه های دانشگاه کارنگی ملون به طور کامل بورسیه کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است. بورسیه تحصیلی CMU استرالیا برای دانشجویان بین المللی 30,000 دلار استرالیا برای دوره های 21 ماهه کارشناسی ارشد و 20,000$ (دلار استرالیا) برای دوره های 12 ماهه کارشناسی ارشد ارزش دارد.

بورسیه های دانشگاه دیکین

بورسیه های دانشگاه دیکین به طور کامل بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه ها برای تحصیلات تکمیلی در دسترس هستند و کمک هزینه ای معادل 28600$ (دلار استرالیا)در سال، کمک هزینه جابجایی از 500$ (دلار استرالیا) تا 1500$ (دلار استرالیا)و بیمه درمانی را ارائه می دهند.

بورسیه های تحقیقاتی ملبورن

بورسیه تحقیقاتی ملبورن یک بورسیه تحصیلی کاملاً تأمین شده برای دانشجویان بین المللی است. تقریباً 600 بورسیه تحصیلی برای مطالعات کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است. این بورسیه کمک هزینه زندگی 31200$ (دلار استرالیا) در سال، جبران هزینه کامل، پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور، عضویت واحد، کمک هزینه جابجایی و بسیاری از مزایای دیگر را ارائه می دهد.

بورسیه بین المللی Deakin Vice-Chancellor’s Scholarship

بورسیه بین المللی Deakin Vice-Chancellor’s Scholarship یک بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تمام هزینه های تحصیل یا 50% از شهریه شما را پوشش می دهد.

بورسیه های دانشگاه چارلز داروین

بورسیه دانشگاه چارلز داروین یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و آموزش ارائه می شود. دو نوع بورسیه به طور کامل تامین می شود. 4 نوع بورسیه تحصیلی به طور جزئی تأمین می شود و تا 50٪ شهریه را پوشش می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

بورسیه تحصیلی در تحصیلات تکمیلی استرالیا

بورسیه بورسیه های دانشگاه گریفیث

بورسیه های دانشگاه گریفیث برای دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا آزاد است. دانشگاه گریفیث بورسیه های بسیاری را ارائه می دهد: برخی از آنها به طور کامل و برخی نیز تا حدی تامین می شوند.

بورسیه های حقوق دانشگاه کوئینزلند

بورسیه های حقوق دانشگاه کوئینزلند یک بورسیه تحصیلی با بودجه جزئی برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دسترس است و طبق توصیه رئیس 25٪ یا 50٪ شهریه را پوشش می دهد.

برنامه یاران صلح روتاری

کمک هزینه های تحصیلی صلح روتاری به طور کامل برای دانشجویان بین المللی تأمین می شود. این بورسیه ها فقط برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. برنامه کمک هزینه های صلح روتاری، شهریه و هزینه ها، اتاق و غذا، حمل و نقل رفت و برگشت و تمام هزینه های کارآموزی و مطالعات میدانی را پوشش می دهد.

بورسیه های بین المللی دانشگاه سیدنی

بورسیه دانشگاه سیدنی یک بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه هزینه های تحصیل و کمک هزینه زندگی را پوشش می دهد. مبلغ بورسیه 40000 دلاری قابل پرداخت برای 1 سال در 2 قسط مساوی.

بورسیه تعالی بین المللی Swinburne

بورسیه تعالی بین المللی Swinburne یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. بورسیه تعالی بین المللی Swinburne مبلغ 2500$ (دلار استرالیا) در سال را از هزینه های دوره شما پوشش می دهد.

 بورسیه های دانشگاه استرالیای جنوبی

بورسیه های دانشگاه استرالیای جنوبی، بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی است. بورسیه تحصیلی تحقیقات بین المللی شهریه را برای دوره مطالعه تحقیقاتی ارائه می دهد.

در شکل دیگر نام چند بورسیه تحصیلی طرح شده است.

بورسیه تحصیلی استرالیا

نکاتی در مورد درخواست  بورسیه تحصیلی استرالیا

تاریخ افتتاح و بسته شدن کشور خود را بررسی کنید و کشور شهروندی/محل اقامت خود را از لیست کشورهای شرکت کننده برای اطلاعات خاص در مورد واجد شرایط بودن، مناطق اولویت دار و نحوه درخواست انتخاب کنید. برای تاریخ افتتاح و بسته شدن به صفحه کشورهای شرکت کننده مراجعه کنید. اگر قصد درخواست دارید، باید راهنمای سیاست های بورسیه های جوایز استرالیا را مطالعه کنید. این کتابچه اطلاعاتی از جمله شرایط عمومی واجد شرایط بودن، فرآیندهای انتخاب، حقوق و مسئولیت ها را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که وزارت امور خارجه و تجارت ممکن است کتاب راهنما را در هر زمان بدون اطلاع قبلی اصلاح و به روز کند. برخی از کشورها شما را تشویق می کنند و به شما اجازه می دهند که به صورت آنلاین درخواست دهید در حالی که برخی دیگر به برنامه های کاربردی نیاز دارند.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در استرالیا

به سیستم اطلاعات بورسیه های آنلاین استرالیا بروید. هنگامی که به صورت آنلاین ثبت نام می کنید، باید به برخی از سوالات پاسخ دهید تا واجد شرایط بودن خود را مشخص کنید. سپس یک شماره ثبت نام منحصر به فرد، نام کاربری و رمز عبور به شما داده می شود. نیازی نیست درخواست خود را فورا ارسال کنید. می‌ توانید یک پیش‌ نویس فرم درخواست تنظیم کنید و آن را به‌ روزرسانی کنید و اسناد پشتیبان خود را تا تاریخ اختتامیه تعیین ‌شده در نمایه کشور شرکت‌ کننده مربوطه به ‌روزرسانی کنید. پس از ارسال، درخواست شما قابل تغییر نیست. ما قویاً به متقاضیانی که به صورت آنلاین درخواست می دهند توصیه می کنیم که این کار را قبل از تاریخ بسته شدن انجام دهند. OASIS حداکثر استفاده را در روزهای منتهی به تاریخ بسته شدن تجربه می کند و متقاضیان ممکن است با تاخیر مواجه شوند. اگر نمی توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید، می توانید از طریق پست درخواست دهید.

نکات تکمیلی درباره بورسیه تحصیلی استرالیا

در حالی که بسیاری از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی بر اساس شایستگی علمی یا نیاز مالی است، به یاد داشته باشید که برخی از بورسیه ها برای مشارکت جامعه اعطا می شوند. این شامل خدمات اجتماعی یا شرکت در گروه های اجتماعی، باشگاه ها و تیم های ورزشی می شود. موسسات استرالیا اغلب به دنبال دانشجویانی می گردند که در جامعه خود فعال هستند و مهارت های رهبری را نشان می دهند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر گونه فعالیت مرتبط را در نامه پوشش بورس تحصیلی خود ذکر کنید. حتی اگر برای بورسیه تحصیلی یا مالی درخواست می دهید، مشارکت جامعه می تواند درخواست شما را بهبود بخشد. نکته دیگر اینکه تا حد امکان برای بورسیه های تحصیلی درخواست دهید وجستجوی خود را به مؤسسات آموزشی محدود نکنید.

چراکه بورسیه های تحصیلی ممکن است توسط کالج های مسکونی، دولت استرالیا، سازمان های بین المللی و ادارات دولتی در کشور شما ارائه شود. بورسیه های دانشگاه برای دانشجویان بین المللی اغلب توسط دانشکده های خاص (مثلاً دانشکده علوم) اعطا می شود، بنابراین حتماً از دانشکده خود سؤال کنید. بسیاری از آنها فقط برای دانشجویانی که وارد دوره های خاصی می شوند و از کشورهای خاصی هستند (برای مثال، دانشجویان آمریکای لاتین در حال تحصیل گردشگری یا دانشجویان هندی در حال تحصیل در تجارت) در دسترس هستند. نکته دیگه درخواست های بورسیه تحصیلی شما بسیار مهم است – آنها اغلب تنها ابزار اعطای بورسیه هستند، بنابراین مهم است که درخواست شما واضح و بدون خطا باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می تواند شما را با نکات دیگری که نیاز است تا رعایت کنید، آشنا سازد.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها