نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا
ثبت شرکت در آمریکا

برای سرمایه گذاران خارجی، ثبت شرکت در آمریکا راه خوبی برای گسترش تجارت در ایالات متحده است. ثبت کسب و کار نه تنها فرصت های زیاد با اعتباری را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد، بلکه می تواند از دارایی ‌های وی در برابر دعاوی حقوقی و بدهی‌ های فراوان محافظت کند. بهترین ساختار تجاری برای ثبت شرکت در آمریکا، یک شرکت با مسئولیت محدود است. هر کسی می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود در ایالات متحده ایجاد کند و لازم نیست حتما شهروند آمریکا باشد. در مقاله زیر به بررسی بیشتر درباره نحوه ثبت شرکت در آمریکا می پردازیم. لازم به ذکر می باشد که این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان ارائه می گردد.

شغل پردرآمد در آمریکا

انواع نهاد تجاری برای ثبت شرکت در آمریکا

شرکت یک نهاد تجاری قانونی است که از طریق ثبت اساسنامه به دولت تشکیل می شود. توسط هیئت مدیره اداره می شود و متعلق به سهامداران است. شرکت‌ ها ممکن است به صورت عمومی نگهداری شوند، با سهام فروخته شده به عموم مردم، یا به صورت خصوصی نگهداری شوند، و سهام آن برای افراد منتخب منتشر شود. اکثر شرکت های تجاری کوچک شرکت های خصوصی هستند.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC): یک LLC یک کسب و کار را با وضعیت شخصیت حقوقی جداگانه ارائه می دهد که به معنای محافظت کامل از مسئولیت برای صاحبان مشاغل است. برای توضیح بیشتر، دارایی‌ های شما تضمین می‌شوند، زیرا در صورت ورشکستگی یا شکایت از شرکت در معرض خطر نیستند. جدا از حفاظت از مسئولیت، یک LLC به شما امکان می دهد دارایی های خود را به شرکت خود اجاره کنید و بعداً به عنوان بخشی از هزینه های تجاری مطالبه پرداخت کنید. بنابراین، شما به عنوان موجر می توانید مواردی مانند بهره کسب، استهلاک، تعمیرات و نگهداری، بیمه و هزینه های اداری را کم کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه های برتر آمریکا

شرکت سهامی عام و سهامی خاص: یک شرکت از نظر حفاظت از مسئولیت مشابه یک LLC است، اما بیشتر به 2 شکل طبقه بندی می شود، سهامی عام و سهامی خاص. توجه داشته باشید که هیچ پیش نیازی برای هیچ یک از آن ها وجود ندارد و تصمیم گیری صرفاً به مجموعه امتیازاتی بستگی دارد که صاحبان مشاغل می خواهند به آنها دسترسی داشته باشند.این شرکت ها به سهامداران گزینه (مالیات عبوری) را می دهند. به عبارت ساده، یک فرد مسئول در شرکت می تواند مالیات شرکت را از طریق اظهارنامه مالیاتی خود بپردازد. (تا 20% کسر به عنوان درآمد کسب و کار واجد شرایط، طبق قانون کاهش مالیات و مشاغل)

مراحل ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا طی مراحلی صورت می گیرد. این مراحل به تفصیل در پایین شرح داده شده است:

  1. یک نوع نهاد را انتخاب کنید: کسب و کار شما برای ورود به بازار به عنوان یک نهاد قانونی نیاز به یک وسیله قانونی دارد و ثبت آن به عنوان یک ساختار تجاری می تواند این امر را محقق کند.
  2. یک نام انتخاب کنید: اگر کسب و کار شما قبلاً نامی داشته باشد، باید تحقیق کنید و احتمالاً نام جدیدی را ثبت کنید. ایالت ها قوانینی دارند که از پسوندهایی مانند Inc و Corp که نشان دهنده نوع کسب و کار شما هستند، استفاده می کنند.
  3. کسب و کار خود را ثبت کنید: ثبت کسب و کار خود در ایالت خود به این معنی است که چندین فرم از مدارک را به صورت حضوری یا آنلاین نزد وزیر امور خارجه یا یک دفتر ایالتی ارسال کنید. پس از تایید ثبت موفقیت آمیز شرکت شما به عنوان یک شرکت داخلی در نظر گرفته می شود.
  • برای شناسایی مالیات فدرال درخواست دهید: طبق قانون اساسی ایالات متحده، یک نهاد تجاری باید وظیفه پرداخت مالیات اجباری خود را در ایالتی انجام دهد که یک ترتیب قانونی به نام (ارتباط مالیاتی) وجود دارد. که در آن، عامل محرک حضور واحد تجاری است که از طریق داشتن آدرس دفتر فیزیکی، استخدام کارگران یا کسب سودهای عمده از آن ایالت، به مرجع جمع ‌آوری مالیات اعلام شده است.
  • یک حساب بانکی تجاری باز کنید: درخواست یک حساب بانکی تجاری به ایجاد وضوح بین تامین مالی شخصی و تجاری کمک می کند.
بیشتر بدانید <>>>>   شرایط ویژه کار ضمن تحصیل در آمریکا

مزایای ثبت شرکت در آمریکا

در این بخش به تعدادی مزیت برای متقاضیان ثبت شرکت در آمریکا اشاره می کنیم:

  • سرمایه سرمایه گذار: توانایی انتشار سهام، و گرانی های ناشی از ادغام، دسترسی به سرمایه را آسان تر می کند.
  • ماندگاری: ساختار شرکت ها به گونه ای است که برای نسل ها دوام می آورد.
  • ساختار رسمی: تمام تنظیمات اضافه شده به این معنی است که شما زیرساختی از پشتیبانی و ثبات برای پیشبرد برنامه های خود دارید.
  • حفاظت حقوقی: مسئولیت شما در قبال یک شرکت محدود به مبلغی است که در آن سرمایه گذاری کرده اید.

معایب ثبت شرکت در آمریکا

به منظور تجزیه و تحلیل دقیق تر، معایب ثبت شرکت در آمریکا را نیز مورد بررسی قرار می دهیم:

  • پیچیدگی: ساختارهای مدیریتی و مالکیت قوی آن ‌ها نیز شرکت ‌ها را برای ایجاد و نگهداری پیچیده می‌کند.
  • مالیات مضاعف: سود شرکت ها در سطح شرکت مشمول مالیات می شوند و پس از توزیع مجدد بین سهامداران، مجدداً در سطح شخصی مشمول مالیات می شوند.
  • گران بودن: برای ایجاد و اداره یک شرکت نیاز به حمایت قانونی و مالی قابل توجهی است که می تواند هزینه بر باشد.
  • کنترل پراکنده: با ادغام، مالکان قدرت را به اعضای هیئت مدیره و سهامداران واگذار می کنند.

با همه پیچیدگی ‌ها، شرکت‌ ها ساختار قدرتمندی هستند که برای حمایت از رشد بی‌پایان و حفظ میراثی پایدار ساخته شده‌ اند. اگر چیزهای بزرگی را برای کسب و کار کوچک خود متصور هستید، ثبت شرکت در آمریکا یک نقطه عطف هیجان انگیز و ارزشمند در سفر کارآفرینی شما است.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل با مدرک دیپلم در آمریکا

به منظور مهاجرت و انجام انواع سرمایه گذاری ها در کشورهای خارجی، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام نمایید.

[instagram-feed feed=14]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   لیست مشاغل مورد نیاز در آمریکا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها