نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شرایط لازم برای سرمایه گذاری کبک

سرمایه گذاری کبک
سرمایه گذاری کبک

شرایط لازم برای سرمایه گذاری کبک : سایت تخصصی کانادای سفیران سروش سعادت ، مرجع و راهنمای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می باشد.

شرایط لازم برای سرمایه گذاری کبک شامل کدامین موارد می باشد ؟ چقدر دارایی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک مورد نیاز هست ؟

اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت کاناداست که در سالهای 2017 و 2018 بسیار مورد استفاده مهاجران عزیز قرار گرفته است . سرمایه گذاری کیک در سال 2018 را حتما  خیلی شنیده اید. در واقع استان کبک دفعلا تنها استان کاناداست که پرونده مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری را می پذیرد.

شرایط لازم برای سرمایه گذاری کبک

✈ مهاجرت به کانادا :?شرایط لازم برای سرمایه گذاری کبک(در حال حاضر فقط استان كبك پرونده مهاجرت از طريق سرمایه گذاری را قبول ميكند) :1. داشتن دارایی های خالص به ارزش 1,600,000  دلار کانادا2. حداقل تجربه مدیریت به مدت 2 سال در 5 سال گذشته3. سرمایه گذاری به ارزش 250 هزار دلار کانادا? شرایط لازم برای کارآفرینی استان ساسکاچوان:1. داشتن دارایی به ارزش 500,000 دلار کانادا2. حداقل 3 سال سابقه مدیریت در ده سال گذشته3. شخص قادر به ایجاد کار و تجارت در ساسکاچوان حداقل به ارزش 200 هزار دلار کانادا باشد. این مبلغ در شهرهای ساسکتون و رجینا،حداقل 300 هزار دلار کانادا می باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

استان کبک ۳ شرط کلی وجود دارد:

سابقه مدیریت ۲ سال در ۵ سال گذشته اثبات تملک دارایی منقول و غیر منقول به میزان حداقل ۱ میلیون و ششصد هزار دلار کانادایی تعهد به انجام سرمایه گذاری نقدی به میزان ۲۲۰،۰۰۰$ دلار کانادایی (بدون بازگشت)

سرمایه‌گذاری استانی،مانیتوبا

دارایی آنها بالای ۳۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا باشد و هچنین دارای سابقۀ کاری بالایی در زمینه های مدیریتی ، و یا مالک شرکتی باشند که بتوانند حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را به دست بیاورند. و شرط بعدی این است که باید داراییشان بالای ۳۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا باشد و لازم نیست که این ۳۵۰٫۰۰۰ دلار را به عنوان سرمایه گذاری به دولت کانادا تحویل دهند. و زمانی باید سرمایه را به کانادا انتقال می دهند که از سوی دولت کانادا مورد تأیید قرار گیرند در آن زمان است که ۱۰۰٫۰۰۰ دلار را به عنوان وثیقه و امانت به ایالت مانیتوبا اهدا می کنند، سپس دو سال زمان دارد که مبلغ باقی مانده را که عبارت است از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار ، را به عنوان مبلغ مورد نظر سرمایه گذاری در کشور کانادا سرمایه گذاری نماید.

هزینه داخلی قبل از گرفتن ویزا متفاوت است و اگر شخص نتواند خودش کارهایش را انجام دهد و بدست موسسات و وکلا بدهد ،بستگی به انصاف موسسه و وکیل مربوطه دارد .
ولی شخصا در حدود 10 الی 15 میلیون تومن،متغیر است.

روش سرمایه‌گذاری کبک

?مهاجرت به کانادا با روش سرمایه گذاری از طریق استان کبک
– حداقل دارأیی ۲ میلیون دلار کانادا
– بدون پیش نیاز به تحصیلات دانشگاهی و اشراف به زبان انگلیسی و فرانسه برای افراد زیر ۴۵ سال
– پرداخت ۳۵۰،۰۰۰ دلار کانادا در صورت قبولی
– ورود به کانادا بدون پیش شرط و با شرایط اقامت کامل کانادا
– داشتن سوابق قابل اثبات بیزینسی، حداقل ۲ سال در ۵ سال گذشته ضروری میباشد .

بیشتر بدانید <>>>>   پيش خريد خانه در کانادا - 14 سایت معتبر خرید ملک
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   پيش خريد خانه در کانادا - 14 سایت معتبر خرید ملک
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا