نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ویزای همراه مجارستان

وقتی به مجارستان نقل مکان می کنید، طبیعی است که بخواهید همراه با خانواده خود به این کشور نقل مکان کنید. به لطف روشی به نام “تحصیل خانواده”، شما می توانید ویزای همراه مجارستان را اخذ کنید و خانواده خود را به همراه داشته باشید، چه بر اساس فعالیت تجاری یا هر دلیل دیگری مجوز اقامت دریافت کنید. با HELPERS، مشتریان در هر سنی خدمات و کمک درجه یک مشابهی دریافت خواهند کرد. اما در کل ویزای خانوادگی به همسران و فرزندان تحت تکفل ساکنان مجارستان اجازه می دهد تا به اتباع مجارستانی در کشور خود بپیوندند. شهروند مجارستانی باید اطلاعات خاصی را برای درخواست نامه دعوت ارائه کند، پس از آن خانواده مدارک خود را برای تکمیل درخواست ارسال می کنند.

ویزای همراه مجارستان
ویزای همراه مجارستان

بر مبنای ویزای همراه، خارجی هایی که ویزای وابسته دارند می توانند در مجارستان شغل پیدا کنند و پس از آن می توانند ویزای وابسته خود را برای مجوزهای اقامت فعالیت سودمند تغییر دهند. بسیاری از مهاجران روند درخواست برای این ویزاها را بسیار آسان می دانند، اگرچه در برخی مراحل ممکن است به کمک وکلای حرفه ای مهاجرت نیاز داشته باشید.موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را برای کمک به شما جهت تسریع در روند اخذ ویزای همراه مجارستان اعلام می دارد.

مشکلات زندگی در مجارستان

انواع ویزای همراه مجارستان

ویزای  اتحاد خانواده اتحاد خانواده نوعی ویزای وابسته است که برای همسران و فرزندان خردسال ساکنان یا شهروندان مجارستان در دسترس است. بسته به رویه متقاضی اصلی، درخواست ویزای خانوادگی ممکن است همراه با درخواست اقامت اصلی یا پس از اعطای اولین اقامت ارائه شود. دارندگان ویزاهای وابسته از حقوقی مشابه متقاضی اصلی برخوردار خواهند بود.

فراتر از اتحاد خانواده

شما ممکن است اعضای نزدیک خانواده دیگری نیز داشته باشید که واجد شرایط روند اتحاد خانواده نباشند. در این صورت، آنها همچنان ممکن است بر اساس برنامه های خود در مجارستان اقامت مجارستان را دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر فرزندان بالای 18 سال دارید، آنها می توانند در آموزش عالی مجارستان ثبت نام کنند و اجازه اقامت دانشجویی دریافت کنند. کسانی که دانشگاه را در مجارستان به پایان می ‌رسانند، می‌ توانند برای اقامت study-to-work درخواست دهند، که به آنها امکان می‌ دهد 9 ماه دیگر در مجارستان بمانند تا کار پیدا کنند یا یک شرکت راه‌ اندازی کنند. وقتی شغلی پیدا کردند، می توانند برای مجوز کار اقدام کنند. در همان زمان، والدین پیر شما می توانند برای بازنشستگی به مجارستان نقل مکان کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه های برتر مجارستان

در جدول زیر به افرادی که می توانند برای ویزای همراه مجارستان درخواست دهند، اشاره شده است.

1همسر یک تبعه مجارستان یا یک تبعه کشور ثالث
2فرزند صغیر (خوانده و خوانده شده) تبعه کشور ثالث به همراه همسر
3فرزند صغیر (خوانده و تحت سرپرستی) تبعه کشور ثالث با حضانت والدین و فرزندان به او وابسته هستند
4فرزند صغیر (خوانده و تحت سرپرستی) همسر تبعه کشور ثالث که حضانت والدین را بر عهده دارد و فرزندان به وی تکیه می کنند
5شخصی که حضانت والدین از یک خردسال را دارد و انجام می دهد و در همان خانه کودک زندگی می کند

مدارک اخذ ویزای همراه مجارستان

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای خانوادگی مجارستان عبارتند از: فرم درخواست ویزا فرم درخواست را طبق دستورالعمل هایی که سفارت به شما داده است تکمیل کنید. گذرنامه معتبر. گذرنامه ای که ارسال می کنید باید دارای اعتبار سه ماه پس از خروج از کشور و دو صفحه خالی باشد. 2 عکس گرفته شده در شش ماه گذشته با قوانین عکاسی شنگن مطابقت دارد. مدرک اقامت. اگر مکانی را اجاره می‌کنید، قرارداد اجاره و اسناد ملک را که بیش از یک ماه بیشتر نباشد، ارائه دهید. اگر یکی از اعضای خانواده شما در مجارستان خانه یا آپارتمان دارد مدارک اقامت ماه گذشته را ارائه دهید. تامین مالی. همه دسته ‌های متقاضی باید یک مرجع بانکی و صورت حساب بانکی ترجمه شده برای 6 ماه گذشته ارسال کنند. اگر به عنوان دانشجو همراه دارید، به نامه ای از دانشگاه شامل آدرس و مخاطبین موسسه آموزشی، امضا و مهر نیاز دارید.

در صورت کمبود درآمد، دانشجویان باید نامه حمایت از والدین خود را ارائه دهند که در آن تمام هزینه ها را پوشش دهند. اگر از نظر کاری اقدام می کنید به  یک مرجع اصلی از محل کار، شامل شماره مرجع، حقوق، VÖEN، آدرس و اطلاعات تماس با ترجمه محضری به زبان انگلیسی و یک مرجع کاری از پورتال دولت الکترونیک نیاز دارید که حقوق شما را نشان می دهد. بازرگانان خصوصی در صورت داشتن همراه به گواهی ثبت شرکت با ترجمه محضری به انگلیسی، نامه رسمی از وزارت امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران در مورد گزارشات مالیاتی 6 ماه گذشته با ترجمه محضری به انگلیسی نیاز دارند. 

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در مجارستان

مدارک ویزای همراه مجارستان برای کارآفرینان

کارآفرینان خصوصی باید موارد زیر را ارسال کنند:

اظهارنامه ترجمه شده محضری از اداره ثبت.

بیمه درمانی. شما باید ثابت کنید که توان پوشش هزینه های پزشکی خود دارید.

اسنادی که پیوندهای خانوادگی را ثابت می کند: اسنادی که رابطه شما با اعضای خانواده را ثابت می کند:

کپی سند ازدواج. (در صورتی که متقاضی همسر باشد)

کپی شناسنامه. (اگر متقاضی کودک باشد)

کپی شناسنامه، پاسپورت و کارت اجازه اقامت یکی از اعضای خانواده ساکن مجارستان.

کپی اسنادی که هدف اعضای خانواده از اقامت در مجارستان را مشخص می کند (کارت دانشجویی، اسناد تجاری، سند ملک و غیره)

سوالات رایج درباره ویزای همراه مجارستان

هزینه ویزای خانوادگی مجارستان چقدر است؟

فرآیند درخواست ویزای خانوادگی مجارستان مستلزم پرداخت هزینه ای 60 یورویی است. هزینه به صورت جداگانه برای هر یک از متقاضیان خانواده پرداخت می شود.

چه مدت می توانم با ویزای خانوادگی در مجارستان بمانم؟

پس از دریافت ویزای خانوادگی مجارستان، اجازه اقامت با اعتبار سه سال را دریافت خواهید کرد. پس از آن، اجازه اقامت را می توان برای3 سال دیگر تمدید کرد و ویزای شما تا پایان اعتبار مجوز اقامت شما معتبر است.

آیا می توانم با ویزای خانوادگی در مجارستان کار کنم؟

ویزای خانوادگی به شما اجازه کار در مجارستان را نمی دهد. بنابراین، برای کار باید برای اجازه اقامت اقدام کنید. با این حال، اگر قصد دارید کار کنید، باید به اداره منطقه ای اداره کل ملی پلیس بیگانگان گزارش دهید تا یک مجوز برای استخدام صادر شود.

آیا می توانم با ویزای خانوادگی در مجارستان تحصیل کنم؟

بله، شما مجاز به تحصیل در مجارستان با ویزای خانوادگی در طول مدت مجوز اقامت خود هستید.

فرآیند دریافت ویزای همراه مجارستان

برای درخواست ویزای خانوادگی مجارستان، باید به نمایندگی دیپلماتیک مجارستان در کشور خود مراجعه کنید. فرآیند درخواست ویزای خانوادگی مجارستان شامل مراحل فوق است: با سفارت مجارستان تماس بگیرید. با سفارت مجارستان تماس بگیرید و با آنها وقت بگیرید. شما می توانید اطلاعات تماس را در وب سایت رسمی آنها پیدا کنید. درخواست را پر کنید. فرم درخواست را به طور خاص برای الحاق خانواده و اجازه اقامت تکمیل کنید. چک لیست سند را تکمیل کنید. تمام مدارک را از چک لیست زیر جمع آوری کنید و آنها را برای ارسال به درخواست خود پیوست کنید. درخواست و مدارک را ارسال کنید. درخواست و مدارک را به بخش کنسولی سفارت مجارستان ارسال کنید. اداره کنسولی مدارک را می پذیرد و به اداره مهاجرت ارسال می کند.

بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل در مجارستان

منتظر پاسخ باشید اداره مهاجرت مجارستان مسئول اطلاع رسانی در مورد درخواست ویزای شما است. ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا پاسخی دریافت کرده اید یا خیر. در مورد زمان رسیدگی باید گفت که اداره مهاجرت مجارستان در مورد درخواست ویزای مجارستان شما تصمیم می گیرد. فرآیند بررسی بسته به شرایط ممکن است تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشد. پس از ورود به مجارستان، باید به اداره منطقه ای ذیصلاح در محل سکونت تبعه کشور ثالث گزارش دهید. برای ثبت نام محل اقامت خود باید به حوزه قضایی منطقه مراجعه کنید. شما می توانید کارت بیمه درمانی را از مقامات بهداشتی محلی در منطقه ای که در آن ساکن هستید دریافت کنید. درخواست کارت بیمه سلامت رایگان است.در شکل زیر به مدارکی که از سوی شریک خود نیاز دارید، اشاره شده است.

شرایط ورود با ویزای همراه به مجارستان

از آنجایی که مجارستان یکی از کشورهای عضو منطقه شنگن است، همه شهروندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا/EEA می توانند تنها با داشتن یک مدرک شناسایی وارد شوند. از سوی دیگر، اگر شما یک تبعه غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا هستید که مایل به بازدید از مجارستان هستید، هنگام حضور در بندر ورودی مجارستان، باید مدارک فوق را همراه داشته باشید: گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر. اعتبار حداقل 3 ماه دیگر پس از تاریخ برنامه ریزی شده شما برای خروج از شینگن، و در 10 سال گذشته صادر شده است. اسنادی که هدف شما از ورود را ثابت می کند. به عنوان مثال. رزرو هتل، دعوت نامه، دعوت به شرکت در کنفرانس یا رویدادهای دیگر و غیره. مدرکی که برای اقامت خود در مجارستان تمکن مالی کافی دارید. مقامات مجارستان میزان پولی را که فرد باید به ازای هر روز اقامت در مجارستان اعلام کند، مشخص نکرده است.

علاوه بر این، افسر مرزی در بندر ورودی مجارستان ممکن است چند سوال در مورد سفر شما به مجارستان از شما بپرسد. این افسر مرزی شخصی است که تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا شما اجازه ورود به مجارستان را دارید یا خیر را دارد. اگر مرزبان با بررسی مدارک خود به این نتیجه برسد که خطری برای مجارستان یا اتحادیه اروپا ندارید، اجازه ورود به مجارستان را خواهید داشت.

در شکل زیر به سوالات افسر مرزی مجارستان اشاره شده است.

هدف شما از سفر به مجارستان چیست؟

چه مدت قصد اقامت در مجارستان را دارید؟

کجا می خواهید در مجارستان بمانید؟ و غیره.

سوالات افسر مرزی مجارستان

از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید شرایط خود را جهت پاسخگویی به سوالات مصاحبه مرزی بهبود ببخشید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   کار پس از تحصیل در مجارستان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا