نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان

ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان
ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان

“ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان” عنوان موضوعی است که در این مطلب انرا به چالش خواهیم کشید. ایا می شود یا نه ؟ البته جواب این سوال به نوعی بر می گردد به تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان که در مقاله ای جدا به آن پرداخته شد و در این جا مختصر مفیدی را برایتان شرح خواهیم داد.

اقامت کانادا با کمترین هزینه

بررسی ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان + دانشگاههای مرتبط

راز اخذ ” ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان ” در پذیرش از طریق دوره های ESL و برنامه های آموزش از دور می باشد. در حقیقت، شما با ثبت نام در دانشگاه های ارائه دهنده دوره های ESL و برنامه های آموزش از دور به دو هدف می رسید: اولا، پذیرش بدون مدرک زبان (IELTS) را بدست می آورید و ثانیا، از این طریق اخذ ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان برایتان مقدور می شود. همچنین، قوانین ویزای دانشجویی کانادا نیز به این نوع آموزش کمک می کند.

مزایای فراوانی در تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد. بر اساس نظر کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت،  این روش اخذ مدارک لیسانس، فوق لیسانس و یا مدارک فنی و حرفه ای دیگر را آسانتر کرده و در واقع پیشنهاد انحصاری برای آندسته از افرادی است که عمده وقتشان را صرف جستجو می کنند. همچنین کلیه خدمات را رایگان ارائه و باعث بهبود تحصیلتان شده و امکان کار و تحصیل همزمان را برایتان فراهم می کند.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

در ابتدا، سوالی که به ذهن اکثر دانشجویان و متقاضیان تحصیل در کانادا می رسد این است که آیا اصولا تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان ) (IELTS امکان پذیر است؟ پاسخ کارشناسان باتجربه موسسه ما به این سوال بله است. شما برای تحصیل در خارج از کشور، در ابتدا و اول از هر چیزی نیازمند مدرک زبان هستید. اما در کانادا دانشگاه های زیادی وجود دارند که تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را پیشنهاد می کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   دلایل تحصیل در کانادا

مزایا و امتیازات اخذ پذیرش بدون مدرک زبان در کانادا همانند پذیرش عادی می باشد. امتیازات تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان به شرح زیر می باشد:

  • اقامت دائمی پس از تحصیلات؛
  • کار ضمن تحصیل؛
  • اخذ ویزای همسر؛
  • تحصیل در دانشگاه ها و کالج های برتر کانادایی.

دانشگاههای پذیرش کننده بدون مدرک زبان

در کانادا، دانشگاه ها و کالج هایی وجود دارند که دوره ESL را (دوره های آموزشی برای دانشجویان غیرانگلیسی زبان) همراه با برنامه تحصیلی مورد علاقه شان پیشنهاد می کنند. در مطالب زیر، ما  آندسته از دانشگاه های کانادایی که شما می توانید از این امکانات استفاده کنید را فهرست می کنیم. در مرحله اول تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان، شما بایستی دانشگاه هایی را بیابید که  دانشجویان خارجی را بدون IELTS پذیرش می کنند.

نگران نباشید ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما فهرستی از این دانشگاه ها و کالج ها را که شما بدون مدرک زبان می توانید پذیرش بگیرید را در اینجا ارائه می دهیم. این دانشگاه ها به شما امکان پذیرش در پردیس هایشان بدون مدرک زبان را می دهند:

  • دانشگاه کونکوردیا؛
  • دانشگاه مموریال؛
  • دانشگاه رجینا؛
  • دانشگاه وینپگ؛
  • دانشگاه کارلتون؛
  • دانشگاه بروک؛
  • دانشگاه ساسکاچوآن؛
  • کالج سنیکا، تورنتو؛
  • کالج کمبرین؛
  • کالج اوکنانگان.

نامه مهارت زبان انگلیسی

در حقیقت، نامه مهارت زبان انگلیسی نامه ای است که به جای IELTS در کانادا استفاده می شود. این نامه از سوی همان موسسه ای که شما تحصیلاتتان را به اتمام رسانده اید، صادر می شود. و در این نامه، شما بایستی نشان دهید که سطح مهارت زبانتان متوسط بوده است. نامه مهارت زبان انگلیسی توسط کلیه دانشگاه های فوق الذکر پذیرفته شده و آنها به شما اجازه  تحصیل در کانادا و اخذ ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان را می دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   اعتبار دیپلم ایران در کانادا

لازم به ذکر است علاوه بر دانشگاههای مذکور، موسسات دیگری در کانادا وجود دارند که دوره انگلیسی را قبل از شروع دوره واقعیتان پیشنهاد می کنند. بر این اساس، دانشجویانی که در این دوره ها با نمره 12 قبول شده اند، صلاحیت درخواست ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان را دارند.

برنامه های آموزش از دور بدون مدرک زبان

 ثبت نام در دانشگاه های کانادایی ارائه دهنده برنامه های از راه دور به شما امکان پذیرش تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان (IELTS) را فراهم می کند. از طریق درخواست پذیرش از این دانشگاه ها، دانشجویان خارجی به راحتی می توانند ویزای دانشجویی کانادا  بدون مدرک زبان را اخذ نمایند. در واقع، می توان چنین گفت که  آموزش مجازی راز آسانتر سازی تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان را نشان داده است.

این برنامه های آموزشی در راستای رفاه دانشجویان و فراگیرانی عمل می کند که به دلیل مشغله روزمره امکان حضور در کلاس های درس را ندارند. از جمله مزایای دیگر این دوره های مجازی، ارتقای مهارت های دانشجویان و تسهیل روند آموزشی از طریق کار ضمن تحصیل می باشد.

امتیازات دانشگاه های بدون مدرک زبان

ابن دانشگاه ها چه به صورت دوره های ESL و چه به صورت دوره های آموزش از راه دور، بهترین ارتباط و تعامل را با دانشجویانشان دارند. برای بهبود مهارت هایشان در سطح جهانی، این دانشگاهها در کانادا عملکرد باور نکردنی دارند. شما می توانید از امکانات آموزش از راه دور در کانادا در موضوعات مختلف هنرها بهره ببرید. برخی ویژگی های مهم این دانشگاه ها بدین شرح است:

  • تهیه امکاناتی برای فراگیران جهت برگزاری جلسه تحصیل طولانی متناسب با سرعت آموزششان؛
  • ·          ارائه بهترین روش های آموزشی و محبوبیت روز افزون بواسطه خدمات فوق العاده شان؛
  • در این شیوه، دانشگاه ها می توانند توجه فردی را از آموزش مخصوصشان جلب کنند.
  • این روش دانشجویان را تشویق به جستجو وکاوش تکنیک های جدید در رشته شان می کند.
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کاری

شرایط ویزای دانشجویی کاناد بدون مدرک زبان

آیا ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان شبیه ویزای تحصیلی معمولی کانادا است؟ این سوالی است که اکثر دانشجویان ایرانی از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می پرسند. پاسخ این سوال این است که شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان تقریبا مشابه شرایط ویزای تحصیلی معمولی کانادا می باشد. شما برای درخواست ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان، به مدارک زیر نیازمندید:

  • کپی نامه پذیرش از یک دانشگاه ارائه دهنده دوره های مجازی و یا دوره ESL؛
  • کپی تاییدیه معاینه پزشکیتان؛
  • مدرک گواهی سرمایه گذاری ضمانت دار (GIC) $ 10000؛
  • مدرک پرداخت شهریه حداقل سال اولتان؛
  • نامه مهارت زبان انگلیسی؛
  • ü      2 قطعه عکس پاسپورتی؛
  • پاسپورت معتبرتان.

در پایان، اگر شما هم جزو علاقه مندان به تحصیل در کانادا می باشید ولی مدرک زبان ندارید، جای نگرانی نیست. دانشگاه هایی در کانادا وجود دارند که دوره های ESL و برنامه های مجازی را به دانشجویان خارجی ارائه می دهند. شما هم از طریق پذیرش در این دوره های تحصیلی به راحتی می توانید ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان را اخذ نمایید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ویزای تحصیلی کانادا چقدر طول می کشد؟
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)

8 دیدگاه دربارهٔ «ویزای دانشجویی کانادا بدون مدرک زبان»

  1. سلام. پس شرط ویزا دانشجویی کانادا بدون زبان ثبت نام در دوره های اموزش مجازی یا از راه دور کانادا است؟/ و آیا با ویزای تحصیل میشه بدون ویزا کاری حین تحصیل کار هم کرد . ممنون

  2. مطالب جالب بود. میشه بفرمایین میشه دوره های آموزش مجازی دانشگاه های کانادا بدون رفتن به کانادا تحصیل کرد؟ و مدرک گرفت؟ اصلا امکان چنین کاری تو ایران هست؟

    1. با سلام و سپاس از مجبتتون بله وجود داره همچین امکانی ولی برای دریافت اقامت شما و مهاجرت به این کشور تآثیر بزرگی نداره و بهتر است که این هزینه را در خود کشور کانادا صرف نمائید تا تاثیر مثبتی در روند دریافت اقامت شما داشته باشد.

  3. سلام من 20سالمه،دانشجوام،مدرک زبان ندارم،میخواستم ببینم میتونم در کالج کانادا تحصیل کنم؟(در کانادا زبانم را بخونم سپس وارد کالج بشم؟)
    اگه بخوام از همین الان اقدام کنم چند وقت دیگه میتونم اونجا باشم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا