نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

اقامت کانادا با کمترین هزینه

اقامت کانادا با کمترین هزینه
اقامت کانادا با کمترین هزینه

اقامت کانادا با کمترین هزینه موضوع مقاله ای است که در این بخش می توانید به مطالعه آن بپردازید.

شرایط و قانون صندوق بازنشستگی کانادا

راههای اقامت کانادا با کمترین هزینه

مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه

همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های هموطنان متقاضی مهاجرت به کانادا، موضوع ” اقامت کانادا با کمترین هزینه ” می باشد. جهت مهاجرت و اخذ اقامت کانادا راههای متفاوتی وجود دارد
اما نکته مهم این است که بخاطر هزینه های مهاجرتی همه راههای اخذ اقامت کانادا برای همه
افراد مقدور نیست و افراد لازم است که با توجه به شرایط خود اقدام به مهاجرت کنند.

ما در این مقاله قصد داریم راههای اقامت کانادا را با کمترین هزینه به شما توضیح دهیم.

ابتدا ما روشهای مهاجرت و اقامت کانادا را که در مقایسه با دیگر روشهای اقامت کانادا اویزای تر است بررسی می کنیم

لیستی از ویزاهای کم هزینه کانادا

  1. ویزای توریستی کانادا
  2. ویزای تحصیلی کانادا
  3. پرستار کانادایی
  4. ویزای ورکینگ هالیدی
  5. ویزای همسر کانادایی


سپس در ادامه به شرح ارزانترین و سریعترین راه اقامت دایم کانادا یعنی اقامت کانادا با روش ” اکسپرس انترای ” می پردازیم. تفاوت این روش با روش های فوق اخذ ارزان و سریع اقامت دایم کانادا می باشد. امیدواریم که مطالب ارایه شده در این مقاله که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است بتواند اطلاعات مفیدی در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

بررسی راههای مختلف اقامت کانادا با فاکتور کمترین هزینه

کانادا جهت مهاجرت و اخذ اقامت در مقایسه با سایر کشورها همانند انگلستان یا ایالات متحده کشوری به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد. شما در مهاجرت و
اخذ اقامت کانادا هم از نظر شیوه و هم از نظر مجموع هزینه ها از روش سیستماتیکی پیروی می کنید.

راههای مختلفی جهت مهاجرت و اخذ اقامت کانادا وجود دارد. اما سوال مهمی که به ذهن همگان می رسد این است که اقامت کانادا با کمترین هزینه از کدام روش میسر است.
با همه چالش ها، قوانین و هزینه های مهاجرت و اقامت کانادا، آسانترین روش اقامت کانادا همواره برای اکثر افراد در دسترس نمی باشد و این تنها به خاطر هزینه های مهاجرتی می باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   اقامت در کانادا بدون مدرک زبان

اگر شما پول یا مهارتی ندارید و یا شما هنرمند نمی باشید، پس اخذ ویزای کانادا جهت مهاجرت به این کشور می تواند فوق العاده گران و پرهزینه باشد.
همانطوریکه گفته شد روشهای مهاجرتی مختلفی وجود دارد همانند ویزای بیزینس، قرارداد تجارت (NAFTA) و نیز ویزای کار که به شما امکان اقامت کانادا را فراهم می کنند
ولی این روش ها مستلزم کار و مهارت بوده و فوق العاده گران می باشند.

راههای اقامت موقتی کانادا با کمترین هزینه

اگر شما متقاضی مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور می باشید ولی مهارت یا پول کافی برای این کار در اختیار ندارید، روشهای مهاجرتی متعددی وجود دارند که اقامت کانادا با کمترین هزینه
را برای شما امکانپذیر می سازند که ما در بخش زیر از مقاله به ترتیب به بررسی این روشهای مهاجرتی همراه با هزینه های مربوطه می پردازیم.

اما نکته حایز اهمیت آن است که شما ابتدا قبل از هر چیزی بایستی واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشید و نیازمندی ها و شرایط لازم برای هر نوع ویزا را داشته باشید و این امر نیز مستلزم آمادگی و تهیه مدارک لازم جهت مهاجرت می باشد.
مطمئنا کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن تجربه چندین ساله و دانش روز مهاجرتی با مشاوره های تخصصی خود، شما را در این مسیر راهنمایی می کنند.

ویزای توریستی کانادا با C$100

اگر شما فکر می کنید که تنها روش جهت اخذ اقامت کانادا از طریق پیشنهاد کار یا ویزای کار می باشد، پس شما خوشحال می شوید اگر بدانید که شما همچنین می توانید با درخواست یک ویزای توریستی به راحتی به این کشور مهاجرت نمایید. هزینه ویزای توریستی کانادا C$100 می باشد که جزو ارزانترین روشهای مهاجرتی به کانادا به شمار می رود. اما با داشتن ویزای توریستی امکان کار در کانادا برای شما فراهم نمیشود. همچنین عیب دیگر این روش مدت اقامت آن می باشد که موقتی و ماکسیمم تا ۶ ماه است. با این حال شما می توانید برای کاریابی و کار در آینده نزدیک با کارفرماهای احتمالی در ارتباط باشید. بدین وسیله شما می توانید پس از برگشت به کشور خودتان درخواست ویزای کار داده و برای اقامت طولانی کانادا برنامه ریزی نمایید.

ویزای تحصیلی کانادا با بورسیه تحصیلی با C$125

اگر شما استطاعت تحصیل در کانادا را دارید و یا اگر شما بورسیه تحصیلی دارید، بهترین و مقرون به صرفه ترین راه اقامت کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی می باشد.
کانادا محل برترین دانشگاههای جهان می باشد و بدین ترتیب اخذ ویزای تحصیلی کانادا کم هزینه ترین روش اقامت این کشور می باشد. هزینه اخذ این نوع ویزا C$125 می باشد
و مدت اقامت آن بستگی به مدت تحصیل تان دارد و تا حداکثر ۶۰ روز پس از فارغ التحصیلی تان معتبر است.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کاری


نه تنها دانشگاههای برتر،بلکه بهترین بخش آن است که استان های کانادا به فارغ التحصیلان دانشگاهی پیشنهاد برنامه های اقامت دایم را می دهند که در این مورد فرد بایستی از طریق برنامه های مهاجرت استانی اقدام نماید. این بدان معناست که شما پس از فارغ التحصیلی و متعهد شدن جهت اقامت در استان برای مدت معینی، به پیشنهاد کار نیازمندید.

پرستار شهروند کانادایی

این روش جزو کم هزینه ترین و ساده ترین روشهای خاص کاری جهت مهاجرت و اقامت کانادا به شمار می رود. این روش برای هر کسی که مهارت ویژه ای ندارد، روش فوق العاده ای محسوب می شود. در این روش، شما نیازمند پیشنهاد کاری، مدرک دیپلم و آموزش شش ماهه یا یک سال سابقه کار می باشید.
سازمانهای مختلفی در کانادا وجود دارند که تخصص و کمک لازم را برای شما جهت کاریابی به عنوان پرستار فراهم می کنند. کانادا برای افرادی که بخشی از این برنامه هستند، دارای اقامت ویژه ای می باشد.

ویزای ورکینگ هالیدی

ویزای ورکینگ هالیدی یا برنامه سابقه کار بین المللی (IEC) به شما امکان کار در کانادا در هر شغل و حرفه ای را می دهد. اگر شما بین ۱۸ و ۳۵ سال باشید، این ممکن است که بلیط کانادا را برای شما فراهم نماید. شما می توانید از طریق ویزای کار آزاد وارد کانادا شوید، این بدان معناست که شما نیازی به پیشنهاد کار ندارید.

۳ نوع برنامه IEC وجود دارد:
برنامه ورکینگ هالیدی یا Working holiday: این نوع ویزا محدود به گروه منتخبی از کشورهاست. جهت مشاهده لیست این کشورها با کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.
برنامه متخصصان جوان Young professionals: شما جهت درخواست این نوع ویزا به مدرک و پیشنهاد کاری نیازمندید.
Co-Op: شما بایستی در کشور خودتان دانشجو باشید.
اداره مهاجرت و تابعیت کانادا CIC به جوانان از سرتاسر جهان فرصت کار در کانادا را تا حداکثر ۲ سال با هزینه درخواست C$150 را در هر استانی و برای هر کارفرمای کانادایی می دهد.

ویزای همسر کانادایی

ازدواج با شهروند کانادایی آسانترین ولی پرهزینه ترین روش اقامت کانادا را برایتان فراهم می کند. اگر همسرتان تبعه کانادا و یا مقیم دایم کانادا باشد، پس او می تواند شما را به عنوان عضوی از خانواده جهت زندگی در کانادا به عنوان مقیم دایم اسپانسری کند و امکان مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا برای شما فراهم شود. به عنوان مقیم دایم کاناداُ شما می توانید در کانادا کار، زندگی و تحصیل کنید و از خدمات عمومی همانند مراقبت های بهداشتی رایگان برخوردار شوید.

بیشتر بدانید <>>>>   اقامت کانادا از طریق تحصیل

اکسپرس انترای ارزانترین روش اقامت دایم کانادا


اگر شما مایل به مهاجرت و اقامت کانادا با کمترین هزینه می باشید، شما ممکن است از طریق فرآیند اکسپرس انترای درخواست داده و سعی کنید دعوت نامه مستقیم و رسمی از دولت کانادا دریافت نمایید. در این شیوه، شما می توانید تا حد زیادی جلوی هزینه های اضافی درخواست برنامه مهاجرت استانی را گرفته و با حداقل هزینه اقدام نمایید.

همچنین، دولت کانادا از شما برای بار اول هزینه ای مطالبه نمی کند. بنابراین، شما فقط بایستی هزینه آزمون زبان انگلیسی، ارزیابی مدرک تحصیلی تان (285$-500$) و درخواست ویزا را پرداخت نمایید. پس از گزارش ECA مثبت همراه با نتیجه امتیاز زبان خوب، شما باید پرونده اکسپرس انترای آنلاین ایجاد کنید. ایجاد این پرونده رایگان است.

به منظور ارزیابی وضعیت تان، در این پرونده شما فیلدهایی مثل سن، مدرک تحصیلی، تجربه کاری، مدرک زبان، و انطباق پذیری با شرایط را وارد می کنید. در ارزیابی جامع کانادا، شما برای پذیرش درخواست اولیه تان حداقل به ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز نیاز دارید.

پس از امتیازدهی به نمرات صلاحیت، شما همراه با دیگر متقاضیان احتمالی به طور خودکاری در بانک اکسپرس انترای قرار می گیرید. متقاضی دارای بالاترین امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) برای درخواست اقامت دایم کانادا دعوت می شود. پس از دریافت دعوت نامه ITA، شما بایستی هزینه درخواست اقامت دایم یا PR (C$490)را همراه هزینه استعلام سوسابقه پرداخت کنید.

توصیه کارشناسی

روشهای مهاجرتی مختلفی جهت اقامت کانادا با کمترین هزینه وجود دارد که شامل ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، پرستار شهروند کانادایی، ویزای ورکینگ هالیدی یا برنامه سابقه کار بین المللی (IEC)، ویزای همسر کانادایی می باشد. اگر شما شرایط لازم را داشته باشید، اکثر این روش ها منجر به اقامت موقتی در کانادا می شود، اما هر کدام بالقوه می تواند به اقامت دایم کانادا و به تدریج تابعیت کانادا منجر شود.


اما، بنظر کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آسانترین و کم هزینه ترین روش مهاجرتی به کانادا و اخذ اقامت دایم این کشور همان روش اکسپرس انترای می باشد که مقدار کل هزینه مورد نیاز جهت اخذ اقامت دایم C$2500 می باشد. این روش کم هزینه ترین و مستقیم ترین روش اخذ اقامت دایم کانادا بشمار می رود.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   امتیاز بندی مهاجرت به کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=11]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارشاد
5 سال قبل

آیا با داشتن مدرک فنی حرفه ای سیم کشی خودرو می توان اقامت کانادا را گرفت و به کانادا مهاجرت کرد و اگه میشه کدوم ایالت برای کار باطری سازی خوبه؟ ممنون ازتون

mahsa
3 سال قبل

سلام من یک دانش اموز در رشته تربیت بدنی هستم و سرمایه زیادی ندارم چگونه میتوانم به راحتی بورسیه شوم برای تحصیل چه چیزهایی باید اماده کنم و با چه مقدار سرمایه اولیه باید اقدام کنم؟