نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ویزای بازنشستگی کانادا

ویزای بازنشستگی کانادا
ویزای بازنشستگی کانادا

کسب ویزای بازنشستگی کانادا به متقاضیان و مهاجران خارجی کمک می کند تا برای سپری کردن دوره بازنشستگی خود در کشور کانادا وارد خاک این کشور شوند و از خدمات و امکانات مختلف زندگی در کشور کانادا بهره مند شوند. تمامی متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا از راه ها و روش های مختلف را دارند می بایست قبل از شروع پروسه و روند کسب ویزای مورد نظر، از شرایط زندگی، هزینه های اقامت، محل سکونت و غیره در کشور کانادا اطلاعات کافی کسب کنند. بازنشستگان در کشور کانادا شرایط بسیار خوبی دارند؛ به همین دلیل، افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند، معمولا به فکر کسب ویزای بازنشستگی کانادا و مهاجرت برای زندگی در این کشور می باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار هموطنان عزیز را از شرایط زندگی و بازنشستگی در کشور کانادا، دلایل مهاجرت به کانادا، ویزای بازنشستگی کانادا و سایر موارد مرتبط آگاه خواهند ساخت.

ویزای کار کانادا

شرایط اقامت و بازنشستگی در کشور کانادا

کانادا چیز های شگفت انگیز بسیاری را برای کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند، مانند ایمنی، خدمات عمومی عالی، آزادی، نزدیکی با خانواده، دیدن دوستان قدیمی، سیستم قابل اعتماد و البته طبیعت زیبا نظیر کوه ها، دریاچه ها، جنگل ها، رودخانه ها و موارد دیگر ارائه می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا 2017

با این وجود، اگر شهروند یک کشور خارجی باشید و از طریق ویزای بازنشستگی کانادا وارد خاک این کشور شوید، ممکن است چالش هایی نیز برای شما داشته باشد. برای مثال، ممکن است با روبرویی با فرهنگ های مختلف در این کشور شوکه شوید. معمولا شوک فرهنگی در صورتی اتفاق می افتد که متقاضیان و مهاجران خارجی هرگز به کشور کانادا سفر نکرده باشند. همچنین تدارکات حمل و نقل به خانه و زندگی جدید متقاضی نیز می تواند دلهره آور باشد. مهاجرت به کشور کانادا از کشور های آمریکای آسان می باشد؛ اما افرادی که قصد دارند از کشور های اروپایی یا آسیایی و همچنین آفریقایی وارد خاک کشور کانادا شوند، شرایط سخت تری خواهند داشت. متقاضیان ایرانی برای ورود به خاک کشور کانادا از روش های مختلف از جمله اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، کارآفرینی، تاسیس کمپانی، تولد فرزند، گردشگری و حتی بازنشستگی نیاز به کسب ویزای کشور کانادا دارند و برای کسب ویزای این کشور هموطنان گرامی باید شرایط و مدارک مورد نیاز را داشته باشند و همچنین اثبات کنند که توان مالی کافی برای اقامت و زندگی کردن در یکی از استان های کشور کانادا را دارند.

شرایط ویزای بازنشستگی کانادا

اگر یک متقاضی خارجی حداکثر 183 روز در کشور کانادا بماند، می تواند برای زمان اقامت خود در آنجا ویزای توریستی دریافت کند. به عنوان یک توریست، متقاضی می تواند یک خانه در کانادا خریداری کند، یک حساب بانکی در کانادا افتتاح کند و سالانه حداکثر شش ماه را در کانادا بگذراند. این ممکن است گزینه ای مناسب برای کسانی باشد که قصد دارند زمان بازنشستگی خود را در دو یا چند مکان مختلف سپری کنند. لازم به ذکر است که کشور کانادا از جذاب ترین مقاصد برای سپری کردن دوره بازنشستگی می باشد. برای کسانی که قصد دارند بیش از 183 روز در هر سال بدون ویزای خانوادگی در کانادا بمانند، ممکن است کسب اقامت دائم لازم باشد. به عنوان یک ساکن کانادا، متقاضی به برنامه های مستقر در دولت مانند مراقبت های بهداشتی دسترسی خواهید داشت. یک پروسه مهاجرت به نام “ورود سریع” برای کسانی که مهارت های خاصی دارند و یا می خواهند در کانادا کار کنند راه‌اندازی شده است. اگر قصد دارید یک شغل دوم در دوران بازنشستگی داشته باشید و چندین سال  بعد از بازنشستگی در کانادا کار کنید، این پروسه مهاجرتی ممکن است گزینه مناسبی باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   اقامت کانادا برای پزشکان

دلایل مهاجرت به کانادا

دلایل زیادی برای مهاجرت به کانادا از روش های مختلف و همچنین ویزای بازنشستگی کانادا وجود دارد. در این کشور رفاه اجتماعی و ثبات اقتصادی و کیفیت زندگی بالا از دلایل مهم جذب مهاجران خارجی می باشند. برجسته ترین عواملی که موجب مهاجرت متقاضیان و مهاجران خارجی به کانادا میشود عبارتند از:

  • مهاجرت موفق با خانواده کامل
  • خدمات درمانی بی نظیر
  • سیستم آموزشی عالی
  • امکان پذیر بودن مهاجرت برای کارگران ماهر و همچنین سرمایه گذاران
  • وجود فرصت های بسیاری در بخش فناوری اطلاعات برای متخصصان نرم افزار
  • صلاحیت تابعیت کانادا در مدت سه سال از ورود به کانادا با اقامت دائم
  • مجاز بودن تابعیت دوگانه
  • حق استفاده از مزایای رفاهی دولت (در صورت لزوم)، امکانات پزشکی رایگان، آموزش رایگان، بیمه سالمندی، بیمه بیکاری و غیره
  • مقررات حداقل دولت در شروع کار
  • دسترسی به بازارهای ایالات متحده و مکزیک
  • بهترین کشور برای زندگی در جهان

همچنین ارائه حقوق و خدمات به بازنشستگان یکی از دلایلی می باشد که بازنشستگان زیادی اقدام به کسب ویزای بازنشستگی کانادا می کنند. یک فرد مقیم کانادا حق دریافت حقوق بازنشستگی در کانادا را دارد. میزان حقوق بازنشستگی به تعداد سال های زندگی در کانادا بستگی دارد. بالا ترین میزان حقوق بازنشستگی در کانادا در صورتی به متقاضیان تعلق می یابد که فرد بعد از سن 18 سالگی 40 سال در کانادا زندگی کند. فرد مقیم کانادا طبق برنامه بازنشستگی کانادا حق دریافت حقوق بازنشستگی به صورت مستمر را دارد. بستگی به سن انتخاب خود برای انتخاب برنامه دارد و در سن 65 سالگی بهینه است.

بیشتر بدانید <>>>>   کمک هزینه تولد فرزند در کانادا

زندگی در کشور پیشرفته کانادا در دوره بازنشستگی

زندگی در کشور کانادا و سپری کردن دوره بازنشستگی در این کشور تجربه ای بی نظیر برای مهاجران و متقاضیان خارجی می باشد. شهر های این کشور از پیشرفته ترین شهر های دنیا می باشند که از فرهنگ ها و مدرمی با ملیت های مختلف تشکیل شده اند. ثبات اقتصادی کانادا باعث شده است که حتی بازنشستگان نیز در این کشور شرایط بسیار خوبی برای زندگی داشته باشند و این امر موجب شده است تا تقاضا برای کسب ویزای کانادا برای ورود به خاک این کشور به طور چشمگیری افزایش یابد.

تقریبا سی و دو میلیون نفر در کانادا زندگی می کنند و زبان های اصلی مردم این کشور که به عنوان زبان های رسمی کانادا نیز شناخته شده اند زبان های انگلیسی و فرانسوی می باشند.

شما عزیزان اگر قصد دارید از شرایط زندگی بازنشستگان در کشور کانادا، زندگی در این کشور و هزینه های اقامت در شهر های مختلف کشور کانادا آگاه شوید می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   قانون بازنشستگی کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=5]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها