نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

شرایط ویزای تحصیلی کانادا (check)

شرایط ویزای تحصیلی کانادا
شرایط ویزای تحصیلی کانادا

شرایط ویزای تحصیلی کانادا (check) : داشتن پذیرش تحصیلی تنها بدون ویزای تحصیلی کانادا ارزشی نخواهد داشت در ابتدا و قدم اول باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از آن رشته ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید ، در این قسمت باید دقت نمایید که نامه پذیرش شما باید دقیق نشان دهنده رشته و علاقه ی تحصیلی شما باشد ، در این که در انتخاب رشته شما باید دقت کنید که بیشتر رشته ی تحصیلی شما به مقطع قبلی شما مرتبط باشد شکی نیست ، ولی باید در داشتن شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در آن دانشگاه هم دقت لازم را داشته باشید که آیا شرایط اولیه اخذ پذیرش را دارید یا خیر ؟

بورسیه تحصیلی محبوب در کانادا

شرایط ویزای تحصیلی کانادا (check)-اخذ ویزا

گام اول : ثبت نام سایت شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC)

بعد از اخذ پذیرش تحصیلی باید شخص متقاضی مهاجرت تحصیلی به کانادا در سایت شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) ثبت نام کند و برای خود اصطلاحاً پروفایلی را ترتیب دهد . در این مرحله تمام اطلاعات شخص شما از شما پرسیده می شود و همچنین سوالاتی در تمامی زمینه های مورد نیاز از جمله سابقه سفر های قبلی و … از شما درخواست می شود .

بیشتر بدانید <>>>>   رشته حقوق در کانادا

یکی از مدارکی که در شرایط ویزای تحصیلی کانادا عنوان می شود ، نامه عدم سوء پیشینه است ، نظر به اینکه این نامه صادره از ایران در مدت محدود ارائه می شود باید دقت کنید با دقت بر زمان ترجمه این نامه تاریخ آن نگذشته باشد . از دیگر مدارک مورد نیاز و یکی از اصلی ترین شرایط ویزای تحصیلی کانادا داشتن نامه ای دال بر تمکن مالی شخص است که باید مبلغی بالغ بر هزینه های تحصیل و زندگی خود را در یک سال آتی در مدت مشخص در حساب بانکی خود به سفارت نشان دهد تا سفارت از حمایت مالی وی اطمینان خاطر داشته باشد . همچنین برای افرادی که سن پایین تری دارند می توانند حساب بانکی پدر و یا قیم خود را به سفارت ارائه دهند .

نکته اساسی در شرایط ویزای تحصیلی کانادا داشتن سلامت کامل روان و جسم شخص متقاضی است ، لازم به ذکر است که سفارت در برخی از اوقات بنا بر لزوم از شخص متقاضی تست پزشکی اخذ خواهد کرد که در مورد دانشجویان ایرانی بیشتر اوقات صدق خواهد کرد ، یکی دیگر از مدارک و شرایط ویزای تحصیلی کانادا داشتن دو قطعه عکس پاسپورتی است که نکته قابل توجه آن این است که باید نام و مشخصات و تاریخ تولد شخص در پشت عکس به افسر ویزا ارائه شود .

گام دوم : ترجمه  مدارک مورد نیاز

تنها در کبک هست که شخص متقاضی مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی کانادا را می تواند به زبان فرانسوی ترجمه کند وگرنه باید تمامی مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شود و نکته حائز اهمیت دیگر اینجا است که مدرک زبان مورد نظر دانشگاه در داخل سفارت بررسی خواهد شد مگر اینکه شخص متقاضی تنها از دانشگاه های انگلیسی زبان فارغ التحصیل شده باشد .

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در کانادا با معدل پایین

شاید بر خلاف تمام تصورات که در بسیاری از کشور های اروپایی نیاز به بیمه نامه مسافرتی است این نکته قابل تامل است که در شرایط ویزای تحصیلی کانادا نیازی به بیمه نامه مسافرتی برای دانشجویان ایرانی وجود ندارد . در این قسمت باید اطمینان حاصل نمایید که زمان بررسی پرونده شما توسط سفارت طولانی تر از وقتی که دانشگاه به شما برای حضور در کشور کانادا داده است نباشد ، وگرنه باید با مکاتبه به دانشگاه شما یک ترم ورود خود را به دانشگاه عقب بیندازید .

گام سوم : نامه ای نشانگر هدف از اخد ویزای تحصیلی کانادا

در مرحله آخر شخص متقاضی مهاجرت به کانادا باید با داشتن یک نامه کاملاً صحیح و دقیق تمامی مقاصد و اهداف خود را برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا به سفارت ارائه دهد . این موضوع به حدی مهم است که باید بدانید این نامه تمام سرنوشت پرونده شما را ممکن است تحت تاثیر قرار دهد ، لازم به ذکر است که باید این نامه بیانگر تمامی حقایق باشد و نظر افسر ویزا را جلب نماید .

در آخر برای بررسی مدارک مورد نیاز و شرایط ویزای تحصیلی کانادا شخص باید وقت سفارت اخذ نمایید و برای همین زمان باید مبلغی را حدود ۱۵۰ دلار کانادا به سفارت پرداخت نماید . در این زمان شخص با ارائه مدارک و شرایط ویزای تحصیلی کانادا اقدام به انگشت نگاری در سفارت و احراز هویت در این پروسه می کند و مصاحبه حضوری و فیزیکی نیاز نخواهد بود .

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل در کانادا با مدرک لیسانس
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا