تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند

هلند که در منطقه ای از اروپا به نام کشورهای پایین قرار دارد، کشوری توسعه یافته و متنوع است. موقعیت این کشور و همچنین دیدنی ها و مکان ها، آن را به یک مقصد بسیار محبوب هم برای تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند تبدیل کرده است. هلند علاوه بر استان های اصلی خود، دارای سه شهرداری ویژه در دریای کارائیب است: جزایر بونیر، سینت اوستاتیوس و سابا. هلند یکی از معدود کشورهای باقیمانده است که دارای سلطنت سلطنتی است و پادشاه فعلی پادشاه ویلم الکساندر است. در هلند چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، و ارتباطات حمل و نقل عالی با کشورهای اطراف خود دارد، به این معنی که شما آزادی نسبی سفر و گشت و گذار خواهید داشت. برای اطلاع از مزایا و شرایط تحصیل در مدارس این کشور، می توانید با این مقاله از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند
تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند

پرسش های متداول تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند

آیا می توانم در هلند به صورت رایگان تحصیل کنم؟

آموزش عالی دولتی در هلند یارانه دولتی است، به این معنی که دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا / EEA هر سال هزینه ثابتی را پرداخت می کنند. این هزینه معمولاً هر ساله مطابق با تورم و هزینه های عمومی زندگی به روز می شود. اگر اهل کشوری خارج از اتحادیه اروپا / EEA هستید، هزینه تحصیل شما ثابت نیست و دانشگاه ها می توانند هزینه بیشتری از شما دریافت کنند. اگر در یک مدرسه خصوصی تحصیل می کنید، صرف نظر از اینکه اهل کجا هستید، شهریه شما می تواند بالاتر باشد.

آیا می توانم با زبان انگلیسی در هلند تحصیل کنم؟

بیشتر بدانید >>>   لیست مشاغل مورد نیاز هلند

هلند کشوری است که از نظر زبان های صحبت و درک بسیار متنوع است. بسیاری از دانشگاه های هلند دوره های خود را به زبان انگلیسی و همچنین هلندی ارائه می دهند. اگر زبان اول شما انگلیسی نیست، باید مدرکی دال بر مهارت زبان خود ارائه دهید. اکثر دانشگاه های هلند مدرک آیلتس یا تافل را می پذیرند.

معرفی مدارس شبانه روزی هلند

در صورتی که تصمیم نهایی شود، هدف همچنان یافتن بهترین مدارس شبانه روزی در هلند برای کودکان باقی می ماند، ارزش نگاهی دقیق تر به دو موسسه بسته نخبگان است: آکادمی ورزشی خصوصی فول فورس و مدرسه بین المللی Eerde.. آکادمی ورزشی فول فورس ترکیبی با کیفیت از ورزش و تحصیل در یک موسسه و بهترین مدرسه شبانه روزی ورزشی در هلند است. این موسسه در سال 2013 تاسیس شد.

اطلاعات اولیه و مختصر در مورد موسسه آموزشی فول فورس در جدول زیر اشاره شده است.

1شهر Apeldoorn، 60 دقیقه رانندگی از آمستردام
2هزینه تحصیل: 20000 یورو در سال
3سن دانش آموزان: 12-18 ساله
4زبان تدریس و ارتباط: انگلیسی

این موسسه که توسط گروه ورزشی فول فورس تأسیس شده است، به دانش آموزان کمک می کند تا در همه زمینه ها به طور جامع و هماهنگ رشد کنند و آموزش با کیفیت را با ورزش حرفه ای ترکیب کنند. مفهوم آموزشی مدرسه FSG شامل توزیع زمان دانش آموزان بین سه جزء است:

ورزش ها

موضوعات دانشگاهی

وقت آزاد

آموزش کاملا متعادل است، در طول دوره امتحان، بار ورزشی و تعداد ساعات کار با مربیان کاهش می یابد و در طول آماده سازی فشرده برای مسابقات، الزامات برای آماده سازی موضوعات تخصصی کاهش می یابد.

مدرسه بین المللی Eerde به لطف فارغ التحصیلانی که با موفقیت وارد بهترین دانشگاه های کانادا، ایالات متحده آمریکا و اروپا شده اند حفظ می شود. اغلب آنها موفق می شوند دانشجوی دانشگاه های معتبر شوند و در آنجا بورسیه های ویژه ورزشی دریافت کنند. هزینه تحصیل ممکن است بسته به ورزش انتخابی متفاوت باشد: یک بازیکن تیمی حدود 3000 یورو هزینه دارد، انجام یک ورزش انفرادی – حدود 5000 €  می باشد.

بیشتر بدانید >>>   شغل پردرآمد درهلند

ویژگی تحصیل در مدارس شبانه روزی هلند

مدرسه کار مداوم دانش آموزان با معلمان و بهترین مربیان ورزشی؛

فرصت پیوستن به باشگاه ها برای علایق ورزشی؛

کلاس ها با توجه به برنامه درسی توسعه یافته فردی.

توجه زیادی به توسعه مهارت های مدیریت زمان در کودکان به عنوان بخشی از مطالعات آنها می شود: لازم است که آنها زمان لازم برای تمرین، شرکت در مسابقات و یادگیری مطالب درسی داشته باشند. نکته برجسته مدرسه درس های رهبری ویژه است که در برنامه های دانش آموزی گنجانده شده است. دانش‌ آموزان در محوطه مدارس در اتاق ‌های امن جداگانه زندگی می‌ کنند. بنیانگذاران به صورت ویژه با دقت بر سلامت و تغذیه نوجوانان نظارت می کنند. مدارس شبانه روز ی هلند، برنامه مختلف را ارائه می دهد که شامل دوره های زبان برای یادگیری زبان انگلیسی و اردوهای ورزشی می باشد.

در کل برنامه های مدارس شبانه روزی به شما امکان می دهد تا تحصیلات عالی در زمینه علوم ورزشی و مدیریت بازرگانی ورزشی داشته باشید (برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس هستند). پس از ورود به آکادمی در سن 12 سالگی، می توانید تحت برنامه ملی هلندی آموزش متوسطه تحصیل کنید. از سن 14 سالگی، مجاز به تسلط بر دوره کمبریج – یک سیستم آموزشی معتبر بین المللی است که به شما امکان می دهد موضوعات مورد علاقه خود را از 70 مورد موجود، از جمله 30 زبان خارجی انتخاب کنید. در سن 16 سالگی، می توانید برای ورود به دانشگاه های اروپایی تحت برنامه AICE آماده شوید و پس از یک سال دیگر، می توانید بخشی از دوره های پیش دانشگاهی شوید که برای دانشگاه های ایالات متحده و کانادا آماده می شوند.

بیشتر بدانید >>>   بورسیه تحصیلی هلند

معرفی مدارس شبانه روزی Eerde در هلند

مدرسه شبانه روزی بین المللی Eerde تنها مدرسه بین المللی در هلند است که امکانات مدرسه روزانه و (منعطف یا تمام وقت) شبانه روزی را ارائه می دهد. در Eerde، ماموریت این است که به دانش آموزان کمک شود تا به بزرگسالان جوان موفق، متعهد و مسئولیت پذیر با ارتباطات جهانی قوی تبدیل شوند. در اختیار داشتن مهارت های یادگیری مادام العمر و دوستی هایی که مادام العمر ایجاد شده است. واقع در یک املاک روستایی تاریخی آرام با ردیف درختان، این مدرسه یک محیط آموزشی فرهنگی با کیفیت بالا و غنی را برای دانش‌آموزان 4 تا 19 ساله با تمرکز بر سلامت و تندرستی فراهم می‌ کند. تجربه یادگیری در Eerde آگاهانه در مقیاس کوچک است تا توجه فردی را برای همه دانش آموزان تضمین کند. رویکرد این مدرسه به فرزند شما این امکان را می ‌دهد تا پتانسیل واقعی خود را کشف کند.

کارکنان آموزشی بسیار ماهر مداس از سال‌ های ابتدایی و تا برنامه‌ های کالج راهنمایی می ‌کنند. کارکنان واقعاً بین ‌المللی  در Eerde به هر دانش‌آموز کمک می‌ کنند تا سبک یادگیری خود را بشناسد و از استراتژی ‌های یادگیری برای بهبود مهارت‌ های مطالعه خود استفاده کند. مشارکت Eerde با Rijksmuseum به دانش آموزان یک تجربه آموزشی غنی را ارائه می دهد که از مشارکت مداوم از طریق کارگاه ها، کارآموزی، نمایشگاه های انحصاری و تبادل بهره می برند. این تجربه برای دانش ‌آموزان در سطوح مختلف تحصیلی لذت می‌ برد، اما به‌ ویژه برای دانش ‌آموزان هنرهای تجسمی در مقطع کارشناسی بین ‌المللی مفید است.

در شکل زیر سایر ویژگی های مدرسه Eerde ارائه شده است.

ویژگی های مدرسه Eerde

برای آگاهی از دیگر مدارس شبانه روزی هلند از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانید کمک بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها