شغل پردرآمد درهلند

هلند اقتصاد خوبی دارد و این کشور تمرکز زیادی بر صنایع با فناوری پیشرفته و نوآوری های فناوری دارد. مبتکران در صنایع خلاق، متخصصان مراقبت های بهداشتی، وکلا، متخصصان پوست قضات و جراحان مغز و اعصاب جزو 10 شغل پر درآمد در هلند قرار دارند و دستمزد خوبی در کشور دریافت می کنند. از نظر منطقه بندی شغلی، آمستردام بیشترین تعداد مشاغل خالی را در هلند دارد. این شهر بیش از 160000 گزینه شغلی برای افراد محلی و خارجی دارد. اما در کل یافتن شغل آسان است. چراکه شرکت‌ های زیادی در هلند وجود دارند که افراد محلی و بین ‌المللی را بر اساس دانش و مهارت‌ هایی که دارند، استخدام می ‌کنند.

 اگر به اندازه کافی شایستگی داشته باشید و مهارت های لازم برای عملکرد خوب را داشته باشید، شانس بالایی برای یافتن یک شغل عالی در هلند دارید. مهاجران از سراسر جهان هر روز در هلند استخدام می شوند. یافتن شغل در هلند اگر ماهر نباشید ممکن است دشوار باشد، اما کاملاً غیرممکن نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد که بخشی از مشاغل پر درآمد را به شما معرفی کند و در کل اطلاعاتی را پیرامون فضای بازار کار هلند به شما عرضه نماید.

شغل پردرآمد درهلند
شغل پردرآمد درهلند

رتبه 1 تا 5 مشاغل پر درآمد در هلند

1. محقق در صنعت شیمی بالینی

متوسط حقوق سالانه در هلند 210000€ (یورو) است. این به طرز تکان دهنده ای پردرآمدترین رشته است و برای کسانی که تحصیلات و مهارت دارند ایده آل است. این یک انتخاب شغلی خوب برای هر کسی است که در این زمینه تخصص تحصیل کرده است.

بیشتر بدانید >>>   دانشگاه های برتر هلند

2. خلبان

میانگین حقوق سالانه 155280€ (یورو) است. اگر خلبان هستید یا در راه خلبان شدن هستید، در هلند تقاضای زیادی خواهید داشت. یک خلبان می تواند درآمد زیادی در هلند داشته باشد. شما می توانید از 9380€ (یورو) تا 16500€ (یورو) به عنوان خلبان درآمد کسب کنید.

3. مدیر بازرگانی

مدیران تجاری نقش اساسی در موفقیت کسب و کار دارند. شرکت های بزرگ و کوچک در هلند مدیران تجاری استخدام می کنند. اگر در برنامه ریزی و توسعه برنامه های تجاری مهارت دارید، می توانید ماهیانه بین 5300 تا 16030€ (یورو) در ماه در هلند درآمد کسب کنید.

4. جراح مغز و اعصاب

هلند یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی را در جهان دارد. اگر در سیستم مراقبت های پزشکی به عنوان جراح مغز و اعصاب کار می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هر ماه حقوق زیادی دریافت کنید. شما به خوبی جبران خواهید کرد و می توانید ماهیانه بین 5830€ (یورو) و 10833 € (یورو) درآمد داشته باشید.

5. متخصص پوست

اگر شما یک متخصص پوست حرفه ای هستید، باید در هلند کار کنید. این کشور دارای هشت بیمارستان دانشگاهی است و متوسط دوره آموزشی یک تا دو ساله را ارائه می دهد. متوسط دستمزد ماهانه متخصص پوست در هلند 5830€ (یورو) و 10830€ (یورو) است.

رتبه 6 تا 10 مشاغل پر درآمد در هلند

6. وکیل شرکت

وکلای شرکتی در هلند تقاضای زیادی دارند. هلند دارای شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک زیادی است که به وکیل شرکتی نیاز دارند. کار به عنوان یک وکیل شرکتی در هلند می تواند به شما کمک کند تا متوسط حقوق 6460€ (یورو) به دست آورید.

بیشتر بدانید >>>   کار پس از تحصیل در هلند

7. حسابدار

کمبود حسابداران واجد شرایط در هلند وجود دارد. به عنوان یک حسابدار، می توانید حقوق متوسط 81960€ (یورو) در آمستردام، روتردام و آیندهوون دریافت کنید.

8. شهردار

نظام سیاسی در هلند تاکید کرده است که برای طیف وسیعی از ایدئولوژی های جدید باز است. رای دهندگان نیز پذیرفتن احزاب مختلف سیاسی را نشان داده اند. کار به عنوان شهردار در هلند به شما کمک می کند تا 3340€ (یورو) و 10330€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشید.

9. وکیل

در هلند وکیل زیادی وجود دارد، اما برای انجام کار به عنوان وکیل تلاش زیادی می‌شود. پس از اتمام دانشکده حقوق در یک موسسه عالی هلندی، برای تمرین در حرفه حقوقی نیز به یک برنامه آموزش حرفه ای سه ساله نیاز خواهید داشت. اما سود خوبی برای شما خواهد داشت و می توانید انتظار کسب درآمد 4890€ (یورو) تا 8200€ (یورو) را داشته باشید.

10. روانپزشک اعتیاد

سیاست های سختگیرانه مواد مخدر در هلند اعتیاد به مواد مخدر را متوقف نکرده است. یک روانپزشک اعتیاد در هلند مورد تقاضا است. این رشته بر درمان بیماران با درمان روانشناختی و دارو متمرکز است. برای تبدیل شدن به یک روانپزشک اعتیاد در هلند به دانش و توصیه های حرفه ای نیاز دارید. با این حال، حقوق خوبی دریافت خواهید کرد و حقوق شما حدود 4640€ (یورو) و 8120€ (یورو) در ماه خواهد بود.

درآمد شغل پر درآمد دندانپزشکی در هلند

فردی که به عنوان دندانپزشک در هلند کار می کند معمولاً حدود 11300 € (یورو) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و  بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. حقوق دندانپزشکان در هلند از 5860€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 17200€ (یورو)  در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط 10800 € (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان دندانپزشک کار می کنند کمتر از 10800€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 10800€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25٪ از دندانپزشک ها کمتر از 7500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 7500€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از دندانپزشکان کمتر از 13500€ (یورو)  و 25% بیش از 13500€ (یورو) درآمد دارند.

بیشتر بدانید >>>   خرید ملک در هلند

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک دندانپزشک با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6650€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 8930€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11600€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

در نمودار زیر سایر اشکال درآمدی در هلند طرح شده است.

حقوق در هلند
حقوق در هلند

برای آگاهی از جزئیات حقوقی سایر رشته ها، می توانید در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، درباره مشاغل مختلف در هلند جست و جو کنید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید >>>   کار ضمن تحصیل در هلند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها