نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا

تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا
تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا

از نظر چشم انداز کلی در آموزش ایتالیایی، تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا با فاصله زیادی از مدارس روزانه بهتر عمل می کنند. دانش آموزان در طول روز توسط معلمان خود راهنمایی می شوند که یادگیری را برای آنها لذت بخش تر می کند. مدارس شبانه روزی ایتالیا برای خدمات خود هزینه ای دریافت می کنند، قیمت ها از 30000 تا 45000€ (یورو) در سال برای آموزش متوسطه در ایتالیا متغیر است. این هزینه همچنین به جمعیت هدف مدرسه شبانه روزی یا پانسیون مورد نظر بستگی دارد. مدارس شبانه روزی ایتالیا معمولاً دارای دانش آموزان متنوعی هستند. در حالی که این مدارس اغلب ایتالیایی های زیادی را در خود جای می دهند، دانش آموزان ده ها کشور دیگر را نیز جذب می کنند.

تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا

در کل در ایتالیا،  دانش آموزان و والدین در ابتدا یک مدرسه شبانه روزی را برای چالش برانگیزتر بودن دانشگاهیان انتخاب می کنند. دانش‌آموزان به روش‌ هایی که قبلاً در مدارس نبوده‌، از نظر فکری تحریک می ‌شوند. یک مدرسه شبانه روزی تضمین می کند که دانش آموزان در دنیای آموزشی غوطه ور می شوند که در آن یادگیری برای همه فعالیت ها محور است. اندازه کلاس 12 میانگین در اکثر مدارس شبانه روزی است. دانش آموزان تشویق می شوند که فکر کنند و به اشتراک بگذارند. آنها فعالانه در یادگیری خود شرکت می کنند. معلمان در محوطه دانشگاه زندگی می کنند و پس از پایان روز مدرسه برای کمک بیشتر در دسترس هستند.  اگر با این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید، هم با انواع مدارس شبانه روزی و هم شرایط تحصیل ایتالیا آشنا می شوید.

معرفی 2 مدرسه برای تحصیل مدارس شبانه روزی ایتالیا

مدرسه سنت استفان رم

مدرسه سنت استفان یک مدرسه غیرانتفاعی و غیر مذهبی، آموزشی مشترک، روز بین المللی آمریکایی و مدرسه شبانه روزی جهانی IB در قلب رم است. فرهنگ، آکادمیک و استقلال را با 1 سال یا بیشتر در خارج از کشور در مدرسه سنت استفان در رم به فرزند خود هدیه دهید. در سال 1964، اولین مدرسه IB در ایتالیا تأسیس شد که موقعیت غبطه ‌انگیز این مدرسه در مرکز تاریخی، دوره ‌های معتبر و طیف وسیعی از هنرها، باشگاه ‌ها و ورزش‌ ها را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر این مدرسه برنامه های شبانه روزی و سفر آنها امکان کاوش در رم، ایتالیا و اروپا را فراهم می کند. نکته جذاب دیگر این است که یک برنامه دقیق و شخصی آکادمیک باعث می شود فارغ التحصیلان ما هم دیپلم IB و هم دیپلم HS آمریکایی را دریافت کنند و در دانشگاه های برتر ادامه دهند

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در ایتالیا

مدرسه سنت لوئیس، میلان

این یک مدرسه مشترک آموزشی و غیر مذهبی است که برای الهام بخشیدن به دانش آموزان برای دستیابی به حداکثر پتانسیل خود در یک محیط پرورشی از سنین 1 تا 18 طراحی شده است. مدرسه سنت لوئیس یک مدرسه جهانی IB با عملکرد برتر در ایتالیا و دومین در اروپا برای نتایج IB Diploma است. این مدرسه تضمین می کند که به همه دانش آموزان فرصتی برای دستیابی به پتانسیل خود در کلاس درس و خارج از آن ارائه می شود. به عنوان یک مدرک بسیار معتبر، IB Diploma دانش آموزان را با مهارت ها و دانش برای موفقیت در گام بعدی آموزشی خود در دانشگاه ها و کالج های معتبر در سراسر جهان مجهز می کند. از نظر معماری، مدرسه شامل  ساختمان تاریخی باشکوه  می باشد که در نزدیکی کلیسای دومو میلان واقع شده است.

تحصیل در مدارس شبانه روزی رنسانس و میلان ایتالیا

مدرسه بین المللی رنسانس یکی از ورودی های جدیدتر در مدارس بین المللی در لانچیانو است. آموزش این مدرسه در آموزش متوسطه معمولی کانادا در یک محیط فرهنگی منحصر به فرد ایتالیایی ترکیب می شود. زبان آموزش انگلیسی با طیف گسترده ای از رشته های اساسی و موضوعات خاص است که دانش آموز می تواند از بین آنها انتخاب کند. مدرسه دارای امکانات مدرسه شبانه روزی است. دانشجویان خارجی می توانند در حین تحصیل و تعطیلات در محوطه دانشگاه زندگی کنند. این دانشکده متشکل از معلمانی از ایتالیا، کانادا و سایر کشورها است که به زبان انگلیسی و ایتالیایی تسلط خوبی دارند.

مدرسه بین المللی میلان یکی از اعضای سازمان مدارس بین المللی است، اولین گروهی در ایتالیا که توسط مدرک بین المللی مجوز ارائه هر سه برنامه درسی مدرک بین المللی را دریافت می کند: برنامه سالهای ابتدایی، برنامه سال میانی، برنامه دیپلم، برنامه های آن در سطح بین المللی به دلیل کیفیت بالا و تکنیک های منحصر به فرد خود شناخته شده است. IS Milan بخشی از Inspired است، یک رهبر جهانی در آموزش عالی با بیش از 50000 دانش آموز که در شبکه ای از بیش از 70 مدرسه آموزش می بینند. با اعضای هیئت علمی منتخب و تعهد به کیفیتی که هر بخش از هر مدرسه را فرا گرفته است، Inspired استاندارد جدیدی را در آموزش خصوصی ممتاز ایجاد می کند. آنها خدمات هفتگی و تمام شبانه روزی و برنامه هفتگی فعالیت های علمی، ورزشی و فرهنگی را ارائه می دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   تحصیل به زبان انگلیسی در ایتالیا

تحصیل در مدارس شبانه روزی کومو و درخشان ایتالیا

مدرسه بین المللی کومو ه فراگیران را آماده می کند تا برای زندگی در دنیای مدرن پویا و مشاغل و زندگی موفق آماده باشند. محل اسکان و غذا برای هر دانش آموز یک نگرانی مهم برای مدرسه بین المللی کومو است. این مدرسه یک سرآشپز واجد شرایط را استخدام می کند که فقط از محصولات تازه و با کیفیت استفاده می کند که شخصاً آزمایش شده و با دقت انتخاب شده اند. در صورت درخواست خاص، رژیم های غذایی ویژه: برای ترجیحات پزشکی یا مذهبی، منوهای آلرژیک، کم کالری یا بدون گلوتن، وگان و گیاهخواری می توانند ترتیب داده شوند. شهریه: از 25000.00€ (یورو)در سال می باشد.

مدرسه بین المللی استعدادهای درخشان یا GSO در منطقه ای با غنای تاریخی و فرهنگی فوق العاده قرار دارد و میزبان دانش آموزان 14 تا 18 ساله است. این موسسه آموزشی برای دانشجویان خارجی از سراسر جهان باز است: برنامه اصلی در اینجا مدرک بین المللی است و گواهی IB آن بسیار ارزشمند است و امکانات یک مدرسه شبانه روزی بین المللی را ارائه می دهد که یک محیط امن، مراقب و محرک را با مناطق سبز و امکانات ورزشی ارائه می دهد..

در جدول زیر سایر توضیحات مدرسه GSO اشاره شده است.

این مدرسه بخشی از محوطه کالج معتبر ایتالیایی Collegio Brandolini می باشدکارکنان آموزشی و شبانه روزی، با دقت انتخاب شده و با هدایت حرفه ای، از دانش آموزان حمایت می کنند
مربیان و مدیران واجد شرایط به طور شبانه روزی فراگیران را زیر نظر دارندانضباط علمی مدرسه در ایتالیا معروف می باشد

تحصیل در مدارس شبانه روزی  H-FARM و داوینچی ایتالیا

مدرسه بین المللی H-FARM از برنامه درسی مدرک بین المللی پیروی می کند و آن را از طریق ترم های های نوآورانه با استفاده از فناوری های دیجیتال و جدید اجرا و تقویت می کند. مدرسه بین المللی H-FARM به جامعه متنوع و رو به رشدی از دانش آموزان و خانواده ها خدمت می کند. آنها آموزش گسترده ای را ارائه می دهند که از انگلیسی به عنوان زبان آموزش و یادگیری استفاده می کند و هدف آن ارتقاء بینش بین المللی و شهروندی جهانی است. این مدرسه توسط IB مجاز به ارائه دو برنامه است، برنامه سال های ابتدایی (واحد سال های اولیه و ابتدایی) و برنامه سال های میانی. برنامه های مدرک بین المللی یک تجربه آموزشی چالش برانگیز، متمرکز و متوازن بین المللی را در طول برنامه های سال ابتدایی و سال های میانی ارائه می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل ایتالیا

مدرسه داوینچی در فلورانس

Scuola Leonardo da Vinci در قلب شهر قدیمی فلورانس در نزدیکی Piazza del Duomo واقع شده است. از این مدرسه می توان با چند دقیقه پیاده روی به معروف ترین میادین و دیدنی ها رسید. موسسه آموزشی فلورانس از سال 1977 فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه به دلیل کیفیت بالای آموزش زبان مشهور است که از معلمان بسیار حرفه ای که به زبان مادری هستند استخدام می کند. مطالعه در این مدرسه در چارچوب یک رویکرد ارتباطی انجام می شود که به دانشجویان همه دوره ها اجازه می دهد تا از اولین درس ایتالیایی را تمرین کنند. به دانشجویان اقامتی اتاق های 1-2 تخته با امکانات خصوصی یا اتاق هایی با حمام مشترک ارائه می شود. وعده های غذایی در اقامتگاه به سفارش تهیه می شود. مدرسه در موقعیت مناسبی قرار دارد.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا

به طور کلی، مدارس شبانه روزی ایتالیا دارای مزایای متعددی هستند. بر اساس تحقیقات انجمن مدارس شبانه روزی، آنها استقلال و مسئولیت پذیری را آموزش می دهند و به دانش آموزان کمک می کنند تا نسبت به مدارس روزانه موفق شوند. برخی دیگر از مزایای مدارس شبانه روزی در ایتالیا عبارتند از:

آنها فرصت های بیشتری را برای رهبری فراهم می کنند.

آنها مدرن هستند و بیشتر در سطح بین المللی متمرکز هستند.

دانش‌آموزانی که هیئت مدیره می ‌شوند از ساختار لذت می ‌برند و از زمان خود به نحو مؤثرتری استفاده می ‌کنند.

%87 از دانشجویان سابق دانشگاه می گویند که به خوبی برای دانشگاه آماده شده اند.

از هر 10 نفر 9 نفر می گویند که در یک مدرسه شبانه روزی بهتر از یک مدرسه غیر شبانه روزی خدمات رسانی می شود.

در شکل زیر به سایر مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا اشاره شده است.

نمودار  مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا
نمودار مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی ایتالیا

برای انتخاب یک موقعیت مناسب در مدارس شبانه روزی ایتالیا، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، همراه شما می باشد.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   کار ضمن تحصیل ایتالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=17]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا