تحصیل بدون مدرک زبان در هلند

فرصت خوبی برای تمام آن دسته از دانشجویانی که مشتاق تحصیل بدون مدرک زبان در هلند 2023 هستند وجود دارد. دانشجویان بین المللی می توانند برنامه های خود را به زبان هلندی یا انگلیسی تحصیل کنند، که آن را به گزینه ای عالی برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل می کند. دوره تحصیل در هلند مشابه سایر مطالعات رایج در خارج از کشور است. دولت هلند مسئول تمام هزینه های دانشجویان منتخب است. شما یک انتخاب آزاد برای انتخاب هر دوره از بین بیش از 2000 برنامه تحصیلی دارید. بورسیه های زیادی در هلند بدون آیلتس وجود دارد. هلند یکی از کشورهای اروپایی با تحصیلات عالی است. محیط زیست محیطی ایمن و چند فرهنگی ارائه شده توسط هلند با هزینه ای مقرون به صرفه، این کشور را به مقصدی جذاب برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است.

تحصیل بدون مدرک زبان در هلند
تحصیل بدون مدرک زبان در هلند

به این دلایل می توانید اضافه کنید که می توانید بدون آیلتس در هلند تحصیل کنید. موضوع دیگر اینکه هلند یکی از اولین کشورهایی است که برنامه مطالعاتی بین المللی را راه اندازی کرده است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. هلند به دلیل تئوری تدریس مبتکرانه و ساده خود که هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را از نقاط مختلف جهان جذب می کند، شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند تجارب خود در زمینه انتقال و اعزام دانشجویان بدون مدرک زبان به هلند را به متقاضیان علاقه مند ارائه دهد.

 2 مرحله تحصیل بدون مدرک زبان در هلند

مرحله 1: فرآیند درخواست برای تحصیل در هلند بدون آیلتس

بیشتر بدانید >>>   تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

در مورد دوره ها و دانشگاه هایی در هلند که می خواهید درخواست کنید، تحقیق کنید و فهرست کوتاهی از آنها را انتخاب کنید. می توانید رتبه بندی دانشگاه ها در هلند و شرایط واجد شرایط بودن را در وب سایت دانشگاه بررسی کنید. تمام دانشگاه ‌های مربوطه را از طریق وب‌ سایت ‌های خود بررسی کنید و بهترین را از نظر تحصیلی و شغلی برای شما انتخاب کنید. شما باید برای دانشگاه یا کالج های هلندی که انتخاب کرده اید به صورت آنلاین درخواست دهید.

در شکل زیر دانشگاه های برتر برای تحصیل در هلند بدون آیلتس اشاره شده است.

دانشگاه های برتر برای تحصیل در هلند بدون آیلتس

برای درخواست در دانشگاه های هلند بدون آیلتس، باید دیپلم دبیرستان را از مدرسه ای که در آن واقع شده و توسط مقامات مربوطه در آن معتبر است، تکمیل کرده باشید.

مرحله 2: اسکایپ / مصاحبه های ویدئویی

پس از انتخاب نمایه شما، ممکن است از شما خواسته شود که یک مصاحبه شخصی داشته باشید. از مصاحبه، افسران دانشگاه سعی می کنند توانایی های زبان انگلیسی شما را بدانند. آنها همچنین در مورد اشتیاق شما برای پذیرش در دانشگاه ها ایده خواهند گرفت. برای پذیرش در دانشگاه های هلند بدون آیلتس، باید این مصاحبه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مرحله 3 تا 5 تحصیل بدون مدرک زبان هلند

مرحله 3: پرداخت هزینه های تحصیل و سایر هزینه های تحصیل در هلند

اگر مصاحبه خود را پاک کنید، یک نامه تاییدیه دریافت خواهید کرد که توسط دانشگاه در برنامه تحصیلی که درخواست داده اید پذیرفته شده اید. در مرحله سوم، باید شهریه برنامه تحصیلی خود را پرداخت کنید. برای سایر دانشجویان بین المللی، هزینه های تحصیل کمی بالاتر از دانشجویان داخلی است. شما می توانید انتظار داشته باشید که سالانه 6000 تا 15000 €(یورو) برای مدرک لیسانس و 8000 تا 20000 €(یورو) در سال برای مدرک کارشناسی ارشد پرداخت کنید. مرحله 4: درخواست برای بورسیه تحصیلی

بیشتر بدانید >>>   مشکلات زندگی هلند

بسیاری از موسسات آموزش عالی هلند بورسیه های تحصیلی متعددی را برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در هلند ارائه می دهند. این بورسیه به دانشجویان بین المللی ارائه می شود تا آنها را تشویق به تحصیل در هلند کند. بورسیه های تحصیلی را می توان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هلند اعمال کرد. شما هر دو بورسیه تحصیلی با بودجه کامل و تا حدی را در هلند خواهید یافت. سیستم بورسیه تحصیلی با دانشگاه متفاوت است. بنابراین باید با دانشگاه در مورد در دسترس بودن بورسیه تحصیلی یا هرگونه کمک مالی ارائه شده توسط آنها برای برنامه تحصیلی خود بررسی کنید.

مرحله 5: درخواست ویزای تحصیلی

قوانین ویزای هلند مطمئناً روز به روز سخت تر می شود. اما اگر مدرکی دال بر پذیرش دانشگاهی در هلند بدون آیلتس داشته باشید، امکان پذیر است.

در جدول زیر، برخی مدارک مورد نیاز اشاره شده است.

فرم درخواست ویزا تکمیل شدهگذرنامه معتبر2 قطعه عکس
شناسنامهریز نمرات تحصیلینامه رسمی موسسه آکادمیک در هلند
مدرک مالیبیمه مسافرتی و سلامتهزینه درخواست ویزا
فتوکپی تمام مدارک اصلیاطلاعات بیومتریکرزومه

بورسیه های تحصیل بدون مدرک زبان در هلند

در هلند، آموزش عالی رایگان نیست، با این حال، توسط دولت هلند یارانه پرداخت می شود، و این امر آن را برای دانشجویان هلندی مقرون به صرفه و برای دانشجویان بین المللی در دسترس قرار می دهد. ما شما را تشویق کردیم که باید برای بورسیه تحصیلی در هلند بدون آیلتس اقدام کنید. همچنین فرصت های بورسیه تحصیلی با بودجه کامل در هلند برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. دانشگاه های مطلوب برای تحصیل در هلند بدون آیلتس در زیر آورده شده است.

بیشتر بدانید >>>   شغل پردرآمد درهلند

بورسیه های دانشگاه ماستریخت

دانشگاه ماستریخت یک بورسیه تحصیلی کاملاً تأمین شده است. همه دانشجویان بین المللی از سراسر جهان واجد شرایط درخواست برای این بورسیه هستند. دانشگاه ماستریخت 24 بورسیه ارائه می دهد.

بورسیه دانشگاه رادبود

بورسیه تحصیلی دانشگاه رادبود با بودجه کامل در هلند 2021 برای دانشجویان بین المللی. بورسیه Radboud فقط برای دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا است تا برنامه کارشناسی ارشد را مطالعه کنند.

بورسیه تحصیلی TU Delft Excellence هلند

بورسیه تحصیلی Delft Excellence یک برنامه تحصیلی با بودجه کامل برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است. TU Delft در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS رتبه پانزدهم را کسب کرد.

بورسیه دولت هلند

برنامه بورسیه دولتی هلند برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد با بورسیه تحصیلی کاملاً تأمین شده توسط وزارت آموزش هلند. بورسیه تحصیلی هلند برای دانشجویان بین المللی از خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) باز است. این بورسیه توسط وزارت آموزش هلند تامین می شود.‌

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند ضمن معرفی دانشگاه های بیشتر، اطلاعات هزینه ای تحصیل در هر دانشگاه را به تفکیک برای شما شرح دهند و ورود شما به پروسه اخذ ویزای تحصیلی هلند را آسان نمایند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید >>>   بورسیه تحصیلی هلند
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها