نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

کرونا تاثیری روی دریافت ویزای دانشجویی کانادا گذاشته؟؟

اقدامات ویژه اداره مهاجرت کانادا در خصوص کشور ایران و کره جنوبی که تحت تاثیر کرونا ویروس (COVID 19) قرار گرفته اند، گسترش یافته است

اتاوا ، ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ – با ادامه و گسترش یافتن ویروس (COVID-19) در سطح جهان ، بیشتر اتباع خارجی در هنگام مراجعه به کانادا به طور موقت و دائمی ، به دلیل محدودیت سفر و اختلال در سرویس ، دچار مشکل می شوند.

مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کاری

برای کمک به متقاضیان تحت تأثیر ، اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات ویژه خود را برای متقاضیان ایران و کره جنوبی گسترش داده است.

اقدامات ویژه ای که برای اولین بار در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ برای متقاضیان در چین اعمال شده است ، انعطاف پذیری را برای مشتریانی فراهم می کند که به دلیل شرایطی فراتر از کنترل خود ، قادر به رعایت شرایط ما نیستند. به عنوان مثال ، افرادی که متقاضی ویزای بازدید کننده ، اجازه تحصیل ، اجازه کار یا اقامت دائم شده اند ، اما نمی توانند مراحل بعدی مراحل را طی کنند ، مانند دادن اثر انگشت و عکس (بیومتریک) ، در مهلت مشخص شده. برای انجام این کار زمان بیشتری به شما داده می شود.

IRCC به همراه تمام شرکای دولتی خود ، همچنان از نزدیک نظارت بر وضعیت و عملکردها را ادامه خواهد داد.

برای اطلاعات به روز ، از جمله وضعیت مراکز درخواست ویزا و دفاتر ویزای کانادا در خارج از کشور ، متقاضیان می توانند به وب سایت دولت کانادا به آدرس زیر مراجعه کنند:

بیشتر بدانید <>>>>   قانون تولد فرزند در کانادا

https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/coronavirus-special-measures.html

?حالا تمام این تفاسیر رو به اینجا ختم میکنم

کشورهایی که اجازه ورود ایرانیان را به کشور خود نمی دهند را می توان در لیست زیر مشاهده کرد.

ترکیه
عراق
افغانستان
پاکستان
آذربایجان
ارمنستان
ترکمنستان
گرجستان
کویت
اردن
قطر
امارات
عمان
روسیه
تاجیکستان
قزاقستان
لبنان
کشورهای نیوزیلند
استرالیا
کشورهای حوزه شنگن
و…
از همین رو در حال حاضر ایرانیان نمی توانند برای هر گونه پروسه مهاجرتی برای کشورهای عنوان شده اقدام نمایند. لازم بذکر است که این ممنوعیت های ورود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد و پس از آن ممنوعیت ها برداشته می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها