نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی
مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی

بررسی مفهومی مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی اگر چه روش خیلی قابل قبول و مطمئنی نیست اما گاها مورد توجه بعضی از هم وطنانمان بوده است. اگر دنبال اخرین و کاملترین اطلاعات دراین باره هستید این نوشته را تا اخر بخوانید.

آخرین گزینه ام پناهندگی در کاناداست

در مقاله ای که پیش روی شما بزرگواران قرار گرفته است تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر علم مهاجرتی خود و آشنایی شان به قوانین روز دنیا، به ترجمه مقالات و ارائه توضیحاتی در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی در سال 2021 پرداخته اند و امید است مطالعه آن برای تان مقبول افتد.

برای اینکه به مفهوم مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی پی ببریم لازم است که مفاهیم زیر را بدانیم.

  • پناهنده به چه معناست؟
  • حق پناهندگی چیست؟
  • انواع پناهندگی کدامند؟
  • شرایط پناهندگی اجتماعی کانادا کدامند؟
  • مراحل در خواست پناهندگی اجتماعی کدامند؟
  • راههای مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی کدامند؟
  • اخذ پناهندگی اجتماعی کانادا چگونه ممکن است؟
  • کیس پناهندگی اجتماعی در کانادا شامل چه کیس هایی است ؟
  • شرایط اقامت پناهندگی اجتماعی در کانادا کدامند؟

در ادامه مقاله توضیحاتی را به طور خاص راجع به مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی خدمت شما بزرگواران ارائه می کنیم هر چند این روش به دور از شان انسانی است و اصلا توصیه شده نمی باشد.

پناهندگی اجتماعی

در ابتدا به این مسئله می پردازیم که پناهنده به چه معناست؟

پناهنده فردی است که بیان می دارد به دلایلی از جمله دین، مذهب، نژاد، قوم، زبان، و… در صورتی که به کشور خود برود مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و جان و مال وی به خطر می افتد.

بیشتر بدانید <>>>>   آخرین گزینه ام پناهندگی در کاناداست

حق پناهندگی چیست؟

در واقع حق پناهندگی مطابق کنوانسیون حقوق پناهندگی برای تمامی افراد شناخته شده است و یک مفهوم باستانی می باشد که از زمان یونان باستان نیز به رسمیت شناخته شده بود اما در قرن معاصر رنگ و معنای جدیدی به خود گرفت.

انواع پناهندگی

پناهندگی به دو نوع پناهندگی اجتماعی و سیاسی تقسیم می شود و در این مقاله قرار است در مورد پناهندگی اجتماعی و مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی بحث شود.

پناهندگی اجتماعی چیست؟

درخواست پناهندگی اجتماعی یعنی ذکر این نکته که فرد هراس دارد به دلایلی مورد اذیت و آزار از سوی اجتماع قرار بگیرد مثلا مذهب خود را از اسلام به مسیحیت تغییر داده باشد و بترسد به عنوان مرتد مورد مجازات از سوی نهاد های قضایی یا مردم قرار بگیرد.

مراحل در خواست پناهندگی اجتماعی کدامند؟

درخواست پناهندگی نیز به این ترتیب است که فرد به طریقی خود را به خاک کشوری که درخواست پناهندگی را می پذیرد برساند و سپس درخواست پناهندگی دهد. فرآیند به این ترتیب است که ابتدا فرد متقاضی پناهندگی به یک کمپ وارد می شود تا درخواست وی بررسی گردد. یعنی به عنوان مثال در صورتی که شخصی اعلام کرده که دین خود را عوض کرده و به همین دلیل جانش در کشور خودش در معرض خطر است، در ابتدای امر بررسی می گردد که آیا وی واقعا تغییر دین داده یا نه، یعنی زندگی و فعالیت های وی در ماه های گذشته مورد ارزیابی قرار می گیرد و از وی سوالات عقیدتی پرسیده می شود تا مشخص گردد او واقعا دین خود را تغییر داده یا صرفا برای گرفتن اقامت چنین ادعای کذبی را دارد.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای ترانزیت

در نهایت پرونده تک تک افراد در دادگاه بررسی می گردد و حکم صادر می شود و تنها در صورتی می توانند در کشوری که در آن درخواست پناهندگی داده اند بمانند که کشور مذبور عضو کنوانسیون پناهندگی باشد و پرونده وی در دادگاه مورد قبول واقع شود.

راههای مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی کدامند؟

ورود افراد نیز به کشور مورد نظرشان به منظور درخواست پناهندگی به دو صورت اتفاق می افتد یکی این که به طور غیر قانونی به کشور مذکور مثلا کانادا وارد شوند که بسیار خطرناک می باشد و جان و مال افراد در معرض خطر است و اکثر افراد اصلا موفق نمی شوند به مقصد برسند و یا در بین راه دستگیر شده و به کشور خودشان برگردانده می شوند و یا در بین راه سر به نیست می شوند.

یک راه دیگر نیز این است که فردی که قصد اعلام درخواست پناهندگی دارد از طریق ویزاهای توریستی به کشور مورد نظر خود وارد شود و در فرودگاه یا اداره پلیس درخواست پناهندگی دهد.

اما نکته ای که وجود دارد این است که کانادا، آلمان، سوئد و بسیاری دیگر از کشورها در حال حاضر به دلیل تعداد بسیار زیاد پناهنده ها هیچ تمایلی به قبول پناهنده ها ندارند و در نتیجه هم تحت شرایط خیلی سخت ویزای توریستی می دهند و هم در صورتی که افراد در نهایت موفق به اخذ ویزای توریستی شوند و به این کشور ها بروند و درخواست پناهندگی دهند، با سخت گیری بسیار زیادی پرونده ها بررسی می گردد و اغلب کیس ها رد می شوند و نتیجتا این افراد مجبور اند به کشور خود بازگردند.

توجه کنید :

در مقاله ای که از نظر گذراندید به ارائه توضیحاتی در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی اجتماعی پرداخته شد و امید است مطالعه آن برای شما بزرگواران مفید بوده باشد. در خصوص پناهندگی به دلیل غیر قانونی بودن موسسه حقوقی ما هیچ گونه فعالیتی ندارد اما راه های مهاجرت به این پروسه محدود نمی شوند و شما می توانید از طریق تحصیل یا کار مهاجرت کنید. در صورتیکه در مورد روش های قانونی برای ورود به کشورهای مختلف سوال و ابهامی داشتید می توانید با موسسه حقوقی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان ارشد ما استفاده نمایید.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی در ترکیه
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا