نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

سفر به کانادا با کشتی

سفر به کانادا با کشتی
سفر به کانادا با کشتی

سفر به کانادا با کشتی برای دوستان داران سفرهای دریایی جذاب و هیجان انگیز محسوب می شود. سایت کانادای سفیران سروش سعادت ، مشاور و راهنمای شما در زمینه سفر به کانادا و مهاجرت کانادا می باشد.

کانادا کشوری وسیع در شمال قاره­ی آمریکا است. افراد به طرق مختلف به این کشور سفر نموده و از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید می­نمایند. اما سفر به کانادا با کشتی تجربه لذت بخشی را برای افراد به ارمغان می­آرود. با توجه به وسعت کشور کانادا این کشور تنها دارای 35 میلیون جمعیت است و مردم این کشور از امکانات بسیار مناسب زندگی برخوردار می­باشند. دانشگاه های این کشور در لیست برترین و با کیفیت ترین دانشگاه های جهان قرار دارد و مدارک اعطا شده توسط این دانشگاه ها در تمامی جهان به رسمیت شناخته شده اند. مهاجرت به کانادا طرفداران زیادی دارد. شرایط و وضعیت اقتصادی این کشور بگونه ای است که افراد زیادی از طریق ویزای کاری کانادا به این کشور سفر نموده و به انجام کار در کانادا می­پردازند. کانادا کشوری چند فرهنگی است که تقریباً 20% جمعیت این کشور از دیگر کشورها به کانادا مهاجرت نموده اند.

بیشتر بدانید <>>>>   شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

شهرهای تورنتو- کبک- ونکوور- مونترال و اوتاوا از جمله معروف ترین شهرهای این کشور است که سالانه اکثر مهاجران شهرهای فوق الذکر را برای زندگی انتخاب می­نمایند. مردم کشور کانادا به زبان های انگلیسی و فرانسوی صحبت می­کنند. اکثر فرانسوی زبانان در این کشور در شهر کبک کانادا مستقر هستند. ناگفته نماند تدریس در دانشگاه هایی که در شهر کبک موقعیت دارند، به زبان فرانسوی ارائه داده می­شود. متقاضیان مهاجرت به کانادا بهتر است قبل از تصمیم گیری در این زمینه با کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط مشاوره نمایند.

تحصیل بدون مدرک زبان در آمریکا

بررسی سفر به کانادا با کشتی

افرادی که قصد سفر به کانادا با کشتی را دارند، می­بایست از طریق خطوط دریایی اروپا اقدام نمایند. خط دریایی کشور هلند به آمریکا یکی از بهترین گزینه های سفر دریایی به آمریکا می­باشد. کشتی های مسافربری این خطوط مجهز به امکانات بسیار مناسبی هستند که امنیت و آرامش مسافران را تضمین می­نمایند. اکثر کارکنان و خدمه های این کشتی ها نیروهای با تجربه فیلیپینی و اندونزیایی هستند. کشتی کروز معروفترین کشتی مسافربری در این خط می­باشد که دارای گنجایشی برابر با 1258 نفر است. مسافران این کشتی می­توانند در هر یک از شهرهای بندری کانادا همانند کبک- پرنس ادوارد-  هالیفاکس و نوا پیاده شده و پس از آن به سفر خود به مرکز کانادا دیگر شهرهای این کشور ادامه دهند. اگرچه سفر به کانادا از طریق خطوط هوایی با سرعت بیشتری امکان پذیر است، اما افراد لذت سفر به کانادا با کشتی را ترجیح می­دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   فرق ویزای تحصیلی و استادی پرمیت

سفر به کانادا از طریق خطوط هوایی

هزینه سفر به دیگر کشورها با توجه به مدت زمانی که طول می­کشد، هواپیما به مقصد برسد تعیین می­گردد. بطوریکه هزینه سفر در مسیر های طولانی پرواز گران تر است. سفر هوایی به کانادا معمولاً 18 ساعت است و در لیست سفرهای طولانی قرار دارد. هزینه سفر به کانادا با هواپیما گران است. البته در برخی از فصول سال که سفر به این کشور کمتر است، افراد می­توانند با هزینه های پایین تری بلیط هواپیمای این کشور را دریافت نمایند.

فصول مناسب برای سفر به کانادا

شرایط آب و هوایی کشور کانادا در مناطق مختلف این کشور متفاوت است. بطوریکه افراد در یک ماه از سال در شهرهای مختلف این کشور می­توانند آب و هوایی کاملاً متفاوت را تجربه نمایند. همانطور که می­دانید، کانادا از جاذبه های گرشگری فوق العاده ای برخوردار است و طبیعتاً جاذبه های طبیعی این کشور در فصول مختلف از زیبائی های خاص خود را دارند. لازم به ذکر است شرایط آب و هوایی در فصول مختلف برای سفر به کانادا با کشتی بی تأثیر نیست.

اکثر افرادی که فصل زمستان را برای سفر به کانادا با کشتی انتخاب می­کنند، می­توانند با سفر به شهر کبک از جاذبه های گردشگری و ورزش های زمستانی این کشور لذت ببرند. همچنین شهر تورنتو این کشور نیز مجهز مسیرهای زیر زمینی می­باشد که افراد در فصل زمستان می­توانند از موزه ها و بازارهی سرپوشیده این شهر بازدید نمایند. فصل پائیز را نیز می­توان زمان مناسبی برای سفر به این کشور دانست. زیرا در این فصل از سال کانادا دارای آب و هوایی خنک می­باشد و جشنواره های زیادی در سطح شهرهای این کشور برگزار می­گردد. در فصل تابستان نیز ماه های آگوست و ژوئیه بهترین ماه های سفر به کانادا با کشتی محسوب می­شوند.

بیشتر بدانید <>>>>   درامد شغلی در کانادا

ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کشور کانادا به دو طریق امکان پذیر است. در روش نخست افراد می­توانند بصورت انلاسن درخواست اخذ ویزای توریستی این کشور را بنمایند. بدین طریق که متقاضی می­بایست فرم درخواست ویزای توریستی این کشور را تکمیل و بهمراه سایر مشخصات خود ارسال نماید. روش دوم بصورت حضوری است که افراد بدین منظور خود می­بایست به سفارت کانادا مراجعه نمایند. از آنجائیکه سفارت کانادا در کشور ایران نمی­باشد، شهروندان ایرانی می­توانند با مراجعه به کشورهای همسایه خود و به سفارت کانادا درخواست ویزای توریستی این کشور را بنمایند. این ویزا دارای اعتباری موقت است که متقاضی ملزم به تکمیل فرم های VAC و فرم بازدید کننده IMM5257 می­باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در زمینه های مختلف مهاجرتی به دوستان و علاقمندان مهاجرت به دیگر کشورها هستند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   هدف از مهاجرت به کانادا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا