نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

سفر به کانادا با دعوتنامه

سفر به کانادا با دعوتنامه
سفر به کانادا با دعوتنامه

سفر به کانادا با دعوتنامه بگونه ای است که افراد با دریافت دعوتنامه کانادا از سوی یکی از بستگان خود که شهروندی این کشور را اخذ نموده است، برای سفر به این کشور می­توانند اقدام نمایند. کانادا یکی از کشورهای صنعتی بزرگ دنیا است که از اقتصاد پیشرفته ای برخوردار می­باشد. همچنین این کشور در زمینه های مختلف اقتصادی با کشور آمریکا همکاری می­نماید. مردم این کشور از امکانات بسیار مناسب رفاهی برخوردار هستند و افراد زیادی خواهان دریافت اقامت کانادا و زندگی در این کشور می­باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه دهنده انواع مشاوره های مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت به دیگر کشورها می­باشند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

سفر به کانادا با دعوتنامه به افراد اجازه می­دهد تا حداکثر بمدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته و به گردشگری- کسب و کار و یا بازدید از بستگان خود در این کشور بپردازند. دریافت دعوتنامه از سوی ساکنان کشور کانادا در واقع سند و مدرکی برای صدور ویزای آمریکا می­باشد و فرد ارسال کننده دعوتنامه در واقع متقاضی سفر به این کشور را تضمین نموده و برای مدت زمانی که وی در کانادا حضور دارد مورد حمایت های مالی خود قرار خواهد داد. ناگفته نماند مقاضی اخذ ویزای کانادا باید پس از پایان اعتبار ویزای خود به کشور مبدأ خود باز گردد که بدین منظور فرد ساکن آمریکا ملزم به ضمانت وی می­باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای ترانزیت

بررسی سفر به کانادا با دعوتنامه

همانطور که در مقدمه اشاره شد، افراد برای سفر و مهاجرت به کشور کانادا می­بایست دعوتنامه ای از سوی ساکنان این کشور دریافت نمایند. این دعوتنامه اصطلاحاً به دعوتنامه ویزا معروف است.  لازم به ذکر است افرادی در کانادا اجازه ارسال دعوتنامه ویزا را خواهند داشت که با فرد مورد مورد نظر دارای وابستگی خانوادگی ( پدر- مادر- خواهر – برادر) و یا دوست و شریک تجاری وی باشد. این افراد می­بایست دارای اقامت دائم کشور کانادا و یا شهروندی این کشور باشند و افرادی که بصورت غیر قانونی در کانادا اقامت دارند، اجازه ارسال چنین دعوتنامه ای را نخواهند داشت. در ضمن شغل- حساب بانکی و محل زندگی فرد در میزان اعتبار دعوتنامه ویزا تأثیر بسزایی دارد.

انواع دعوتنامه ویزای کانادا

دعوتنامه ویزای کانادا براساس هدف متقاضیان سفر به کانادا متفاوت است. بطوریکه هدف متقاضی برای سفر به کشور کانادا در نوع دعوتنامه­ی ارسالی موثر می­باشد. بعنوان مثال افرای که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند، می­بایست دعوتنامه تحصیلی دریافت نمایند و افرادی که قصد کسب و کار و سرمایه گذاری در این کشور را دارند، برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا ملزم به ارائه دعوتنامه تجاری هستند.

بطور کلی دعوتنامه ویزای کشور کانادا به انواع زیر تقسیم بندی می­شوند:

  • ● دعوتنامه ویزای توریستی
  • ● دعوتنامه ویزای تحصیلی
  • ● دعوتنامه ویزای تجاری
  • ● دعوتنامه ویزای کاری
  • ● دعوتنامه ویزای خویشاوندی
  • ● دعوتنامه سوپر ویزای کانادا

دعوتنامه توریستی کانادا

افرادی که قصد سفر به کانادا با دعوتنامه و با هدف گردشگری در کشور کانادا را دارند، می­بایست دعوتنامه توریستی کانادا را از طریق یکی از وابستگان و یا دوستان خود که دارای اقامت دائم و یا شهروندی این کشور است، دریافت نماید. ساکنان کانادا که اقدام به ارسال این نوع دعوتنامه نموده اند، ملزم به تضمین حمایت های مالی و برگشت فرد به کشور مبدأ خود پس از پایان اعتبار ویزای توریستی کانادا می­باشند.

بیشتر بدانید <>>>>   شغل عکاسی در کانادا- میانگین دستمزد 2022

دعوتنامه تجاری کانادا

ارائه این نوع دعوتنامه برای افرادی که قصد سفر به کانادا با دعوتنامه برای انجام کارهایی همچون شرکت در همایش ها- سمینارها و یا جلسات را دارند، لازم و ضروری است. این دعوتنامه در صورتی صادر می­گردد، که فرد مورد نظر ( شهروندان کانادا) اقامت فرد- حمایت های مالی و برگشت فرد مورد نظر را تضمین نماید. لازم به ذکر است اعتبار این دعوتنامه با پایان همایش ها- جلسات و سمینارهای مورد نظر به پایان خواهد رسید.

دعوتنامه کاری کانادا

افرادی که با هدف انجام کار قصد سفر به کانادا را دارند، باید دارای دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایان این کشور باشند. شخصی که قصد سفر به کانادا با دعوتنامه کاری این کشور را دارد، باید دارای شرایطی همچون برخورداری از مدرک زبان- سوابق کاری و مدارک فنی و حرفه ای باشد. اعتبار این دعوتنامه ویزا با توجه به قراردادکاری میان کارفرما و شخص مورد نظر تعیین می­گردد.

دعوتنامه سوپر ویزای کانادا

این دعوتنامه از سوی پدر و مادر و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ برای فرزندان و نوادگان خود ارسال می­گردد. دولت کانادا تنها در صورتی با ارسال این نوع دعوتنامه ها موافقت می­نمایند، که فرد مورد نظر حمایت مالی دعوت کنندگان خود را تضمین نمایند. لازم به ذکر است سوپر ویزای کانادا دارای اعتباری طولانی برای افراد می­باشد.

دعوتنامه تحصیلی کانادا

افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارند نیز همانند سایر موارد فوق ملزم به ارائه دعوتنامه تحصیلی کانادا هستند. این دعوتنامه از سوی موسسات آموزشی کانادا همچون مدارس- دانشگاه ها و… برای افرادی که قصد سفر به کانادا با دعوتنامه را دارند ارسال می­گردد. فرد متقاضی سفر به کانادا با دعوتنامه تحصیلی این کشور می­باید دارای شرایط زیر باشد:

بیشتر بدانید <>>>>   اسپانسر شیپ کانادا با اقوام، یک راه آسان برای مهاجرت

● برخورداری از مدرک زبان انگلیسی

● داشتن معدل قابل قبول برای تحصیل در مراکز آموزشی کاناد

● برخورداری از تمکن مالی لازم برای تأمین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا

لازم به ذکر است مدت زمان اعتبار این ویزا با توجه به مدت و دوره­ی تحصیلی افراد در این کشور تعیین می­گردد. دانشگاه های کانادا در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارد و تحصیل در این کشور در واقع تضمین آینده شغلی آنان خواهد بود. علاقمندان به این موضوع می­توانند از مشاوره های مفید کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره­مند گردند.

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ویزای ترانزیت
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا