نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

برخی از ویژگی های دانشگاه های کانادا

دانشگاههای کانادا بدون GRE
دانشگاههای کانادا بدون GRE

اگر قصد مهاجرت تحصیلی را به کانادا دارید از دو مطلب امروز یکیش مربوط به شماست که با اگاهی از روابط استاد شاگردی در دانشگاههای کانادا راحتر می توانید با شرایط خود را وفق دهید.

کالج در کانادا

برخی از ویژگی های دانشگاه های کانادا

    ?در دانشگاه های کانادا، اساتید حق ندارند دانشجو را در شرایط از پیش تعیین نشده بگذارند. ابتدای هر ترم استاد کل ماجرایی که قرار است در کلاس رخ بدهد را با ریز جزییات به پرتال همه دانشجویان ایمیل می‌کند. اگر در این برنامه گفته شده باشد که امتحان‌های غیر منتظره هم داریم، استاد می‌تواند چنین امتحان‌هایی را را برگزار کند در غیر اینصورت گرفتن چنین امتحانی خلاف قانون است.   ?همچنین باید دقیقا تعیین شود ارزیابی به چه نحوی است؛ درصد نمره متعلق به امتحان‌های منتظره و غیر منتظره نیز باید دقیق تعیین شده باشد. اساتید حل تمرین نیز باید این قاعده پیروی کنند.   ?نه استاد کلاس و نه استاد حل تمرین اجازه اینکه اسم دانشجوی خاصی را ببرند تا از او سوال بپرسند و یا او را پای تخته ببرند را ندارند! فقط می‌توانند سوال را کلی مطرح کنند و بگویند کسی جواب این سوال را می‌داند؟   ?دانشجوها سر کلاس آزادی زیادی دارند. مثلا اگر دانشجو سر کلاس بخوابد، پیتزا بیاورد و نهارش را بخورد و یا به هر سبک نامناسبی بنشیند، کسی نباید به او چیزی بگوید.

بیشتر بدانید <>>>>   کالج در کانادا

۲۶ کشور مرفه دنیا را بشناسید

  موسسه‌ی لِگِیتِم، تالار ‌فکر واقع در لندن، گزارش جهانی شاخص رفاه سالانه‌اش را منتشر کرد؛ نظرسنجی گسترده‌ای که به رتبه‌بندی کشور های مرفه دنیا می‌پردازد.   معیارنظرسنجی، شاخص هایی چون  اقتصاد، کارآفرینی و فرصت شغلی، حاکمیت، آموزش، سلامت، امنیت و ایمنی، آزادی فردی، و سرمایه‌ی اجتماعی است.   ۲۶. جمهوری چک   ۲۵. اسلوونی   ۲۴. اسپانیا   ۲۳. مالت   ۲۲. فرانسه   ۲۱. تایوان   ۲۰. هنگ‌کنگ   ۱۹. ژاپن- بر اساس شاخص رفاه ژاپنی‌ها هفتمین سالم‌ترین آدم‌های کره‌ی زمین هستند، ولی در زمینه‌ی آزادی‌های فردی در رتبه‌ی ۳۳ هستند که این امر مقام ژاپن را در رتبه‌بندیِ کلی، پایین می‌آورد.   ۱۸. بلژیک   ۱۷. سنگاپور   ۱۶. اتریش- در دو شاخص- سلامت،  امنیت و ایمنی- جزو ۱۰ تای برتر قرار گرفت   ۱۵. بریتانیا- بریتانیا امسال دو پله سقوط کرده است، این سقوط تا حدودی به این‌خاطر است که در شاخص‌های آموزش و ایمنی جزو ۲۰ کشور برتر قرار نگرفته است.   ۱۴. آلمان- بر مبنای شاخص رفاه  آلمان پنجمین اقتصاد برتر دنیا را دارد، که این کمک می‌کند برای چهار سال متوالی در رتبه‌ی چهاردهم باقی بماند.   ۱۳. لوگزامبورگ   ۱۲. ایسلند   ۱۱. ایالات متحده- قدرتمندترین کشور دنیا، در بخش سلامت از همه‌ی کشورهای فهرست موسسه‌ی لِگِیتِم رتبه‌ی بالاتری کسب کرده است، ولی شهروندان‌اش در میان کم‌امنیت‌ترین و ناامن‌ترین ملت‌ها قرار دارند. در این شاخص امریکا در رتبه‌ی ۳۳ است.   ۱۰. ایرلند   ۹. فنلاند   ۸. هلند- با صعود یک پله‌ای در شاخص امسال، هلند در زمینه‌های آموزش، سلامت، و آزادی‌های فردی رتبه‌های بسیار بالایی کسب کرده است.   ۷. استرالیا- این کشور برای سومین سال متوالی رتبه‌ی هفتم را کسب کرد، و گزارش امسال شاخص رفاه ، هلند را به لحاظ داشتن بهترین نظام آموزشی در رتبه‌ی اول قرار داده است.   ۶. کانادا- بر اساس گزارش شاخص رفاه ، کانادا سرزمینی واقعا آزاد است، چون مردم آن نسبت به تمام کشورهای مورد بررسی از بالاترین سطح آزادی‌های فردی برخوردار هستند   ۵. سوئد   ۴. نیوزیلند- همبستگی اجتماعی و مشارکت عمومیِ قوی نشان می‌دهد نیوزیلند بهترین سطح سرمایه‌ی اجتماعی دنیا را دارد.   ۳. دانمارک   ۲. سوئیس- سوئیس برای سومین سال متوالی در زمینه‌ی شاخص رفاه رتبه‌ی دوم را کسب کرده است.   ۱. نروژ- این کشورِ واقع در حوزه‌ی اسکاندیناوی یک بار دیگر در ۲۰۱۵ رتبه‌ی نخست شاخص رفاه را از آن خود کرده است. در تمام هفت سال گذشته نروژ رتبه‌ی اول را داشته است. نروژ تنها کشوری است که در تمامی شاخص‌های فرعی در بین ده تای برتر قرار دارد.

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه مک گیل کانادا (University of McGill)
تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاههای کانادا بدون GRE
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها