نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

اقامت کانادا از طریق تحصیل

اگر دنبال اخرین و بروزترین اطلاعات شرایط اخذ افامت کانادا از طریق تحصیل هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

علاوه بر توضیحات کامل و دقیق شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل به بررسی شرایط پذیرش ، محدودیتها ، مدارک و معایب و مزایای تحصیل در کانادا نیز خواهیم پرداخت.

تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

چرا اقامت کانادا از طریق تحصیل ؟

اقامت کانادا از طریق تحصیل
اقامت کانادا از طریق تحصیل

به جرات می توان گفت اقامت کانادا از طریق تحصیل یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور است.متقاضیان در این امر می بایست ابتدا در یک موسسه آموزشی، کالج یا دانشگاه پذیرش شوند و سپس ویزا درخواست نمایند.طی نمودن این مسیر در هر مقطع تحصیلی متفاوت بوده و هر دانش آموز یا دانشجویی نیازمند مدارک خاص خود می باشد.

 سیستم مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندان چگونه است؟

شما می توانید در کشورهای انگلیسی زبان و مخصوصا کانادا از سنین پایین و از مقطع ابتدایی اقدام به مهاجرت نمائید.می توان گفت در حال حاضر افرادی که برای تحصیل در کانادا قادام می نمایند به چند دسته تقسیم می شوند.دانش آموزان زیر هجده سالی که بتوانند در این مسیر یک نفر از پدر یا مادر خود را در کنارشان داشته باشند.دانش آموزان یا دانشجویانی که فارغ التحصیل شده و متقاضی تحصیل در کالج یا دانشگاه های کانادا هستند.

بیشتر بدانید <>>>>   تولد فرزند در کانادا ومزایای آن برای والدین

دسته ای دیگر افراد متاهلی هستند که با تحصیل یک نفر از آنها امکان کار تمام وقت برای نفر دیگر در کانادا فراهم می گردد.شاید هر شخصی با هر شرایطی این اقدام را انجام نماید تا در نهایت بتواند اقامت کانادا را از طریق تحصیل بدست آورد.هر کدام از این افراد نیازمند این هستند که در دو مرحله پذیرش و پروسه ویزای تحصیلی کانادا صحیح اقدام نمایند.

مهاجرت تحصیلی فرزندان به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل دارای چه شرایطی است؟

این نوع مهاجرت در حال حاضر برای افرادی پیشنهاد می شود که از تمکن مالی بالایی برخوردار می باشند.این فرزندان می توانند در مدارس های گوناگون در ایالت های متفاوت کانادا مشغول به تحصیل شوند. بنا به نوع مدرسه و شهر محل زندگی شان هزینه های شهریه و اقامت متفاوتی را نیز پرداخت می نمایند.شرایط اخذ پذیرش از مدارس متفاوت بوده که در این راستا می توان این مدارس به دو دسته تقسیم نمود.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل کودکان چگونه است؟

مدارس روزانه یا مدارس شبانه روزی که هر کدام برای اخذ پذیرش و ویزا شرایط خاصی را از شما درخواست دارند.این مدارس در طول یکسال تحصیلی شروع ترم های زیادی دارند، این به دلیل درخواست بالا متقاضیان می باشد.البته پیشنهاد می شود در مورد اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل در این مقطع به بخش مقاله مربوطه مراجعه نمائید.

اقامت کانادا از طریق تحصیلی اسان است با راههای دیگر اقامتی ؟

وقتی صحبت از تحصیل در کالج می شود، برخی عزیزان بر این باورند که کالج همان دبیرستان می شود.این نکته را یادآور می شویم که کالج ها دوره های متفاوتی را ارائه داده که اکثرا تا قبل از مقاطع دانشگاهی می باشند.کالج ها معمولا دوره های قبل از دانشگاه مانند: دوره های آمادگی دانشگاه، دوره زبان و یا …. شامل شوند.اتفاقا یکی از پر درخواست ترین دوره ها جهت تحصیل در کانادا همین دوره های چند ماهه تا چند ساله باشند.به مراتب مدارک و شرایط راحت تری را برای پذیرش می خواهند و طول دوره ی کمتری را برای تحصیل دارند.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای دانشجویی کانادا همسر

دانش آموزان و دانشجویان می توانند جهت اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل در این کالج ها مسیر بهتری را طی نمایند.شرایط اخذ پذیرش از این کالج ها و مزایای تحصیل در این مقاطع تحصیلی را در بخش مقاله مربوطه مطالعه نمائید.

اخذ پذیرش تحصیل در کانادا 

اولین نکته این می باشد که اگر مشتاق هستید در این پروسه وارد شوید از این پروسه آگاهی کامل دارید یا خیر؟

بسیاری از افراد توانسته اند در این یکی دو سال اخیر ویزاهای تحصیلی زیادی را از کشور کانادا دریافت نمایند.البته شرایط دریافت پذیرش از یک مرکز آموزشی در کانادا به مراتب آسانتر از اخذ ویزای تحصیلی کاناداست. دلیل اصلی این موضوع این می باشد که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا باید شهریه پرداخت نمائید.این موضوع مخصوصا در مدارس، کالج یا دانشگاه های خصوصی کانادا بیشتر نمود پیدا می کند که راحت پذیرش می دهند.

شما برای یک ورود به یک مدرسه سطح بالا در کانادا و یا تحصیل در دانشگاه های دولتی شرایط آسانی ندارید.البته شناخت شما از یک موسسه، مدرسه، کالج و یا دانشگاه نیاز به تحقیق و مشورت با افراد متخصص در این راستا دارد.

مزایای اقامت کانادا از طریق تحصیل کدامند؟

این مسیر در شرایط کنونی که به مراتب نگاه مثبتی بر اتباع ایرانی نسبت به سابق دارد در اولویت می باشد.وکلا و مشاورین ما در هر برهه ای از زمان شاهد تغییرات قوانین مهاجرتی مخصوصا برای اتباع ایرانی بوده اند.توصیه می شود برای اقدام در هر پروسه مهاجرتی متناسب با شرایط کنونی و آگاهی کامل اقدام نمائید.
می توان شرایط مهاجرت به آمریکا را مثال زد که با وجود رویکرد شخص اول مهاجرت به این کشور سخت شده است.در حال حاضر شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان مزیت های بسیاری دارد.

شما می توانید پس از تحصیل در این کشور در هر مقطع تحصیلی با رعیت قوانین برای اخذ اقامت اقدام نمائید. البته تحصیل در هر نوع برنامه تحصیلی در این کشور سبب اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل نخواهد شد.

بعضی دوره های کوتاه مدت و کمتر از یکسال چنین شرایطی را دارا هستند که در مورد آنها مشاوره کامل نمائید.اگر بتوانید در سنین کمتر از هجده سال و در مقاطع دبیرستان اقدام نمائید روند اخذ اقامت را هموار می کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   تمدید ویزای دانشجویی کانادا

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل

شما می توانید با تحصیل در مدارس این کشور به مدت پنج سال در سن هجده سالگی اقامت خود را درخواست نمائید.همچنین دانشجویانی که در یک دوره ی بیش از یکسال تحصیل کرده باشند می توانند اقامت خود را تمدید نمایند.مثلا اگر شما در دوره ی ارشد دو سال تحصیل کرده باشید می توانید بعد از اتمام برای دو سال دیگر در این کشور بمانید.

البته برای تمدید این اقامت باید طبق قوانین مهاجرتی عمل نموده و خود برای تمدید آن درخواست نمائید.در صورتی که شما بتوانید متناسب با رشته تحصیلی به یک موقعیت کاری تمام وقت برسید، این بهترین اتفاق است.شما می توانید با کار در آن موقعیت و پرداخت حق بیمه و مالیات و رعایت قوانین بعد از سه سال به اقامت این کشور برسید.

همچنین شما می توانید با اتمام تحصیل برای تمدید اقامت در سایر برنامه های مهاجرتی این کشور اقدام نمائید.

دانشجویانی که متاهل هستند نیز می توانند از امتیاز ویزای کار تمام وقت برای همسر خود استفاده نمایند.در صورتی که شخصی که ویزای کار تمام وقت دارد به یک موقعیت کاری تمام وقت برسد، اقامت را از طریق او می توان بدست آورد.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل کدامند ؟

اقدامات اولیه در این پروسه

برای اخذ پذیرش مدارکتان را متناسب با نیازمندیهای برنامه ترجمه و تائید نمائید و درخواست را ارسال نمائید.در تاریخ مناسب و زمانبندی مشخص شده از سوی کالج یا دانشگاه مدارکتان را به آنها تحویل دهید. البته شرایط سنی، عدم فاصله تحصیلی، مدارک زبان و سایر شرایط مناسب از عوامل موفقیت شما در این پروسه هستند.

در حال حاضر پروسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا و زمان دریافت جواب ویزا نسبت به سابق طولانی تر شده است.

مشاوره اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل با مشاوران سفیران سروش سعادت

برای اخذ مشاوره در مورد واجد شرایط بودن با مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با انجام مشاوره رایگان تلفنی از شانس خود برای ورود به این مسیر آگاه شوبد.

[instagram-feed feed=7]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ویزای دانشجویی کانادا همسر
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها